92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 07:48
Salon - samochody nowe
Opinia dotycząca serwisu ...
... Audi: byłam na przeglądzie, za który zapłaciłam 2000zł, zgłaszałam ubytek płynu chłodniczego - dolano płynu i powiedziano, że wycieku nie ma i że nie wiadomo czemu płyn zniknął. Po 4 miesiącach zapaliła mi się kontrolka braku oleju (brakowało 400ml!), okazało się, że pompa płynu chłodniczego cieknie (znów płynu ubyło), a hamulce z tułu są niemal starte do zera. Po 4 miesiącach musiałam znów wyskoczyć z 1600zł. Na moją pisemną skargę pan kierownik serwisu odpowiedział mi, że mam stare auto (moje audi ma 5 lat!) i może się psuć, a oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Zdecydowanie odradzam, bo serwis wydaje się nie mieć żadnych kompetencji w zakresie obsługi pogwarancyjnej. Aktualizacja: 4 miesiące po przeglądzie i naprawie w innym warsztacie nic się nie dzieje z moim 'starym' autem.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 17:33
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia dopiero ...
... za trzecim razem zlokalizowano usterkę nie dość że zapłaciłem 1000 zł za nic bo olej dalej Cieknie to jeszcze straciłem 3 tygodnie na lokalizację gdzie innemu warsztatowi zajęło to 2 godzinny
Użytkownik sieci
6 października 2018 21:48
Salon - samochody nowe
Pierwsza ocena jaką ...
... wystawiam. Moje Audi A6 C7 Allroad dotknęła awaria. Konkretnie kierunkowskazy zaczęły żyć po swojemu. Po bezskutecznym kontakcie telefonicznym udałem się do oddalonego o 100 km serwisu Krotoski-Cichy w Szczecinie. Po przyjeździe niespodzianka - jeden Pan do obsługi serwisowej, brak obsługi działu części . No cóż jak już jestem to poczekam. I tak sobie pokwitłem trochę aż się doczekałem. Przedstawiłem Panu problem że mam prawdopodobnie uszkodzony przełącznik zespolony. A tu kolejna niespodzianka- Pan na ten moment nie mógł określić ceny części . Cóż- umówiliśmy się na kontakt tel. w celu sprecyzowania kosztorysu naprawy i docelowe spotkanie w serwisie w celu usunięcia usterki. Minął tydzień a tu brak kontaktu. Uwaga !!!! Salon Audi - marka premium. Samochody za potężne pieniądze - a tu obsługa beznadziejna. Gorąco nie polecam. Wstyd. Wstyd. Wstyd.
Użytkownik sieci
2 września 2018 09:38
Salon - samochody nowe
10 minut oglądałem ...
... Passata, nikt nawet mną sie nie zainteresował. Wokół stało 3 sprzedawców. Widać volkswagen ma problemy nie tylko że spalinami...
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 13:58
Salon - samochody nowe
Karygodne i chamskie ...
... podejście do klienta! Pracownicy zamiast zainteresować się klientem, komentują jego wygląda w bezczelny sposób nie zważając na to czy usłyszy czy nie. Odpowiedzi na "dzień dobry" też tam się nie usłyszy - zadufanie w sobie i brak kultury pracowników to norma. Pierwszy raz spotykam się z takim zachowaniem i na pewno tego tak nie zostawię bez echa.
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 12:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon audi ...
... w Polsce, nie polecam nikomu a
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 13:27
Salon - samochody nowe
Byłem w podrozy ...
... sluzbowej z Szczecina do Poznania kiedy w moim Audi wyskoczyly mi dwie kontrolki; usterka napedu + kontrolka silnika. Holowanie w ramach gwarancji auta nie przyslugiwalo ze wzgledu na kontrolki ostrzegawcze a nie wykluczajace dalszej jazdy. Z autem w trybie awaryjnym podjechalem do serwisu. Po wytlumaczeniu sytuacji zostalem zapytany, czy jestem umowiony. Umowiony przy naglej usterce auta?! Zostalem poinformowany ze moge byc przyjety w godzinach poznego popoludnia. Jak widac sytuacja podrozy sluzbowej i potrzeba dostania sie do poznania najpozniej do godziny 15 przyjmujacego mnie Pana, wogole nie interesowala. Zostalem dodatkowo zbyty slowami “ale ja Panu nie kaze jechac do Poznania”. Za taki serwis to ja dziekuje, doturlalem sie do Poznania na trybie awaryjnym, gdzie w Poznanskim oddziale Krotoskiego zostalem przyjety OD REKI. Koledzy ze Szczecina chyba musza sie jeszcze wiele nauczyc od siedziby w Poznaniu. Szczerze odradzam i polecam w podobnej sytuacji do mojej, przejechac sie do Poznania, gdzie panuje zupelnie inny poziom obslugi klienta.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 12:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2018 08:12
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu pisałem ...
... i dzwoniłem ale bez odzewu, po przeczytaniu waszych opinii o ich usługach dobrze że nie miałem z nimi kontaktu , chyba zadzwonię do VW .
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 09:04
Salon - samochody nowe
Oczekiwanie na rozmowę ...
... z doradcą lub z kim kolwiek graniczy z cudem, po tygodniu dzwonienia udało mi się wkoncu dodzwonić i przyjechałem z problemem zawieszenia pneumatycznego (nie podnosi się). Wcześniej już miałem ten problem - auto było w Gdańsku zostały zrobione czujki stabilizatora dostałem gwarancję a kompresor był już wymieniany wcześniej. Po diagnozie u krotoskiego - kompresor do wymiany. Zabrałem z tamtad auto a się okazało że to dziura w wielkości kapsla od piwa na poduszce. U krotoskiego jak powiedziałem że to nie kompresor tylko wyciek powietrza to powiedzieli żeby to sprawdzić musi być sprawny kompresor. A żeby napompowac dziurawy balon trzeba mieć nowe płuca ? Nie pompuje bo jest wyciek i się przegrzewa bo co ma pompowac atmosferę bez końca ?! 7000 zł by poszło w powietrze za sam kompresor plus robocizna a przecież to dziura w poduszce a czy by jeszcze całej elektryki nie wymieniali czy Bóg wie co jeszcze. Nawet nie umieją diagnozy przeprowadzić. Jakbym bym był zielony to koszt naprawy przekroczyłby wartość auta. Polityka tego serwisu to nie znam się ale powymieniam co się da. Co to ma być. Ktoś to powinien zgłosić. Radzę już do Gdańska jechać z autem na lawecie albo nowe kupić bo ten serwis to poprostu parodia i atrapa.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 23:23
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM nowego ...
... serwisu koło Makro!!! te same twarze co na Struga - ale pomyślałem dam im szanse ale tradycja to tradycja nie umieli mi naprawić auta, wysłali mię do konkurencji -VW Madalińskiego tam dali radę ja zawsze - szacun!!! a Krotoski-Cichy SERWIS AUDI żenada tylko naciągać na kasę potrafią !!!!
Użytkownik sieci
10 marca 2018 12:16
Salon - samochody nowe
Brak możliwości poznania ...
... historii serwisowej własnego auta. Tragicznie ciasny parking dla klientów.
Użytkownik sieci
2 marca 2018 19:03
Salon - samochody nowe
Dramat serwis, blacharnia ...
... oraz dział likwidacji szkód. Auto stało prawie dwa miesiące. Zderzak zamocowany starymi zardzewiałymi śrubami czy to przystoi na ASO. Byłem pierwszy i ostatni raz będę omijał szerokim łukiem ten serwis. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
2 marca 2018 10:45
Salon - samochody nowe
Dramat
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 18:50
Salon - samochody nowe
Dramat, seRwis, blacharnia ...
... nie ma pojęcia o zasadach obsługi klienta, terminy realizacji nie do ustalenia, kontakt telefoniczny tylko dla bardzo cierpliwych- może uda dodzwonić się na recepcję. TYLKO NIE AUDI!!!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 15:47
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... dno na wszystko się czeka jeden wielki bałagan jakbym nie musiał w życiu bym tam nie pojechał
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 17:23
Salon - samochody nowe
Miła obsługa podczas ...
... zakupu auta ale niestety czar pryska kiedy dochodzi do serwisowania auta. Raz wymieniono mi nie tą cześć co trzeba gdyż źle odczytano kod błędu, drugi raz nie potrafili stwierdzić co jest przyczyną dziwnego dźwięku sprężarki klimatu która po prostu się rozsypywała i została wymieniona bez problemu na gwarancji w innym ASO. Szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 10:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... likwidacji szkód komunikacyjnych poniżej krytyki. Kontakt z panią żaden. Telefonicznie nie odbiera, po kontakcie z obsługą z inf. nie dostępna. W końcu po przyjechaniu do serwisu widzę puste miejsce obsługi szkód kom., dzwonię a pani mnie kasuje po 10 min. oczekiwania na odebranie połączenia. Obsługa nie po winna mieć kontaktu z klientem. W końcu chciałem zostawić tam konkretne pieniądze za usługę. Jeszcze raz nie polecam.