81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 23:41
Salon - samochody nowe
Tragiczna jakość obsługi. ...
... Podjąłem próbę zakupu Audi A7 (już 2 raz) i niestety nie rozumiem kto dopuścił do tak niskich standardów sprzedażowych: - zerowe zainteresowanie klientem - jeżeli nie chce kupić auta w pełnej opcji to jestem uważany za jakiegoś janusza (tak sorry chce wydać 350 tyś - rozumiem że to mało) - opowieści sprzedaży o tym ,,kupuje samochód marzeń'' - żenujące naprawdę poniżej pasa - ludzie z obsługi w formacie z ,,klubu disco'' (kto to zatrudniał) - rozumiem, że auta się sprzedają same a plany są tak niskie że można pozwolić sobie na standardy z dyskontu Dla porówniania poszedłem do warszwskiego salonu BMW i Mercedesa bo myślałem, że ze mną jest coś nie tak. Nie nie jest nic ze mną nie tak - jakość obsługi była 10 razy lepsza i na poziomie. Totalnie nie polecam i nie rozumiem kto dał im prawo do sprzedaży aut matki Audi (może zacznijcie od Skody).
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
Ostrzeżenie! Jeśli cenicie ...
... swoje bezpieczeństwo omijajcie z daleka! Podczas przeglądu, zgłosiłem, że z opony schodzi powietrze a podczas dojazdu do serwisu zaświeciła się po raz kolejny kontrolka. Serwis po "naprawie" poinformował, ze dopompował oponę i wszystko jest OK. W związku z tym żona z dzieckiem udała się w podróż do Rzeszowa. W trasie powietrze znowu zeszło a kontrolka ponownie sie zaświeciła. Finał był taki, że żona w sobotę wieczorem w trasie do Rzeszowa musiała jeździć i szukać wulkanizatora żeby jej to naprawił po godzinach. Okazało się ze w oponie był GWÓŹDŹ. Szczęśliwie udało się jej wybłagać żeby ktoś się tym zajął. Jeśli nie chcecie się znaleźć w podobnej sytuacji skorzystajcie z innego serwisu. Dodano 28.05 Primo RODO, Secundo chyba są Państwo w stanie znaleźć swojego klienta po imieniu i nazwisku :) Tertio pamiętajcie ze 1sze auto sprzedaje doradca, ale każde kolejne serwis. Dodano 24.06 Dalej czekam na kontakt :)
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 21:25
Salon - samochody nowe
Przyjechalam po uruchomoienou ...
... przez Assistance. Powiedziano mi ze akumulator. W serwisie wymieniono mi alumulator bo tak im powiedzialam. Wrocilam z 3 swiecacymi sie lampkami nikt nie sprawdzil nic innego. Po 3 dniach wrocilam. Podobno znowu akumukatir. Nowy! Samochod na serwisie brak kontaktu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 08:23
Salon - samochody nowe
Korzystam z serwisu ...
... w Audi centrum, nowe A5. Dość swobodne podejście do czasu klienta - brak samochodu zastępczego na kilka godzin serwisu. Przede wszystkim jednak uwaga na zakładane części. Klocki jakie zainstalował mi serwis autoryzowany bardzo głośno "piszcza".
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 09:02
Salon - samochody nowe
Trudno zaopiniować firmę, ...
... która jest odcięta od świata i nie odbiera telefonów lub połączenia odrzuca. Miałem poważny problem z samochodem na gwarancji i nie wiedziałem czy mogę kontynuować jazdę, dzwoniłem kilkakrotnie wewnętrzny numer serwisu i za każdym razem połączenie odrzucano, aż za kolejnym razem odezwała się pani i poprosiła o mój numer telefonu i zapewniła, że ktoś z serwisu zadzwoni, minęła doba i nikt nie zadzwonił. No właśnie, po co, jeszcze by musieli coś robić w tym samochodzie, a lepiej mieć spokój.
Użytkownik sieci
3 lutego 2019 17:22
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu! Dwukrotnie ...
... dzwoniłem do dwóch panów Pawłów, dwukrotnie pisałem przez otomoto i olali mnie... Autko kupiłem w innym salonie.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 11:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Złe usługi .. niegrzeczny personel (Wersja oryginalna) Bad services.. rude staff
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 19:43
Salon - samochody nowe
Jedna wielka tragedia. ...
... Mają w głębokim poważaniu Klienta, który chce kupić samochód używany za gotówkę. Były prośby o dodatkowe zdjęcia, były prośby o kontakt i zostały zignorowane. Czyżby osoba opiekująca się samochodem miała zbyt małą prowizję z jego sprzedaży, aby bardziej się przyłożyć? Mało, że cena auta wygórowana w kosmos,to jeszcze traktowanie Klienta jak nie powiem brzydko kogo... Po tym wszystkim nazwa "Salon Audi" nabiera mniej poważnego znaczenia. A szkoda, bo może akurat udałoby się Wam sprzedać.
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 19:08
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem dziś do ...
... salonu (15.11.2018, godz. 12.50), żeby umówić się na spotkanie i jazdę testową Audi A6 Avant. Telefon odebrała jakaś panienka z recepcji, która powiedziała, że łączy z panem Pawłem. Pan Paweł jednak nie odebrał natomiast po kilku sygnałach włączyła się poczta głosowa T-mobile. Za kilka minut zadzwoniłem ponownie lecz panienka z recepcji nawet nie raczyła się odezwać tylko od razu przełączyła mnie do pana Pawła, który po raz drugi nie odebrał i znów włączyła się poczta głosowa. Nie dzwoniłem już więcej lecz skontaktowałem się z innym salonem Audi, w którym umówiłem się na jazdę testową. Oczywiście nikt do mnie nie oddzwonił. Albo jesteście tak bogatą firmą, że macie gdzieś klientów zainteresowanych kupnem samochodu za ponad 300 tys. zł albo powinniście sprzedawać ziemniaki na giełdzie - tam nie trzeba się umawiać, wystarczy podjechać furmanką.
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 09:26
Salon - samochody nowe
Zamówienie na nowe ...
... audi 2018r. podpisane 31 lipca. Polisa zapłacona tego samego dnia, samochód zarejestrowany. Niestety do dzisiaj nie wydany pomimo, że stał na placu. Wystarczyło rozkleić, wydać kluczyki i złożyć podpisy. ŻENADA!!! Telefony nie odbierane, jak już odebrany to informacja, że oddzwoni jutro (oczywiście nikt nie dzwoni).
Użytkownik sieci
25 października 2018 17:15
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to jakaś porażka.
Użytkownik sieci
17 października 2018 18:19
Salon - samochody nowe
Zupełny brak obsługi. ...
... O godzinie 18:10 nie ma osoby, która mogłaby odpowiedzieć na pytania, mimo że salon zamykany jest o 19:00.
Użytkownik sieci
7 października 2018 11:52
Salon - samochody nowe
W audi chyba ...
... na szkoleniach uczą żeby olewać klientów. Kolejny salon, inny dealer, sprawa niezałatwiona. Chciałem kupić auto, raczej nie tanie, ale się nie udało. Obok volkswagen, ta sama firma, zupełnie inne podejście. Inny segment co prawda ale auto kupione w dwa dni.
Użytkownik sieci
20 września 2018 17:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam, po ...
... wizycie w salonie handlowiec miał przygotować ofertę i umówić nas na jazde próbną ... minęły trzy miesiące o nic, cisza pomimo dwóch ponaglającycch telefonów i pomimo prośby o kontakt innego handlowca
Użytkownik sieci
4 września 2018 22:03
Salon - samochody nowe
Uwielbiam szybkie samochody, ...
... ale od kiedy powstał ten salon nie można spokojnie mieszkać na ul.Komitetu Obrony Robotników (dawna 17 Stycznia). Codziennie urządzane są przeloty tą ulicą wszystkimi autami dostępnymi w salonie, zwłaszcza sportowymi odmianami. Oprócz klientów muszą to być też pracownicy, bo jeżdżą po 22:00 w tygodniu. Zwariować można - jedźcie na tor testować auta!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 09:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam Dzwonilem ...
... najpierw do serwisu w sprawie nawigacji Audi S3 2015r. Kazali przyjechac. Jechalem 100km po to aby Pan (on akurat byl mily) powiedzial mi, że wystarczy wyslac maila... Do tego w salonie stalem 15min i nikt sie nawet nie zainteresowal. LIPA!!! A moze wygladalem za malo 'bogato'? Wiecej nie przyjadę.
Użytkownik sieci
29 maja 2018 10:54
Salon - samochody nowe
Jedna wielka komedia ...
... pomyłek. Za pierwszym razem oddano mi samochód z dokładnie tą samą usterką, z którą przyjechałem. Kontrolka włączyła się po minucie jazdy. Za drugim razem oddano mi samochód z uszkodzonym czujnikiem cofania. Za czwartym razem po wstawieniu samochodu do salonu w sobotę, w poniedziałek dostałem maila "komu zostawił Pan samochód, bo nie możemy go znaleźć" (!?!?!). Najbardziej nieprofesjonalny serwis jaki kiedykolwiek widziałem ze wszystkich marek i serwisów. Skoda dba dużo lepiej o klientów.
Użytkownik sieci
18 maja 2018 23:13
Salon - samochody nowe
Nic fajnego. Wielki ...
... moloch spod znaku A, P i VW. Tak wielki, ze nie sa zainteresowani podpisywaniem umowy na serwis. Dwaj znudzeni doradcy wykonujący jakiś niezrozumiały balet. I nic. Zero kontaktu, zero zainteresowania. A przecież ja chcoałem przynieść im swoie pieniądze. I co? Nikt nie chciał? No co zrobić. Są jeszcze inne serwisy i salony Audi. Całe szczęście, że oni są zainteresowani współpracą. W tydzień wymieniliśmy dokumenty i podpisaliśmy umowy. Na Radzymińskiej. Miło i szybko...
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 13:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przy pierwszej wizycie u tego przedstawiciela przedstawiciel handlowy był bardzo miły. Potem wysłałem mu dwa e-maile bez odpowiedzi. Ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi, ponownie odwiedziłem dilera, a obsługa klienta była naprawdę słaba. Uzgodniliśmy kolejny kontakt telefoniczny ze sprzedawcą na następny dzień i wiesz co? ... nic! Naprawdę chciałem kupić AUDI, a ty mi go nie sprzedałeś. Naprawdę słaba obsługa sprzedaży (Wersja oryginalna) The first time I visited this dealer the sales agent was very kind. Then I sent to him two emails with no answer. As I had no answer I visited again the dealer and the customer support was really weak. We agreed another contact with the seller by phone for the very next day and you know what?... nothing! I really wanted to buy an AUDI and you did not sell it to me. Really poor sales service
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Powiem tak, gorzej ...
... niż źle. Pracownicy nie raczą nawet odpisywać na e-maile, niech szanowne kierownictwo zwróci na to uwagę ponieważ przez to tracicie klientów oraz zyski, ponieważ miałem zamiar kupić u Państwa w salonie samochód a przez to muszę iść do konkurencji. Słabe jest nie odpisywanie na wiadomości!