79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 21:16
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem, ...
... wszyscy udają że cię nie ma. Nie polecam
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 22:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 15:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Mocno zastanawiałem się ...
... nad zakupem jednego auta, po wielokrotnej próbie kontaktu i prośbie o ofertę to chyba najzwyczajniej maja klienta w głębokim poważaniu. W końcu Pan Bartłomiej się odezwał, i przekonał ze nie chce mieć nic wspólnego z tym dealerem ani z tak beznadziejnym sprzedawca. Jak już sam pracownik mówi ze tego auta nie kupie bo coś tam .... to aż się odechciewa jakiejkolwiek współpracy... stanowczo nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
11 maja 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Za obsługę klienta. ...
... Godzina 16 i jeden doradca serwisowy. Reszta na papierosku. To samo przy przyjęciu auta. Każdy tu ma czas a kloent może poczekać.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 22:58
Salon - samochody nowe
Witam, ASO VW, ...
... skandal!! Przyjechalem nowiutkim VW Touranem na wymiane opon z zimowych na letnie, czynnosc prosta. ASO dostalo nowiutkie oryginalne opony Pirelli zakupione z autem, nie uzywane na przekladke. Po zamontowaniu autem nie da sie jezdzic, bije, sciaga, samochodem trzesie. Ponowna wizyta i diagnoza serwisu: nowe opony bija i do reklamacji. OK, zdaza sie, serwis zalozyl opony zimowe (2 miesieczne), ale reklamowal nowych opon nie ma zamiaru, (moze dlatego ze auto kupione 2 miesiace temu u innego dilera?). Przejazdzka na zimowkach i objawy dokladnie takie same jak na letnich (wczesniej auto prowadzilo sie rewelacyjnie!!). Pomijam juz cisnienie w kolach, ktore przekraczalo zalecenia producenta o ponad 0,2 bara przy max obciazeniu!! Serwis nie powinien miec autoryzacji GRUPY VW!! Kasa wzieta a nowe auto uziemnione!!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2021 15:33
Salon - samochody nowe
Nie pierwsza tam ...
... była moja wizyta ... Na pięć razy tylko raz ktoś podszedł od tak żebym może nic nie ukradł haha ... Przepraszam bardzo ale to jest jakaś masakra ...
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 16:55
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... ŻADNA, widać że nie zależy obsłudze na klientach. A byłam poważnie zainteresowana kupnem auta. Ale konkurencja okazała się bardziej profesjonalna. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 14:30
Salon - samochody nowe
Nie Polecam Serwisu ...
... ! Brak zachowania obostrzeń epidemiologicznych zarówno kierownika serwisu jak i pozostałych pracowników (brak m.in. maseczek). Brak zainteresowania klientem pomimo umówionej godziny, doradca serwisu pan Patryk Żukowski - nie uprzejme zachowanie nie podszedł do klienta; rozmowa częściowo na stojąco w biegu; serwisant uczestniczący w sprawdzaniu pojazdu wykazywał zniecierpliwienie bowiem jak twierdził zakończył prace i był po godzinach brak zainteresowanie źródłem usterki w pojeździe; w konkurencyjnym serwisie (ASO) zdiagnozowano usterkę w pojeździe; jakość obsługi pozostawiająca wiele do życzenia; nie tego oczekuje się od autoryzowanego serwisu.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 20:53
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam, ...
... że zawsze kiedy odwiedzam ten salon czuję się intruzem. I tym razem wizyta zakończyła się opuszczeniem salonu po kilkunastu minutach bez najmniejszego zainteresowania ze strony obsługi. Na szczęście konkurencja okazała się dużo lepsza i tam zostawilem zaliczkę.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 00:34
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Zgłosiłam się z dwu miesiecznym autem (na gwarancji) m.in z uwagi na ściaganie w prawo. Po 2 godzinach dzwoni Pan Doradca Klienta i informuje mnie ze dwóch Pracowników serwisu przejechało się moim autem i wszystko jest w porzadku - to ze lekko sciaga to normalne na polskich drogach i to jest prawo fizyki!!! Po mojej stanowczej reakcji ze nie zgadzam sie z ta opinia i prosze o komputerowe sprawdzenie zostałam poinformowana ze można to zrobić ale to bedzie kosztowac ....i te koszty musi pokryc gwarant - czyli Volkswagen :) Tymbardziej nalegam na pomiar komputerowy. Po jakims czasie Pan Doradca dzwoni i informuje że badanie komputerowe jednak wykazało że zbieżność nie była dobrze ustawiona i została wyregulowana. Więc po co ta bajka o prawach fizyki i polskich drogach? Aby gwarant nie poniósł kosztów? Nie tego spodziewałam sie po autoryzowanym serwisie.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 09:12
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemni obsługujący serwis, ...
... sprzeczne informacje, długi czas oczekiwania nawet na najprostsza rzecz
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 22:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam, doradca ...
... serwisowy Pan Arkadiusz nie jest doradcą a zwykłym naciągaczem. Pozwolił aby mechanik wlał najdroższy olej silnikowy Edge Longlife III, gdzie za litr policzyli sobie 116 zł! Doradca to chyba tylko na wizytówce. Rok temu w Auto Wimar na Jerozolimskich za oryginalny olej 5w-30 zapłaciłem 62 zł. Różnica? Jak mu pokazałem fakturę to stwierdził, że jak przyjadę dnia następnego to menadżer salonu da mi jakiś rabat. Łaskawca... Dodatkowo nie był w stanie przyjąć ode mnie vouchera bo podobno tylko menadżer salonu ma takie uprawnienia i kazał mi przyjechać dnia następnego nie dając gwarancji, że tenże menadżer będzie w tym dniu w pracy. Na fakturę wrzucił mi filtr za prawie 900 zł. Na szczęście zauważyłem to i dokonał korekty. Wymiana opon i oleju trwała 3h i 10 minut. No serwis na 5+. Omijacie z daleka ten punkt. Aha, i jeszcze jedno, tej kawy jaką tam serwują nie da się pić!
Użytkownik sieci
6 grudnia 2020 09:28
Salon - samochody nowe
Kiedyś stałem w ...
... kolejce po odbiór części, a jeden sprzedawca zapytał się innego przechodzącego sprzedawcę "Co tam ?", a ten odpowiedział, nie przejmując się kolejką ludzi, "Te sk... przyjebały sie do rysy i że uszczelka pogięta", pierwwszy mu przytaknął "Poj... c...e, i c... że to nowy i tak sami zaraz go porysują". Za szybą na stanowisku rodzina deliberowała nad odbiorem nowiutkiego Golfa, a sprzedawcy rzucali bluzgi przy innych klientach, bo im się nie udało wcisnąć auta porysowanego i uszkodzoną uszczelką okna.
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 07:54
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... To po prostu obrzydliwe !!! Wracałem z Niemiec na Białoruś zimą, po drodze zamarzł płyn do prania (NIEMIECKI -25), nie było bezpiecznie ruszyć dalej. zapadła noc i widoczność spadła do 0. Znalazłem najbliższą stację VW przez NAVI i zatrzymałem się przez tych (specjalistów). wyjaśnił przyczynę głównemu inspektorowi, odpowiedział, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową i znaleźć przyczynę awarii, może pompa płynu do spryskiwaczy jest niesprawna. Zgodziłem się. Po 30 minutach przychodzi i mówi, że musisz zmienić pompę, a to zajmie 2 godziny i 100 euro. No ok, płacę 100 euro i odbieram samochód w 2 godziny. Konkluzja: nie dotarłem do granicy polsko-białoruskiej, dokładnie taką samą sytuację mam z płynem do spryskiwaczy, ci mistrzowie CUDU rozgrzali mój samochód w skrzyni, zerwali 100 euro i WSZYSTKO. Tylko HORROR jaki jest stosunek do obcokrajowców. (Wersja oryginalna) Просто отвратительно!!! Возвращался зимой из Германии в Беларусь, в пути замерзла( НЕМЕЦКАЯ -25 ) омывающая жидкость, дальше двигаться было не безопасно т.к. наступала ночь, и видимость была снижена к 0. Нашел ближайшую станцию VW через NAVI и заехал к этим (специалистам). мастеру приемщику объяснил причину, он ответил что нужно делать компьютерную диагностику, и выяснить причину поломки , может помпа омывающей жидкости вышла из строя. Я согласился. Через 30 минут он приходит и говорит, нужно менять помпу, и это займет 2 часа и 100 евро. Ну ОК, плачу 100 евро и забираю машину через 2 часа. Итог: Не доезжаю до границы Польша-Беларусь, у меня точно такая же ситуация с омывающей жидкостью, ЭТИ ЧУДО мастера отогрели мне в боксе машину содрали 100 евро и ВСЕ. Просто УЖАС какое отношение к иностранным гражданам.
Użytkownik sieci
22 października 2020 15:27
Salon - samochody nowe
Obsługa jak z ...
... filmów Barei... Komuna się skończyła Panowie z serwisu... Zdecydowanie warto przejechać się kawałek dalej na Okęcie. Teoretycznie też serwis importera ale obsługa przepaść. Nigdy więcej... Powodzenia życzę z taką obsługą
Użytkownik sieci
7 października 2020 20:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:43
Salon - samochody nowe
Nie wszystko co ...
... napisze będzie ciekawe, bo identycznych historii jest tu wiele, ale może pokaże jakość oferowaną przez serwis. Umówiłem sie online 2 tyg przed, dostałem sms ze "ktoś się skontaktuje w celu potwierdzenia". Nikt nie zadzwonił, po moim telefonie pani "jakoś mnie wcisnęła" - zrobimy od reki, bo naprawa niewielka. Przyjechałem na 9, na przyjęciu pan mówi ze sprawdza jeszcze sprzęgło bo coś zle pracuje, ok. czekam. Kilka razy podpytuję czy coś wiadomo, bo nikt nie dzwoni, nie podchodzi. Proszę czekać. O 13 juz się zniecierpliwiłem bo nikt o niczym nie informuje, pytam co z autem i.... widzę właśnie jak nie ruszone stoi na placu parkingowym... Po interwencji ktoś wreszcie sie zajął i znowu czekanie do 15.30, żadnych wieści. Idę, pytam ⁃ zaraz zapytam, bo opiekun poszedł juz do domu (!!!!) Czekam ⁃ w pana aucie zle pracuje sprzeglo i musimy zostawić na sprawdzenie Nosz *%#%* Zostawiam. Następnego dnia ... nikt nie dzwoni z informacją. Sam wydzwaniam. Albo nikt nie odbiera, albo mnie spuszczają na melodyjki. Wtem.... dodzwoniłem się! ⁃ Nikogo juz nie ma, przełęcze pana do mechanika Nie odbiera, nagrywam sie z prosbą o pilny kontakt. Dzwonie ponownie do salonu ⁃ Mechanik rozmawiał z innym klientem, przekazaliśmy żeby sie skontaktował Nikt nie dzwoni. Samochód druga doba w serwisie, nikt nic nie wie. Jade przez całą warszawę bo przez telefon niczego nie uzyskam. Trafiło na niewinnego pana, ale komuś musiałem nawciskać. Zajrzał w "papiery kolegi" i okazało sie ze sprzęgło złe i tarcza do wymiany ⁃ Na kiedy zrobicie? ⁃ Czekamy na decyzje klienta Nosz @%^*, #+%*%,%*#*#++!!!! Decyduję, zostawiam. Dwa dni później SMS ze auto naprawione. Odbieram, opiekuna nie ma. Podsumowując - zerowy kontakt z klientem - nie było ANI JEDNEGO telefonu (może blokada rozmów wychodzących?), zero informacji, zero inicjatywy, tracą czas klienta, żadnego poczucia ze coś nawaliło. Nad głową mojego "opiekuna" wisi wielki ekran telewizora "Prosimy o 5 gwiazdek w opinii" o serwisie.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 14:19
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... serwisu! W listopadzie oddałem auto na diagnostykę (szarpanie przy przyśpieszaniu), według serwisu to uszkodzona turbosprężarka, zaproponowana naprawa-wymiana na nową, koszt 7500 PLN. Zabrałem więc samochód, do lokalnego serwisu gdzie tego samego dnia otrzymałem informację, iż winne są cewki zapłonowe o czym świadczył błąd. Po wymianie cewek problem zniknął, do teraz się nie pojawił. Niestety serwis VW Porsche Połczyńska błędnie zdiagnozował samochód w cenie całkowitej naprawy w lokalnym serwisie, oczywiście naprawa na podzespołach firmy Bosch.