81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:13
Salon - samochody nowe
Moje wrażenia z ...
... wizyt w Audi Okęcie: 1-sza wizyta - pozytywnie, przegląd wykonany, miły kontakt. Usterka zgłoszona, teoretycznie naprawiona, druga usterka umówiona na inny termin wizyty. Ogólna ocena tej wizyty 5/5 2-ga wizyta: Przyjęcie przez pracownika serwisu - na początek dnia - 2/5, oschłe, wręcz miałem odczucie że nie pasuje jako właściciel do „Audi”. Może subiektywna ocena, ponieważ po południu już zupełnie inne wrażenia. W ramach usługi zamówiłem auto zastępcze i tu drugie rozczarowanie z ceną usługi o wysokości której nie informował pracownik (tylko upewnił się czy świadom jestem że usługa płatna). 350 zł za 4h, auto nie zatankowane 😳rezerwa na 30 km, oddaj zgodnie ze stanem jaki pobierasz (ciężko było wyjeździć do tak niskiej rezerwy) więc oddałem ze stanem na 130 km (choć sam przejechałem 30 km). Ocena pracy mechaników: zgłoszona usterka pukania w zawieszeniu (przy pierwszej wizycie), rzekomo naprawiona gwarancyjnie lub poprawiona aby nie stukało - występuje nadal, udało mi się nawet wywoływać ja na żądanie. Usterka 2 na którą się umówiłem - nie stwierdzona, diagnoza: jeździć, obserwować. Ogolona ocena serwisu 2/5.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 12:36
Salon - samochody nowe
Ocena salonu sprzedaży ...
... niestety bardzo słaba. Przez miesiąc czasu kontaktowałem się z salonem 3 razy. Za każdym razem obiecywano mi ,że ktoś do mnie oddzwoni. Chciałem również odwiedzić salon osobiście podczas podróży służbowej a ,że do salonu mam ponad 200 km postanowiłem umówić spotkanie w wyprzedzeniem. Do dnia dzisiejszego nie dostałem telefonu zwrotnego. Bardzo słabo
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 22:39
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa. ...
... Nie skorzystam z usług serwisowych z powodu nie miłej obsługi na infolinii. (na przyjęciu pewno by bylo podobnie). Serwis swoje kosztuje, a obsługa poniżej jakiekolwiek poziomu. Mercedes, a nawet kia ma dużo lepszą obsługę. Nigdy nie kupilbym auta w tym salonie. Patrząc co odpowiedział salonie to tym bardziej obsługa jest na niskim poziomie. Załączam screen z numeru ktorego ze mną rozmawiali.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 19:29
Salon - samochody nowe
Pracownicy serwisu i ...
... działu części bardzo profesjonalni i pomocni. Dział sprzedaży nowych samochodów to nieporozumienie. Najpierw brak kontaktu po przesłaniu konfiguracji (musiał interweniować audi concierge). Po pierwszym spotkaniu (i sugestii sprzedawcy by z zakupem wstrzymać się do stycznia), kompletny brak kontaktu (sprzedawca nie odpowiada na maile, nie oddzwania). Za którymś telefonem udało się skontaktować i umówić na konkretny dzień i godzinę, sprzedawca nie pamiętał, że się na spotkanie umówił więc o umówionej godzinie miał innego klienta. Po 20 minutach przyszedł i poprosił o kolejne 25 minut, ponieważ miał wydanie, po kolejnych 45 minutach czekania zrezygnowałem.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 12:10
Salon - samochody nowe
I asked them ...
... for a Multitronic oil change in my Audi A5. Multitronic oil change is in each 60.000km according to my service book and I had been replacing it always in each 60k kilometers. What Maciej Dukielski (Audi Service Assistant at Audi Center Warsaw Okęcie) told me was Multitrnoic oil is not replaceable in these models but if I still want it to be changed, he would charge me 8000PLN :D sorry but I can buy a new gearbox for 8000pln. Normally Multitronic oil change costs 750pln in other services. So they are literally scamming people who know nothing about about cars. I would stay away from this place just to be safe.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 15:31
Salon - samochody nowe
Chcąc kupić samochód ...
... za gotówkę za ponad 200tyś nikt się do mnie nie odezwał, nikt nie oddzwonił, nawet nie dostałem oferty na maila! Co za porażka.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 19:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam, bardzo słaba obsługa klienta.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 16:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 00:12
Salon - samochody nowe
Przykro mi, że ...
... wystawiam taką opinię - nie mam tego w nawyku, jednak Audi w Krakowie przyzwyczaiło mnie do zupełnie innych standardów obsługi. 3 dni temu kontaktowałem się w sprawie zakupu samochodu - cały dzień nie dostałem telefonu zwrotnego, a dzwoniłem do salonu dwa razy. Kolejnego dnia kiedy udało mi się skontaktować ze sprzedawcą, powiedziałem konkretnie, że chcę zakupić gotowy do odbioru egzemplarz, który mnie zainteresował. Powiedziałem to jasno i konkretnie, nie jestem człowiekiem, który dzwoni pogadać o samochodach, tylko zadzwoniłem z informacją, że kolejnego dnia mogę przyjechać po odbiór samochodu i dodatkowo, że zależy mi na czasie, cóż... wasz handlowiec chyba stwierdził, że rozmawia z żartownisiem lub niepoważną osobą, dostałem informację po godzinie 12:30 / 13:00, że do mnie oddzwoni, salon był czynny w sobotę do godziny 15:00 i kontaktu zwrotnego oczywiście nie było. Na zakup samochodu w tym roku jest już za późno, handlowiec potraktował mnie niepoważnie a bez podbijania ego dodam, że prowadzę trzy firmy, więc leasing jest mi niezbędny i konkretnie wyraziłem chęć zakupu auta w kolejnym dniu. Dramat, salon, który nie chce sprzedawać samochodów...
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 14:41
Salon - samochody nowe
We wtorek zaprowadziłam ...
... samochód do serwisu mechanicznego zgodnie z umówioną wizytą, otrzymałam informację, że najprawdopodobniej to jest problem ze skrzynią biegów i trzeba ją rozebrać i sprawdzić czy jakaś część jest do wymiany czy cała skrzynia do wymiany. Pan Paweł Rasiński, który przyjmował samochód powiedział, że w czwartek będzie informacja czy będą naprawiać samochód i kiedy lub jeśli cała skrzynia będzie do wymiany to w tej sytuacji mogę zabrać samochód i zrobić gdzieś indziej bo w serwisie to około 50 tys lub poda mi termin kiedy mogę zrobić to u nich. W czwartek dzwoniłam kilka razy na infolinię mechaniczną i dopiero po kilku razach ktoś oddzwonił. Otrzymałam info, że nie ma informacji w systemie i napiszą prośbę, żeby ktoś się ze mną skontaktował. Nikt tego nie zrobił. W piątek znów dzwoniłam kilka razy, dopiero za jakimś 4-tym razem ktoś odebrał i to samo, nic nie wie. W końcu pojechałam do serwisu i okazało się, że oni nie mają czasu teraz, może po Świętach, Nowym Roku się tym zajmą dopiero. Dodatkowo kierownik wyjaśnił mi, że jak skrzynie rozbiorą to już jej nie złożą, jeśli będzie do wymiany, więc zostaje tylko u nich wymienić tą skrzynię, gdzie upewniałam się u Pana Pawła czy na serio mi w tej cenie rozebrania też złożą w razie konieczności. Reasumując. Samochód serwisuje tylko tutaj od początku. Z roku na rok obsługa jest gorsza. Najbardziej denerwująca jest dezinformacja, infolinia w ogóle nie odbiera albo nic nie wie. Pan Paweł wprowadza w błąd, a mam świadka, że tak mówił jak napisałam. Dodam, że samochód jeździ bez zarzutu, tylko jest głośniejszy niż normalnie. Pytam więc, dlaczego nikt mnie nie poinformował o fakcie, że wezmą mój samochód na warsztat dopiero za jakiś czas a ja teraz muszę jeździć taksówkami?
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 15:14
Salon - samochody nowe
W salonie Audi ...
... Centrum Okęcie zdecydowałem się na zakup samochodu nowego - Q7. Niestety od samego początku kontakt z handlowcem był utrudniony. Na ofertę leasingu oczekiwałem 3 dni (podobno były problemy techniczne po stronie VW leasing, ale brak jakiejkolwiek informacji i reakcji na telefon). Po decyzji o finansowaniu własnym p. Handlowiec również nie wyszła poza absolutne minimum. W przypadku kontaktu telefonicznego reakcja następowała po kilku godzinach lub na następny dzień, albo w ogóle jej nie było. Przy odbiorze pojazdu postanowiłem szczegółowo przekazać te zastrzeżenia p. Tomaszowi Sokolińskiemu - kierownikowi sprzedaży (do kontaktu z którym salon zachęca w odpowiedziach na opinie) i tu spotkałem się z niemiłym zaskoczeniem. Pan Tomasz podczas rozmowy ze mną wydawał się lekceważący, nieuprzejmy i negujący wszystkie moje zastrzeżenia. Konkluzja jaka płynie z tej rozmowy - kliencie, ciesz się, że w ogóle znaleźliśmy czas żeby sprzedać Ci auto. Rozumiem natłok pracy, niemniej jednak w przypadku mowy o marce premium - konkurencja zdecydowanie lepiej interpretuje ten przymiot. Jeśli obecnym handlowcom nie starcza czasu na obsługę zgodnie ze standardem godnym marki Audi, warto być może pomyśleć o poszerzeniu zespołu. Gdyby nie fakt, że jedynie w tym salonie było auto z konfiguracją jaka mnie interesuje (jasna tapicerka), na pewno nie zdecydowałbym się na skorzystanie z ich usług. Pogarda z jaką potraktował mnie p. Tomasz Sokoliński na długo pozostanie mi w pamięci. Każdemu zainteresowanemu zakupem Audi doradzam inne salony ze zdecydowanie lepszą obsługą.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 20:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 19:43
Salon - samochody nowe
Potwierdzam inne opinie ...
... proces uzyskania oferty zakupu q7/q8 to jakaś masakra ....generalnie ciężko się skontaktować .Pani z biura obsługi klienta wręcz zbulwersowana ,że zwróciłem jej uwagę że kontakt z handlowcem to jakieś wyzwanie...Generalnie mam do czynienia z tym dealerem 2 raz .Pierwszy raz z serwisem 2 lata temu.Też były problemy po serwisie wymiany klocków w q7 ....Jednak Pan który zajmował się obsługą był na tyle w porządku ,że postanowiłem o tym nie pisać..dodam,że zawsze myślałem ,że jak się chce kupić auto za 350-400 tyś to jest łatwo ...ale niestety...Dodam ,że po q7 kupiłem X7 bmw z wielkimi obawami ale tu się myliłem tam się szanuje klienta nawet po zakupie . .Prawdopodobnie kupię q8 bo po prostu chcę mieć taki samochód i zobaczymy jak będzie dalej z serwisem i obsługą.,a tego dealera szczerze odradzam ....
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 18:58
Salon - samochody nowe
Kontaktowałam się z ...
... salonem 2 razy, aby umówić jazdę próbną i porozmawiać z doradcą w sprawie ewentualnego zakupu. Na odpowiedź z potwierdzeniem terminu czekałam kilka dni. Zostałam zapewniona że auto, które mnie interesuje będzie dostępne na jazdę próbną. Podczas potwierdzania terminu za drugim razem Pani na infolinii była bardzo nieuprzejma i pretensjonalna. Dzień przed spotkaniem w salonie wizyta została odwołana ze względu na brak auta w tym tygodniu, mimo poprzedniego potwierdzenia spotkania i zapewnienia o konkretnym modelu.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 19:58
Salon - samochody nowe
Salon najwyraźniej nie ...
... chce sprzedawać aut. Pytanie o nowe S3 do odbioru. Na 3 wysłane maile dostałem odpowiedź tylko na 1. Na maila do działu samochodów używanych nie dostałem żadnej odpowiedzi. Najwyraźniej salonowi się za dobrze wiedzie... Na szczęście konkurencja z Wilanowa nie miała takich problemów.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Na początek chcę ...
... zaznaczyć, że korzystałem przez lata z serwisu dla aut Volkswagen w tej samej firmie, w budynku obok (są tam 3 brandy w odrębnych salonach, ale to jedna firma) i oceniam ich jako WYŚMIENITYCH FACHOWCÓW. Mój wpis dotyczy jedynie wąskiego odcinka -samochody używane Audi. W jedną z październikowych sobót wybraliśmy się na tour po kilku salonach oferujących auta podobnej klasy. I może też kontrast zaważył na naszej ocenie, ale w Audi poczuliśmy się... ledwo zauważeni. Po wejściu skierowaliśmy się do recepcji, gdzie pani wskazała nam dział second hand. We wskazanym miejscu pan siedział za biurkiem i chyba rozmawiał przez telefon. Gdy już skończył, odpowiedział na nasze pytania, głównie przecząco, nie angażując się specjalnie. Pan był chyba zmęczony albo uznał że nie ma niczego na sprzedaż, bo: nie ruszył się zza biurka, nie pytał o nasze zamiary i potrzeby, nie zachęcał do obejrzenia tego co było na placu, nie wspominał o spodziewanej chociaż dostępności. Zaś sugestię że miałby otworzyć dla nas jedno z aut na parkingu (wyprawa na całe 100 metrów) przyjął z takim ociąganiem, że aż żal było go fatygować... Wybór padł w końcu na inną markę, ale w pozostałych miejscach (również tych bez transakcji) przynajmniej nie doznaliśmy niesmaku i poczucia że zawracamy głowę :)
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 14:00
Salon - samochody nowe
Dzisiaj mija piąty ...
... dzień próby nawiązania kontaktu z doradca klienta Salonu Audi Okęcie. Dzwoniłem z 11 razy w ciągu 5 dni. Miła Pani na recepcji po nieudanych próbach połączenia z doradcą klienta (w tym przypadku Z Panem Igorem) za każdym razem zapewniała mnie, że Pan Igor oddzwoni, bo przekazała mu odpowiednia notatkę. Do dnia dzisiejszego Pan Igor nie znalazł czasu żeby się ze mną skontaktować. Zwyczajny brak szacunku oraz profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 13:23
Salon - samochody nowe
Utrudniony kontakt z ...
... pracownikami, od dwóch tygodni chciałem umówić się na oględziny samochodu po szkodzie w związku z dobrą przeszła współpraca. Na ten moment wykonałem kilka telefonów, gdzie łączny czas spędzony na infolinii to ok 40min, zawsze obiecywano, że oddzwonia i nic się nie wydarzyło. Nie polecam! Telefon do konkurencji i sprawa załatwiona w 7 min, od ręki.
Użytkownik sieci
26 października 2024 14:24
Salon - samochody nowe
Dramat. Umówiłam się ...
... na jazdę próbną i chciałam skonfigurować i zamówić samochód. Odmówili, bo rzekomo nie było komu tym się zająć. Nie wrócę tu i nie polecam. Audi nie może tak traktować klienta.
Użytkownik sieci
12 października 2024 12:08
Salon - samochody nowe
I just had ...
... 3 quick questions about car setup - waiting 30+ minutes because I need those answers from SPECIFIC person ...