84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2022 13:21
Salon - samochody nowe
2 miesiące oczekiwania ...
... na części można jeszcze jakoś wytłumaczyć ale to, że po ustawieniu geometrii w samochodzie kierownica nie stoi prosto przy jeździe na wprost to już chyba ciężko. Nadmienię również, że nie zdażyło mi się w tym serwisie żebym odebrał umyty samochód. Zawsze jest wytłumaczenie, że była duża kolejka i musiałbym długo czekać.
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 01:02
Salon - samochody nowe
Zawiodłem się na ...
... serwisie Audi Sosnowiec gdzie serwisowałem do tej pory swoje auto mając bliżej inne serwisy chociażby w Gliwicach ale sentyment ciągnoł mnie do Sosnowca. Usterka zgłoszona do naprawy gwarancyjnej 1 października do dnia dzisiejszego (25 listopad) nawet nikt się nie odezwał sam od siebie z serwisu. Gdy ja dzwoniłem dowiedzieć się co w mojej sprawie usłyszałem tylko że muszę czekać na zamówioną część. Prawie 2 miesiące czekać na część dla samochodu tej marki to jakaś kpina i porażka. Chyba że celowo jest to zwlekane żeby się gwarancja skończyła i potem trzeba bedzie płacić. Jedno wiem na pewno po skończonym leasingu nowego auta w Audi Sosnowiec nie kupię !
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 13:26
Salon - samochody nowe
Serwis to porażka, obsługa poniżej krytyki, szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
8 listopada 2021 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2021 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 maja 2021 22:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2021 08:18
Salon - samochody nowe
Najgorszy kontakt ze ...
... wszystkich chyba salonów.dodzwonić się to jakiś dramat nikt telefonów nie odbiera.lub rozłącza zero kontaktu, kiedy bym nie zadzwonił nikt nie odbiera odradzam ten salon.a na wejściu do salonu nikt się tobą nie interesuje, wolę jechać do oddalonego o 20km salonu bo tam przynajmniej załatwiam sprawę od ręki i nie ma problemu.za każdym razem kiedy zadzwonię telefon jest odbierany .
Użytkownik sieci
28 czerwca 2020 23:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 maja 2020 20:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zero ...
... poszanowania czasu ze strony osób tam pracujących.
Użytkownik sieci
6 marca 2020 10:09
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów ...
... księżniczki. A usługi serwisowe jeszcze gorsze niż w porche Katowice . Obsluga jest chamska i beszczelna, zero kultury, a części to podmieniaja albo wymieniają na używanie. Omijajcie ten serwis ogromnym łukiem. Widzę że ktoś odpowiedział !!!!tylko nawet jak bym chciał zadzwonić to się nie da bo nikt nie odbiera telefonów a to jest obsługa na najwyższym poziomie światowym i to są normy audi
Użytkownik sieci
3 lutego 2020 18:47
Salon - samochody nowe
Brak parkingu dla klientów serwisu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 10:58
Salon - samochody nowe
Słabo z pomocą ...
... w razie naglej awarii po południu.....a auto tam kupione ...://
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 20:55
Salon - samochody nowe
Brak słów samochód ...
... kupiony nowy co chwila awarie i w dodatku brak jakiego kolwiek zainteresowania klientem i problemem ze strony zarządzającej serwisem kontakt tylko z obsługą serwisu. A ta jest bezradna bo nie może decydować o niczym . Totalna porażka usterki nie są usuwane ! Jedynie mila obsługa z przyjmujacymi do serwisu Witam dodam jeszcze jedno!! Serwis nie radzi sobie z naprawą usterek samochodu i po wyjechaniu z salonu usterki wracają bez przerwy i proszę o sprawdzenie naprawy audi a 8 w waszym salonie A myślę że nie będzie wątpliwości co do mojej oceny dodam tylko że nr rej kończy się MT i doskonale pracownicy waszego serwisu będą wiedzieli o jaki samochód chodzi !
Użytkownik sieci
28 października 2019 14:19
Salon - samochody nowe
Chciałbym niemniejszym pogratulować ...
... serwisowi volkswagena za zmianę mojej dotychczas jak najbardziej pozytywnej opinii o tym serwisie na a jakże negatywną, być może jest to wyrafinowana forma kary za wieloletnią współpracę z tą firmą lub też delikatna sugestia bym już tego nie robił , po krotce opiszę sytuację w piątek odstawiłem samochód na wcześniej umówiony termin w celu diagnostyki usterki , po południu uzyskałem informacje ci jest jej przyczyną i jaki jest niezbędny zakres prac wraz z szacunkową wycena ( bagatela ponad 2000 zł) i informacje że samochód po dokonaniu naprawy będzie do odbioru w poniedziałek w późnych godzinach popołudniowych , pewny że wszystko jest ok o godzinie 13 po pracy przyjeżdżam na serwis i niespodzianka części nie ma może będzie w tym tygodniu jak będę się bardzo gorąco modlił , oczywiście zero informacji ze strony serwisu do godziny 1300 o zaistniałej sytuacji , dojezdzam do pracy 50km a pracuje od godziny 2 w nocy więc bez samochodu nie da rady , na szczęście pani dała radę przedłużyć mi wypożyczenie samochodu zastępczego do jutra , bo nic tylko łapać stopa , lub dzwonić do rodziny lub znajomych po prośbie . Jeszcze raz moje gratulacje .
Użytkownik sieci
19 października 2019 10:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2019 18:09
Salon - samochody nowe
Piszę w imieniu ...
... żony która jest zainteresowana Q3. W salonie zero kontaktu z klientem-kilka razy żona dzwoniła do salonu(pierwsza połowa września)-nikt nie odbierał komórki i nie oddzwonił. więc zapisała się na jazdę próbną przez dostępny formularz-(na 28 września)zadzwonił ktoś żeby potwierdzić ze wysłano takie zgłoszenie i,ktoś z salonu miał się skontaktować z nami i....,, nic.. .. znowu cisza .jazda próbna się nie odbyła- to widać wielki problem w tym salonie bo ile można się prosic .Nie polecam ,liczy się pierwsze wrażenie i nigdy w żadnym salonie nie mieliśmy takiej sytuacji( a podobno premium)
Użytkownik sieci
12 września 2019 08:29
Salon - samochody nowe
Srzedają fajnie widać ...
... ze Audi. Zmiana opini. Pierwsza umówiona wizyta w serwisie, czekanie.... i auto zastępcze golf w manualu bo brakło na stanie.... przykre na auto marki premium i to wszystko z wykupionym pakietem serwisowym...żal. Nie polecam. Dla kontrasty: w BMW na zastępcze przypadło auto elektryczne i3 uczcie się od konkurencji tam potrafią być marką premium w każdej sytuacji!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 09:25
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Ponad ...
... godzinę staram się uzyskać informacje jaki rodzaj oleju powinnam dolać ponieważ ok.200 km od domu zaswiecila się kontrolka. Auto kupione i serwisowane w tym salonie. Informacji o rodzaju oleju brak. Rozmowa z pracownikami serwisu niemożliwa. Więcej tego salonu nie odwiedzę.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 09:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 06:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki