92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Andrzej Szyszka
31 lipca 2024 22:55
Salon - samochody nowe
Amatorka 🥺🥺🥺
Zdecydowałem się na zakup auta przez telefon z uwagi na odległość . Liczyłem na profesjonalizm a dostałem bubla.
Zależało mi na pakietach autostradowych a okazało się, że auto za ponad 250 tys. zł nie ma nawet Apple car play. To znaczy ma ale dopiero jak zapłacę abonament.
Dodatkowo auto miało być na 4 letniej gwarancji od dnia odbioru a po sprawdzeniu okazało się, że miało odpaloną już 4 miesiące temu.
Pracownik wydający auto albo nie wiedział albo świetnie był przygotowany do minięcia się z prawdą.
Podsumowując nigdy więcej ani tego dealera ani Audi.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 16:33
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka tylko ...
... i wyłącznie dlatego że nie da się dać 0. Na palcach jednej ręki można policzyć osoby kompetentne, które tam pracują. Kłamstwa, kombinatorstwo, brak wiedzy i umiejętności. Nie polecam
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 16:29
Salon - samochody nowe
Tak malują fachowcy ...
... z AUDI Szczecin, oraz tak dbają o klienta. kontakt zerowy. Poprawek nie zliczę. Klar schodzi średnio raz na 3 miesiące od ich usługi. Odcień drzwi dobrany również ,, perfekcyjnie" - skończyło się tym że malowali całe auto bo nie potrafili dobrać odcienia. Wszystko dookoła również pomalowane na czerwono bo nie che się leniom demontować lub zabezpieczyć porządnie elementów. Panowie powinni co najwyżej malować ogrodzenia a nie brać się za samochody.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Bród, gile i ...
... wodorosty. Serwisem powinno się zainteresować ktoś z Audi Polska bo to co się tu dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie Lakiernia - chłopcy z pierwszej łapanki 10 razy poprawiają swoją pracę, każdorazowo wykonując ją źle. Jak źle dobiorą kolor, to jakość malowania jak u Mietka w szopie, albo zamalują wszystko w koło na czerwono. Audi select plus - po zakupie auta i przejściu kilkudziesięciu punktów ,, sprawności " po przejechaniu 100 km zapaliły się kontrolki od zużycia hamulców, braku oleju i braku płynu chłodniczego - zwykle naciągactwo Mechanika - gamonie i wymieniacze czesci. Pseudo mistrz warsztatu wpierający, że nie ma usterki w pojeździe dopóki nie pokaże mu się palcem. NIE POTRAFIĄ ABSOLUTNIE NIC! Luz w układzie kierowniczym i skrzypiąca półka bagażnika okazały sie zbyt trudne Dział aut zastępczych - umawiamy się 3 tygodnie wcześniej na wizytę tylko i wyłącznie dlatego że czekamy na auto zastępcze. Po przyjeździe okazuje się że auta nie ma (sytuacja powtarzana kilkukrotnie) Kontakt z kimkolwiek to czysta paranoja. Wieczne sms ,,oddzwonie". Kontakt mailowy nieistnieje bo równie dobrze można wysłać e-mail do Donalda trumpa - takie samo prawdopodobienstwo odpowiedzi. NIE POLECAM CHOĆBY WROGOWI. OSTATNI RAZ KUPIŁEM TAM AUTO I WIĘCEJ AUDI NIE KUPIĘ ABY NIE BYĆ SKAZANY NA TYCH PATALACHÓW Jedyny plus tego całego bajzlu to Pan Jarek z działu serwisu który trzyma na wodzie ten tonący statek
Użytkownik sieci
10 marca 2024 12:52
Salon - samochody nowe
Rozumiem incydentalne przypadki ...
... niewłaściwego potraktowania klienta, ale takiego szeregu wydarzeń jaki mnie spotkał z państwa strony nie potrafię zignorować. "Doradcy handlowi" najpierw obiecują, a potem nie dotrzymują słowa. Totalny brak zainteresowania klientem. Standardem jest upominanie się o wszystko. Ponad miesiąc usiłowałem kupić samochód. 14.02 w końcu udało się uzyskać zgodę na zakup. 27.02 dostałem informację, że auto zostało sprzedane przez innego handlowca... Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero gdy upomniałem się o kontakt. O pozostałych niedogodnościach nie wspomnę. Tak się nie robi interesów. Dramat. EDIT: Pani Patrycja Zonenberg miała przejąć sprawę w Szczecinie. Byliśmy umówieni osobiście na wizytę w salonie. Na miejscu Pani Patrycja "była na telefonie", więc postanowiłem dać jej czas na dokończenie rozmowy. W międzyczasie Pani Patrycja bez jakiegokolwiek słowa/gestu wyszła z salonu i już nie wróciła. Czekałem godzinę. Potem zero kontaktu. Zero zainteresowania. Zero przepraszam. Dla mnie grupa Cichy-Zasada jest skreślona.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... działu serwisu graniczy z cudem. Od poniedziałku staram się porozmawiać z konsultantem w sprawie programu MyAudi i nic. W poniedziałek odebrała miła pani informując mnie, że nie zna programu MyAudi, ok rozumiem. Zaproponowała, że ktoś z działu serwisu w tej sprawie oddzwoni. Mamy czwartek i nic. Zadzwoniłem więc dzisiaj do serwisu, za pierwszym razem sam wybierając bezpośrednio dział serwisu, nikt nie odebrał telefonu. Po chwili oddzwoniła Pani i przełączyła mnie do działu serwisu, do niby odpowiedniej osoby. Czekałem minutę, nikt nie odebrał i połączenie zostało przerwane. Koniec. Rozumiem, że gdybym chciał kupić NOWE AUDI obsługa była by bardziej rzetelna. Mając używane Audi nie jest się chyba partnerem dla nich. Mimo, że posiadam używany samochód miałem zamiar korzystać z usług ASO, tym bardziej, że w moim mieście nie ma ASO Audi. Na ten moment zostałem całkowicie wyleczony z korzystania z usług tej stacji. Czytając opinie klientów wychodzi na to, że dział handlowy robi mega robotę i się stara czego nie można powiedzieć o dziale serwisu. Nie tak traktuje się klientów.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 10:00
Salon - samochody nowe
Dno nie serwis!!!! ...
... Nowe audi Q7 45 tdi 2021 r. W momencie kiedy auto pobiera olej nalezy przyjechac kupic i dolac...w sytuacji kiedy jest go za duzo serwis odssysa olej ,a w momecie kolejnej dolweki faktura i kasa ( za ten sam olej , ktory 5 minut temu odessali ). Zabawa w kotka i myszke. Odradzam!!!!!!!! Aktualizacja 14.02.2024 dalej dno...chhba juz nawet dno,dna Nic sie nie zmieniko dalej "olewaja: klienta i to kient musi zabiegac o ich wzgledy i chec zadbania o swoje nie najtansze auto... Kupuje nastepne Audi juz w salonie w Poznaniu i serwis takze bedzie odbywal sie w Poznaniu. Marka audi swietna ,ale szczecinski oddzial/serwis nalezy zaorac.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam, ...
... a może po prostu jestem zbyt niecierpliwy gdyż nie oddzwoniono do mnie w sprawie zakupu Audi przez równo 3 doby. W trzeciej dobie po kolejnej próbie kontaktu z mojej strony ,dowiedziałem się że auto zostało sprzedane jakieś dwa dni temu, ale ogłoszenie jeszcze jest bo.... Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Możemy użyczyć Panu ...
... auto z osobą towarzyszącą na godzinę. To usłyszałem. Serio?
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Nie odpowiadają na ...
... mail’e, nie oddzwaniają, na części do naprawy gwarancyjnej czekam 4 miesiąc. Tak nie powinien działać żaden serwis, a na pewno nie marki premium.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 06:26
Salon - samochody nowe
Wymiana zderzaka i ...
... dyfuzora w Aso Audi Szczecin - 5 tygodni. Nadmienię, iż zderzak był delikatnie pęknięty w jednym miejscu. Auto stało tam przez 5 tygodni na placu po to żeby ci „fachowcy” założyli mi nowy pomalowany zderzak w 20 minut bo tyle obstawiam że zajęła ta operacja wliczając już kawę i papierosa. To i tak dobry wynik pilnując ich, dzwoniąc codziennie i obserwując proces naprawy. Po drodze napotykamy wiele problemów. M. in. kłamstwa, że kogoś odpowiedzialnego za dany proces nie ma w pracy, nie odbieranie telefonów przez osobe odpowiedzialną za nasz samochód. Serwis zamawiając zderzak nie myśli o tym aby umówić termin na lakiernie. Dopiero jak zderzak doszedł to o tym myślą. Termin oczywiście nie jest na już tylko za tydzień/dwa. Poprostu żart. Nikt tam nie myśli. Totalne przedszkole, 0 profesjonalizmu. Na sam koniec kiedy już człowiek ma dosc jeżdżenia autem zastępczym które jest poprostu biedna w porównaniu do własnego auta dostaje informacje, że auto zostanie oddane brudne bo nie ma terminów na myjnie. Tylu pracowników i żaden nie może poświęcić 15min żeby podjechać na myjnie przy ul. Hakena opłukać i odwieźć auto? Nigdy więcej nie wrócę tam na naprawę blacharsko lakierniczą. Wole oddać samochód do profesjonalnego blacharza, lakiernika i przyjechać na sam montaż gotowego, pomalowanego zderzaka. Obstawiam, że montaż takiego zderzaka to max 15 minut.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 18:29
Salon - samochody nowe
Zakupiłem tam pojazd ...
... używany Audi Q5 rok produkcji 2011, na podstawie faktury VAT marza, na swoją firmę. Po 2 dniach od odebrania pojazdu zaświeciła się kontrolka Dpf. Wykasowałem błąd lecz niestety po chwili pojawiał się znowu, po kilku dniach pojazd całkowicie stracił moc. Mówiąc wprost zepsuł się i nie był zdolny do jazdy. Poprosiłem sprzedającego kierownika o tzw dokument ekspertyzę pojazdu przedsprzedażowa tzw „117 punktów” które to każdy polski salon Audi ma obowiązek wykonać przed sprzedażą pojazdu, oczywiście nie dostałem takiego raportu bo salon nie dopełnił swoich obowiązków i go nie wykonał. Salon sprzedał mi uszkodzony pojazd za cenę rynkowa i nie chcą go naprawić. Naprawie pojazd na własny koszt ale moja noga na pewno więcej nie stanie w tym salonie, a z marka Audi pożegnam się na stałe. Mateusz
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 11:27
Salon - samochody nowe
Takie odczucie, że ...
... opinii kupują… To jest najgorszy serwis… Czemu? Bo zgłaszałem 4 razy problem z alarmem i kamerami. 4 razy byłem na serwisie i 4 razy obiecali, że wszystko naprawione i już nie będzie problemów… Kłamstwo najwyższego gatunku! Kompletnie nic nie naprawili!!! Jak można tak pracować i kłamać?!
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 09:00
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalny serwis ...
... , RSQ3 odebrane po wymianie pompy wody ale niestety nie przykręcili wszystkich śrub w dolnej osłonie silnika
Użytkownik sieci
18 października 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 2x w ...
... różnych odstępach czasu z prośba o wycenę kosztu rozrządu do mojej a8 za każdym razem byłem informowany ze ktoś się do mnie odezwie - nigdy to niestety nie nastąpiło. Ewidentnie aso ma za dużo roboty… nie polecam. Dodam tylko że w innym serwisie w Polsce odpowiedź dostałem w ciągu 15 minut . :-)
Użytkownik sieci
7 października 2023 11:50
Salon - samochody nowe
Serwis autoryzowany, który ...
... nie może sobie poradzic od 1,5 miesiąca z naprawą. Serwis, który nie posiada narzędzi do naprawy silnika. Serwis, który nie ma właściwej obsady pracownicze warsztatu. ŻENUJĄCY SERWIS - PEŁNA PORAŻKA Pozdrawiam
Użytkownik sieci
3 października 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Jakaś tragedia, przez ...
... cały dzień dzwoniłem 11 razy zeby się umówić do serwisu i nikt nie odebrał, za 3 miesiące kończy mi się leasing i będę musiał się poważnie zastanowić nad zmianą marki skoro tak traktują klientów premium...
Użytkownik sieci
28 września 2023 20:45
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo nie ...
... polecamy naprawy auta z winy sprawcy kolizji w tym miejscu. Przed wypadkiem auto w pełni sprawne bez żadnych błędów , po półtora miesięcznym pobycie w serwisie audi wraca z brakiem dużej ilości płynu chłodniczego , z zapaloną kontrolką silnika (nadmieniam po kontroli jakości !!) następnie ponownie włącza się kontrolka , po czym serwis stwierdza , ze kontrolka nie dotyczy sprawy kolizji ! Pan Tomasz z działu likwidacji szkód bardzo nie profesjonalny! Oddaje auto z brakiem płynu , a podobno po naprawie auto przechodzi kontrole jakości! Kierownik serwisu prosi o ponowną diagnozę , która trwa 2 dni i odp jest to nie ich wina , proszę przy tym Pana Michała z działu serwisu o wymianę baterii w kluczyku, Pan twiedzi , że za spowodowane zamieszanie mam ją gratis i UWAGA! Na drugi dzień się okazuje, że bateria nie została wymieniona!!!! Wiec stoję pół godziny pod sklepem i próbuje otworzyć auto!! Dzwonię i proszę o kontakt z Panem Michałem , obiecano ze oddzwoni i oczywiście nie robi tego do dziś! Także jeżeli rozwalił wam ktoś auto i chcecie je naprawić to nie tu!!! Bo wyjedzie i tak nie sprawne!!!
Użytkownik sieci
25 września 2023 09:04
Salon - samochody nowe
Oszuści . Płacisz ...
... za wymianę oleju i filtrów a oni tego nie robią . Polecam Poznań . Tam robią to co trzeba . Ten serwis omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
4 września 2023 13:13
Salon - samochody nowe
Nie zgadzam się ...
... totalnie z przedmówcami! Nie jest to szybka i profesjonalna obsługa , fatalna wręcz, gdyż auto wstawione zostało 11 sierpnia na serwis i dopiero w dniu dzisiejszym, 4 września zdiagnozowano problem (uszkodzone łożysko poprzez skrzywioną felgę). Taką diagnozę mógłby każdy mechanik w warsztatacie dać... I zadzwonił Pan z serwisu czy za ponad 5200zł zaczynamy naprawdę która również bedzie trwała "jakiś czas". Moim zdaniem jest to bardzo słabe podejscie do klienta. Nie polecam