92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 13:39
Salon - samochody nowe
Byłam na imprezie ...
... w Audi w Szczecinie. Wspaniałe samochody. Dzięki Wam
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy nasz wymarzowny Audi A6. Wielkie dzięki!
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 13:13
Salon - samochody nowe
Chciałem podziękować za ...
... pracę serwisu. Panowie i Pani bardzo zaangażowani. Dziękuję
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 12:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 05:43
Salon - samochody nowe
Oddalem do naprawy ...
... swoj samochod. Lakierowanie wykonane w sposob niechlujny i niedokladny. Golym okiem po ukonczeniu prac bylo widac, ze element byl lakierowany... W odpowiedzi na Bialowieskiej uslyszalem, ze nie da sie polakierowac samochodu tak, zeby nie bylo to widoczne. Po kontakcie telefonicznym z kierownikiem blacharni na caly Szczecin, kierownik od razu domyslil sie ze naprawa byla robiona na Bialowieskiej a nie na Struga - pewnie nie bylem pierwszym niezadowolonym klientem. Skontaktowalem sie z bylymi pracownikami blacharni/lakierni na Bialowieskiej i rowniez Oni powiedzieli, ze warsztat prezentuje soba bardzo niski poziom. Zdecydowanie nie polecam, wrecz odradzam. PS - dla innych osob ktore czytaja ten komentarz i widza odpowiedz salonu z prosba o kontakt. Prosze nie myslec, ze salon przejal sie ta sprawa i chcial cos wyjasnic, na mojego maila nigdy nie odpowiedziano. Fragmenty wiadomosci wyslanej do salonu zamieszczam ponizej, aby mogli sie Panstwo zapoznac z cala gama ofert tej firmy: "Panowie ustalili termin ogledzin na ponad tydzien od momentu w ktorym stawilem sie u nich pierwszy raz z samochodem. Na pytanie czy nie da sie zrobic takich ogledzin szybciej, powiedzieli ze nie ma takiej mozliwosci poniewaz sa bardzo zajeci. Jakie bylo moje zdziwieni gdy tego samego dnia zadzwonil do mnie Pan z biura ubezpieczeniowego, ktory asystowal mi podczas ogledzin itp. i powiedzial ze moge podjechac na nastepny dzien do warsztatu i ogledziny zostana zrobione. Okazalo sie, ze jak ma sie znajomosci to mozna takie ogledziny zrobic od reki i nie trzeba na nie czekac tygodniami......" "Odebralem samochod, zakladalem, ze byl naprawiany przez profesjonlna firme, nie sprawdzalem stanu naprawy. Jakie bylo moje zdziwienie kiedy w domu podczas mycia samochodu zobaczylem, ze od razu na pierwszy rzut oka widac, ze samochod byl w danym miejscu lakierowany. Tego nawet task zwana "cytryna" nie mozna bylo nazwac.... bardziej chyba pomarancz. Nawet Pan ktory zawsze zajmuje sie konserwacja mojego auta od razu zwrocil uwage i zapytal co sie stalo z samochodem (nie wiedzial ze byl naprawiany) oraz wskazal dokladnie elementy ktore byly lakierowane...... Praca zostala wykonana do tego stopnia niechlujnie, ze komus nawet nie chcialo sie usunac sladow po tasmach naklejonych na dachu (tasmy ktore pewnie byly zainstalowane aby rozlozyc folie zabezpieczajaca pozostale elementy)." "Nastepnego dnia stawilem sie zgodnie z instrukcja ponownie w warsztacie. Panowie na Bialowieskiej zostali poinformowani o calej sprawie juz wczesniej i po raz pierwszy od momentu kiedy mialem z nimi stycznosc byli dla mnie mili i nie traktowali klienta jako zlo konieczne. Samochod zostal zabrany i poprawki zostaly zrobione. [...] Po poprawkach blotnik wyglada lepiej, chodz nie powiedzialbym, ze idealnie. Oczywiscie nikt w serwisie nie zainteresowal sie czy po odstawieniu auta z ich winy mam jak odjechac z pod salonu itp. wiec taksowke w obie strony musialem sobie zalatwic i oplacic sam....." "Chcialbym rowniez Panstu zwrocic uwage na slaba jakos obslugi w dziale sprzedazy. Swoj samochod kupowalem na poczatku roku 2018. Niech za dowod niskiej jakosci obslugi w salonie (wtedy jeszcze na Struga) posluzy fakt, ze chcac kupic VW Arteona, w koncu kupilem go w Rzeszowie. Nie wiem jakimi kryteriami kierowali sie Panowie sprzedajacy auta, moze jestem zbyt mlody albo nie ubieram sie w markowe rzeczy, zeby traktowac mnie jako potencjalnego kupca. O kontakt trzeba bylo wrecz blagac. Na oferte za auto trzeba bylo czekac bardzo dlugi okres czasu.... Cale szczescie obsluga VW w innych miastach byla znacznie lepsza i udalo mi sie kupic Arteona pomimo rzucanych klod pod nogi przez Panstwa sprzedawcow. Kilkanascie miesiecy pozniej moja Siostra, kupowala u Panstwa T-roca (juz na ulicy Poludniowej). Miala dokladnie te same problemy co ja: jak sie codziennie nie bedzie dzwonilo do sprzedawcy to nie uzyska sie zadnych informacji, dokumentow, ofert. Wszystko wyglada tak, jakby to klientowi mialo bardzo zalezec na kupnie auta, a nie sprzedawcy na jego sprzedazy."
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 09:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 16:59
Salon - samochody nowe
Słabo
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 12:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 18:46
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 16:38
Salon - samochody nowe
Sprawna obsługa na dziale części.
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 18:35
Salon - samochody nowe
Dobry dojazd kontakt tel. I email bardzo dobry
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 15:47
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... porażka, specjalnie umówiona jazda probna A6 avant na konkretny dzień i godzinę, po czym po przybyciu na miejsce okazuje się że Pan z ktorym miała się odbyć prezentacja jest umówiony na tą samą godzinę z innym klientem, nie poczuł się za bardzo do winy tylko nas zbył, udając że o niczym nie wie. Krótko mówiąc niepoważne podejście do potencjalnych klientów i lekceważenie ich czasu.
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 22:37
Salon - samochody nowe
Audi A6 C6. ...
... Wymiana kompresora zawieszenia. Pierwszy dzień diagnoza całego auta. Telefon po kilku godzinach jednego z Panów z serwisu. Wymienił usterki jakie samochód posiada i oczywiście kompresor( czujnik). Proszę o wycenę, dostaje odpowiedź że do godziny zadzwoni i szczegółowo poda kwoty. Minęło kilka godzin sam oddzwaniam i pytam o koszta oczywiście już z innym panem. Okazało się że Pan który miał zrobić wycenę wyszedł i nie przekazał informacji dalej. Później było tylko gorzej. Okazało się że kompresor do wymiany. Zgadzam się na zakup części sprowadzanych z Niemiec. Minął tydzień od kiedy auto stało w serwisie. Proszę o samochód zastępczy bo naprawa się przedłuża. Brak. Nie ma możliwości. Kontakt praktycznie zerowy. Nie pamiętam ile razy prosiłem o informacje co z moim autem i na kiedy będzie gotowe. Zawsze standardowo odpowiedź " oddzwonimy do Pana za godzinę". Niestaty godzina w audi to dzień lub dwa. Osobiscie pojechałem do salonu( w czasie urlopu) i po rozmowie z szefem serwisu sprawa ruszyła i kontakt się poprawił. Szkoda tylko że tak późno. Czas transportu części do 3 dni z Niemiec i to jest zrozumiałe. Dostałem rabat przy odbiorze chodź i tak nie pokrył kosztu wynajmu auta. Podsumowując: Poprawcie kontakt z klientem, jak mówicie że oddzwonicie w godzine- róbcie to. I proszę nie kłamać że auto już jest na podnośniku jak wiem dobrze od innego mechanika że nie bylo, dopiero następnego dnia. I tłumaczenie się że elektryk jest chory czy mechanik na urlopie nas klientów nie interesuje. Z trzech salonów audi w których byłem Szczecin wypad najgorzej.
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 15:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 11:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 19:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 15:10
Salon - samochody nowe
Przemiła Pani Kamila. ...
... Super obsługa pyszna kawa aż chce się tam wracać. Bardzo dobry salon. Fachowa obsługa. Trzymać tak dalej 👍.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 12:44
Salon - samochody nowe
Wszystko ok, miła i fachowa obsługa
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 20:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 18:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek