93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 16:42
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Pana ...
... Kamila S. Super podejście do klienta, bardzo przyjemna wizyta. = Polecam!
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 23:30
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... kompetentna obsługa. Gdybym kupować Audi to tylko tutaj.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie pod każdym względem.Pan Kamil Marczewski budzący zaufanie i profesjonalny doradca👍Będziemy wracać w razie potrzeby i polecać Salon innym!
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 21:23
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo zadowoleni ...
... z kompleksowej obslugi oraz fachowego doradztwa Pana Konrada Muszyńskiego. Na pewno wrócimy ;)
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Rozumiem incydentalne przypadki ...
... niewłaściwego potraktowania klienta, ale takiego szeregu wydarzeń jaki mnie spotkał z państwa strony nie potrafię zignorować. "Doradcy handlowi" najpierw obiecują, a potem nie dotrzymują słowa. Totalny brak zainteresowania klientem. Standardem jest upominanie się o wszystko. Ponad miesiąc usiłowałem kupić samochód. 14.02 w końcu udało się uzyskać zgodę na zakup. 27.02 dostałem informację, że auto zostało sprzedane przez innego handlowca... Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero gdy upomniałem się o kontakt. O pozostałych niedogodnościach nie wspomnę. Tak się nie robi interesów. Dramat.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam ten ...
... serwis. Solidnie wykonana naprawa. W szczególności polecam Pana Konrada Muszyńskiego wedlug mnie najlepszy doradca serwisowy Audi.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 07:34
Salon - samochody nowe
Polecam !
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 17:07
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA: Od opublikowania ...
... mojego postu upłynęły ponad dwa tygodnie i nikt z Salonu Audi ze mną się nie kontaktował, chociaż mój nr tel. oraz adres mailowy są znane ...dziwne, skoro "satysfakcja i zadowolenie klientów jest priorytetem tej organizacji" . Odpowiedź z prośbą o wiadomość potraktowałem jako żart, gdyż to dilerowi Audi powinno przede wszystkim zależeć na wyjaśnieniu tej niezręcznej sytuacji. Niestety, ale muszę zwrócić uwagę na jeszcze jeden fakt świadczący o mało poważnym, a może i lekceważącym podejściu do klienta, który "zostawił" w Salonie 300k pln(samochód plus dodatki). Otóż odbierając samochód zadałem p. Mateuszowi pytanie odnośnie MyAudi i konfiguracji auta. Otrzymałem odpowiedź, że kolegi specjalizującego się w tej aplikacji nie ma(co zrozumiałem gdyż samochód odbierałem w sobotę) ale mój tel. miał być przekazany przez p. Mateusza temu koledze w poniedziałek i miał się on ze mną skontaktować. Od dnia odbioru auta upłynęły trzy tygodnie i ta osoba do tej pory się ze mną nie skontaktowała...mam ważenie, że już się nie skontaktuje. Wydaje mi się, że to się samo komentuje... Tydzień temu odebrałem nowe Audi RS3 i niestety, ale po tej "operacji" pozostał mi duży niesmak. Na początku moich kontaktów z tym dilerem wszystko przebiegało bardzo sprawnie, miło i sympatycznie i tak aż do momentu podpisania zamówienia oraz zapłaty za samochód. Natomiast w dniu wydania pojazdu czar prysł i wyszedł brak przygotowania i profesjonalizmu. Jako osoba użytkująca już wcześniej Audi RS3 - wszystkie dotychczasowe modele, zadałem konkretne pytanie odnośnie manualnego trybu pracy skrzyni biegów i otrzymałem odpowiedź, która mnie nie do końca przekonała, ale p. Mateusz zapewniał, że tak właśnie jest, więc przyjąłem to do wiadomości...niestety, już w czasie jazdy do domu okazało się, że zostałem wprowadzony w błąd. W rozmowie telefonicznej wspomniałem o tym, na co otrzymałem odpowiedź, że "tak było mówione na szkoleniu" i tyle, żadnego "przepraszam" czy refleksji. Jeśli ktoś ma w podpisie "specjalista Audi S/RS" to jakąś podstawową wiedzę techniczną oraz odnośnie obsługi auta powinien mieć. W tym momencie żałowałem już, że auto odebrałem... Poza tym dokumenty auta nie były właściwie przygotowane, dostałem instrukcję pojazdu, zapytałem czy jest w niej fabryczna "wlepka" z pieczątką dilera i datą wydania, usłyszałem, że wlepek już nie ma. Otworzyłem wspomnianą instrukcję i zobaczyłem "wlepkę" luzem, pokazałem ją p. Mateuszowi który lekko skonsternowany zabrał cały pakiet i za chwilę przyniósł już instrukcję obsługi z pieczątką, datą wydania oraz "wlepka" na swoim miejscu. Obiecanej butelki szampana w bagażniku też nie znalazłem, i na telefoniczną uwagę w tej kwestii usłyszałem, że "ktoś zapomniał pobrać butelkę z magazynu", też żadnego "przepraszam" nie było. Całość wydania odbywała się bez przygotowania, chaotycznie, bez zachowania procedury, bo chyba jest takowa, jest coś w rodzaju "checklisty", co należy sprawdzić/zrobić przed wydaniem pojazdu...? No i na koniec pytałem o jakiś dokument potwierdzający czteroletnią gwarancję na pojazd. Od p. Mateusza dowiedziałem się, że on takiego dokumentu wydać nie może, że w specyfikacji jest info o gwarancji, i on to potwierdza telefonicznie, a na moją uwagę, że to nie jest żadna oficjalna podstawa gwarancji dla mnie, stwierdził, że "temat uważa za wyczerpany", zabrzmiało to dosyć arogancko i niegrzecznie i w tym momencie już naprawdę byłem mocno zniesmaczony. Dokument potwierdzający okres trwania gwarancji załatwiłem sobie sam i zupełnie bezproblemowo u doradcy serwisowego - p. Konrada, co trwało trzy minuty i okazało się dziecinnie proste...jak widać nie dla wszystkich. Podsumowanie mojego doświadczenia jest takie, że jak wiadomo "koniec wieńczy działo", a ten koniec był bardzo słaby i całkowicie zamazał wcześniejsze pozytywne wrażenia, został niesmak i rozczarowanie.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 12:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 19:40
Salon - samochody nowe
Serwis samochodowy godny ...
... polecenia. Obsługujący mnie Pan Konrad Muszyński wykazał się fachowością i profesjonalizmem . Zostałem obsłużony terminowo i szybko zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Otrzymałem wszystkie niezbędne informację na temat serwisu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 10:11
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... samochodów używanych. 3 lata temu w programie Audi Select Plus sprzedano mi samochód, jak się później okazało ze zgłoszoną szkodą zalania, co zostało przede mna ukryte (samochód poleasingowy, z polskiego salonu). Przy próbie sprzedaży w innym salonie Audi poinformowano mnie, ze nie ma możliwości odkupu samochodu, ze względu na zgłoszoną szkodę (wtedy dowiedziałem się o wpisie, przy zakupie naiwnie nie weryfikowałem historii pojazdu). Sprzedawca bardzo się zdziwił, ze taki samochód został sprzedany w ramach programu Select. Z samochodem kompletnie nic się nie działo, wszystko było super i sprawne, natomiast problem powstał przy sprzedaży, nie wspominając o zmniejszonej wartości rynkowej. Sprawa zgłoszona do salonu, pomimo zapewnień próby rozwiązania problemu kontakt się urwał.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 19:15
Salon - samochody nowe
Polecam salon Audi ...
... na Warszawskim Wilanowie. Jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi przy zakupie mojego pierwszego Audi - A4 Avant. W szczególności polecam Pana Kacpra, który ma dużą wiedzę dotyczącą sprzedawanych samochodów a poza tym prowadzi klienta od pomysłu o zakupie do wyjazdu z salonu, ułatwiając wszystkie procedury.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Polecam w 100% ...
... dla nie zdecydowanych. Jazda testowa tak powinna wyglądać. Auto przetestowane na wszystkich nawierzchniach.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 12:10
Salon - samochody nowe
Perfect Audi dealer! ...
... I visited it several times for a service(planned and urgent) and all the time they provide very good quality in a appropriate terms! Big thanks for Kamil Marczewski for great responsibility and communication! All the time he shared all needed information about details of service and proposed available options.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Pana ...
... Roberta Małczyńskiego. Jest to znakomity doradca serwisowy! Doskonałe podejście do klienta - jak dla mnie najwyższy poziom. Moje Q5 działa bez zarzutu! Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon ...
... Audi, a szczególnie serwis pod nadzorem p. Marcina Reszki. Sprawna i profesjonalna obsługa, bez uwag.
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Mam już drugie ...
... auto z tego salonu, ale nie tylko oferta była ok, serwis - Pan Robert jest zawsze mega pomocny, a jakość obsługi to absolutnie top klasa!
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 11:48
Salon - samochody nowe
10/10 polecam Serwis ...
... Audi Wilanów i Pana Marcina Reszkę. Szybko, profesjonalnie i pełna informacja zwrotna nt. przeprowadzonych prac.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Pan Konrad Muszyński ...
... jest bardzo kompetentnym fachowcem. Wraz ze swoim zespołem mechaników zdiagnozował i rozwiązał wszystkie usterki co inne serwisy AUDI nie byłi w stanie. Bardzo polecam ten serwis i Pana Konrada Muszyńskiego.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 07:57
Salon - samochody nowe
Salon dość duży. ...
... Sporo aut, jest w czym wybierać, obsługa miła i kompetentna. No i mają pyszna kawę 😊