79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 października 2019 21:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2019 09:50
Salon - samochody nowe
Zawsze trzeba czekać. ...
... W przypadku niespodziewanej awarii auta nie ma co liczyć na szybkie przyjęcie go do serwisu.....
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 16:27
Salon - samochody nowe
Obsługa słaba
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam ten ...
... serwis!!! Samochód sholowany, obiawy- brak prądu. Za samą diagnozę- awarii uległ akumulator co sam zasugerowałem -850zł, Akumulator start stop 1200zł cena rynkowa 700-800zł. Razem ponad 2000zł Zostałem postawiony przed faktem dokonanym, nikt nie ustalił ze mną ceny usługi. Podejście bandyckie, albo płacisz, albo nie odbierzesz auta. Zastanówcie się zanim oddajcie tam swoje auto
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 11:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam likwidacji ...
... szkody w tym salonie. Jedyny udany kontakt to ten gdy poprosili o wyslanie dokumentów. Drugi dzien próby dodzwonienia sie i nikt nie odbiera... Ubezpieczyciel tez nie dostal zadnej informacji z serwisu!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 20:18
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 12:18
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... zamawiałem część i zawsze to samo.Bardzo droga część sprowadzona z Niemiec,dawno dotarła i zero telefonu,cisza.Przy zamówieniu części jasno określiłem ,że jak tylko część przyjedzie dostaję telefon i umawiam się na naprawę.Zero komunikacji między klientem ,między własnymi działami,zero zaangażowania,odprawianie od okienka do okienka,przerost zatrudnienia przy słabej organizacji ,ludzie tam poklikają w komuter,wydrukują zlecenia i na tym ich empatia się kończy .Efekt jest taki ,że auto,które służy mi do prowadzenia biznesu będzie unieruchomione dłużej niż powinno bo komuś zabrakło zaangażowania,wystarczyłby jeden telefon do mnie i przekazanie sprawy do działu serwisu.Trzeci raz zostałem poproszony o podanie nr tel.bo jak stwierdzono,tel. jest podany ale na dziale części ,masakra organizacyjna .
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 22:28
Salon - samochody nowe
bardzo slaby serwis. ...
... obsluga klienta na najnizszym mozliwym poziomie.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 19:46
Salon - samochody nowe
Trudno się dodzwonić.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 14:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 13:29
Salon - samochody nowe
Bardzo nie profesjonalny serwis.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 10:17
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Klient ...
... dopóki sam się nie dopyta, jest niezauważany. A jak już próbuje się coś dowiedzieć, to odpowiedzi są takie, żeby spławić. Dotyczy sprzedaży nowych aut.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 18:15
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... blacharsko lakierniczym lub recepcją graniczy z cudem. Aleee za to dział sprzedaży odbiera każdy telefon.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 22:34
Salon - samochody nowe
Mi podczas akcji ...
... serwisowej coś w zawieszeniu zrobili ze dostałem samochód z krzywa kierownica a jak prostuje to skręca jak by zmieniał pas. Oczywiście to nie ich wina i nie naprawia bezpłatnie. Nie polecam
Użytkownik sieci
5 marca 2019 14:07
Salon - samochody nowe
przyjechalem tu z ...
... drobiazgiem. Jeden pilot od webasto nie dziala. Pieknie umowiono mnie na godzine, przyjecie odbylo sie z 10min poślizgiem i to w sumie nic złego. Zostalem poinformowany ze za 3godziny usterka zostanie usunieta - super. Zaproponowano bym udał sie do poczekalni na kawe, ale przypadkiem ekspres nie dziala.Nie pytano o dodatkowy pilot. Po trzech godzinach oczekiwania (nikt do mnie nie podszedl)udałem sie zapytac - jak rokowania. Pan z obsługi złapał za tel do mistrza serwisu i po 3 min miałem juz odpowiedz. Potrzebujemy jeszcze 30 min.. Za 30 min wrocił do mnie ten sam pan zeby zapytać czy mam drugi pilot i czy tamten dziala.. W miedzy czasie poprosilem o weryfikacje do konta Car-net, (bok poinformował mnie ze moge to zrobić w każdym autoryzowanym serwisie) pan zrobił duże oczy jak by nie wiedział o co chodzi, zadzwoniłem do bok i pani powiedziała jak mam instruować człowieka który mnie obsługuje jak powinien to zrobić.. To chyba zarty są jakieś.. Zabieram sie stad.. I problem tylko w tym że w innych serwisach było podobnie.. Czy w takim razie mam przywyknąć, bo to norma ? :/ nie wiem co powiedziec - szkoda VW ale moze ktos sie jednak tym zajmie ?
Użytkownik sieci
28 lutego 2019 16:54
Salon - samochody nowe
Ocena 1 to ...
... i tak zbyt duzo. Totalna porazka
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 22:09
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie przerost formy ...
... nad treścią, ponad to serwis podczas 3 wizyt nie potrafił usunąć nieszczelności układu chłodzenia, wynajdując coraz to nowe przyczyny problemu - łącznie ponad 10K PLN
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 17:26
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu. Po ...
... zawiadomieniu, że dowód rejestracyjny jest gotowy do odebrania, zjawiłem się w salonie, ale dowód już zdążył zaginąć. Obsługa w dziale serwisowym przez Pana Żandarskiego na niskim poziomie: spoufalanie się z klientem, niedbalstwo, półleżenie za biurkiem podczas rozmowy z klientem. Natomiast Pan Kok pełny profesjonalizm.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 22:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 10:05
Salon - samochody nowe
Próbowałem dowiedzieć się ...
... ile kosztuje pierwszy serwis vw t-roc. Po trzech pytaniach od obsługi jaki mam samochód z łaską usłyszałem odpowiedź. Kupujesz auto za 100 tyś a koleś korposzczurek 25 lat w koszulince traktuje Cie jak niepotrzebnego śmiecia, chyba mu się troche pomyliło kto jest dla kogo. Szczerze nie polecam i nie skorzystam.