81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 20:05
Salon - samochody nowe
Poziom salonu odzwierciedlą ...
... jego pracownicy. A to w głównej mierze zakompleksieni chłopcy w przykrótkich spodniach i przymałych marynarkach z wyprzedaży, którym się wydaje że są elitą i nie muszą nikogo szanować. Panie nie lepiej, przykuse spódnice nie uzupełniają braku kompetencji. Po dwóch zdaniach z kimkolwiek w tym miejscu, a wiesz że lepiej nic tu nie kupić i nie korzystać z ich usług.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 08:38
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego serwisu. Od ponad 2mc serwis nie potrafi usunąć usterki w Q8, którą sam wygenerował poprzez wyjęcie silnika naprawiając inną usterkę. Samochód był oddawany już ponad 5 razy, za każdym razem informacja z serwisu, że usterka została usunięta i auto sprawdzone. Totalna niekompetencja w serwisie, który powinien być premium. Płacę dużą ratę leasingową, a auto stoi w serwisie 2mc. Brak auta zastępczego tej samej klasy mimo tego, że to serwis wygenerował usterkę.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 23:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... To chyba jedno z najgorszych centrów serwisowych na świecie!!!!! Byłem tam tylko raz w celu wymiany wszystkich filtrów i olejów w aucie oraz zamówiłem dodatkowo usługę sprawdzenia wszelkiego rodzaju ewentualnych awarii w całym aucie, które mogły wymagać pilnej naprawy. Po podpisaniu wszystkich potrzebnych dokumentów i dokonaniu pełnej przedpłaty za potrzebne usługi, doradca serwisowy Aleksander powiedział mi, że wszystko zajmie nie więcej niż 3 godziny. Jednocześnie podczas rozmowy ze mną nawet nie patrzył mi w oczy, nie specjalnie wysłuchiwał moich próśb i był skupiony tylko na tym, aby sprzedać mi jak najwięcej absolutnie zbędnych usług. Przy ich wyborze kierował się tylko swoim wynagrodzeniem ze sprzedaży, a nie realnymi potrzebami klienta! Po 3 godzinach oczekiwania doradca serwisowy Aleksander oraz główny automechanik (ta sama kłamliwa i niemiła osoba) poinformowali mnie, że moje auto powinno stać w serwisie jeszcze 3 dni bo pękł przewód od chłodnicy!!! Obiecali mi, że założą nowy wąż, a serwis pokryje wszystkie koszty z tym związane. Ale ze względu na fakt, że w tym momencie nie mieli nowego węża, powinni byli go najpierw zamówić. Dlatego powiedzieli, że będę mógł odebrać samochód dopiero za 3 dni. Więc 3 dni później przyjechałem i odebrałem samochód. Ale dopiero później zauważyłem, że wspomniany wąż do chłodnicy nie był w ogóle uszkodzony i nie był wymieniany. Wszystkie węże były takie same. Zauważyłem jednak również, że jeden z węży prowadzących do filtra oleju był pęknięty i po prostu był dokręcony metalowym pierścieniem (przed przyjazdem do serwisu był to wężyk nowy i w dobrym stanie)!!!Inne węże pozostały nienaruszone, ale były dokręcone śrubami tak niedbale, że prawie nie były podłączone!!! Podając mi kluczyki do samochodu, doradca serwisowy Aleksander jak zwykle zachował się chamsko, ale jednocześnie zarumienił się, prawdopodobnie z powodu próby skłamania niezauważalnie. Po odebraniu kluczy poprosiłem Aleksandra o dostarczenie mi dokumentów potwierdzających wykonane usługi i ich koszt, ale on powiedział, że nie ma w tej chwili czasu na wydrukowanie tych dokumentów, bo czekają na niego inni klienci... Dodatkowo powiedział, że prześle mi je na mojego maila w ciągu kilku dni. Czekając prawie tydzień na dokumenty odkryłem, że w tym warsztacie uszkodzili i połamali również tapicerkę drzwi kierowcy w moim aucie. Więc jak tylko nie dostałem od nich żadnych dokumentów, zadzwoniłem do tego serwisu z zapytaniem o moje dokumenty i powiedzieli mi, że doradca serwisowy Aleksander, który miał mi je przesłać, wyjechał na urlop jakiś tydzień przed moim telefonem!!! Z powodu moich ciągłych telefonów do tego serwisu w ciągu tygodnia z reklamacjami i prośbami o przesłanie mi dokumentów, ktoś w końcu je do mnie wysłał. Otrzymałem je więc po około 2,5 - 3 tygodniach i żaden z pracowników nawet nie pomyślał o przeprosinach ani słownie, ani przynajmniej mailowo!!! Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić co jeszcze mogli zepsuć w moim aucie... Przypuszczam też, że mogli wymienić dobre części auta na złe. TO NAJBARDZIEJ ODRODZONY SERWIS W JAKIM BYŁEM!!! Z KŁAMSTWYMI PRACOWNIKAMI, KTÓRYCH CELEM SĄ TYLKO TWOJE PIENIĄDZE I NIE JEST ZAINTERESOWANY NAPRAWĄ ANI KONSERWACJĄ TWOJEGO SAMOCHODU. JEŚLI PRZYJDZIESZ SAMOCHODEM W DOBRYM STANIE, TO ZDECYDOWANIE GO ZŁAMIĄ I USZKODZĄ, OPOWIADAJĄC CAŁĄ BAJKĘ I WYDRUKUJĄC Z PIENIĘDZY. Jeśli ważny jest dla Ciebie samochód i nerwy, to zdecydowanie unikaj tego serwisu, bo po pobycie w nim możesz zostać bez dobrego auta, pieniędzy i nerwów. (Wersja oryginalna) This is probably one of the worst service centres in the world!!!!! I’ve been there just once in order to change all the filters and oils in the car and I also ordered an additional service to check all kinds of possible breakdowns in the entire car that might have requiredto be fixedurgently. After signing all of the needed documents and making a full payment in advance for the needed services, the service advisor named Aleksander told me that everything would take no more than 3 hours. At the same time, when talking with me, he did not even look into my eyes, he did not particularly listen to my requests and was only focused on selling me as many absolutely unnecessary services as possible. Whilechoosing them, he was taking into account only his remuneration from the sale but not the client’s real need! After waiting for 3 hours, the service advisor Aleksander and the main auto-mechanic (the same deceitful and unpleasant person) informed me that my car should have stayedin the service center for another 3 days because they broke the coolant hose!!! They promised me that they would install a new hose and the service center will cover all related expenses. But due to the fact that they didn’t have a new hose at that moment they should have ordered it at first. Therefore, they said that I would be able to get my car back only in 3 days. So, 3 days later I arrived and got my car back. But only later I noticed that the mentioned coolant hose hadn’t been damaged at all and was not replaced either. All hoses were the same. But I also noticed that one of the hoses that led to the oil filter had been torn and had simply been tightened with a metal ring (before arriving at this service, this hose was new and in a good condition)!!!Other hoses remained intact, but were tightened with fasteners so negligently that there were hardly connected!!! Giving me the keys to the car, the service adviser Aleksander, as usual, behaved in a boorish way, but at the same time he over flushed, probably because of trying to lie unnoticeably. After taking the keys, I asked Aleksander to give me the documents proving the given services and their costs, but he said that he didn’t have time to print those documents at that moment as soon as other clients were waiting for him ... Additionally hetold me that he would send them to me at my email within a few days. Whilewaiting for almost a week for the documents I discovered that at this servicecenterthey also had damaged and broken the driver's door covering in my car. So, as soon asI hadn’t got any documents from them, I called this service center with a request about my documents and they told me that, the service adviser Aleksander, who was supposed to send them to me, had gone on vacation about a week before my call!!! Because of my constant calls to this servicecenter during the week with complaints and requests to send me my documents, someone finally sent them to me. So, I received them about after 2.5 - 3 weeks, and none of the workers did not even consider to apologize either in words or at least in an e-mail!!! I have not had enough time to check yetwhat else they could have broken in my car... I also suppose that they mighthave replaced good parts of the car with bad ones. THIS IS THE MOST ABHORRENT SERVICE CENTER I’VE EVER BEEN TO!!! WITH MENDACIOUS WORKERS WHOSE AIM IS ONLY YOUR MONEYAND WHO ARE NOT INTERESTED IN FIXING OR MAINTENANCE OF YOUR CAR. IF YOU COME WITH A CAR IN A GOOD CONDITION, THEN THEY WILL DEFINITELY BREAK AND DAMAGE IT WHILE TELLING YOU A TALL TALE AND CHEAT YOU OUT OF YOUR MONEY. If your car and your nerves are importantfor you, then definitely avoid this servicecentre, because after being there you can be left without a good car, money and your nerves.
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 19:34
Salon - samochody nowe
Byliśmy w salonie ...
... z mężem, z zamiarem obejrzenia dwóch wybranych modeli Audi (mąż zmienia samochód). Przez 20 minut obecności w salonie nikt nie zwrócił na nas uwagi, nikt nie zapytał co nas sprowadziło, pomimo tego, że byli tam pracownicy, którzy nie wyglądali na zajętych (np. Pani w recepcji). Gratuluję podejścia. W efekcie, pojechaliśmy do innego warszawskiego salonu, gdzie już po wejściu zostaliśmy miło powitani, a pracownik salonu wykazał się profesjonalizmem nie tylko przy prezentacji aut, ale także w obsłudze klienta.
Użytkownik sieci
3 lipca 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Porażająca ignorancja.Żaden z ...
... pracowników nie potrafił odpowiedzieć na pytania lub olewał zainteresowanego potencjalnego kupca.Telefon jast zajęty, potem oddzwania pani wypytując w jakiej sprawie i następnie ktoś po 2-4dniach pyta o co chodzi. Odradzam, salon
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 10:56
Salon - samochody nowe
Na przegląd po ...
... 30 tys każą czekać ponad 3 tygodnie…
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 22:05
Salon - samochody nowe
Jedna wielka tragedia. ...
... Mają w głębokim poważaniu Klienta, który chce kupić samochód używany za gotówkę. Były prośby o dodatkowe zdjęcia, były prośby o kontakt i zostały zignorowane. Czyżby osoba opiekująca się samochodem miała zbyt małą prowizję z jego sprzedaży, aby bardziej się przyłożyć? Mało, że cena auta wygórowana w kosmos, to jeszcze traktowanie Klienta jak nie powiem brzydko kogo... Po tym wszystkim nazwa "Salon Audi" nabiera mniej poważnego znaczenia. A szkoda, bo może akurat udałoby się Wam sprzedać.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 20:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2023 19:22
Salon - samochody nowe
Po tygodniu czekania ...
... na umówioną jazdę próbną okazało się, że samochodu nie ma. Oczywiście nikt nie raczył mnie poinformować przed przyjazdem. Strata 2,5 godzin. Beznadzieja.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 12:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Moja rezerwacja online zniknęła z ich systemu, na szczęście miałem potwierdzenie SMS-em i e-mailem. Wstępne oszacowanie naprawy AC zajęło kilka dni, ale zajęło mi to dwa tygodnie (!), podczas których wykonałem 19 telefonów (!!), z czego co najmniej połowa pozostała bez odpowiedzi i nie oddzwoniono. Ciekawostka: mechanicy zapomnieli wyłączyć kamerę samochodową i dowiedziałem się, że pierwszego dnia przeprowadzono kilka kontroli, a następnego dnia samochód był następnie zaparkowany na otwartym parkingu na zewnątrz do dnia, w którym zadzwoniłem z żądaniem zwrotu samochodu, naprawiono albo nie. To wyraźnie pokazuje, że w dniach, w których dzwoniłem po aktualizacje statusu i powiedziano mi, że mechanicy szukają wycieku, nie wykonywano żadnych prac. Nigdy nie spotkałem się z takim brakiem szacunku i oszustwem. To nie jest poziom obsługi, jakiego oczekiwałem od marki takiej jak Audi. (Wersja oryginalna) My online booking disappeared from their system, fortunately, I had an SMS and email confirmation. Initial estimate for AC fix was few days, but took two weeks(!) during which I've made 19 calls(!!), at least half of which went unanswered with no return calls. Fun fact: mechanics forgot to turn off the dashcam and I've found out that some checks were done on first day and next day the car was then parked in an open parking lot outside until the day I called to demand my car back, fixed or not. This clearly shows that during the days when I called for status updates and was told that the mechanics were searching for a leak, no actual work was being done. I've never faced such level of disrespect and deceit. This is not the level of service I expected from a brand like Audi.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 19:28
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa, byliśmy 28.04, około 16:30
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 12:48
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony. ...
... Od tygodnia czekam na kontakt handlowca i nic! Odechciewa mi się już tego zakupu! To nie jest FSO w 1980 roku i na szczęście są jeszcze inne marki i inni dealerzy!
Użytkownik sieci
31 marca 2023 21:21
Salon - samochody nowe
Porażka. Na siłę ...
... chcą naprawiać auta aby tylko zarobić. Wstyd!!! Auto wyjeb - cały przód rozwalony, wszystkie poduszki wystrzelone. A Ci chcą naprawiać - szok. W innych ASO Audi nie zauważyłem tego zjawiska, zawsze chętnie pomagali klientowi aby pozbyć się auta i kupić u nich nowe. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 10:39
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś wziął ...
... od ciebie pieniądze za usługę, którą niby wykonał a ta usługa nie została wykonana, bo usterka w aucie nie została naprawiona, to czy można nazwać tego typu „usługę” hochsztaplerstwem lub po prostu oszustwem? Generalnie do serwisu samochodowego jeździ się nie po „wykonanie usługi”, tylko po efekt tejże usługi czyli naprawienie usterki w samochodzie. No niestety temu serwisowi, po miesiącu oczekiwania przeze mnie na „wolny termin”, nie udało się zreperować prozaicznej usterki w audi, za to udało im się przetrzymać auto przez 2 dni, wystawić fakturę za „usługę” i skasować 1500 pln. Dobry biznes :)
Użytkownik sieci
17 marca 2023 18:55
Salon - samochody nowe
Nikt się nie zainteresuje
Użytkownik sieci
13 marca 2023 09:39
Salon - samochody nowe
straszna obsługa. klucz ...
... został skradziony, przyszli poprosić o zablokowanie skradzionego klucza. poproszony o pilne zablokowanie klucza, odmówiono nam i powiedzieliśmy, że możemy zablokować klucz za 10 dni. Jak mogę czekać 10 dni na kradzież samochodu? Straszna obsługa, nie spotykają się.
Użytkownik sieci
13 marca 2023 09:37
Salon - samochody nowe
straszna obsługa. klucz ...
... został skradziony, przyszli poprosić o zablokowanie skradzionego klucza. poproszony o pilne zablokowanie klucza, odmówiono nam i powiedzieliśmy, że możemy zablokować klucz za 10 dni. Jak mogę czekać 10 dni na kradzież samochodu? Straszna obsługa, nie spotykają się.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 19:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam, od ...
... 2 tygodnie się proszę o ofertę samochodu tylko mówią ze pamiętają i ze będzie … żenada ze obiecują i kłamią Nie polecam dział sprzedaży , jak na taka wielka markę wstyd kłamać klienta
Użytkownik sieci
8 marca 2023 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 13:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo zły CS (Wersja oryginalna) Very bad CS