81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 16:26
Salon - samochody nowe
Recepcja nie do ...
... zaakceptowania. Dzis rano pani z serwisu obiecała mi pomoc w umówieniu serwisu, po czym calkowicie mnie olała. Gratuluje poziomu obsługi klienta.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 18:57
Salon - samochody nowe
brak kontaktu telefonicznego ...
... przez godzinę obietnice oddzwonienie czcze to nie tak poeinno wyglądać słabo
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 15:55
Salon - samochody nowe
Jeżeli przyjedziesz nieumówiony ...
... to niestety traktują cię jak intruza. Nieby rozumiem, że jest plan wizyt, ale jak przywozi Cię laweta to nie jesteś w stanie zaplanować i umówić się z wyprzedzeniem. W takiej sytaucji przyda się pomocna dłoń. Ale tu jej brakuje.
Użytkownik sieci
17 października 2022 14:50
Salon - samochody nowe
Niestety jakość i ...
... poziom obsługi jest poniżej jednej gwiazdki. Trzeci miesiąc (od 15 sierpnia) czekam na naprawdę auta, mimo że ze wstępnych ustaleń termin miał przypadać na początek września, tj ok 2/3 tygodni od zdarzenia. Rozumiem długi czas oczekiwania, niemniej wypadałoby klienta poinformować, aby miał możliwość zdecydować, czy naprawić auto w innym serwisie, np takim gdzie poważnie traktuje się klientów. Obsługa nie oddzwania mimo moich kilkunastu próśb o kontakt z osobą odpowiedzialną za naprawdę. Recepcja powtarza ciągle dokładnie to samo, że z pewnością ktoś do mnie oddzwoni. Niestety nikt nie oddzwania, nie udziela jakichkolwiek informacji kiedy może nastąpić naprawa. Właściwie to zaczynam się zastanawiać, czy ktoś tam pracuje albo czy pamięta o umówionych naprawach.
Użytkownik sieci
20 września 2022 08:30
Salon - samochody nowe
Uważnie czytajcie umowę ...
... sprzedaży samochodu używanego. Chciałem kupić roczny samochód. Dostałem umowę, z której wynika, że sprzedawca nie odpowiada za wady prawne i techniczne samochodu nawet gdy kupujący jest konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego (dział 3, pkt 2).
Użytkownik sieci
13 września 2022 15:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2022 13:22
Salon - samochody nowe
Praktyki tego serwisu ...
... są niedopuszczalne. Dzwoniąc do serwisu konultant nie chciał podać numeru części pasujące do mojego Audi po vin . Czyli np kupuje w autoryzowanym serwisie nowe Audi , mija 6 lat...psuje mi się część... i nie mogę poprosić o podanie numeru części ??? TAKI SALON AUDI POWINIEN BYĆ NATYCHMIAST ZAMKNIĘTY !!! Edit: Państwa odpowiedź nie odnosi się do mojego zarzutu... Poproszę o odpowiedź czemu zatajacie numery części nie podając ich kiedy dzwonię ???
Użytkownik sieci
1 września 2022 12:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Straszna ...
... obsługa. Nie odbierają telefonów. Nie oddzwaniają. Przetrzymują wpłaconą zaliczkę. Zamówiłem samochód Audi A7 hybryda w grudniu 2021 r. Wpłaciłem zaliczkę w wysokości 5% wartości pojazdu. Termin odbioru przewidywany to lipiec 2022 r. Po wielu rozmowach z handlowcami okazało się, iż hybrydy nie są priorytetem dla producenta audi i nie ma na razie produkcji tego modelu. W sierpniu byłem zmuszony odstąpić od umowy i szukać innego auta. I to dla mnie jako klienta jest w miarę zrozumiałe. Niestety ale od trzech tygodni salon "zwodzi" mnie ze zwrotem zaliczki twierdząc, iż księgowość robi przelew raz w tygodniu w środę albo, iż koniec miesiąca jest i księgowość miała dużo spraw etc. Jako klienta zastanawia mnie czy prezes/właściciel salonu wie co dzieje się " na jego własnym podwórku". Może to też zaciekawi główną centralę w Niemczech.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 12:00
Salon - samochody nowe
Żeby kupić cześć to czekałem na obsługę 30min.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 17:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zadzwoniłem do nich 4 razy i za każdym razem odkładali mnie na długi czas, a potem mówili, że zadzwonimy później, nikt nie zadzwonił do mnie później, jednak mam po prostu bardzo proste pytania, które nie wymagają całego tego czasu. A sposób, w jaki odbierają telefon, jest bardzo niegrzeczny, co jest rozczarowujące dla posiadacza samochodu Audi. (Wersja oryginalna) Called them 4 times and every time they put me on the hold for long time and then they say we will call you later, no body called me later, however i just have very simple questions that doesn’t need all this time. And the way they answer the phone is very rude, this is disappointing for an Audi car holder.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 11:14
Salon - samochody nowe
Tragedia z tymi ...
... cenami miałem przynitowana tablice rejestracyjna i chciałem założyć ramki i żeby wkręcili 2 śrubki z ramka a tego koszt 600 zł to nie jest normalne.
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 17:35
Salon - samochody nowe
Jeżeli chcesz mieć ...
... źle naprawione auto i lubisz być traktowany jak osoba o IQ 20 to bardzo polecam. Jakiś czas po wymianie tylnej szyby (która musiała być wklejana na dwa razy, jako że za pierwszym nie udało się tego prosto zrobić) odpadło trzecie światło stop. Mówię sobie - no zdarza się; źle odtłuścili i tyle. Podjechałem pokazać w czym problem i myślę sobie - umówimy się szybko na ponowne przyklejenie i po sprawie. A tu jednak psikus. Proszę przyjechać na kilka dni na weryfikację tego co się popsuło (no jak to co? Odpadło światło brak elementów uszkodzonych). No to jak to ma trwać Bóg wie jak długo i jak ile razy jeździć to składamy reklamację. Po dwóch tygodniach przyszła odpowiedź, że reklamacja nie jest uznana, bo jak wstawiałem auto bez tylnej szyby to nie dałem serwisantowi trzeciego światła od razu, tylko dowiozłem je później, a w aucie były zdemontowane plastiki i tapicerka w okolicy szyby (żeby posprzątać potłuczone szkło).
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 09:06
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa to ...
... jakaś porażka, Panowie zachowują się jakby dusza się z ciałem szukała. Poziom przekazywania informacji jest żaden. Tłumaczenie pracowników na poziomie szkoły podstawowej bądź przedszkola. Nie polecam jakiejkolwiek współpracy z tym serwisem. Zaangażowanie żadne. Ja na pewno tam nie pojadę. Jedna gwiazdka to i tak dla tego serwisu stanowczo za dużo. Samochód Audi Q5 z 2021 roku po wymianie nowej chłodnicy z salonu i przejechaniu 5 km ma taką ilością płynu chłodniczego jak na zdjęciu, poza tym tak jak Panowie potrafili przy wymianie zdemontować poszczególne elementy, to przy ponownym ich zamontowaniu już niestety się to nie udało.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 13:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Obsługa i kontakt marna ze strony p. Karoliny
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 02:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 10:46
Salon - samochody nowe
Do mnie nawet nie odzwonili !!!
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2022 23:06
Salon - samochody nowe
Pierwsza i ostatnia ...
... wizyta w tym salonie. Po przejściu po całym salonie, nikt nie wyraził zainteresowania pomocą. Po podejściu do recepcji, dowiaduje się że brak "dostępnych handlowców". Panie proszą o zostawienie numeru tele w celu kontaktu, oczywiście można się było spodziewać - kontaktu brak. Lekceważące podejście do Młodych Ludzi. Nie polecam!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 13:38
Salon - samochody nowe
Przyszedłem pospacerowałem z ...
... 15 minut po salonie ……obejrzałem skromna ofertę …. Nikt nie wyraził zainteresowania moja osoba wszyscy w smartfonach pospuszczane głowy …..jadę szukać dalej ….
Użytkownik sieci
5 marca 2022 17:41
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego salonu. Podejście do klienta na bardzo słabym poziomie. Zainteresowanie klientem zerowe. Odwiedziłem ten salon dwukrotnie, dwa razy miałem takie samo odczucie. Po przybyciu na umówioną godzinę serwisu nikt się mną nie zainteresował, musiałem pytać się kilku innych pracowników kto może mnie obsłużyć w końcu zostałem skierowany do Pana Jędrzejczaka. Niestety Pan nie wykazał zbytniego zaangażowania i bez słowa patrzył się w monitor, po kilku minutach spytał czy może w czymś pomóc. W trakcie rozmowy miałem wrażenie że jestem problemem mimo że byłem umówiony na konkretną godzinę. Na dodatek dowiedziałem się że za samo sprawdzenie co jest nie tak z lampą będę musiał zapłacić 490zł o czym nie byłem wcześniej poinformowany. Potrzebowałem chwilę na zastanowienie się czy zdecyduję się na tą usługę na co Pan odpowiedział że szkoda naszego czasu. Ostatecznie zrezygnowałem. Po odwiedzinach konkurencyjnego salonu dowiedziałem się że tu nawet nie ma co sprawdzać tylko odrazu wymienić całą lampę. Strasznie zraziłem się do Państwa salonu, niestety nie wrócę. Szkoda bo sam salon wydaje się być bardzo nowoczesny a przez obsługę totalnie traci na jakości. Przestrzegam przed wyborem tego salonu, nie wyobrażam sobie skorzystać z usług tego salonu głównie przez podejście do klienta. Pod względem obsługi nie ma porównania do innych salonów Audi.