81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2022 21:59
Salon - samochody nowe
Auto Audi Q8 ...
... kupione 2018 rok grudzień pierwszy serwis w 2020 roku za który zapłaciłem około 2600 zł miała być wymiana oleju oraz wszystkich filtrów co się dziś okazało przy następnej obsłudze ? Filtr powietrza z bym z roku 2018 filtr paliwa aż skręcony tak był mocno zurzyty jakie wnioski wymieniony został pewnie tylko olej jeśli został wymieniony uważajcie na takie serwisy
Użytkownik sieci
25 grudnia 2021 16:48
Salon - samochody nowe
Po tym jak ...
... zaplacisz i odbierzesz auto, jestes juz traktowany tylko gorzej!!! Jak na marke premium to po zakupie obsluga klienta jest na poziomie gieldy samochodowej z lat 90.
Użytkownik sieci
18 października 2021 15:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niegrzeczny personel. Chciałem kupić audi 5 ale nikt nie był dostępny i zadzwoniłem do młodej damy ale nie chciała sprzedawać ani rozmawiać. Interesowało ją tylko wysyłanie SMS-ów na swój telefon komórkowy. Ta sama negatywna opinia z osobą kontaktową Arval, osobą nieprofesjonalną i niedostępną.. wstydź się! (Wersja oryginalna) Personale scortese. Volevo comprare una audi 5 ma nessuno era disponibile e una signorina ho chiamato io ma non aveva voglia do vendere e parlare. Era solo il interessata a scrivere messaggi su il suo cellulare. Stesso parere negativo con uomo referente di Arval persona non professionale e non disponibile.. vergognatevi!
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 23:13
Salon - samochody nowe
Dzisiaj juz nie ...
... wytrzymalem… 1. 19.07 o godz 8 oddalem do serwisu samochod i dostalem informacje, ze odbior za 2.5 h. O godz. 14 dzwonie i pytam co z samochodem, odpowiedz robimy damy znac jak skonczymy. Dzwonie drugi raz o 16, pan informuje mnie, ze juz zrobiony, za chwilke oddzwoni i potwierdzi odbior. Nikt nie dzwoni, biore taxi i jade do salonu, gdzie okazuje sie, ze jeszcze nie zaczeli przegladu i samochod bedzie dopiero nastepnego dnia 2. Na dzisiaj, 11.08 godz 9 umowiona wymiana gwarancyjna ladowarki indukcyjnej. Przyjezdzam i zostaje poinformowany, ze wymiany nie bedzie, poniewaz nie ma czesci… Kiedys nie mialem takich akcji w tym salonie. Nie wiem czy pracownicy uciekli i nowi nie ogarniaja, ale cos nie dziala.
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 18:49
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z poziomu obsługi handlowca. Przyszedłem tak naprawdę z gotową konfiguracją samochodu (przygotowaną on-line). W trakcie wizyty (w ostatnią sobotę) pan W. odbierał każdą (prywatną) rozmowę telefoniczną. Z dosyć dużą nonszalancją podchodził do umówienia jazdy próbnej samochodem. Teoretycznie jazda miała odbyć się dziś, ale nie zadzwonił. Obawiam się, że jakość obsługi jest bardzo zła ponieważ marka, jakość samochodów i fomra finansowania są bardzo atrakcyjne i nie brakuje klientów. Jednak kupując coś o wartości 250k oczekuję przynajmniej zainteresowania. Nie zostawię pieniędzy tam gdzie nie będzie to mile widziane. Chciałbym zauważyć, że jakość obsługi recepcjonistki była bardzo wysoka.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 16:57
Salon - samochody nowe
Pan handlowiec z ...
... działu Audi Sport niepoważny i nieprofesjonalny. Salon wystawił na otomoto model R8 - jako pierwszy zadzwoniłem oraz potwierdziłem podczas rozmowy chęć zakupu z prośbą o wykaz dokumentów potrzebnych do Leasingu. Po otrzymaniu wykazu przekazałem, że w czwartek wszystko prześlę co też uczyniłem. Dwa dni wcześniej Pan dzwoniąc potwierdzał czy nic się w moich planach nie zmieniło na co potwierdziłem, że zakup jest aktualny. Zgodnie z ustną umową w czwartek przesłałem wszystkie dokumenty mailowo, przesłałem również SMS-a z informacją, że komplet dokumentów Pan handlowiec odnajdzie na swojej skrzynce mailowej. Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Próbując dodzwonić się Pan przestał odbierać telefon i taka sytuacja trwała przez kilka dni aż w końcu dowiedziałem się, że pomimo ustaleń Pan handlowiec w między czasie sprzedał a raczej próbuje sprzedać samochód innej osobie. Niestety tak się nie postępuje, gdyby Pan handlowiec poprosił o zaliczkę to w tym samym dniu by ją otrzymał. Pomimo postępowania zgodnie z jego wytycznymi zostałem zlekceważony i oszukany. Dziękuję ale nie polecam, w biznesie trzeba być poważnym.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 10:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 15:07
Salon - samochody nowe
Dobrze by było, ...
... gdyby ktoś na dziale serwisowym podnosił słuchawkę. Cały dzień próbuję się dodzwonić, żeby umówić się na serwis auta. Rezygnuje, jade na Wilanów :/:/
Użytkownik sieci
12 maja 2021 12:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 09:55
Salon - samochody nowe
Makabra. 2 miesiące ...
... czekania na samochód stojący w salonie, potem salon funduje miesiąc jazdy bez dowodu rejestracyjnego.NIE POLECAM
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 23:26
Salon - samochody nowe
Niestety poziom obsługi ...
... daleki od zachęcającego. Po telefonicznym umówieniu się na spotkanie na konkretną godzinę z wyznaczonym doradcą okazało się, że nie ma go w pracy i nie przekazał innym pracownikom informacji o spotkaniu. Doradca do którego zostałem skierowany w zastępstwie, obsłużył mnie łaskawie, niestety później moje próby kontaktu telefonicznego zakończyły się na etapie recepcji, nie odebrał, nie oddzwonił.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 13:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 marca 2021 05:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 18:01
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... obsługę klienta to od początku nie była zachęcająca do kupna. Dostaliśmy kontakt do Doradcy od znajomego. Zależało nam na szybkim zakupie auta, więc długo się nie zastanawiając zamówiliśmy samochód który był dostępny w salonie. Przy odbiorze okazało się, że zapasowy kluczyk nie działa. Za co oczywiście przepraszają i skontaktują się jak tylko będzie dostępny. To samo jeśli chodzi o dowód rejestracyjny, do odbioru za 2tygodnie. Przychylnie zgodziłam się na tą opcję. Wyjeżdżając z salonu okazało się, że samochód ma tak pusty zbiornik, że nie dojechałam do pierwszej stacji benzynowej. Przy pierwszej jezdzie! Po miesiącu dostałam telefon, że dowód rejestracyjny jest do odbioru, kiedy zapytałam o kluczyk.. nie dostałam żadnej odpowiedzi od Pani z sekretariatu. Miał się skontaktować z Nami Doradca, od którego braliśmy samochód. Po dwóch telefon, dostałam maila, że musze dać pełnomocnictwo do wyrobienia zapasowego kluczyka. Napewno jest to ostatni samochód, który wzięliśmy z tego miejsca.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Tragedia, najgorsza jakość ...
... obsługi w życiu. Olewacze na sali i bezczelna sprzedaż - prostactwo i chamstwo przy zakupie. Jezeli masz problem z tym salonem zglaszaj sprawe do Importera i centrali w Niemczech. Nie pozwól na takie traktowanie.
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 18:46
Salon - samochody nowe
Hmm ogólnie ok. ...
... Ale szybkie tematy serwisowe zwykle zajmują sporo więcej czasu. Sama wymiana oleju 3-4h. Dolewka płynu zamiast 15min prawie 2h.
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 21:07
Salon - samochody nowe
Zawiodłam się poziomem ...
... obsługi auto kupiłam w innym salonie.
Użytkownik sieci
15 września 2020 08:14
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi Klienta jak w warzywniaku. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 września 2020 21:50
Salon - samochody nowe
Niekompetencja serwisu legendarna
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 20:54
Salon - samochody nowe
Serwis masakra. Przegub ...
... wymieniony kilka miesięcy temu ponoć na nowy oryginalny(cena ponad 2tys.). Po 2 tygodniach telefon "czy wszystko w porządku z samochodem". Wtedy niby było ale już po miesiącu w kole słychać pierwsze stuki. Pandemia i inne sprawy. Czekaliśmy na rozwój wydarzeń. Dłużej nie dało się jednak czekać, przegub stukał coraz bardziej. Około 2 tygodnie temu zgłoszenie, wizyta ustalona na 10 sierpnia. Ok poczekamy, jednak samochód nie poczekał, przegub "wysiadł". Ledwo dojechałem do najbliższego mechanika. Dzwonię do serwisu i mówię jaka jest sprawa. "Proszę czekać oddzwonimy za 10 minut". Narada, oddzwonili za pół godziny sukces. Obsługa nie widzi innego rozwiązania jak zabranie samochodu od mechanika i dostarczenie na lawecie do serwisu. Nie mam czasu na takie podchody, samochód naprawiony na własny koszt. Zepsuty przegub mocno zardzewiały z charakterystyczną białą liczbą. Czyżby nowe przeguby nie wytrzymywały nawet pół roku i tak szybko rdzewiały!? Nie wspominając już o czyszczeniu klimatyzacji i wymianie uszczelki pod miską olejową bo to też daje wiele do życzenia. Czarę goryczy jednak przelało stwierdzenie Pana z obsługi "... czego się Pan spodziewa przecież to stary samochód" (7lat). Uważam, że szanujący się autoryzowany serwis nie powinien pozwolić sobie na tego typu komentarze. Reasumując nie polecam!