79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 września 2023 14:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam, pojechałem ...
... z usterką radia, panowie diagnozowali problem za 700 zł z informacja że problemem jest antena i zaprosili na kolejna wizytę. Następnym razem tak naprawiali ze powiedzieli ze cale radio jest do wymiany a antenę tylko polutowali i zainkasowali kolejne 700, wiec razem za 2 wizyty 1400 zl wydane a radio jak nie działało, tak nie działa. Nigdy więcej nie dam się tam naciągnąć. Mogli od razu uczciwie powiedzieć jedz pan gdzieś do Car audio na wymianę radia.. A tak dałem się im naciągnąć.
Użytkownik sieci
2 września 2023 11:27
Salon - samochody nowe
Najgorsza jakość obsługi Klienta w Warszawie
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 09:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 18:36
Salon - samochody nowe
Przepiękne, zadbane auta
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 12:19
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Na podstawie wypełnionego ...
... formularza kontaktowego umówiono nas na spotkanie z doradcą oraz jazdę testową modelem Q5 sportback w dniu 20 lipca br. Kiedy dotarliśmy do salonu na umówioną godzinę przez kwadrans kompletnie nikt się nami nie zainteresował. Kiedy podeszliśmy do doradców po kilku minutach sprawdzania dowiedzieliśmy się, że osoba do której nas umówiono wyszła z pracy ponad godzinę wcześniej i że jazda testowa nie jest możliwa. Po moim naleganiu aby mimo wszystko z kimś porozmawiać kazano nam poczekać. Po kolejnym kwadransie jeden z Panów podszedł i udało się przynajmniej poznać oferty, aczkolwiek dało się odczuć, że wszystko było w pośpiechu. Niestety bardzo negatywne wrażenia, ponieważ w takim salonie spodziewałem się profesjonalnego podejścia i zaangażowania. Dwa dni później przy okazji pobytu w Białymstoku odwiedziłem tamtejszy salon Audi, zupełnie inne podejście, klasa sama w sobie. Nie wiem z czego wynika taka różnica w obsłudze klienta. Dwie gwiazdki daję tylko za to, że jeden z Panów mimo wszystko starał się uratować sytuację i wygospodarował czas żeby porozmawiać. Niestety po pół godziny czasu oczekiwania oraz bez jazdy testowej na której bardzo nam z żoną zależało.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 08:21
Salon - samochody nowe
Najgorsze doświadczenie zakupowe.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 17:12
Salon - samochody nowe
Nigdy nie myślałem ...
... że przez 2 dni od kontaktu z salonem w sprawie zakupu nowego auta żaden z sprzedawców nie znalazł nawet chwili czasu żeby zadzwonić i umówić się na rozmowę.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 18:42
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 18:22
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm od ...
... złożenia oferty do finalizacji kontraktu i wydania samochodu. Największa oferta aut stokowych na rynku. Pan Piotr Przybylski zawsze miły, pomocny, kalkulacje robił od ręki. Rejestrację auta i wydanie zorganizował ekspresowo. Polecam współpracę z tym dealerem Audi jak i doradcą klienta.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 21:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 13:11
Salon - samochody nowe
Bardzo miła, fantastyczna ...
... i wyczerpująca obsługa, indywidualne podejście do klienta, szczególne podziękowania dla Pana Artura K.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Fantastycznie
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 14:00
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoki poziom ...
... obsługi przy wyborze samochodu indywidualnego, przy zakupach flotowych i przy usługach serwisowych. Szczególnie polecam Pana Artura.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 14:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Polecam ,profesjonaliści,Pan Piotr ...
... rzeczowa i fachowa obsługa,przy tym bardzo miły kontakt
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Pan Artur i ...
... Pan Piotr to niezwykli ludzie. Bardzo prowesjonale i rzeczowe podejście do klienta. Tak trzymać panowie!
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Odbiór auta przebiegł ...
... perfekcyjnie. Odpowiedzi na moje pytania były wyczerpujące. Polecam
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 10:32
Salon - samochody nowe
Najgorsze doświadczenie zakupowe ...
... i pozakupowe z jakim miałem do czynienia. Obsługa klienta na tak niskim poziomie, że kupując na otomoto czy olx mamy gwarancję większej troski ze strony sprzedającego. Serwis gwarancyjny to żart - Mateusz Morawiecki jest bardziej wiarygodny. Nie polecam, bardzo słaba wizytówka dla marki Audi.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Dziś była moja ...
... ostatnia wizyta serwisowa w tym salonie - na 15 wizyt 3 skończyły się problemami. W tym roku planuję zakup nowego auta - ale na pewno nie w tym miejscu. Czuję się trochę jak natręt gdy zawracam głowę bardzo zajętemu Panu przy biurku swoimi pytaniami. Obecne auto było kupione w 2018 roku w innym salonie tej grupy. Od tego czasu jestem stałym klientem, a wszelkie czynności serwisowe realizuje dużo częściej niż przewiduje to producent, bo zależy mi na sprawnym aucie. Pierwsza żółta kartka miała miejsce w 2022 roku, gdy podczas normalnej wizyty serwisowej (wymieniam olej co 15k km) uszkodzony został lakier i ceramika na moim aucie. Oczywiście auto postawione na parkingu do odbioru i nikt nie poinformował mnie o zdarzeniu, a dokument do podpisania wciśnięty przed odbiorem kluczyka - może klient nie zauważy... Ja zauważyłem - okazało się, że innemu klientowi salonu spadł rower na moje auto, niszcząc ceramikę i lakier oraz powodując kilka wgniotek na błotniku. Po kilku godzinach "weryfikacji" monitoringu (serwis nalegał by nie pociągać do odpowiedzialności "ważnego" klienta) zgodził się łaskawie na naprawę we własnym zakresie. Część wgniotek naprawiono, dwie zostały. Ceramikę na aucie już naprawiłem na własny koszt. Ubytki w lakierze musiałem również właśnoręcznie uzupełnić lakierem zaprawkowym "bo po co malować tak ładne auto, straci na wartości". Jak widać klienci są "ważni" i "ważniejsi" :) Druga żółta kartka - lipiec/sierpień 2022. W kwietniu 2021 roku ASO likwidowało szkodę w postaci zarysowanego zderzaka. W lipcu 2022 lakier ze zderzaka odszedł razem z ceramiką. Po kilku wizytach i dość intensywnych rozmowach z kierownikiem działu napraw łaskawie wydano zgodę na ponowną naprawę - miałem wrażenie że doszukiwano się w tym mojej winy. Z uwagi na sezon urlopowy szkoda naprawiona we wrześniu. Ceramikę salon chciał zrobić sam, nie wyraziłem zgody z uwagi na zastosowany produkt na moim aucie - jego użycie wymaga certyfikatu by utrzymać wieloletnią gwarancję. Po stanowczej rozmowie ASO uregulowało fakturę za naprawę ceramiki. Czerwona kartka miała miejsce dziś, 25.07.2023. Zostawiłem auto na kolejną wymianę oleju wraz z prośbą o weryfikację tylnej kratki nawiewu. Kratka chodziła luźno, ale spełniała swoją funkcję. W wyniku tejże weryfikacji mam teraz kratkę nawiewu która nie działa tak jak wcześniej. Pan z serwisu jak mantrę powtarzał że musieli ją zdemontować by wysłać zdjęcia do gwaranta i podjąć decyzję odnośnie naprawy gwarancyjnej. Wymaganie od klienta odpowiedzi w jaki sposób mogli zweryfikować usterkę bez demontażu jest nie na miejscu. Serwis oczywiście twierdzi że kratka była wcześniej uszkodzona "mechanicznie" - ja uważam, że uszkodzenie powstało w wyniku demontażu. Z tyłu jeździ wyłącznie pies w oryginalnym pokrowcu Audi, co całkowicie uniemożliwia mu dostęp do tego miejsca. Dodatkowo, po wymianie oleju widzę że jest identyczny poziom jak przed wymianą - a pod maską nie widać śladu wymiany. Dziś wieczorem planuję sprawdzić czy filtr oleju jest wymieniony - nauczony opiniami tutaj wiem, że mogło to nie być wykonane w moim aucie. Jeśli tak się wydarzyło, to na pewno to nie skończy się na opinii na google. Pozdrawiam Byly stały klient