92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 02:28
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na wysokim poziomie. Piękny salon.
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 09:33
Salon - samochody nowe
Bez zmian, tylko ...
... obsługa dobra, ale jakość usług słaba. Mechanicy nie słuchają sugestii klienta albo mówią, że wszystko ok. Później zwykły mechanik naprawia to w garażu..Na razie prócz kasowania błędów, wymiany wycieraczek i oleju nie wiele więcej są w stanie zrobic
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 13:35
Salon - samochody nowe
W dniu 29. ...
... stycznia w serwisie Audi w Szczecinie, zwróciłem się z prośbą o naprawę gwarancyjną w moim Audi Q5 nawigacji, która nie wczytuje litery "N" , co eliminuje sprawne wyznaczenie celu podróży. Przy pierwszej wizycie zasugerowałem aby pan przyjmujący w biurze serwisu podszedł do samochodu i sprawdził, czy nie popełniam jakiegoś błędu. Odpowiedz była prosta: "U nas się tego nie praktykuje" . 31.stycznia przyjechałem wiec na umówioną naprawę. Po 2 godzinach serwisant powiedział. "Tak, rzeczywiście nawigacja nie wczytuje litery "n" i zaproponował pozostawienie samochodu nawet do 2 tygodni. W tym czasie będą konsultować ten problem z fabryką. Usłyszałem również, że nie przysługuje mi samochód zastępczy, ponieważ mój jest w stanie jeżdżącym. Zmarnowałem 2 dni tylko na to, aby serwis potwierdził , że nawigacja nie czyta litery "n". Serwis mógł się przygotować do mojej drugiej wizyty i usunąć usterkę. Przez dwie godziny zmuszony byłem do oczekiwania na stojąco, ze względu na brak przygotowanych miejsc siedzących dla osób oczekujących w serwisie. W tym czasie oprócz mnie zgłosił się tylko jeden klient a samochodami w salonie nikt się nie interesował. Widać szczeciński salon Audi omijany jest dalekim łukiem. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 08:26
Salon - samochody nowe
Jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.Jak najbardziej polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 06:12
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 15:35
Salon - samochody nowe
Nie porozumienie moja ...
... wizyta dotyczyła kalibracji wymienionego radaru z Tyłu Q7 , okazało sie że mechanik dokonał kalibracji przedniego radaru. Nie mam pojęcia jak mechanik mógł pomylić tył z przodem. Pan Marcin w serwisie był bardzo nie przyjemny, osoba która traktuje ludzi z góry i pomijam fakt ze nawet nie poinformował mnie gdzie mogę poczekać na auto. Jesteśmy ludźmi i każdy robi jakieś błędy Ja to rozumiem ale od salonu takiej marki Audi oczekiwałem czegoś więcej . Słono cenią sobie roboto godzinę w serwisie , Ale czas klientów to ich nie obchodzi .Na koniec nie usłyszałem nawet słowa przepraszam .Jestem przyzwyczajony do serwisowania swoich aut w serwis nie autoryzowanych gdzie jestem „normalnie” traktowany bo nie dość ze firma działa na swoje nazwisko to zależy im abym do nich wrócił Co skutkuje dobrze i szybko wykonywaną prace .A Co innego jest w tym salonie gdzie ludzie chowają się za marką
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 07:30
Salon - samochody nowe
Robi wrażenie
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 12:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 12:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 15:45
Salon - samochody nowe
Fajny,duży salon z kompetentną obsługą
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 11:15
Salon - samochody nowe
Miłe doznania z ...
... każdej strony i autka i ludzie.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 18:17
Salon - samochody nowe
Profesjonalna ii Bardzo miła uśmiechnięta obsługa.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 07:48
Salon - samochody nowe
Opinia dotycząca serwisu ...
... Audi: byłam na przeglądzie, za który zapłaciłam 2000zł, zgłaszałam ubytek płynu chłodniczego - dolano płynu i powiedziano, że wycieku nie ma i że nie wiadomo czemu płyn zniknął. Po 4 miesiącach zapaliła mi się kontrolka braku oleju (brakowało 400ml!), okazało się, że pompa płynu chłodniczego cieknie (znów płynu ubyło), a hamulce z tułu są niemal starte do zera. Po 4 miesiącach musiałam znów wyskoczyć z 1600zł. Na moją pisemną skargę pan kierownik serwisu odpowiedział mi, że mam stare auto (moje audi ma 5 lat!) i może się psuć, a oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Zdecydowanie odradzam, bo serwis wydaje się nie mieć żadnych kompetencji w zakresie obsługi pogwarancyjnej. Aktualizacja: 4 miesiące po przeglądzie i naprawie w innym warsztacie nic się nie dzieje z moim 'starym' autem.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 09:13
Salon - samochody nowe
Po wymianie oleju ...
... w skrzyni automatycznej odbieram auto a w środku wymazana deska rozdzielcza i radio wraz z kierownicą w oleju :-/
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 17:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 16:58
Salon - samochody nowe
Pelen profesjonalizm, przepiekny, prestizowy salon. Mega klimat.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 11:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 10:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 stycznia 2019 10:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek