92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 17:15
Salon - samochody nowe
Miałem nie pisać ...
... ale jednak tak wyszło, że byłem ostatnim razem klientem w Audi bo chciałem wybrać Audi z modelu S, ale osoby które tam pracują popatrzały na mnie i w środku duszę czuję że zbeształy ze względu na mój wygląd, a przy okazji dodam że nie wygląd czyni kogoś kto jak wygląda, i reasumując dodam że kolega u was kupił półtorej roku temu auto za ok 550tys Audi s7 i widzę że nawet krzywo obszyte fotele to norma oraz pęknięcie podstawy metalowej od fotela, myślę że każdy kto tą to zobaczy się załamie. Nie polecam tego salonu, widać że brak profesjonalizmu to norma.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 17:00
Salon - samochody nowe
Pęknięty fotel w ...
... Audi s7 z 2023 roku został uznany jako uszkodzenie mechaniczne 😅 w tym salonie gwarancja działa tylko do bramy fotel pęka w półtorej rocznym aucie a serwis próbuje sprzedać fotel za 6000 zł mimo że serwis nieudolnie wymieniał poszycia tych foteli, jeśli nie chcecie mieć problemów to proponuję zmienić salon 👎👎
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 11:00
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla Pana ...
... Adama za profesjonalną obsługę. Życzyć sobie takiej kompetencji w relacj z klientem w każdej sytuacji. Polecam wszystkim wizytę w tym serwisie a w sytuacji bez wyjścia doradztwo Pana Adama z działu serwisu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 21:36
Salon - samochody nowe
Edit: dopiero zauważyłam, ...
... że opinia się nie dodała! Auto odebrane we wrześniu. Po drodze mała wpadka z kołami, ale sprawa załatwiona profesjonalnie i od ręki! Wymarzone Audi właśnie odebrane 🎉 Od samego początku - od zamówienia auta, po jego odbior Pan Wojciech Szczucki wykazywał się cierpliwością, pomocą i życzliwością. Każde spotkanie przebiegało profesjonalnie, ale z luzikiem, który sprawiał, że czułam się bardzo komfortowo! Chociaż nie było łatwo, dzięki zaangażowaniu Pana Wojtka Audi już stoi pod domem 😍 dziękujemy!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 20:52
Salon - samochody nowe
Od dłuższego czasu ...
... wstrzymywałem się z zamieszczeniem tej opinii ale kolejne nieprzyjemne doświadczenia z serwisem AUDI przekonały mnie, by przestrzec innych klientów. Moja przygoda z serwisem rozpoczęła się w 2019 roku po zakupieniu nowego auta z innego salonu audi. Model niestety był dość awaryjny (za co oczywiście serwisu nie winię), a z racji zamieszkania - serwisowany w Szczecinie. W przypadku każdej awarii diagnostyka i naprawa zajmowała abstrakcyjne ilości czasu i wymagała kilku przynajmniej wizyt - na diagnostykę, na poszerzenie diagnostyki i ostatecznie w końcu na naprawę. Ostatnia naprawa mojego samochodu (wymiana skrzyni biegów) została wykonana w sposób który ciężko wręcz opisać - wymieniona na nową skrzynia biegów przeciekała już pierwszego dnia, pozostawiono urwane śruby i gwinty, podwozia niezabezpieczono i pozostawiono ubrudzone olejem, smarami oraz innymi substancjami który tam być nie powinno. Samochód ostatecznie sprzedałem, o sprawie zapomniałem. Teraz kolejne przygody przywróciły przykre wspomnienia. Nowy samochód partnerki od nowości wydawał głośne dźwięki buczenia z kół przy hamowaniu- mimo wielu wizyt z tego powodu serwis nie widział problemu i awarii twierdząc, że "ułoży się".....tylko po to by przy przeglądzie stwierdzić, że klocki hamulcowe zostały zamontowane w sposób nieprawidłowy a część trzeba naprawić (!). Czy miało to wpływ na drogę hamowania i bezpieczeństwo w ruchu drogowym - nie wiem, choć się domyślam. Kolejnym razem, zgodnie ze wskazaniem komputera pokładowego zgłosiłem się na przegląd - doradca serwisowy uznał, że było to wskazanie błędne, wykasował powiadomienie i zalecił przegląd w innym terminie.... by przy kolejnej wizycie stwierdzić, że zaległa jest wymiana oleju w haldex-ie która normalnie była by wykonana w ramach pakietu serwisowego bezpłatnie, ale teraz będzie wykonana płatnie z powodu przekroczenia limitu kilometrów. Koniec? Nic bardziej mylnego. Z uwagi na to, że auto nie jest już objęte gwarancją producenta wykupiliśmy oferowany przez serwis produkt "Car Protect" reklamowany jako "przedużenie gwarancji" - brzmi nieźle? no brzmi... ale nie jest - po awarii pompy i sterownika w baku (błąd który wyświetlił się w komputerze samochodu) zostaliśmy poinformowani, że skoro błąd komputera pokładowego zniknął to problemu nie ma (tym samym jednocześnie stwierdzając awarię komputerem diagnostycznym serwisu - awaria Schrödinger'a - jest awaria i nie ma awarii jednocześnie - póki nie padnie na środku drogi, to się nie dowiemy) ale można by to naprawić poza gwarancją za niecałe 3700zł. "No ale spokojnie, jak faktycznie jest do wymiany, to błąd wyskoczy ponownie przed upływem okresu gwarancyjnego" - co z tego, że może 200km poza domem. Próbowałem sprawę wytłumaczyć, nawet spotkałem się ze zrozumieniem kierownika działu serwisu - który zobowiązał się skontaktować się ze mną 7.01.2025 celem dalszego wyjaśnienia sprawy. Mamy 12.01.2025 - oczywiście kontaktu ze strony kierownika brak. Parafrazując znane porzekadło - Audi, cztery zera na masce a piąte w serwisie.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 17:22
Salon - samochody nowe
"Zwróciłem się do ...
... oficjalnego serwisu Audi w celu wymiany oleju w skrzyni biegów CVT. Powiedziano mi, że olej i filtry zostały wymienione, a także przeprowadzono adaptację. Jednak inny serwis ustalił, że olej nigdy nie był wymieniany, a korek wlewu nigdy nie był odkręcany. Przebieg samochodu to 98 tysięcy km. Jestem bardzo rozczarowany oszustwem i niedbałością!"
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 09:57
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa telefoniczna
Użytkownik sieci
1 stycznia 2025 18:49
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... to koszmar. Samochód naprawiany z polisy ubezpieczeniowej. Wycena naprawy uszkodzeń - z kosmosu, zawyżane ile się da. Całkowity brak profesjonalizmu. Ciągłe poprawki, karygodne błędy pracowników. Mógłbym napisać całą książkę - dlaczego należy omijać ten salon szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 19:19
Salon - samochody nowe
Bardzo miła szybka ...
... obsługa,,Pan J z działu serwis obsługa bardzo profesjonalna.Salon posiada strefę klienta z dobrą kawą 🙂 gdzie miło i można spędzić czas w oczekiwaniu na usługę.
Arek Gaul
19 grudnia 2024 00:42
Salon - samochody nowe
Słabo
Serwis Audi w Szczecinie to kompletna porażka, niestety decydując się na zakup, marka premium, trzeba wiedzieć, że serwis jest w Poznaniu, bo na południowej terminy są z kosmosu. Pierwsze moje audi i spotkanie z Sarną, zero stresu przecież jest piękny salon, termin tylko samych oględzin - propozycja za miesiąc (gdzie naprawa itd)- więc na szczęście salon w Poznaniu i oględziny na kolejny dzień, naprawa i auto po tygodniu gotowe. Absolutnie odradzam żeby się komuś klocki hamulcowe skończyły i w tym temacie dzwonić do serwis Audi Szczecin - nie ma sensu bo termin będzie za miesiąc. Na szczęście w Poznaniu robią na następny dzień. Cóż przy kupnie tej marki należy założyć od razu brak serwisu na miejscu, trzeba latać do Poznania.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 22:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 18:53
Salon - samochody nowe
Auto 🚗 odebrane ...
... z serwisu brudne - w środku i na zewnątrz ( ptasie ślady na masce ) oddałem czyste … druga wizyta w serwisie sytuacja podoba .. tym razem bez śladów po ptakach - na moją uwagę Pan stwierdził że myjka się popsuła … odkurzacz też ????
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 07:21
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam współpracę ...
... z salonem Audi Szczecin przy ul. Południowej 6. Podczas zakupu Naszego nowego Audi A6 obsługiwała Nas Pani Anna W. Pomimo tego, że mieszkamy w Gdańsku i była bariera odległości, cała obsługa, zaczynając od wyboru auta, doradztwa, przygotowania pojazdu, przez jego wydanie i ubezpieczenie przebiegła bardzo sprawnie i profesjonalnie. Od decyzji o wyborze samochodu był on przygotowany do odbioru w ciągu 5 dni. Serdecznie z tego miejsca dziękujemy Pani Ani za pełen profesjonalizm, współpraca z takimi osobami to przyjemność i dzięki takiemu wsparciu odbiór nowego Audi był świetną przygodą i frajdą, za co bardzo dziękujemy!
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 13:22
Salon - samochody nowe
Ostatnio miałem przyjemność ...
... współpracować z Audi Szczecin i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem ich profesjonalizmu oraz podejścia do klienta. Obsługa była kompleksowa i na najwyższym poziomie, a szczególne podziękowania należą się Pani Ani. To jedna z najbardziej pomocnych i zaangażowanych osób, z jakimi miałem okazję współpracować. Dzięki jej wiedzy, cierpliwości i życzliwości cały proces przebiegł bez najmniejszych problemów. Gorąco polecam tego dealera każdemu, kto szuka nie tylko świetnych samochodów, ale także doskonałej obsługi. Jestem pewien, że jeśli kiedyś zdecyduję się na kolejny samochód, na pewno wrócę właśnie tutaj!
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywna opinia ...
... o serwisie autoryzowanym Audi w Szczecinie . Samochód serwis po 90 000km. Brak klocków , serwis twierdził że mi starczą na 1000 km i jak się kontrolka zapali to mam się martwić. Niewykonana inna zgłoszona naprawa. Na plus postawa Pani z recepcji serwisu ( starała się coś z tym zrobić ) I ostatecznie nie odebrałem samochodu takim stanie , a drugi plusik, że auto zastępcze ( po wielu dyskusjach ) było bez opłat.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 12:25
Salon - samochody nowe
I would like ...
... to recommend visit and service. I had a pleasure to be serviced by Jarosław Dembowski.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Super sprzedawcy. Polecam. ...
... 😁💪👍 Na szczególne wyróżnienie zasługuje Pan Piotr Stolarczyk za miłe i profesjonalne podejście do klienta. Dzięki jego zaangażowaniu zakup Audi A6 (Bieda) był czystą przyjemnością. 😁😁😁
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 00:27
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... Audi w Szczecinie to fajne miejsce, które Tworzą sympatyczni ludzie. Osobiście nie jeżdżę pojazdem marki Audi, ale kupiliśmy taki samochodzik córce (A3), która jest bardzo zadowolona. Opieka serwisowa jest niebanalna, co zachęciło mnie do wystawienia Państwu miłej i szczerej opinii z mojej perspektywy. Pozdrawiam Hugo!
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 10:56
Salon - samochody nowe
Pyszne jabłka, Pan ...
... Wojtek okazał się bardzo dobrym doradcą.