Zobacz na mapie
78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 12:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2023 16:30
Salon - samochody nowe
Działają pod szyldem ...
... audi jednak nie mają nic wspólnego z serwisem audi jak oznajmił mi pracownik Nie akceptują zniżek 6+ Z tego co widzę to i z samochodami na gwarancji nie dają rady, więc proponuję zmienić serwis !!! Tu może wymienią olej 🤔 w nowym samochodzie a klocki … Audi to dobre samochody które odwdzięczą się niezawodnością dzięki odpowiedniemu serwisowaniu, mam szóstą z kolei audi-ce i niejedna zrobiła ponad 300tkm jednak ten serwis trzeba omijać szerokim łukiem bo można pójść z torbami 😀😀😀
Użytkownik sieci
25 marca 2023 20:11
Salon - samochody nowe
Na kontakt zwrotny ...
... czekam od początku lutego, mamy koniec marca
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 13:10
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wystawić ...
... negatywną opinię. Korzystam z usług tego serwisu od ok. 2018 roku. Niestety ostatnio podejście do klienta sprowadziło się do obarczania go winą za usterki i wady samochodu, który rzekomo miał być klasą premium, a jego rzeczywista jakość jest porównywalna z Dacią. Kupiłem nowe Audi A6 z salonu. Na ten moment, w trakcie eksploatacji ujawniła się wada samochodu polegająca na tym, że hamulce zaczynały dziwnie chrobotać. Do tej pory mam wymieniane czwarte klocki hamulcowe, a Audi nie chce uznać wady stwierdzając, że to normalne, że przy jeździe autostradami klocki niszczą się średnio po 10 000 km. Szkoda, bo to było moje kolejne już audi - niestety będzie ostatnie. Uważam, że wmawianie klientowi, że normalnym jest zużycie klocków po 10 000 km jazdy autostradowej jest niepoważne. Rozumiem, że może się zdarzyć wypuszczenie wadliwego komponentu - każdemu się zdarza. Ale trzeba umieć wziąć za to odpowiedzialność. Szkoda, bo Audi straciło wiernego klienta. Aktualizacja 13.12.2022 r. Degradacji serwisu ciąg dalszy. Auto zaczęło mieć problemy z olejem i na gwarancji miałem mieć wykonane uszczelnienie - co wymaga spuszczenia oleju i jego wymiany. I żeby było weselej Audi zażądało zapłaty za ten właśnie olej, który nie musiałby być zlewany gdyby nie wada auta. Pomijam już fakt, że kosztuje on chyba z 700 złotych - i to za najzwyklejszy Castrol 0W30. Cebula się cieszy, tańczy, śpiewa i przytupuje. Szkoda słów.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 10:05
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 17.08.2022 w moim Audi A6 zapaliła się kontrolka Adblue i sterowania silnikiem (czyli przejechanie 1000km i silnik stoi) ponieważ aktualnie jestem na wakacjach w Tatrach Wysokich i za 2 dni (1200km) muszę jechać do domu odczytać błąd w Audi Kraków i w razie potrzeby zgłosić się do naprawy (bo pojazd jest na gwarancji) i wtedy zaczęła się odyseja, bo serwisant nie miał czasu i ludzi, zostałem obsłużony w 60 sekund i stanąłem przed mój problem znowu tam sam, w drodze powrotnej do ośrodka wczasowego zatrzymałem się w lokalnym serwisie Bosch i tam uzyskałem bardzo dobrą pomoc (odczytanie pamięci, i po 30 minutach problem został rozpoznany i nazwany) Czujnik Adblue jest uszkodzony i jest zbyt czas dostępny tylko przez Audi, więc zadzwoniłem ponownie do Audi Kraków, aby zapytać, czy jest możliwość umówienia się na wizytę, powiedział mi najpierw pracownik serwisu VW przez telefon, widział inny termin, który akurat był wolny 19.08 po południu i przyjaźnie powiedział tylko, że pracownik serwisu Audi musi umówić mnie na wizytę i krótko opisałby jej mój problem, więc przekazuje mnie dalej, ale pracownik serwisu Audi podał mi wszystkie powody, dla których nie mogłem dostać ten umówiony termin i powinien !! Ponieważ nie ma personelu specjalistycznego do Audi a tylko do VW i inne powody by nie umawiać mnie na ten dzień i godzinę... W końcu serwisant osobiście załatwił sprawę tak jak 2 godziny wcześniej!!! Usługa Audi, w której pomagasz, zwłaszcza w nagłych wypadkach, wygląda zupełnie inaczej i ostatecznie żadna gwarancja w Audi nie pomoże, jeśli personel jest przytłoczony, a czasem apatyczny.... (Wersja oryginalna) Am 17.08.22 ist bei meinem Audi A6 Diesel Kontrolllampe angegangen für Adblue und Motorsteuerung(bedeutet 1000km noch fahren und der Motor bleibt stehen) da ich zu zeit in Urlaub bin in der Hohen Tatra und in 2 Tagen nach Hause fahren muss(1200km) beschloß ich den fehler bei Audi Krakow auszulessen und ggf. Eine Instandsetzung zu beantragen( da Fahrzeug in der Garantie zeit ist) und da begann schon die Odyssee, da der Servicemitarbeiter keine Zeit und keine Leute hatte wurde ich in 60 Sekunden abgefertigt und stand mit meinen Problem wieder alleine da, auf der Rückfahrt in den Ferienort habe ich bei einem örtlichen Boschservice angehalten und da wurde mir sehr gut geholfen(auslesen des Speichers, sowie man hat nach 30 minuten das Problem erkannt und benannt) Adblue sensor ist defekt und der ist zu zeit nur über Audi zu bekommen, also habe ich nochmal bei Audi Krakow Angerufen um zu fragen ob möglich sei ein Termin zu bekommen, ein VW Service Mitarbeiter sagte mir als erster am Telefon, er siehe noch ein Termin der Zufällig frei wurde am 19.08 nachmittag und freundlich sagte er nur, das für den Termin muss die Audi Service Mitarbeiterin mir den Termin vergeben und er würde mein Problem Ihr kurz schildern, er leitet mich also weiter, aber die Audi Service Mitarbeiterin hat mir dann alle Gründe genannt warum ich diesen Termin nicht bekommen kann und soll !! Da sie kein Fachpersonal für Audi hat sondern nur für VW und weitere Gründe, um mir an dem Tag und der Zeit dieses Termin nicht zu geben ...Am Ende wurde man wieder so abgewickelt wie 2 Stunden zuvor von dem Servicemitarbeiter persönlich im Hause !!! Ein Audi Service wo man einem Hilft voralem in einer Notsytuation sieht ganz anders aus und am Ende hilft auch keine Garantie bei Audi, wenn das Personal überfordert ist und zum teil lustlost....
Użytkownik sieci
20 czerwca 2022 11:47
Salon - samochody nowe
Pracownicy między sobą ...
... nie przekazują cennych informacji i sprzedają zarezerwowane samochody! Prostactwo.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 18:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 11:55
Salon - samochody nowe
Pomimo przyjęcia zlecenia ...
... na części z opcją przesyłki do miesca zamieszkania, zamówienie nie zostało zrealizowane. Osoby odpowiedzialne za przyjęcie zlecenia całkowicie nie zorientowane w zakresie realizacji takich zamówień, błędne i niespójne informacje. Efekt - brak realizacji zamowienia na części oraz odesłanie do innych salonów AUDI.
Użytkownik sieci
31 października 2021 18:16
Salon - samochody nowe
Witam Byłem w ...
... sobotę 30.10.2021, obsługa klęska Nie mogłem się doczekać na obsługę bo Pan z obsługi zabawiał rozmową klienta rozmową o jakimś piłkarzu. Byłem zdecydowany na zakup A6 za gotówkę w tym dniu. Niestety obsługa nie była zainteresowana rozmową zemną i moimi rodzicami. Nie mają katalogów nie ma z kim rozmawiać. Pojechałem do Lexusa i kupiłem tam auto:) ,w tym samym dniu, a tam obsługa na najwyższym poziomie. Nie pozdrawiam nikogo z tego salonu.
Użytkownik sieci
12 października 2021 11:35
Salon - samochody nowe
Czekając na infolinii ...
... do serwisu można posiwieć. Obiecują że oddzwonią i nie ma kontaktu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 13:13
Salon - samochody nowe
Serwis poziom 0. ...
... Kupiłem samochód w tym salonie ale serwis i traktowanie klienta to żenada. Nikt nie oddzwania pomimo obietnic. Kłamią. Odradzam
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 16:24
Salon - samochody nowe
Po wejściu do ...
... salonu i braku jakichkolwiek klientów zero zainteresowania potencjalnym kupującym. Parking kpina.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 08:56
Salon - samochody nowe
Taki salon samochodów
Użytkownik sieci
20 maja 2021 04:00
Salon - samochody nowe
19 maj 2021 ...
... dzwonie do serwisu w sprawie pomocy (to już drugi serwis Audi w Krakowie - niestety tak samo brak zrozumienia i pomocy). Byłem przejazdem na urlop z Warszawy do Zakopanego. 3-letnie AUDI TTS na gwarancji - spadek mocy. Prośba o sprawdzenie co sie stało. Niestety brak terminów. Brawo jak działa ten serwis Audi w przypadku nagłej pomocy osoby przejeżdzającej z innego regionu Polski. Nadmienie, że zadzwoniłem też do mojego serwisu z Warszawy - reakcja całkiem inna - można natychmiast podjechać.