79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 października 2019 11:02
Salon - samochody nowe
1.Kupiłem auto w ...
... VW leasing w tym punkcie ,gdyż akurat mieli na placu takie co potrzebowałem . Sprzedali obowiązkowe ubezpiecznie w allianz (nie pozwolili nabyć mi ubezpieczenia w innej firmie w pierwszym roku) jak się pozniej okazało ubezpieczenie jest drogie i zawiera niekorzystne "kruczki" . Owe "kruczki" polegały na tym że kiedy oddałem auto do usunięcia drobnej szkody na 17 dni , pojazd zastępczy przysługiwał mi na 3 dni . 2.Montaż haka miał trwać 2 dni . Trwał 5 dni co przyczyniło się do tego , że nie użyłem pojazdu na planowany wyjazd. Tłumaczenie serwisu - nikt ich nie poinformował o tym ,że w tym modelu robi się to inaczej niż w innym modelu....... Auto które kupiłem to wychodzący ze sprzedaży T6 ,czyli raptem mili kilka lat aby zapoznać się z tematem . 3.Oddałem auto na 5 dni na bez gotówkowe usunięcie szkody , oczywiście po wcześniejszych oględzinach. Pan zadeklarował ,że na pewno zrobią wcześniej. Naprawa zajęła 17 dni i to tylko dlatego ,że kierownik serwisu ją "przyspieszył" po moich uwagach. Odczytanie maila w porsche inter auto zajmuje 4 dni po interwencij - Ciekawe ile zajmuje bez interwencji .... W mojej opini kompletnie nie działa współpraca pomiedzy ubezpieczalnią allianz ,którą rekmondują jako bardzo dobrą ,a pracownikami serwisu . 4.Do samego pojazdu nie zgłaszam zastrzeżeń i nawet bym je polecił innym ,ale tego nie zrobię ,gdyż pojazdem dysponuję raptem od pół roku ,a już mam nie smak do marki VW .
Użytkownik sieci
26 października 2019 15:28
Salon - samochody nowe
Auto z serwisu ...
... VW zostało zwrócone prawie całe wysmarowane smarem na elementach karoserii, po zwróceniu uwagi, auto zostało umyte (był to wieczór), - nic strasznego, chodź nie powinno tak być. Następnego dnia rano szok! Skórzana tapicerka (fotel kierowcy, fotel pasażera, boczek drzwi pasażera, tylna kanapa) jest ubrudzona tym samym smarem. Ponad to ranty jasnej podsufitki biegnące wokół szyberdachu są również ubrudzone tym smarem. Szkoda auta... bardzo brudny serwis!!! Z innych rzeczy - wycena ustawienia geometrii auta to 4500 zł - powód tej astronomicznej kwoty to (podobno) zapieczone śruby wahaczy.
Użytkownik sieci
19 października 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Auta używane przeniesione ...
... i brak miejsc parkingowych w nowej lokalizacji.
Użytkownik sieci
8 października 2019 21:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2019 09:50
Salon - samochody nowe
Zawsze trzeba czekać. ...
... W przypadku niespodziewanej awarii auta nie ma co liczyć na szybkie przyjęcie go do serwisu.....
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 16:27
Salon - samochody nowe
Obsługa słaba
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam ten ...
... serwis!!! Samochód sholowany, obiawy- brak prądu. Za samą diagnozę- awarii uległ akumulator co sam zasugerowałem -850zł, Akumulator start stop 1200zł cena rynkowa 700-800zł. Razem ponad 2000zł Zostałem postawiony przed faktem dokonanym, nikt nie ustalił ze mną ceny usługi. Podejście bandyckie, albo płacisz, albo nie odbierzesz auta. Zastanówcie się zanim oddajcie tam swoje auto
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 11:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam likwidacji ...
... szkody w tym salonie. Jedyny udany kontakt to ten gdy poprosili o wyslanie dokumentów. Drugi dzien próby dodzwonienia sie i nikt nie odbiera... Ubezpieczyciel tez nie dostal zadnej informacji z serwisu!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 20:18
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 12:18
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... zamawiałem część i zawsze to samo.Bardzo droga część sprowadzona z Niemiec,dawno dotarła i zero telefonu,cisza.Przy zamówieniu części jasno określiłem ,że jak tylko część przyjedzie dostaję telefon i umawiam się na naprawę.Zero komunikacji między klientem ,między własnymi działami,zero zaangażowania,odprawianie od okienka do okienka,przerost zatrudnienia przy słabej organizacji ,ludzie tam poklikają w komuter,wydrukują zlecenia i na tym ich empatia się kończy .Efekt jest taki ,że auto,które służy mi do prowadzenia biznesu będzie unieruchomione dłużej niż powinno bo komuś zabrakło zaangażowania,wystarczyłby jeden telefon do mnie i przekazanie sprawy do działu serwisu.Trzeci raz zostałem poproszony o podanie nr tel.bo jak stwierdzono,tel. jest podany ale na dziale części ,masakra organizacyjna .
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 22:28
Salon - samochody nowe
bardzo slaby serwis. ...
... obsluga klienta na najnizszym mozliwym poziomie.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 19:46
Salon - samochody nowe
Trudno się dodzwonić.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 14:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 13:29
Salon - samochody nowe
Bardzo nie profesjonalny serwis.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 10:17
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Klient ...
... dopóki sam się nie dopyta, jest niezauważany. A jak już próbuje się coś dowiedzieć, to odpowiedzi są takie, żeby spławić. Dotyczy sprzedaży nowych aut.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 18:15
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... blacharsko lakierniczym lub recepcją graniczy z cudem. Aleee za to dział sprzedaży odbiera każdy telefon.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 22:34
Salon - samochody nowe
Mi podczas akcji ...
... serwisowej coś w zawieszeniu zrobili ze dostałem samochód z krzywa kierownica a jak prostuje to skręca jak by zmieniał pas. Oczywiście to nie ich wina i nie naprawia bezpłatnie. Nie polecam
Użytkownik sieci
5 marca 2019 14:07
Salon - samochody nowe
przyjechalem tu z ...
... drobiazgiem. Jeden pilot od webasto nie dziala. Pieknie umowiono mnie na godzine, przyjecie odbylo sie z 10min poślizgiem i to w sumie nic złego. Zostalem poinformowany ze za 3godziny usterka zostanie usunieta - super. Zaproponowano bym udał sie do poczekalni na kawe, ale przypadkiem ekspres nie dziala.Nie pytano o dodatkowy pilot. Po trzech godzinach oczekiwania (nikt do mnie nie podszedl)udałem sie zapytac - jak rokowania. Pan z obsługi złapał za tel do mistrza serwisu i po 3 min miałem juz odpowiedz. Potrzebujemy jeszcze 30 min.. Za 30 min wrocił do mnie ten sam pan zeby zapytać czy mam drugi pilot i czy tamten dziala.. W miedzy czasie poprosilem o weryfikacje do konta Car-net, (bok poinformował mnie ze moge to zrobić w każdym autoryzowanym serwisie) pan zrobił duże oczy jak by nie wiedział o co chodzi, zadzwoniłem do bok i pani powiedziała jak mam instruować człowieka który mnie obsługuje jak powinien to zrobić.. To chyba zarty są jakieś.. Zabieram sie stad.. I problem tylko w tym że w innych serwisach było podobnie.. Czy w takim razie mam przywyknąć, bo to norma ? :/ nie wiem co powiedziec - szkoda VW ale moze ktos sie jednak tym zajmie ?
Użytkownik sieci
28 lutego 2019 16:54
Salon - samochody nowe
Ocena 1 to ...
... i tak zbyt duzo. Totalna porazka
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 22:09
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie przerost formy ...
... nad treścią, ponad to serwis podczas 3 wizyt nie potrafił usunąć nieszczelności układu chłodzenia, wynajdując coraz to nowe przyczyny problemu - łącznie ponad 10K PLN