81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Pojechałem z konkretna ...
... wizją - kupienia (oczywiście na razie wynegocjowania i podpisania umowy) Audi RS7 i Q3 Sportback do firmy. Specjalnie do tego salonu, bo nowy, bo chciałem po ludzku dać szanse. Ale obsługa koszmarna - przez 14 minut NIKT nie podszedł. Ważni panowie sprzedawcy ominęli nas 2 razy, a Pani recepcjonistka przechodziła co najmniej 3. Dobrze, w nas nie oplula, ze w ogóle weszliśmy do salonu. Nikt nawet nie spytał co nas sprowadza. Tak właśnie robi się biznes, tracąc ponad 800k PLN przychodu, bo państwo sprzedawcy są zbyt ważni, żeby nawet zapytać Klienta po co przyszedł, kiedy ten przez 14 minut stoi pośrodku salonu ... Żałosna obsługa. Poszukam drugiego salonu, tylko najpierw upewnię się, żeby nie był tego samego właściciela.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 20:18
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie polecam tego Salonu. Umówiłem się na jazdę próbną Audi Q5 3.07.2020. kiedy przyjechałem, przedstawiciel handlowy, który potwierdził rezerwację, nie był nawet obecny. Poinformowano mnie również, że żaden samochód nie jest dostępny do jazdy próbnej. Kompletna strata czasu. Salon wcale nie jest zainteresowany sprzedażą ani zorientowany na klienta. Nie Polecam. (Wersja oryginalna) I do not recommend this Salon. I booked an appointment for a test drive for Audi Q5 on 3.07.2020. when i arrived the sales representative who confirmed the booking was not even present. Also i was informed that no Car was available for test drive. Complete waste of Time. The salon is not at all interested to sell or customer oriented. Nie Polecam.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... Audi RS w tym salonie, w czwartek kontaktowałem się z "Ekspertem" mailowo i telefonicznie. Umówiliśmy się na poniedziałek. W połowie drogi, postanowiłem zadzwonić i potwierdzić swoją wizytę. Co usłyszałem? Auto już sprzedane. Super obsługa!
Użytkownik sieci
31 maja 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa:/ Przyjechaliśmy ...
... z zamiarem zakupu auta, które tanie nie jest, Pani Karolina nas obsługująca wyraźnie znudzona, z łaską odpowiadała na pytania, konfiguracja szła jej słabo :/ wyraźnie chciała, abyśmy już sobie poszli ... no spodziewałam się lepszej obsługi w AUDI.
Użytkownik sieci
18 maja 2020 19:39
Salon - samochody nowe
W momencie zakupu ...
... A7 było super .Lecz 3 dniach pierwszy serwis i awaria za awarią problem za problemem ,Samochód był w serwisie ok 20 razy brak rozwiązań udawanie że problemu nie ma .Szczerze nie polecam tego miejsca
Użytkownik sieci
15 maja 2020 22:58
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu marki ...
... która uważa się za markę premium na poziomie bardzo słabym a nawet żenujacym ! Byłem zainteresowany autem , poprosiłem o ofertę na maila , otrzymałem odpowiedz wraz z wewnętrzną korespondencja pomiędzy pracownikami salonu gdzie piszą pomiędzy sobą teksty typu „weź coś mu odpisz abym nie musiała go sprawiać tak od razu„ Marka premium może tak ale obsługa w tym miejscu typowo warszawska - nie polecam !!!
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2020 15:40
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... dać lepszej oceny, salon jest ładny to fakt ale obsługa dość mocno odstaje. Szczerze mówiąc spodziewałem się jednak w miarę miłej obsługi chcąc wydać 400 tysięcy złotych na samochód, tymczasem mimo umówionej godziny nie zostałem obsłużony aż sam się o to doprosiłem, handlowiec i tak koniec końców tylko dał mi kluczyki żebym się przejechał i poszedł zajmować się czymś innym, najwyraźniej bardziej ważnym ode mnie. Szkoda, koniec końców wybrałem inny salon.
Użytkownik sieci
7 marca 2020 09:31
Salon - samochody nowe
Załatwić coś przez ...
... telefon w tym serwisie graniczy z wygraną na loterii. Recepcja zgłasza się po kilku minutach, przełącza do działu części i kolejne minuty na słuchaniu melodyjki, aż w końcu zrywa połączenie. Na pozostawiona wiadomość na sekretarce nikt nie oddzwania. I tak jest za kazdym razem jak dzwonie. ŻENADA !!!
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Infolinia serwisu nie ...
... istnieje w tym salonie. Kilk prob dodzwonienia sie nie przyniosla skutku nawet dzowniac 3 dzien z rzedu....
Użytkownik sieci
12 stycznia 2020 12:18
Salon - samochody nowe
Obsługa nie zainteresowana ...
... klientem. Tego dnia odwiedziłem 4 salony w których odbyłem jazdy próbne. Tutaj nawet nikt do mnie nie podszedł. Nie polecam, są inne salony tej marki gdzie nie będziemy się czuli jak intruzii...
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 19:51
Salon - samochody nowe
Piękny salon, ale ...
... koszmarna obsługa. Recepcja klika na telefonie, handlowcy mają wyjeb*** jakby plan kwartalny zrobili pierwszego dnia. Nowe czy używane? Nowe. A jakie? RS3 ... a to proszę poczekać bo koledzy zajęci... ... zajęci piciem kawy i pogaduchami. Widziałam. Nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
21 października 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam, ...
... kupiliśmy auto na firmę Audi A8 bez wyposażenia do kół w bagażniku pustka. Jak za tą cenę uważam, że powinno być to zapewnione. Po zgłoszeniu osobie, która wydawała nam pojazd uważam, że sama nie wiedziała, dlaczego tak jest bo odpowiedz była omijająca. W innym salonie Audi dowiedzieliśmy się, że powinnyśmy otrzymać wszystkie elementy do kół i wyposażenia w bagażniku a otrzymaliśmy w bagażniku tylko puste miejsca.
Użytkownik sieci
9 października 2019 20:40
Salon - samochody nowe
Umówiona była jazda ...
... próbna Audi Q7, ale dealer audi centrum okęcie dzwoni ze anulują jazdę bo dyrektor wziął samochód próbny żeby samemu pojeździć. Ciekawe podejście do klientów, tak jakby w ogóle nie chcieli sprzedawać samochodów. Pierwszy raz spotykam sie z tak nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Nie polecam, pooglądać można i jak dyrektor nie zabiera samochodu to pojeździć tez ale nie kupować u nich! I tak przy takiej cenie samochodu nie ma problemu żeby pojechać do innego salonu czy tez innej marki i bez problemu wypróbować i zakupić samochód.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2019 19:08
Salon - samochody nowe
Obsługa nonszalancka. Chichrali ...
... się pod nosem i nawet nie zainteresowali się mną tzn. Klientem.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 17:07
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... . Za to Panowie mają mnóstwo czasu dla siebie;).
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 12:03
Salon - samochody nowe
Obsługa tak samo beznadziejna jak na połczyńskiej
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 23:41
Salon - samochody nowe
Tragiczna jakość obsługi. ...
... Podjąłem próbę zakupu Audi A7 (już 2 raz) i niestety nie rozumiem kto dopuścił do tak niskich standardów sprzedażowych: - zerowe zainteresowanie klientem - jeżeli nie chce kupić auta w pełnej opcji to jestem uważany za jakiegoś janusza (tak sorry chce wydać 350 tyś - rozumiem że to mało) - opowieści sprzedaży o tym ,,kupuje samochód marzeń'' - żenujące naprawdę poniżej pasa - ludzie z obsługi w formacie z ,,klubu disco'' (kto to zatrudniał) - rozumiem, że auta się sprzedają same a plany są tak niskie że można pozwolić sobie na standardy z dyskontu Dla porówniania poszedłem do warszwskiego salonu BMW i Mercedesa bo myślałem, że ze mną jest coś nie tak. Nie nie jest nic ze mną nie tak - jakość obsługi była 10 razy lepsza i na poziomie. Totalnie nie polecam i nie rozumiem kto dał im prawo do sprzedaży aut matki Audi (może zacznijcie od Skody).
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
Ostrzeżenie! Jeśli cenicie ...
... swoje bezpieczeństwo omijajcie z daleka! Podczas przeglądu, zgłosiłem, że z opony schodzi powietrze a podczas dojazdu do serwisu zaświeciła się po raz kolejny kontrolka. Serwis po "naprawie" poinformował, ze dopompował oponę i wszystko jest OK. W związku z tym żona z dzieckiem udała się w podróż do Rzeszowa. W trasie powietrze znowu zeszło a kontrolka ponownie sie zaświeciła. Finał był taki, że żona w sobotę wieczorem w trasie do Rzeszowa musiała jeździć i szukać wulkanizatora żeby jej to naprawił po godzinach. Okazało się ze w oponie był GWÓŹDŹ. Szczęśliwie udało się jej wybłagać żeby ktoś się tym zajął. Jeśli nie chcecie się znaleźć w podobnej sytuacji skorzystajcie z innego serwisu. Dodano 28.05 Primo RODO, Secundo chyba są Państwo w stanie znaleźć swojego klienta po imieniu i nazwisku :) Tertio pamiętajcie ze 1sze auto sprzedaje doradca, ale każde kolejne serwis. Dodano 24.06 Dalej czekam na kontakt :)
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 21:25
Salon - samochody nowe
Przyjechalam po uruchomoienou ...
... przez Assistance. Powiedziano mi ze akumulator. W serwisie wymieniono mi alumulator bo tak im powiedzialam. Wrocilam z 3 swiecacymi sie lampkami nikt nie sprawdzil nic innego. Po 3 dniach wrocilam. Podobno znowu akumukatir. Nowy! Samochod na serwisie brak kontaktu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 08:23
Salon - samochody nowe
Korzystam z serwisu ...
... w Audi centrum, nowe A5. Dość swobodne podejście do czasu klienta - brak samochodu zastępczego na kilka godzin serwisu. Przede wszystkim jednak uwaga na zakładane części. Klocki jakie zainstalował mi serwis autoryzowany bardzo głośno "piszcza".