Zobacz na mapie
81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 12:40
Salon - samochody nowe
Dramat! Ocena dotyczy ...
... serwisu mechanicznego z dnia 27.01.2025 godzina 7:00. Osoba, która dokonywała przeglądu na warsztacie, podpisała się na Liście przeglądu, wpisała w pozycji Klocki hamulcowe: sprawdzić grubość: ok. Na drugi dzień tj. 28.01.2025 w samochodzie wyskoczył komunikat: Okładzina hamulca graniczne zużycie…
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 23:10
Salon - samochody nowe
Około dnia 10.08.2023 ...
... (nie pamiętam dokładnie) zgłoszono do centrum wsparcia usług cyfrowych audi problem z aktualizacją nawigacji/map. Po przełączeniu opcji - Automatyczna aktualizacja map online - w tryb on/włączone - ( licencja opłacona i ważna do 11.01.2024) Po włączeniu aktualizacji map system nawigacji przestał działać - nawigacja przeszła w tryb inicjalizacja systemu nawigacji (komunikat) - który trwał w nieskończoność. System przestał działać z powodu aktualizacji map online. Centrum wsparcia usług cyfrowych zaleciło reset systemu MMI który wykonano podczas połączenia z centrum wsparcia usług cyfrowych - nie odniósł żadnego skutku stwierdzono telefonicznie iż mam się udać do ASO celem usunięcia problemu. Zgodnie z zaleceniem umówiona została niezwłocznie wizyta w ASO i podano opis problemu. Podczas wizyty w ASO Kraków ul. Zakopiańska 169A 25.08.2023 początkowo stwierdzono iż problem zostanie usunięty w ramach gwarancji, potem stwierdzono że ponieważ samochód nie jest na gwarancji wszytko będzie odpłatne. Zwróciłem uwagę iż licencja jest opłacona ważna i system nawigacji powinien działać do 01.2024, a jedyne co się stało to błąd który powstał w wyniku próby aktualizacji online ważnej licencji mapy - Odmówiono nieodpłatnego usunięcia problemu, stwierdzono iż licencja to tylko licencja i ASO to nie interesuje. Czyli opłacam licencję i próbuje skorzystać z aktualizacji map i mam płacić za jakieś błędy oprogramowania bo aktualizacja opłaconej licencji nie działa lub jest niekompatybilna z produktem MMI do którego ją zakupiłem ? Mam sobie zakupić jakieś inne MMI ? Licencja została zakupiona do konkretnego samochodu o konkretnym numerze VIN na konkretny okres czasu i z winy aktualizacji danych przestała działać - i za to ja mam ponosić dodatkowe koszty bo system przestał działać bo coś się źle zaktualizowało w samochodzie w którym regularnie wykonano wszystkie przeglądy i czynności serwisowe ? To ja mam sobie sam napisać oprogramowanie MMI zgodne z mapami AUDI ? Zakupiłem licencje na 3 lata która ma działać 3 lata - urzadzenie MMI nie uległo uszkodzeniu serwis jednoznacznie stwierdził iż nie wykrył żadnych błędów - dlaczego mam płacić za aktualizacje MMI ktore nie jest kompatybilne z aktualnymi opłaconymi mapami. Podczas kontaktu z centrum wsparcia usług cyfrowych na pytanie o dodatkowe koszty poinformowano mnie że raczej nie pojawią się dodatkowe koszty a "ASO będzie się z nami kontaktowało w tej sprawie" proszę sprawdzić nagrania rozmów z centrum. ASO nie miało zamiaru kontaktować się z kimkolwiek w tej sprawie ... albo Pan płaci za naprawe oprogrmowania (ktore zostało uszkodzone poprzez aktualizcje map online) albo do widzenia ... Przewaga dzieki technice
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:49
Salon - samochody nowe
Standard mycia auta podczas serwisu
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 13:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowany negatyw. Człowiek ...
... dzwoni być coś kupić, uprzejma Pani z recepcji informuje że handlowiec lub pracownik sklepu oddzwoni....i tyle było kontaktu. Nie pierwszy raz ma taka sytuacja miejsce w tym salonie, czy to dział części czy to sprzedawcy, w tym miejscu klienta mają w pompce. Zdecydowanie lepiej skorzystać z drugiego salonu Audi. @do odpowiedzi salonu. Nie będę z wami się kontaktował bo mam Was tak samo w pompce jak Wy mnie. Auto kupiłem w Warszawie(tak w waszej sieci) a serwisować zamierzam w Audi Balice. Za czasów Audi A4 b8 też chciałem kupić auto u Was i tak samo zostałem potraktowany, wiec macie w swoim DNA pompkę na klienta.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... z obsługi na dział części nie można się dodzwonić
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 13:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Szufladkowanie ...
... klientów przez Panią z recepcji ponieważ przyjechałem budżetowym pojazdem żeby zakupić dodatek do Audi. Szybko zostałem zbyty ponieważ przerwałem degustacje ulubionej kawy. Szkoda ze tydzien temu podjeżdżając pojazdem z "górnej półki" przywitano mnie z otwartymi ramionami.
Użytkownik sieci
20 października 2024 19:43
Salon - samochody nowe
Wchodzę do tego ...
... salonu chyba trzeci raz i jak zwykle zero zainteresowania sprzedawca siedzi przy komputerze jak uczeń w pierwszej klasie tylko głowę mu było widać za komputera
Użytkownik sieci
16 października 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon, w ...
... jakim byłem! Obsługa klienta to totalna porażka! Przyjechałem z Warszawy, aby obejrzeć auto, a początkowo Pan Łukasz zapewniał, że mimo zainteresowania ze strony innego klienta, auto nie jest zarezerwowane i mogę bez problemu obejrzeć auto i złożyć wniosek do leasingu. Po obejrzeniu samochodu i teście jazdy byłem już zdecydowany na zakup. Złożyliśmy wniosek o leasing, a czekanie na odpowiedź z banku trwało tydzień. Codziennie dzwoniłem, aby dowiedzieć się, jak wygląda sprawa, ale za każdym razem słyszałem, że nie ma jeszcze informacji. Ostatni kontakt z Panem Łukaszem zakończył się szokującą wiadomością: miałem pozytywną decyzję, ale auto zostało sprzedane innemu klientowi. Dlaczego nie rezerwują samochodów? Dlaczego tracą czas potencjalnych klientów? Straciłem cały dzień na nic! NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
7 października 2024 17:38
Salon - samochody nowe
One of the ...
... worst customer service ever in the history of planet earth 👎🏻
Użytkownik sieci
29 września 2024 14:03
Salon - samochody nowe
Panowie sprzedawcy w ...
... tym salonie mają jeden cel - nie sprzedać ani jednego auta! ;) Kompletny brak zainteresowania klientem (nawet tym umówionym wcześniej)
Użytkownik sieci
28 września 2024 13:12
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... konkretną godzinę na oględziny auta (audi A4 allroad) i jazdę próbną. Na miejscu okazało się że sprzedawca z którym się umawiałem jest w innej lokalizacji a jazda próbna nie jest możliwa bo auto nie jest zarejestrowane. Przejechałem 80 km na marne. Obsługa w tym salonie za karę, bardzo starają się żeby przypadkiem nie zagadać do klienta czy nie daj Boże sprzedać samochód. Jak wychodziliśmy inni klienci trafnie podsumowali salon - żenada.
Użytkownik sieci
12 września 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Cały następny tydzień zawaleni robotą oleju nie wymienią
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 06:56
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem pierwszy raz ...
... odnośnie wycenę auta w leasing, nikt do mnie nie oddzwonił. Drugi raz odnośnie wycenę wymiany rozrządu, też nikt do mnie nie oddzwonił. Bardzo słaba obsługa klienta. Nie polecam 👎🏼
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2024 08:25
Salon - samochody nowe
Obsługa nie profesjonalna ...
... , jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak opryskliwym człowiekiem jakim jest Pani Aneta , totalnie nie rozumiem co ona tam robi i jak reprezentuje Audi , żenada . Po określonym czasie oczekiwania na naprawę samochodu 30 dni , samochód został zholowany i naprawiony w innym serwisie Audi ( nie trwało to nawet tydzień ). Nie polecam 😊
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 23:15
Salon - samochody nowe
Pierwsza przygoda była ...
... z jednym samochodem, w którym był problem z tyłu z hamulcami, Na serwisie powiedzieli że wszystko jest okej, tarcza z tyłu prawie wcale się nie docierała cały czas miała nalot rdzy aż w końcu skorodowała i wyglądała jakby samochód stał z 2 lata, no ale panowie nie widzieli żadnego problemu, na własną rękę zostały zmienione klocki firmy ate, stare klocki były w tragicznym stanie, ale według panów z serwisu było okej, po zmienieniu klocków trochę się poprawiło, ale dalej był problem jakby tył miał za małą siłę hamowania, po następnej wizycie, stwierdzili że wina jest w klockach ze są nie oryginalne i to przez to. Następna przygoda, Wentylatory chodziły cały czas po włączeniu zapłonu i po zgaszeniu przez jakieś 10 minut, auto pojechało na serwis, problem w kablach, przy odbiorze samochodu po zapytaniu co się stało, odpowiedź że kabel się zepsuł, to się pytam co się stało, pan powiedział że przerwał się kabel, zapytałem czy wiązka została wymieniona odpowiedź pana że nie, że nie wymagało tego, mówi że naprawili kabel, to się pytam jak się naprawia kabel, auto za 400 tys, a oni prawdopodobnie zalutowali kabel, zamiast wymienić na nową wiązkę, serdecznie nie polecam tego serwisu, Pan z obsługi serwisu albo jest głupi albo próbuje z ludzi głupich zrobić. Radzę omijać szerokim łukiem, brak jakichkolwiek kompetencji tego serwisu. Jedna gwiazdka to i tak za wiele, ale mniej się nie da
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Witam, odradzam wszystkim ...
... zakup samochodu w tym salonie. W sobotę byliśmy na oględzinach auta. Pomimo tego, że stan faktyczny pojazdu nie zgadzał się z informacjami w ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na zakup, ale zapytaliśmy o możliwość dołożenia kilku niedrogich akcesoriów - gumowe dywaniki i koło zapasowe dojazdowe. Handlowiec stwierdził, że to wykracza poza jego kompetencje i w poniedziałek zapyta o to kierownika, ale do tego czasu auto jest dla nas zarezerwowane. Próbowaliśmy kontaktować się w poniedziałek, ale telefon milczał. Po wybraniu numeru do drugiego handlowca otrzymaliśmy informację, że pan, który nas obsługiwał zwolnił się z pracy. Z trudem przekazaliśmy mu, że nadal jesteśmy zdecydowani na zakup tego auta (pan handlowiec rozmowę prowadził jak zwykły burak, nie pozwalając dojść do słowa i skończyć zdania, ponieważ cały czas się wcinał). W bólach udało nam się ustalić jakie warunki finansowania nas interesują. Po południu dostaliśmy dokumentację do uzupełnienia celem zawarcia umowy leasingowej. Następnego dnia, gdy chcieliśmy odesłać uzupełniona dokumentację ten drugi drugi handlowiec przestał odbierać telefony. Co ciekawe, połączenia zaczął odbierać pierwszy handlowiec, który podobno się zwolnił(?) i poinformował nas, że kolega, który wystawiał dokumenty do leasingu jest na urlopie a on już sprzedał auto. Kierownik działu samochodów używanych ewidentnie ma klientów w głębokim poważaniu, ponieważ nie raczył odebrać telefonu ani oddzwonić po kilku próbach połączenia. Istna zabawa w ciuciubabkę. Zadzwoniliśmy na recepcję salonu i poprosiliśmy o kontakt przełożonego tegoż kierownika. Oddzwonił do nas dyrektor salonu, który zignorował całą sytuację kwitując wszystko stwierdzeniem, że jak się pójdzie do biedronki to też nie zawsze kupi się to co się chce. Szanowny Panie Dyrektorze, chyba jest różnica w pójściu do marketu za rogiem a przejechaniem 1000km w dwie strony i warto by było chociaż zaproponować jakieś zadośćuczynienie, ale najwidoczniej nie takie macie standardy obsługi. Jako klient flotowy zakupiliśmy już kilkadziesiąt nowych i używanych pojazdów w salonach Audi oraz innych marek, ale po raz pierwszy spotkaliśmy się z takimi chamstwem i brakiem profesjonalizmu. Do dziś zadaję sobie pytanie czy odbyłem wizytę w salonie Audi czy w przydrożnym komisie?
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 10:44
Salon - samochody nowe
Comparing to Balice ...
... branch in Krakow, we were not happy with the interest here. Other people were agreeing in the other branch we have met as a client as well. We couldn’t ask many questions we were curious because of the answer styles of the employees here. I don’t know about the service part tho, this comment is only for sells. We have visited this place actually 2 times and first one was not bad because of one employee that he was helpful. Second one and test drive was disappointing. We were with our own and they had no A3 sedan test drive car. We were willing to checkout some cars and we were not allowed and directed by employees there in a right way. If you are not buying that day the car, you are with your own here as a feeling.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 22:09
Salon - samochody nowe
Auto stało w ...
... serwisie 2 tygodnie. Przy odbiorze pracownik serwisu (!) nie był w stanie opisać na czym dokładnie polegała naprawa. Hasło 'naprawa mechatroniki' nie jest dla mnie wyjaśnieniem. Śmiem twierdzić, że 'naprawa' polegała na kasowaniu błędów i wystawieniu faktury firmie leasingowej. Po wyjeździe z serwisu te same drgania z przeniesienia napędu na tylnej osi. Czyli Panowie nie znaleźli nawet 15 minut czasu na jazdę próbną. Auto oddane nieumyte.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 16:45
Salon - samochody nowe
Straszliwie slaby serwis. ...
... Auto przyjęte o 10.15 miało być na 12.00 było na 16.00...Zero kontaktu, zero informacji o opóźnieniach. Nic. Zaproponowali darmowe umycie auta. Przy odbiorze powiedzieli, że nie umyli. Mieli wymienić wycieraczki. Zapomnieli. Chcieli robić o 16.00. Za wymianę oleju skasowali 1750 zł. No to są jaja :)))))) Nie polecam bardzo.
Użytkownik sieci
18 maja 2024 06:02
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... to bardzo słabo Pojechałem kupić auto ,chodziłem po salonie 30 min i przez ten cały czas nikt do mnie nawet nie poszedł 😂 a jak już poszedłem do pani z recepcji to musiała się wręcz prosić dzial handlowy żeby ktoś ze mną porozmawiał 😂bo byli zajęci bajerka między sobą i proszę mnie nie wysyłać bezpośrednio do pana Grzegorza 😂bo już do was nie będę wracał a po za tym pan Grzegorz wszystkiego nie załatwi Straciłem tylko czas