92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 17:15
Salon - samochody nowe
Miałem nie pisać ...
... ale jednak tak wyszło, że byłem ostatnim razem klientem w Audi bo chciałem wybrać Audi z modelu S, ale osoby które tam pracują popatrzały na mnie i w środku duszę czuję że zbeształy ze względu na mój wygląd, a przy okazji dodam że nie wygląd czyni kogoś kto jak wygląda, i reasumując dodam że kolega u was kupił półtorej roku temu auto za ok 550tys Audi s7 i widzę że nawet krzywo obszyte fotele to norma oraz pęknięcie podstawy metalowej od fotela, myślę że każdy kto tą to zobaczy się załamie. Nie polecam tego salonu, widać że brak profesjonalizmu to norma.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 17:00
Salon - samochody nowe
Pęknięty fotel w ...
... Audi s7 z 2023 roku został uznany jako uszkodzenie mechaniczne 😅 w tym salonie gwarancja działa tylko do bramy fotel pęka w półtorej rocznym aucie a serwis próbuje sprzedać fotel za 6000 zł mimo że serwis nieudolnie wymieniał poszycia tych foteli, jeśli nie chcecie mieć problemów to proponuję zmienić salon 👎👎
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 20:52
Salon - samochody nowe
Od dłuższego czasu ...
... wstrzymywałem się z zamieszczeniem tej opinii ale kolejne nieprzyjemne doświadczenia z serwisem AUDI przekonały mnie, by przestrzec innych klientów. Moja przygoda z serwisem rozpoczęła się w 2019 roku po zakupieniu nowego auta z innego salonu audi. Model niestety był dość awaryjny (za co oczywiście serwisu nie winię), a z racji zamieszkania - serwisowany w Szczecinie. W przypadku każdej awarii diagnostyka i naprawa zajmowała abstrakcyjne ilości czasu i wymagała kilku przynajmniej wizyt - na diagnostykę, na poszerzenie diagnostyki i ostatecznie w końcu na naprawę. Ostatnia naprawa mojego samochodu (wymiana skrzyni biegów) została wykonana w sposób który ciężko wręcz opisać - wymieniona na nową skrzynia biegów przeciekała już pierwszego dnia, pozostawiono urwane śruby i gwinty, podwozia niezabezpieczono i pozostawiono ubrudzone olejem, smarami oraz innymi substancjami który tam być nie powinno. Samochód ostatecznie sprzedałem, o sprawie zapomniałem. Teraz kolejne przygody przywróciły przykre wspomnienia. Nowy samochód partnerki od nowości wydawał głośne dźwięki buczenia z kół przy hamowaniu- mimo wielu wizyt z tego powodu serwis nie widział problemu i awarii twierdząc, że "ułoży się".....tylko po to by przy przeglądzie stwierdzić, że klocki hamulcowe zostały zamontowane w sposób nieprawidłowy a część trzeba naprawić (!). Czy miało to wpływ na drogę hamowania i bezpieczeństwo w ruchu drogowym - nie wiem, choć się domyślam. Kolejnym razem, zgodnie ze wskazaniem komputera pokładowego zgłosiłem się na przegląd - doradca serwisowy uznał, że było to wskazanie błędne, wykasował powiadomienie i zalecił przegląd w innym terminie.... by przy kolejnej wizycie stwierdzić, że zaległa jest wymiana oleju w haldex-ie która normalnie była by wykonana w ramach pakietu serwisowego bezpłatnie, ale teraz będzie wykonana płatnie z powodu przekroczenia limitu kilometrów. Koniec? Nic bardziej mylnego. Z uwagi na to, że auto nie jest już objęte gwarancją producenta wykupiliśmy oferowany przez serwis produkt "Car Protect" reklamowany jako "przedużenie gwarancji" - brzmi nieźle? no brzmi... ale nie jest - po awarii pompy i sterownika w baku (błąd który wyświetlił się w komputerze samochodu) zostaliśmy poinformowani, że skoro błąd komputera pokładowego zniknął to problemu nie ma (tym samym jednocześnie stwierdzając awarię komputerem diagnostycznym serwisu - awaria Schrödinger'a - jest awaria i nie ma awarii jednocześnie - póki nie padnie na środku drogi, to się nie dowiemy) ale można by to naprawić poza gwarancją za niecałe 3700zł. "No ale spokojnie, jak faktycznie jest do wymiany, to błąd wyskoczy ponownie przed upływem okresu gwarancyjnego" - co z tego, że może 200km poza domem. Próbowałem sprawę wytłumaczyć, nawet spotkałem się ze zrozumieniem kierownika działu serwisu - który zobowiązał się skontaktować się ze mną 7.01.2025 celem dalszego wyjaśnienia sprawy. Mamy 12.01.2025 - oczywiście kontaktu ze strony kierownika brak. Parafrazując znane porzekadło - Audi, cztery zera na masce a piąte w serwisie.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 17:22
Salon - samochody nowe
"Zwróciłem się do ...
... oficjalnego serwisu Audi w celu wymiany oleju w skrzyni biegów CVT. Powiedziano mi, że olej i filtry zostały wymienione, a także przeprowadzono adaptację. Jednak inny serwis ustalił, że olej nigdy nie był wymieniany, a korek wlewu nigdy nie był odkręcany. Przebieg samochodu to 98 tysięcy km. Jestem bardzo rozczarowany oszustwem i niedbałością!"
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 09:57
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa telefoniczna
Użytkownik sieci
1 stycznia 2025 18:49
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... to koszmar. Samochód naprawiany z polisy ubezpieczeniowej. Wycena naprawy uszkodzeń - z kosmosu, zawyżane ile się da. Całkowity brak profesjonalizmu. Ciągłe poprawki, karygodne błędy pracowników. Mógłbym napisać całą książkę - dlaczego należy omijać ten salon szerokim łukiem.
Arek Gaul
19 grudnia 2024 00:42
Salon - samochody nowe
Słabo
Serwis Audi w Szczecinie to kompletna porażka, niestety decydując się na zakup, marka premium, trzeba wiedzieć, że serwis jest w Poznaniu, bo na południowej terminy są z kosmosu. Pierwsze moje audi i spotkanie z Sarną, zero stresu przecież jest piękny salon, termin tylko samych oględzin - propozycja za miesiąc (gdzie naprawa itd)- więc na szczęście salon w Poznaniu i oględziny na kolejny dzień, naprawa i auto po tygodniu gotowe. Absolutnie odradzam żeby się komuś klocki hamulcowe skończyły i w tym temacie dzwonić do serwis Audi Szczecin - nie ma sensu bo termin będzie za miesiąc. Na szczęście w Poznaniu robią na następny dzień. Cóż przy kupnie tej marki należy założyć od razu brak serwisu na miejscu, trzeba latać do Poznania.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 18:53
Salon - samochody nowe
Auto 🚗 odebrane ...
... z serwisu brudne - w środku i na zewnątrz ( ptasie ślady na masce ) oddałem czyste … druga wizyta w serwisie sytuacja podoba .. tym razem bez śladów po ptakach - na moją uwagę Pan stwierdził że myjka się popsuła … odkurzacz też ????
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywna opinia ...
... o serwisie autoryzowanym Audi w Szczecinie . Samochód serwis po 90 000km. Brak klocków , serwis twierdził że mi starczą na 1000 km i jak się kontrolka zapali to mam się martwić. Niewykonana inna zgłoszona naprawa. Na plus postawa Pani z recepcji serwisu ( starała się coś z tym zrobić ) I ostatecznie nie odebrałem samochodu takim stanie , a drugi plusik, że auto zastępcze ( po wielu dyskusjach ) było bez opłat.
Użytkownik sieci
25 października 2024 16:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 października 2024 08:11
Salon - samochody nowe
Auto odebrane z ...
... serwisu nie umyte, nie uzupełnione podstawowe płyny jak by chociaż do spryskiwaczy, myslę że więcej nie skorzystam z usług tego serwisu audi.
Użytkownik sieci
9 października 2024 23:16
Salon - samochody nowe
Złożona reklamacja, której ...
... nikt nie potrafi / nie chce rozpatrzyć. Błąd pracownika salonu jest zrzucany na klienta! Zgłaszany do kilku osób i pomimo próśb oraz maili brak odpowiedzi. Bardzo nieprofesjonalne podejście i traktowanie klienta z góry, pod płaszczykiem udawanej uprzejmości.
Użytkownik sieci
26 września 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Mocno słaba obsługa ...
... przy umawianiu jazdy probnej. Pani zaproponowala mi 30 minut jazdy próbnej modelem Q7 za prawie 600.000zł. Czy to żart? Volvo bez problemu doba jazdy próbnej autem w podobnej cenie. Klient musi poznać auto żeby je kupić, ale jak to Pani powiedziała "my nie musimy". Także życzę powodzenia. Bierzcie przykład z volvo. EDIT: Drodzy Państwo absolutnie rozumiem system jaki oferuje audi. Nie zgadzam się z tym aczkolwiek nie mam na to wplywu. Pomijając ten problem to moja opinia także odnosiła się do obsługi dlatego też podziękowałem. Nie ma co drążyć tematu. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
12 września 2024 08:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Bez konsultacji z klientem (w ramach I przeglądu przy przebiegu 27000 km Audi A6 C8 rok produkcji 2023) wykonują prace, które nie są wymagane instrukcją obsługi. Radzę weryfikować treść zlecenia. Pojawia się pytanie: skoro inżynierowie Audi nie wymagają określonych czynności serwisowych w ramach pierwszego przeglądu, to dlaczego serwisanci Audi w Szczecinie je wykonują?
Użytkownik sieci
9 września 2024 16:52
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Zgłoszenie ...
... reklamacyjne odbarwienia części plastikowych tylnego zderzaka w październiku 2023. W lutym ponowne zgłoszenie, ponieważ poprzednie gdzieś zginęło. Odpowiedź na to ponowne zgłoszenie dzisiaj 09.09.24, po wielokrotnych prośbach, czyli prawie po roku od zgłoszenia. A odpowiedź kuriozum, bo serwis wskazał , że części plastikowe tylnego zderzaka były czyszczone silnymi środkami chemicznymi, ale inne części plastikowe już nie. Żart. Sprawa skończy się w sądzie
Użytkownik sieci
5 września 2024 13:16
Salon - samochody nowe
Przy zakupie nowego ...
... auta jak w większości salonów obsluga bez zarzutu, ale spróbujcie jechac z reklamacją... najpierw przy ubywającym płynie chłodniczym w TTSie pan stwierdził, że to normalne. Teraz w RS3 z przebiegiem 23tys km łuszcząca sie ekoskora na zaglowku kierowcy to niby wada mechaniczna. Ja wiecej od nich samochodu nie kupie. Serdecznie nie polecam!
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 15:07
Salon - samochody nowe
Ceny części z Kosmosu. Obsługa ok
Andrzej Szyszka
31 lipca 2024 22:55
Salon - samochody nowe
Amatorka 🥺🥺🥺
Zdecydowałem się na zakup auta przez telefon z uwagi na odległość . Liczyłem na profesjonalizm a dostałem bubla.
Zależało mi na pakietach autostradowych a okazało się, że auto za ponad 250 tys. zł nie ma nawet Apple car play. To znaczy ma ale dopiero jak zapłacę abonament.
Dodatkowo auto miało być na 4 letniej gwarancji od dnia odbioru a po sprawdzeniu okazało się, że miało odpaloną już 4 miesiące temu.
Pracownik wydający auto albo nie wiedział albo świetnie był przygotowany do minięcia się z prawdą.
Podsumowując nigdy więcej ani tego dealera ani Audi.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 09:21
Salon - samochody nowe
Niestety wszystko było ...
... w porządku do czasu pierwszej naprawy w ASO. Wymiana tylnego zderzaka w S3 trwa już ponad dwa tygodnie. Aktualnie czekam na dostawę części których niestety bankrutujące Audi nie jest w stanie wysłać DHL'em więc muszę czekać na ich dostawę która może zająć do kolejnych dwóch tygodni (okazuję się że w całej Polsce nie ma zderzaka do S3). Dodatkowo brak aut zastępczych, beznadziejna obsługa i brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za wygodę klienta. Czuję się jakbym kupił taniego Fiata nie Audi :( Edit: Odpowiedź na mój komentarz idealnie obrazuje to co wcześniej napisałem. Jak powinna wyglądać wasza odpowiedź gdyby zależało wam na kliencie: "Przepraszam za zaistniała sytuację. Kierownik działu blacharskiego został o niej poinformowany i powinien się niezwłocznie z Panem skontaktować w celu wyjaśnienia sytuacji" Dodatkowo stwierdzenie że dostępność części nie jest od was zależna pokazuje wasz brak profesjonalizmu. To tak jakbym poszedł do McDonalda i zostałbym poinformowany że na swoje zamówienie muszę czekać 2 tygodnie bo nie ma bułek ale to nie ich wina tylko piekarni :) :)
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 13:58
Salon - samochody nowe
Żenująca obsługa. Nie ...
... będę rozpisywać się o swoim przypadku kontaktu z tym salonem (którymś z kolei) omijajcie szerokim łukiem w Poznaniu przywitają was z uśmiechem i zadowoleniem tutaj tylko i wyłącznie będą robić wam PROBLEMY !