81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 14:15
Salon - samochody nowe
Nie wiem po ...
... co ci ludzie sa tam zatrudnieni skoro nie wykonuja swoich obowkazko. Pan Rafal od kilku tygodni nie oddzwania, po osobistej wizycie niczego rowniez sie od niego nie dowiedzialem. Kiedy kupowalismy samochod, wszyscy belki bardzo pomocni i sie interesowali, ale gdy potrzebna jest pomoc, nikt sie nie interesuje ani nawet nie oddzwania ma prosby o kontakt.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Od miesiąca czekam ...
... na wymianę zderzaka, zostałem poinformowany, ze będzie to trwało 2/3 tygodnie. Nikt się ze mną nie kontaktuje, w momencie w którym próbowałem się czegoś dowiedzieć, za każdym razem była ta sama informacje „oddzwonimy”, tylko szkoda ze nikt nie oddzwaniał. Pani z działu ubezpieczeń, jeżeli dobrze pamietam Pani Marta, bardzo niemiła, nie próbowała nawet pomoc tylko zadała pytanie „Po co Pan do mnie dzwoni?” Bardzo chamskim tonem. Po wielu próbach uzyskania jakichkolwiek informacji telefonicznie, wybrałem się do serwisu osobiście jednak również nikt mnie nie wysłuchał ani nie pomógł. Dziś byłem tam ponownie żeby się czegoś dowiedzieć, jednak znowu nie dostałem żadnych informacji poza „zadzwonię do Pana”. Dodam jeszcze, ze w momencie w którym byliśmy w serwisie, Pan który nas obsługiwał poinformował, ze wyślę zdjęcia uszkodzonego samochodu do ubezpieczalni, dostaliśmy maila od tej ubezpieczalni, ze po dzien dzisiejszy nie zostało to zrobione. Nie polecam tego serwisu, nie wiem po co są tam ci pracownicy skoro nie wykonują swoich obowiązków.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 17:39
Salon - samochody nowe
Pozdrawiam serdecznie Pana ...
... z którym byłem umówiony na jazdę testową, nie tylko się spóźnił będąc jeszcze z innym klientem na jeździe testowej, to po przybyciu na miejsce zajął się innym klientem. Pozdrawiam również Panią z recepcji, której reakcja na zaistniałą sytuację ograniczyła się do zrobienia sobie kawy.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 15:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 18:43
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 15:40
Salon - samochody nowe
Wzorcowy salon i serwis
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 19:02
Salon - samochody nowe
OK.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 15:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 22:04
Salon - samochody nowe
The people at ...
... the “service” are very helpful and give detailed information.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 00:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 15:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Potrzebny między innymi bezpiecznik 40 A, nie mają go na stanie!!! Prosty bezpiecznik nie jest przechowywany w magazynie. Błagaj Boga, żeby twoje Audi się nie zepsuło, bo nie ma pomocy ze strony dilera Audi. Bez wynajmu samochodu, bez parkingu, bez części zamiennych iw końcu dostałem szaloną ofertę za 14.000 zł za (oryginalną pompę powietrza Audi) w Danii kosztowała 4000 zł (marka najwyższej jakości, nie marka audi), więc powrót samochodem do Danii jest znacznie tańszy niż pozwolić Audi Centrum Warszawa pracować nad samochodem. Również nie ma wyraźnego czasu, kiedy mogliby naprawić samochód. Po odrzuceniu oferty "naprawy" pobierają 100 zł dziennie do momentu odbioru auta. Typowy dealer ze zbyt wieloma niekompetentnymi ludźmi w ładnych białych koszulach i bez prawdziwego mechanika. Ludzie, z którymi można porozmawiać. Mechanicy nie naprawiają niczego tylko wymieniają na nowy element. Uważam, że ludzie tam pracujący bardziej skupiają się na swoich aktualizacjach FB i insta oraz prywatnym telefonie komórkowym niż klienci. Nie czujesz się tam mile widziany. Wyrzuć do kosza przez tego dealera 3 razy, pierwszy raz, tylko raz i ostatni raz, wszystko w jednej rundzie... Prawdopodobnie Audi odpowie na to słownie (bez żadnego zaangażowania, uczucia czy chęci do działania), ale gdyby Audi się tym przejmowało, to by coś z tym zrobili. Inne recenzje z 1 gwiazdką mówią jasnym językiem i pokazują, że tylko mówią, ale nic nie robią z tymi złymi recenzjami. Wiele małych firm serwisujących samochody jest o wiele bardziej pomocnych i zainteresowanych klientami zadowolenie. (Wersja oryginalna) Needed amoung others a 40 amp fuse, they dont have it on stock!!! A simple fuse is not keept on stock. Beg to god your Audi not break down, because no help from Audi dealer. No rent car, no parking, no spareparts and finally got an crazy offer for 14.000 zloty for an (Audi Original) airsuspension airpump it cost 4000 zloty in Denmark (top quality brand, not audi brand) so taking car back to Denmark is much cheaper than letting Audi Centrum Warszawa work on the car. Also no clear time, when they could repair car. After refusing "repair" offer they charge 100 zloty a day until car is picked up. A typical dealer with to many incompetent people in nice white shirts and no real mechanic People left to speak with. Mechanic People dont repair anything they only replace to new item. I believe the People working there pay more focus on their FB and insta update and private mobile Phone than the customers. You dont feel welcome there. Bin by this dealer 3 times, first time , only time and last time, all in one round... Proberly Audi will respond in words ( without any involvement or feeling or willingness to perform action) to this but if Audi cared they would do something about this. The other 1-star rewiews speak a clear language and show they only talk, but does nothing with this bad reviews. Many small car service companies are way more helpfull and interested in customers satisfaction.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 20:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 00:35
Salon - samochody nowe
Z mojej strony ...
... polecam ten salon. Trasa jazdy próbnej odpowiednio zaplanowana. Pan Mateusz Rempuszewski jest odpowiednią osobą jeżeli chodzi o Audi Sport. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 15:37
Salon - samochody nowe
Super szybka i ...
... profisyonalna obsluga pana Bartosza Kszymowskiego,tak tszymac!!!!!!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 19:38
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna ...
... obsługa. Dziękuję Panowie: - Igor Guszowski, - Mateusz Rempuszewski.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 22:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jadąc przez kraj, którego nie znasz, z problemami na autostradzie. dzwoniłem do audi i powiedzieli że mają miejsce za 2 tyg. nagły wypadek nie jest znany w ich słowniku. Najgorsze wrażenia z audi, jakie miałem z centrum Audi. Przynajmniej powiedz, że nie masz miejsca, zamiast kpić sobie ze mnie wizytą za 2 tygodnie 🤨. (Wersja oryginalna) Driving through a country you don’t know with emergency problems on the highway. called audi and said they have a spot in 2 weeks😂. emergency is not known in their vocabulary. Worst audi experience I’ve had from an Audi centre. At least say that you don’t have the space instead of mocking me with an appointment in 2 weeks 🤨.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 11:30
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon w ...
... Warszawie. Profesjonalna i szybka obsługa. Pan Mateusz Rempuszewski jest prawdziwym specjalista i bardzo pozytywnym człowiekiem, jazda z nim to była czysta przyjemność!
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 20:05
Salon - samochody nowe
Poziom salonu odzwierciedlą ...
... jego pracownicy. A to w głównej mierze zakompleksieni chłopcy w przykrótkich spodniach i przymałych marynarkach z wyprzedaży, którym się wydaje że są elitą i nie muszą nikogo szanować. Panie nie lepiej, przykuse spódnice nie uzupełniają braku kompetencji. Po dwóch zdaniach z kimkolwiek w tym miejscu, a wiesz że lepiej nic tu nie kupić i nie korzystać z ich usług.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 08:38
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego serwisu. Od ponad 2mc serwis nie potrafi usunąć usterki w Q8, którą sam wygenerował poprzez wyjęcie silnika naprawiając inną usterkę. Samochód był oddawany już ponad 5 razy, za każdym razem informacja z serwisu, że usterka została usunięta i auto sprawdzone. Totalna niekompetencja w serwisie, który powinien być premium. Płacę dużą ratę leasingową, a auto stoi w serwisie 2mc. Brak auta zastępczego tej samej klasy mimo tego, że to serwis wygenerował usterkę.