81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 21:53
Salon - samochody nowe
Byłem na przeglądzie ...
... serwisowym w Audi Centrum Okęcie i jestem bardzo zadowolony z obsługi. Szczególne podziękowania dla Pana Łukasza za profesjonalne doradztwo, rzetelne podejście i dbałość o każdy szczegół. Serwis działa sprawnie, a klient czuje się tutaj naprawdę zaopiekowany. Zdecydowanie polecam i na pewno wrócę!
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 18:25
Salon - samochody nowe
Polecam serwis mechaniczny, ...
... a w szczególności doradcę Bartłomieja Ostrowskiego👍🙋♂️
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:43
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie ...
... załatwiony serwis. Usługa zgodna z wyceną a tematy gwarancyjne załatwione bez problemu. Cenna usługa oddzwaniania do klienta.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 13:11
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam serwis ...
... na Okęciu, bardzo profesjonalne podejście do klienta. Całość obsługi w przyjemnej atmosferze - usterka wykryta bardzo szybko i sprawnie naprawiona. Podczas czekania na naprawę można napić się pysznej kawy i pooglądać najnowsze auta. Dodatkowo po wszystkim auto zostało perfekcyjnie umyte. 5 gwiazdek!
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 13:04
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta. Polecam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 13:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecamy! Profesjonalne ...
... podejście, ogromna wiedza i pełne zaangażowanie w pomoc przy wyborze samochodu. Uzyskaliśmy rzetelne odpowiedzi na wszystkie zadane przez nas pytania. Auto w świetnym stanie, zgodne z opisem, a cały proces zakupu i odbioru przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Obsługa była na najwyższym poziomie. Jeśli ktoś szuka sprawdzonego salonu Audi, to tylko tutaj! Dziękujemy Panu Marcinowi Krawczykowi za dbałość o klienta na każdym etapie zakupu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 18:34
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam salon ...
... Audi Okęcie! Obsługa na najwyższym poziomie — profesjonalna, miła i bardzo pomocna. Wszystko załatwione sprawnie i szybko, bez zbędnych formalności. Widać, że klient jest tutaj priorytetem. Na pewno wrócę w przyszłości. 5/5!
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:56
Salon - samochody nowe
Dziękujemy serdecznie Panu ...
... Marcinowi Krawczyk z salonu Audi Warszawa Okęcie za pomoc w znalezieniu idealnego samochodu, praca wykonana przez Pana Marcina zrobiona na 100% możliwości. Dziękujemy bardzo serdecznie
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:13
Salon - samochody nowe
Moje wrażenia z ...
... wizyt w Audi Okęcie: 1-sza wizyta - pozytywnie, przegląd wykonany, miły kontakt. Usterka zgłoszona, teoretycznie naprawiona, druga usterka umówiona na inny termin wizyty. Ogólna ocena tej wizyty 5/5 2-ga wizyta: Przyjęcie przez pracownika serwisu - na początek dnia - 2/5, oschłe, wręcz miałem odczucie że nie pasuje jako właściciel do „Audi”. Może subiektywna ocena, ponieważ po południu już zupełnie inne wrażenia. W ramach usługi zamówiłem auto zastępcze i tu drugie rozczarowanie z ceną usługi o wysokości której nie informował pracownik (tylko upewnił się czy świadom jestem że usługa płatna). 350 zł za 4h, auto nie zatankowane 😳rezerwa na 30 km, oddaj zgodnie ze stanem jaki pobierasz (ciężko było wyjeździć do tak niskiej rezerwy) więc oddałem ze stanem na 130 km (choć sam przejechałem 30 km). Ocena pracy mechaników: zgłoszona usterka pukania w zawieszeniu (przy pierwszej wizycie), rzekomo naprawiona gwarancyjnie lub poprawiona aby nie stukało - występuje nadal, udało mi się nawet wywoływać ja na żądanie. Usterka 2 na którą się umówiłem - nie stwierdzona, diagnoza: jeździć, obserwować. Ogolona ocena serwisu 2/5.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 15:05
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... odebrałem nowe auto i chciałbym bardzo z tego miejsca podziękować Pani Ani za szybkie i sprawne załatwienie wszystkich czynności związanych z odbiorem samochodu konkretnie i rzeczowo . Serdecznie polecam salon Audi Warszawa Okęcie , ale także serdeczne pozdrowienia dla Pani Ani która ogarnęła mi furę taka jaka chciałem 💪💪💪
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 12:36
Salon - samochody nowe
Ocena salonu sprzedaży ...
... niestety bardzo słaba. Przez miesiąc czasu kontaktowałem się z salonem 3 razy. Za każdym razem obiecywano mi ,że ktoś do mnie oddzwoni. Chciałem również odwiedzić salon osobiście podczas podróży służbowej a ,że do salonu mam ponad 200 km postanowiłem umówić spotkanie w wyprzedzeniem. Do dnia dzisiejszego nie dostałem telefonu zwrotnego. Bardzo słabo
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 14:54
Salon - samochody nowe
Wszystko zrobione na ...
... czas . Profesjonalna obsługa ze strony Pana Pawła R
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 19:45
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Łukaszowi Kaźmierczykowi oraz całej ekipie Audi Warszawa Okęcie za profesjonalne podejście oraz bardzo miłą atmosferę! Pozdrawiam Michal
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 10:23
Salon - samochody nowe
Pan Rafał Rosłoński ...
... to prawdziwy magik motoryzacji! Kiedy lusterko w moim Audi postanowiło samo zejść z tego świata, Rafał wkroczył niczym superbohater z narzędziami w ręku. Sprawnie, fachowo i z humorem zamontował je na swoim miejscu, a ja mogę znowu bezpiecznie patrzeć wstecz. Polecam z całego serca – takich specjalistów to ze świecą szukać!p
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 20:12
Salon - samochody nowe
Odebraliśmy z mężem ...
... naszą nową S3 zakupioną właśnie w salonie Audi Centrum Warszawa Okęcie jesteśmy w niej zakochani dziękujemy panu P. Nowakowskiemu za znalezienie oferty idealnej dla nas oraz za szybkie formalności , to była przyjemność odebrać auto oraz dziękujemy za wstępne informacje obsługi auta. Pozdrawiamy :)
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 11:03
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam. Mam ...
... przyjemność serwisować dwa samochody zakupione od niezawodnej pani Ani Wilamowskiej, która jest tak pomocna, że inni powinni tylko brać z niej przykład.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 22:39
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa. ...
... Nie skorzystam z usług serwisowych z powodu nie miłej obsługi na infolinii. (na przyjęciu pewno by bylo podobnie). Serwis swoje kosztuje, a obsługa poniżej jakiekolwiek poziomu. Mercedes, a nawet kia ma dużo lepszą obsługę. Nigdy nie kupilbym auta w tym salonie. Patrząc co odpowiedział salonie to tym bardziej obsługa jest na niskim poziomie. Załączam screen z numeru ktorego ze mną rozmawiali.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 19:29
Salon - samochody nowe
Pracownicy serwisu i ...
... działu części bardzo profesjonalni i pomocni. Dział sprzedaży nowych samochodów to nieporozumienie. Najpierw brak kontaktu po przesłaniu konfiguracji (musiał interweniować audi concierge). Po pierwszym spotkaniu (i sugestii sprzedawcy by z zakupem wstrzymać się do stycznia), kompletny brak kontaktu (sprzedawca nie odpowiada na maile, nie oddzwania). Za którymś telefonem udało się skontaktować i umówić na konkretny dzień i godzinę, sprzedawca nie pamiętał, że się na spotkanie umówił więc o umówionej godzinie miał innego klienta. Po 20 minutach przyszedł i poprosił o kolejne 25 minut, ponieważ miał wydanie, po kolejnych 45 minutach czekania zrezygnowałem.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 10:52
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta na ...
... wymianę oleju w nowym aucie po dotarciu - rewelacja, miło, uprzejmie, terminowo, podziękowania dla Pana Łukasza za super obsługę. Polecam
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 07:21
Salon - samochody nowe
Bardzo duży salon. ...
... Dobre miejsce żeby na spokojnie przymierzyć się do aut, które stoją na ekspozycji. Umówienie jazdy testowej czy rozmowa z handlowcem to już trudniejsza sprawa. Klientów jest dużo handlowców tylu ilu jest... Najlepiej się umówić na jazdę testową z wyprzedzeniem. Ja za pierwszym razem złożyłem niezapowiedzianą wizytę i musiałem odejść "z kwitkiem". Recepcjonistka nie była w stanie znaleźć żadnej kompetentnej osoby. Ogólnie, porównując inne placówki tego typu na plus Auto Cenrtum można zaliczyć dostępność samochodów do obejrzenia na miejscu, ale jakość obsługi klienta niestety pozostawia sporo do życzenia.