93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam wszystkim ...
... użytkownikom aut marki Audi serwis jak salon Audi Warszawa Wilanów. Od wielu lat korzystam z oferowanych przez salon usług w szerokim zakresie. Jeżeli chodzi o obsługę serwisową na szczególne wyróżnienie zasługuje Pan Robert M. Jest osobą wyjątkowo kompetentną, doświadczona, uprzejmą i miłą oraz skorą do pomocy. Dzięki Panu Robertowi wszystko zawsze jest załatwione na czas i bez żadnych najmniejszych nawet problemów. Bardzo polecam i rekomenduje. Nie spotkałem się w żadnym innym salonie i serwisie Audi z obsługą na tak wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 12:47
Salon - samochody nowe
Najlepsza kawa ze ...
... wszystkich serwisów 😉👍 I cała reszta
Użytkownik sieci
11 marca 2024 12:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2024 08:12
Salon - samochody nowe
Jak zwykle bardzo ...
... sprawna i rzeczowa obsługa - Pan Marcin Reszka to właściwy adres!
Użytkownik sieci
7 marca 2024 15:23
Salon - samochody nowe
Polecam współpracę z ...
... panem Mateuszem Kurkiem, który fachowo i profesjonalnie doradza w zakresie zakupu nowych modeli Audi.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 10:17
Salon - samochody nowe
Poprosiłem o ofertę ...
... leasingową/Najmu na auto z rocznika 2023, które jest wystawione na sprzedaż z dużym rabatem. Otrzymałem ofertę na to auto w cenie fabrycznej, bez rabatu, które jest ponad 70 tyś zł droższe niż oferowane na stronie. Radzę klientom bacznie przyglądać się "atrakcyjnym" ofertom wystawianym przez ten salon.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 10:09
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa. ...
... Pan Marcin Reszka jak zawsze bardzo dobrze nas przyjął. Dziękujemy!
Użytkownik sieci
4 marca 2024 17:50
Salon - samochody nowe
Omijać ... mają ...
... wywalone , obsłiga słaba , do drzwi, Dlarego , nie mam audi we flocie
Użytkownik sieci
1 marca 2024 17:16
Salon - samochody nowe
Polecam! Bardzo dobry kontakt, serwis 5/5.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Od czterech lat ...
... korzystam z usług ASO przy ul. Drewny, a konkretnie z pomocy Pana Kamila Smolińskiego. Zawsze wszystko w jak najlepszym porządku, zgodnie z ustaleniami i nigdy nie ma żadnych problemów. Polecam!
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 16:42
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Pana ...
... Kamila S. Super podejście do klienta, bardzo przyjemna wizyta. = Polecam!
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 23:30
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... kompetentna obsługa. Gdybym kupować Audi to tylko tutaj.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie pod każdym względem.Pan Kamil Marczewski budzący zaufanie i profesjonalny doradca👍Będziemy wracać w razie potrzeby i polecać Salon innym!
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 21:23
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo zadowoleni ...
... z kompleksowej obslugi oraz fachowego doradztwa Pana Konrada Muszyńskiego. Na pewno wrócimy ;)
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Rozumiem incydentalne przypadki ...
... niewłaściwego potraktowania klienta, ale takiego szeregu wydarzeń jaki mnie spotkał z państwa strony nie potrafię zignorować. "Doradcy handlowi" najpierw obiecują, a potem nie dotrzymują słowa. Totalny brak zainteresowania klientem. Standardem jest upominanie się o wszystko. Ponad miesiąc usiłowałem kupić samochód. 14.02 w końcu udało się uzyskać zgodę na zakup. 27.02 dostałem informację, że auto zostało sprzedane przez innego handlowca... Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero gdy upomniałem się o kontakt. O pozostałych niedogodnościach nie wspomnę. Tak się nie robi interesów. Dramat.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam ten ...
... serwis. Solidnie wykonana naprawa. W szczególności polecam Pana Konrada Muszyńskiego wedlug mnie najlepszy doradca serwisowy Audi.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 07:34
Salon - samochody nowe
Polecam !
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 17:07
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA: Od opublikowania ...
... mojego postu upłynęły ponad dwa tygodnie i nikt z Salonu Audi ze mną się nie kontaktował, chociaż mój nr tel. oraz adres mailowy są znane ...dziwne, skoro "satysfakcja i zadowolenie klientów jest priorytetem tej organizacji" . Odpowiedź z prośbą o wiadomość potraktowałem jako żart, gdyż to dilerowi Audi powinno przede wszystkim zależeć na wyjaśnieniu tej niezręcznej sytuacji. Niestety, ale muszę zwrócić uwagę na jeszcze jeden fakt świadczący o mało poważnym, a może i lekceważącym podejściu do klienta, który "zostawił" w Salonie 300k pln(samochód plus dodatki). Otóż odbierając samochód zadałem p. Mateuszowi pytanie odnośnie MyAudi i konfiguracji auta. Otrzymałem odpowiedź, że kolegi specjalizującego się w tej aplikacji nie ma(co zrozumiałem gdyż samochód odbierałem w sobotę) ale mój tel. miał być przekazany przez p. Mateusza temu koledze w poniedziałek i miał się on ze mną skontaktować. Od dnia odbioru auta upłynęły trzy tygodnie i ta osoba do tej pory się ze mną nie skontaktowała...mam ważenie, że już się nie skontaktuje. Wydaje mi się, że to się samo komentuje... Tydzień temu odebrałem nowe Audi RS3 i niestety, ale po tej "operacji" pozostał mi duży niesmak. Na początku moich kontaktów z tym dilerem wszystko przebiegało bardzo sprawnie, miło i sympatycznie i tak aż do momentu podpisania zamówienia oraz zapłaty za samochód. Natomiast w dniu wydania pojazdu czar prysł i wyszedł brak przygotowania i profesjonalizmu. Jako osoba użytkująca już wcześniej Audi RS3 - wszystkie dotychczasowe modele, zadałem konkretne pytanie odnośnie manualnego trybu pracy skrzyni biegów i otrzymałem odpowiedź, która mnie nie do końca przekonała, ale p. Mateusz zapewniał, że tak właśnie jest, więc przyjąłem to do wiadomości...niestety, już w czasie jazdy do domu okazało się, że zostałem wprowadzony w błąd. W rozmowie telefonicznej wspomniałem o tym, na co otrzymałem odpowiedź, że "tak było mówione na szkoleniu" i tyle, żadnego "przepraszam" czy refleksji. Jeśli ktoś ma w podpisie "specjalista Audi S/RS" to jakąś podstawową wiedzę techniczną oraz odnośnie obsługi auta powinien mieć. W tym momencie żałowałem już, że auto odebrałem... Poza tym dokumenty auta nie były właściwie przygotowane, dostałem instrukcję pojazdu, zapytałem czy jest w niej fabryczna "wlepka" z pieczątką dilera i datą wydania, usłyszałem, że wlepek już nie ma. Otworzyłem wspomnianą instrukcję i zobaczyłem "wlepkę" luzem, pokazałem ją p. Mateuszowi który lekko skonsternowany zabrał cały pakiet i za chwilę przyniósł już instrukcję obsługi z pieczątką, datą wydania oraz "wlepka" na swoim miejscu. Obiecanej butelki szampana w bagażniku też nie znalazłem, i na telefoniczną uwagę w tej kwestii usłyszałem, że "ktoś zapomniał pobrać butelkę z magazynu", też żadnego "przepraszam" nie było. Całość wydania odbywała się bez przygotowania, chaotycznie, bez zachowania procedury, bo chyba jest takowa, jest coś w rodzaju "checklisty", co należy sprawdzić/zrobić przed wydaniem pojazdu...? No i na koniec pytałem o jakiś dokument potwierdzający czteroletnią gwarancję na pojazd. Od p. Mateusza dowiedziałem się, że on takiego dokumentu wydać nie może, że w specyfikacji jest info o gwarancji, i on to potwierdza telefonicznie, a na moją uwagę, że to nie jest żadna oficjalna podstawa gwarancji dla mnie, stwierdził, że "temat uważa za wyczerpany", zabrzmiało to dosyć arogancko i niegrzecznie i w tym momencie już naprawdę byłem mocno zniesmaczony. Dokument potwierdzający okres trwania gwarancji załatwiłem sobie sam i zupełnie bezproblemowo u doradcy serwisowego - p. Konrada, co trwało trzy minuty i okazało się dziecinnie proste...jak widać nie dla wszystkich. Podsumowanie mojego doświadczenia jest takie, że jak wiadomo "koniec wieńczy działo", a ten koniec był bardzo słaby i całkowicie zamazał wcześniejsze pozytywne wrażenia, został niesmak i rozczarowanie.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 12:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 19:40
Salon - samochody nowe
Serwis samochodowy godny ...
... polecenia. Obsługujący mnie Pan Konrad Muszyński wykazał się fachowością i profesjonalizmem . Zostałem obsłużony terminowo i szybko zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Otrzymałem wszystkie niezbędne informację na temat serwisu.