92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2020 11:59
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa, ...
... pan z działu obsługi wyprosił nas z salonu... Z powodu uwaga.. Braku maseczki , tak się traci okazję na sprzedaż dwóch aut, lub wynajmu długoterminowego, nie mogliśmy się zdecydować, ale do tego nie doszliśmy, mistrzowie interesow...przy wejściu pani uprzedziła nas że ktoś może w środku być chory więc uważajcie.... NIE POLECAMY SALONU
Użytkownik sieci
13 października 2020 20:52
Salon - samochody nowe
Byłem zobaczyć A4 ...
... na salonie. Nie znalazłem auta , szukałem także na palcu. Ok, bywa i tak. Obsługa mnie nie chciała zauważyć . W sobotę ważniejsze było siedzenie na fejsie. Kupiłem auto w innym mieście
Użytkownik sieci
9 października 2020 23:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam wizyt ...
... w serwisie Audi Szczecin. Oddałem ostatnio audi (na gwarancji) z podejrzeniem usterki pracy silnika. Przy jałowych obrotach słychać nierównomierna prace i klekot z pod maski. Wcześniej oddawałem już raz ten sam samochód z tą samą usterka i została usunięta. Niestety problem powrócił. Odstawiłem auto o 10:00 i dostałem informacje, że o 13 powinno być gotowe. Dzwoniłem kilkukrotnie i nikt nie odbierał telefonu. Nie odezwali się do godzin wieczornych. Pojechałem do serwisu o godzinie 17, okazało się, że auto stoi na placu, o czym nikt nie raczył mnie poinformować.Powiedziano mi, że czekali na wystygnięcie silnika. (Od 10:00!) Zostałem również poinformowany, że z autem jest wszystko w porządku i nic nie zrobiono. Pan, który wydawał samochód nasłuchiwał ze mną pracy silnika i uznał, że pracuje w dopuszczalnej normie. (Wcześniej dokładnie taki sam dźwięk udało się zniwelować wymieniając rolkę). Pozostaje szukać innego serwisu, z normalnym podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 15:39
Salon - samochody nowe
Od początku serwisowalem ...
... swoje samochody w Szczecinie. I w 2 sytuacjach mam spore zastrzeżenia do jakości usług serwisowych. Wcześniej w audi a3 będąc na wymianie wszystkich filtrów po odebraniu auta po tygodniu zajrzalem z ciekawości pod maskę a tam luźne opaski na przyłączach do obudowy filtra powietrza - pomyślałem ok zdarza się serwisant zapomniał dokręcić. Druga sytuacja z inną audi po wymianie oleju odbieram auto zajeżdżam pod dom auto cały czas wyświetla komunikat na mmi zbyt dużo oleju - "proszę obniżyć poziom oleju" zostawiłem auto na prostym podłożu sprawdzałem wielokrotnie dalej ten sam komunikat. Dzwonię do nich zalecają by podjechać i będą upuszczać olej. No akurat mi nie po drodze bo nie jestem ze Szczecina. Sorry ale za takie coś odpowiada gość serwisant, który ten olej wymieniał to on nie dopilnował albo prawidłowego spuszczenia całości oleju i następnie wlał 5L tyle ile jest przewidziane dla mojego silnika stąd przekroczony stan. Dodatkowo mój silnik nie posiada fabrycznego bagnetu ale bez problemu ASO po wymianie oleju w takim silniku powinno sprawdzić poziom tzw bagnetem serwisowym o nr OEM T40178 w co w ogóle watpie, że zostało to wykonane. Tylko czekać aż silnik się rozszczelni i możemy spotkać się na drodze sądowej. To była już ost moja wizyta na jakiejkolwiek usłudze serwisowej w tym aso. Edit: proszę sobie sprawdzić historię napraw z dn 10.08.2020 z godz 10.30 moje audi było na usłudze wymiany oleju. Nie będę publicznie udostępniał danych mojego samochodu czy mojej osoby. To, że chcecie naprawić swój błąd to trochę za pozno sami nie potraficie się przyznać do tak glupiego błędu, który w ogole nie powinien mieć miejsca przy wymianie oleju tym bardziej nie było mi po drodze by do was wracać na upuszczenie oleju bo miałem inne plany urlopowe. Płaci się u was duże pieniądze bo za samą wymianę zapłaciłem ponad 460zl a usługa wykonana na najniższym poziomie. Olej zostal odessany było wlane o 300ml więcej od górnej granicy wymaganej dla silnika cglc wdg miarki serwisowej t40178 górna granica to 24 na miarce.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 15:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 16:46
Salon - samochody nowe
Oczekiwanie na na ...
... wymianę sprzęgła DSG w AUDI Q5 4 tygodnie ponieważ trza extra ściągnąć na magazyn. Brak auta zastępczego. W Berlinie w ASO AUDI taniej. Auto naprawione w 3 dni robocze. Do tego auto zastępcze tej samej klasy. Koszt w naszym ASO podani mi 4500 Euro, zaś w Berlinie 1800 Euro. Skąd u nas takie ceny???
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 14:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam, auto ...
... po myciu na Państwa myjni zostało całe porysowane, mimo że wcześniej lakier był pedantycznie zadbany.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 19:36
Salon - samochody nowe
Witam Wszystkich , ...
... którzy stoją przed wyborem serwisu , w którym ma być naprawiane ich auto. W moim przypadku było to pomalowanie rysy na lewym tylnym błotniku .W miarę szybki termin , obsługa super wszystko bajka .Podczas odbioru dramat !!! Gumowe uszczelki szyb pocięte (ponoć od polerki ) , przejście na drzwiach na taśmę , minął miesiąc ,a ja dalej czekam na info, co dalej , dramat !!! Prawdopodobnie skończy się w sądzie!!!
Użytkownik sieci
13 maja 2020 12:28
Salon - samochody nowe
Wczoraj miałem nieprzyjemność ...
... gościć w "serwisie" Audi. Przyjechałem z dwoma problemami. Pierwszy z nich to usterka Lane Assistant, a druga to błąd poduszki pasażera. Po wcześniejszej rozmowie telefonicznej, rzecz jasna uzgodniliśmy ze bez podpięcia pod komputer NIE da rady zdiagnozować błędu (oczywista oczywistość). Następnie już podczas wizyty (mam do tego serwisu 100km w jedną stronę) od razu narzucono mi, że trzeba kalibrować czujniki za cenę 800 zł. Nie podpięto mnie nawet do komputera w celu DIAGNOZY (a najlepsze jest - uwaga - auto NADAL na gwarancji). Rzecz jasna nie zgodziłem się. Pojechałem do innego serwisu i za 100 zł zrobili mi diagnozę i usunęli błąd poduszki, która właśnie blokowała funkcję Lane assistant ze względu na bezpieczeństwo. Odradzam jeżdżenia w to miejsce.
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 15:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 15:14
Salon - samochody nowe
Tragedia Pani Agnieszka ...
... K ,nie powinna mieć kontaktu z klientami ,chciałem zlecić naprawę samochodu wartą ok 19 tys zł ,a Pani Agnieszka skutecznie mi to uniemożliwiła Nie polecam Tragedia
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 09:04
Salon - samochody nowe
Przyjęcie do servisu ...
... fatalne. Cfaniak (jakiś pan Darek)wymądrzający się jakby posiadał wszelką wIedzę a zielonego pojęcia o wielu rzeczach nie miał!!! Ceny z kosmosu - dużo wyższe od innech serwisów, które odwiedzałem - mimo deklarowanego rabatu!!! Lepiej nadłożyć parę kilometrów i skorzystać z miłej i profesjonalnej obsługi w dużo korzystniejstej cenie.SZCZEERZE ODRADZAM TO MIEJSCE!!!!!!
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 12:45
Salon - samochody nowe
Niestety słaby poziom obsługi i niemiła atmosfera.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 18:26
Salon - samochody nowe
Niestety potwierdziły się ...
... złe opinie o których wcześniej czytałem. Generalnie serwis wykonuje w innych miastach, bo bałbym się oddać im auto na przegląd czy naprawę. Miałem jednak do zrobienia dwie drobne rzeczy, więc nie chciało mi się jechać dalej. Jedna w Audi, druga VW. Nie ma to większego znaczenia, bo to ten sam serwis, tylko stawka za godzinę w Audi to 150% z VW. W obu przypadkach musiałem wracać z reklamacją prostej obsługi! Rozumiem wpadki raz na jakiś czas... ale każda wizyta u nich to wpadka! Przy okazji tych wizyt byłem świadkiem jeszcze kilku niezadowolonych klientów. Szkoda że w Sz-nie nie możemy mieć porządnego serwisu, szczególnie jak roboczogodzina kosztuje ponad 500 pln! (Audi). Odradzam... nawet z drobnymi sprawami!
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 07:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 01:27
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa i ...
... dostępność aut do jazdy próbnej. Dwa razy mnie infolinia umawiała na telefon handlowca. Ani razu nikt nie zadzwonił z salonu. Pojechaliśmy sami do salonu. Żaden handlowiec nawet nie podszedł do nas.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 17:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki