79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Dziś była moja ...
... ostatnia wizyta serwisowa w tym salonie - na 15 wizyt 3 skończyły się problemami. W tym roku planuję zakup nowego auta - ale na pewno nie w tym miejscu. Czuję się trochę jak natręt gdy zawracam głowę bardzo zajętemu Panu przy biurku swoimi pytaniami. Obecne auto było kupione w 2018 roku w innym salonie tej grupy. Od tego czasu jestem stałym klientem, a wszelkie czynności serwisowe realizuje dużo częściej niż przewiduje to producent, bo zależy mi na sprawnym aucie. Pierwsza żółta kartka miała miejsce w 2022 roku, gdy podczas normalnej wizyty serwisowej (wymieniam olej co 15k km) uszkodzony został lakier i ceramika na moim aucie. Oczywiście auto postawione na parkingu do odbioru i nikt nie poinformował mnie o zdarzeniu, a dokument do podpisania wciśnięty przed odbiorem kluczyka - może klient nie zauważy... Ja zauważyłem - okazało się, że innemu klientowi salonu spadł rower na moje auto, niszcząc ceramikę i lakier oraz powodując kilka wgniotek na błotniku. Po kilku godzinach "weryfikacji" monitoringu (serwis nalegał by nie pociągać do odpowiedzialności "ważnego" klienta) zgodził się łaskawie na naprawę we własnym zakresie. Część wgniotek naprawiono, dwie zostały. Ceramikę na aucie już naprawiłem na własny koszt. Ubytki w lakierze musiałem również właśnoręcznie uzupełnić lakierem zaprawkowym "bo po co malować tak ładne auto, straci na wartości". Jak widać klienci są "ważni" i "ważniejsi" :) Druga żółta kartka - lipiec/sierpień 2022. W kwietniu 2021 roku ASO likwidowało szkodę w postaci zarysowanego zderzaka. W lipcu 2022 lakier ze zderzaka odszedł razem z ceramiką. Po kilku wizytach i dość intensywnych rozmowach z kierownikiem działu napraw łaskawie wydano zgodę na ponowną naprawę - miałem wrażenie że doszukiwano się w tym mojej winy. Z uwagi na sezon urlopowy szkoda naprawiona we wrześniu. Ceramikę salon chciał zrobić sam, nie wyraziłem zgody z uwagi na zastosowany produkt na moim aucie - jego użycie wymaga certyfikatu by utrzymać wieloletnią gwarancję. Po stanowczej rozmowie ASO uregulowało fakturę za naprawę ceramiki. Czerwona kartka miała miejsce dziś, 25.07.2023. Zostawiłem auto na kolejną wymianę oleju wraz z prośbą o weryfikację tylnej kratki nawiewu. Kratka chodziła luźno, ale spełniała swoją funkcję. W wyniku tejże weryfikacji mam teraz kratkę nawiewu która nie działa tak jak wcześniej. Pan z serwisu jak mantrę powtarzał że musieli ją zdemontować by wysłać zdjęcia do gwaranta i podjąć decyzję odnośnie naprawy gwarancyjnej. Wymaganie od klienta odpowiedzi w jaki sposób mogli zweryfikować usterkę bez demontażu jest nie na miejscu. Serwis oczywiście twierdzi że kratka była wcześniej uszkodzona "mechanicznie" - ja uważam, że uszkodzenie powstało w wyniku demontażu. Z tyłu jeździ wyłącznie pies w oryginalnym pokrowcu Audi, co całkowicie uniemożliwia mu dostęp do tego miejsca. Dodatkowo, po wymianie oleju widzę że jest identyczny poziom jak przed wymianą - a pod maską nie widać śladu wymiany. Dziś wieczorem planuję sprawdzić czy filtr oleju jest wymieniony - nauczony opiniami tutaj wiem, że mogło to nie być wykonane w moim aucie. Jeśli tak się wydarzyło, to na pewno to nie skończy się na opinii na google. Pozdrawiam Byly stały klient
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Obsługa doradcy mega ...
... miła jednak poszanowanie czasu klienta przez serwis mizerne a wręcz żadne samochód umówiony na konkretną godzinę z podanym czasem na wykonanie usługi a fizycznie samochód pomimo wstawienia przed czasem na serwis wjeżdża z trzygodzinnym opóźnieniem - tak podała aplikacja, w sumie zamiast 4 godzin zrobiło się 7
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 10:09
Salon - samochody nowe
Ostatnio byłem audi ...
... q8 miałem problem ze śrubami zabezpieczającymi koła zagubiony kluczyk,co się okazało w punkcie zamówień dzwoniłem 6 razy dzwonkiem w ciągu 10min nikogo nie było widziało mnie kilka osób zero zainteresowania i rzeźby odkręcić 4 śruby muszę zamówić dany kluczyk do kół bagatela odkręcenie 4 śrob to kwota 240zl żeby tego było mało osoba z punktu części patrzyła na mnie jak ściągałem nakładkę od śroby zabezpieczającej kluczykiem od mieszkania zero pomocy to żenada oceńcie sami.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 14:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 13:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Brak odpowiedzi po ich wysłaniu (Wersja oryginalna) No response after mailing them
Użytkownik sieci
28 marca 2023 08:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Opryskliwi i nie mili ludzie beże powodu
Użytkownik sieci
7 marca 2023 13:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam wymieniać ...
... u nich oleju i filtrów. Samochód wyprodukowany w 2019 roku był w tym serwisie 2x na wymianie oleju i filtrów zgodnie z wymogami gwarancji. Dzisiaj tj. W marcu 2023 roku wymieniam już osobiście olej i filtry i co widzę? Filtry z datami produkcji z 2019 roku. Jednak to prawda że wszystkie ASO to oszuści.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 16:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 16:17
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka bo ...
... mniej nie można. Byłem umówiony na jazdę próbną. Przyjechałem punktualnie. Wchodzę do salonu. Wielka hala, mnóstwo osób wpatrzone w monitory. Zero zainteresowania moją osobą. Podszedłem do Pani, która akurat była najbliżej. Krótka rozmowa i poszła się zorientować z kim mogę dalej rozmawiać. Wróciła i usłyszałem, że tam do końca i na lewo Pan x się mną zajmie. Poszedłem tam i patrzę na lewo. Siedzi kilku Panów. Każdy wpatrzony w monitor i tak na oko to właśnie mój X. No nic jak się zapytałem z którym to Panem jestem umówiony to jakoś poszło. Na początku znów słyszę pytanie o diesla mimo, że ze 100 razy wcześniej podkreślałem, że tylko jazda benzyną mnie interesuje. No dobra. Pan mówi, że idzie po kluczyki i zaraz widzimy się przed wejściem. Akurat tego dnia padało i wiało. Oczywiście to nie wina Audi. Wychodzę na zewnątrz i czekam. Po 3 minutach wracam do środka. Po około 10 minutach udało Panu X dostarczyć samochód. Słyszę, że Pan jedzie ze mną. W sumie myślę sobie, że to ma sens. Coś mi tam opowie o samochodzie i ponawija makaron na uszy. Nic bardziej mylnego. Sam muszę cisnąć Pana o jakieś info odnośnie samochodu. Po zakończeniu jazdy słyszę, że teraz mogę się udać do doradcy klienta Pana Y. Ta sama historia. Tam na końcu po lewej go znajdę. Znalazłem. Siadamy do stołu. Pan pyta na czym mi zależy z wyposażenia. Wymieniam jedną rzecz. Słyszę "uuu teraz to się długo czeka na aktywny tempomat. Lepiej sobie odpuścić". Monitorowanie martwej strefy? "uuu to samo". Tak na dobrą sprawę to się okazało, że mogę sobie kupić egzemplarz który stał koło nas, albo taki jeden co się zaraz zacznie produkować. Take Audi z konfiguratora to nie wiadomo kiedy, za jakie pieniądze i czy będzie w pełnej specyfikacji. Także pełne rozczarowanie.
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 20:53
Salon - samochody nowe
Moja opinia wiąże ...
... się z zainstniałą sytuacją parę tygodni temu. Otóż zwiozłem samochód lawetą do serwisu, generalnie pani w dziale serwisu była bardzo miła i pomocna za co jestem bardzo wdzięczny. Natomiast dział od napraw mechanicznych prawdopodobnie podmienił w moim aucie akumulator na niedziałający... Z moim akumulatorem nie było żadnego problemu, ani żadnych oznak że akumulator jest zużyty czy konieczna jest jego wymiana (robiłem przegląd w sierpniu i nikt nie zwrócił na to uwagi). Samochód stał tydzień, po tygodniu okazało się, że akumulator jest rozładowany. Pomyślalem że może akurat tak się złozylo jednak po paru dniach jazdy akumulator padł totalnie do tego stopnia że silnik nie był wstanie się uruchomić, a podczas jazdy akumulator w ogóle nie mógł się naładować. Z racji tego że nie było wcześniej żadnych oznak zużycia akumulatora doszedłem do takiego wniosku. Oczywiście nie mam dowodów na to, bo nie mam numerów poprzedniego akumulatora, jednak nie zmienia to faktu że musiałem wymienić go na nowy. Radzę uważać.
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 20:44
Salon - samochody nowe
Tragedia. Tyle że ...
... Pani w obsłudze bardzo miła i przyjemna.
Użytkownik sieci
22 września 2022 23:12
Salon - samochody nowe
Niestety, nawet klientów, ...
... którzy kupili u Państwa samochód nie jesteście w stanie poratować w sytuacji awarii samochodu. Dziękuję, więcej nie skorzystam. Edit: Skoro kupiłem u Państwa samochód i serwisowałem go w salonie, mają Państwo mój numer tel/mail - zapraszam doradcę do kontaktu ze mną (po prawie roku od opinii).
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 12:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorsza obsługa EVER!!!! Nie rozumiem, jak to możliwe, że to serwis Audi?! Kto im dał koncesję?! Nieprofesjonalni ludzie, którzy nie dbają o ciebie! ! chłopaki, musicie przerobić swój biznes na sprzedaż lodów a nie aut Audi... (Wersja oryginalna) The worst service EVER!!!! I don't understand how come it can be Audi service?! Who gave them license?! Unprofessional people that don't care about you!! guys, you need to convert your business to sell ice cream and not Audi cars...
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 15:15
Salon - samochody nowe
Jeden z gorszych ...
... salonów. Brak podejścia proklienckiego, przez 15 minut nikt się nawet nie zainteresował potencjalnym klientem. Pracownicy zamiast zainteresować się, woleli skupić się na dostawcach jedzenia. Nie polecam
Użytkownik sieci
6 marca 2022 19:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 07:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 07:39
Salon - samochody nowe
Oprócz tego, że ...
... chciałem się przejechać inną wersją samochodu to wszystko ok. No może poza cieknącym dachem w paru miejscach i wyprzedażą jak na poczcie czy innym targowisku.
Użytkownik sieci
25 października 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Po 15 minutach ...
... nawet jedna osoba nie zbliżyła się mimo licznego personelu aby spytać się o cokolwiek .dzień dobry też ciężko usłyszeć .zapytany pracownik nawet nie wstał za biurka .NO cóż ,zapomnieli ze w Wawa trochę inne zasady niż ….obojętnie skąd pochodzą .żenada . BMW wygrało…zakup zrobiony .
Użytkownik sieci
13 września 2021 16:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Straszna obsługa klienta od dziewcząt w recepcji. Może ktoś powinien im przypomnieć, że my, klienci tego salonu Audi, płacimy im pensje, dlatego powinni mieć więcej szacunku i profesjonalnego podejścia do klientów. (Wersja oryginalna) Terrible customer service from the girls at the reception desk. Maybe someone should remind them that, we, the customers of this Audi dealership are paying their salary, therefore they should have more respect and a professional behavior towards the clients.