93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Sandra Wodyńska
28 sierpnia 2024 15:40
Salon - samochody nowe
Lekceważenie klienta
Podzielę się niemiłym doświadczeniem z tym salonem. Na przesłanie oferty zakupu nowego auta stojącego na placu czekaliśmy ponad tydzień. Otrzymaliśmy ją dopiero po upomnieniu się. Również rezerwując auto na jazdę próbną z miesięcznym wyprzedzeniem, okazało się że żaden samochód na nad nie czeka. Rozczarowanie to mało powiedziane..
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 13:31
Salon - samochody nowe
Zmieniam swoją ocenę ...
... o dealerze. Kupiliśmy tutaj 2 auta i już więcej na pewno nie kupię. Zakup pierwszego auta był bezproblemowy, byłem zadowolony, po drugim mam jednak duży niesmak. Posiadając w firmie Q7 z 2016r. stwierdziliśmy, że czas na zmianę i zarezerwowaliśmy nowy model. Podczas oglądania auta, handlowiec sam zaproponował, że mogą od nas odkupić nasze auto (propozycja od dealera, nie od nas), wydało nam się to fajną opcją i nawet zakładając, że dealer zaproponuję nieco niższą cenę niż klient finalny jest to duża wygoda, więc byliśmy zainteresowani. Było ok do momentu odbioru nowego Q7 i odstawienia starego Q7 do wyceny. Samochód serwisowany tylko i wyłącznie w Audi (ale u innego dealera). Okazało się, że wg. Audi Wilanów nasz samochód do niczego się nie nadaje, dostałem całą listę uwag (z czego 70-80% ograniczało się do uwag typu nieoryginalne opony, coś tam brudne czy zarysowane - to śmieszne punkty w przypadku samochodu z 165 tyś km przebiegu) - werdykt był taki, że dealer stwierdził że samochodu na pewno nie kupi, bo stan jest zły. Ze względu na to, że dealer wymienił również kilka wad mechanicznych, pojechałem od razu do serwisu gdzie auto było regularnie serwisowane (nie podam tutaj nazwy, natomiast jest to inny dealer z Warszawy). Samochód tam został sprawdzony, pisemnie potwierdzony został stan i żadnej poważnej wady w aucie nie stwierdzono. Samochód nawet nie wyjechał od tamtego dealera, sprzedany został w 1 dzień w rynkowej cenie, kupujący bardzo zadowolony. I nie chodzi o to, że dealer od nas nie kupił tego auta, ale jasno z ww. historii wynika, że po prostu nie chciał, po co więc pada taka propozycja? Po co padło zdanie o drugim (konkurencyjnym) serwisie, że tam źle robią przeglądy? Sprzedaż używanego samochodu u dealera w Wilanowie nie była moim pomysłem, stąd mój niesmak Może nie jesteśmy jako firma wielkim klientem, ale z całą pewnością nasze dwa auta już nie będą serwisowane w tym serwisie.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 14:34
Salon - samochody nowe
Zaangażowanie i obsługa ...
... klienta kończy się po podpisaniu umowy. Audi etron zamówiłem u p. Jacka Zalewskiego jeszcze pod koniec 2022r. Otrzymywałem informacje, że po odbiorze auta dofinansowanie zostanie wypłacone w przeciągu miesiąca. Samochód odebrałem w kwietniu 2023r. Kilkukrotnie musiałem przyjeżdzać podpisywać dodatkowe dokumenty lub poprawiać podpisy. Dodatkowo we wrześniu 2023r. przyjechałem do p. Patryka Zalewskiego na podpisanie kolejnych dokumentów. Jak się okazało nie były to jeszcze wszystkie dokumenty, a p. Patryk Zalewski okłamał mnie, że wysłał dokumenty dalej do procedowania. Ostatecznie umowa z bankiem na dofinansowanie została podpisana w styczniu 2024r., a środki zostaną wypłacone w przeciągu 6ms, czyli po ponad roku od odbioru auta! Pomimo wprowadzania w błąd, a wręcz kłamstw pracowników, salon w żaden sposób nie poczuwa się do odpowiedzialności za przeciągająca się z ich winy procedurę i wprowadzenie klienta w błąd. Szczerze odradzam ten salon!
Użytkownik sieci
21 marca 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Szroty sprzedaja jakich ...
... malo, lepiej kupic losowy uzywany samochod za 5 tysiecy i to bedzie lepszy wybor i nie bedzie trzeba prosic o naprawe gwarancyjna. Jezdzilem kilkoma tysiacami aut w zyciu i zaden nie mial tyle wad co nowy samochod z tego salonu. Jezeli chcą Panstwo zeby tak brzmialo naglosnienie w waszym nowym samochodzie a podczas wizyty serwis powiedzial ze to cecha a nie wada to polecam. Tak naprawde to niepolecam. Gwarancja to fikcja
Użytkownik sieci
5 marca 2024 10:17
Salon - samochody nowe
Poprosiłem o ofertę ...
... leasingową/Najmu na auto z rocznika 2023, które jest wystawione na sprzedaż z dużym rabatem. Otrzymałem ofertę na to auto w cenie fabrycznej, bez rabatu, które jest ponad 70 tyś zł droższe niż oferowane na stronie. Radzę klientom bacznie przyglądać się "atrakcyjnym" ofertom wystawianym przez ten salon.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 17:50
Salon - samochody nowe
Omijać ... mają ...
... wywalone , obsłiga słaba , do drzwi, Dlarego , nie mam audi we flocie
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Rozumiem incydentalne przypadki ...
... niewłaściwego potraktowania klienta, ale takiego szeregu wydarzeń jaki mnie spotkał z państwa strony nie potrafię zignorować. "Doradcy handlowi" najpierw obiecują, a potem nie dotrzymują słowa. Totalny brak zainteresowania klientem. Standardem jest upominanie się o wszystko. Ponad miesiąc usiłowałem kupić samochód. 14.02 w końcu udało się uzyskać zgodę na zakup. 27.02 dostałem informację, że auto zostało sprzedane przez innego handlowca... Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero gdy upomniałem się o kontakt. O pozostałych niedogodnościach nie wspomnę. Tak się nie robi interesów. Dramat.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 17:07
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA: Od opublikowania ...
... mojego postu upłynęły ponad dwa tygodnie i nikt z Salonu Audi ze mną się nie kontaktował, chociaż mój nr tel. oraz adres mailowy są znane ...dziwne, skoro "satysfakcja i zadowolenie klientów jest priorytetem tej organizacji" . Odpowiedź z prośbą o wiadomość potraktowałem jako żart, gdyż to dilerowi Audi powinno przede wszystkim zależeć na wyjaśnieniu tej niezręcznej sytuacji. Niestety, ale muszę zwrócić uwagę na jeszcze jeden fakt świadczący o mało poważnym, a może i lekceważącym podejściu do klienta, który "zostawił" w Salonie 300k pln(samochód plus dodatki). Otóż odbierając samochód zadałem p. Mateuszowi pytanie odnośnie MyAudi i konfiguracji auta. Otrzymałem odpowiedź, że kolegi specjalizującego się w tej aplikacji nie ma(co zrozumiałem gdyż samochód odbierałem w sobotę) ale mój tel. miał być przekazany przez p. Mateusza temu koledze w poniedziałek i miał się on ze mną skontaktować. Od dnia odbioru auta upłynęły trzy tygodnie i ta osoba do tej pory się ze mną nie skontaktowała...mam ważenie, że już się nie skontaktuje. Wydaje mi się, że to się samo komentuje... Tydzień temu odebrałem nowe Audi RS3 i niestety, ale po tej "operacji" pozostał mi duży niesmak. Na początku moich kontaktów z tym dilerem wszystko przebiegało bardzo sprawnie, miło i sympatycznie i tak aż do momentu podpisania zamówienia oraz zapłaty za samochód. Natomiast w dniu wydania pojazdu czar prysł i wyszedł brak przygotowania i profesjonalizmu. Jako osoba użytkująca już wcześniej Audi RS3 - wszystkie dotychczasowe modele, zadałem konkretne pytanie odnośnie manualnego trybu pracy skrzyni biegów i otrzymałem odpowiedź, która mnie nie do końca przekonała, ale p. Mateusz zapewniał, że tak właśnie jest, więc przyjąłem to do wiadomości...niestety, już w czasie jazdy do domu okazało się, że zostałem wprowadzony w błąd. W rozmowie telefonicznej wspomniałem o tym, na co otrzymałem odpowiedź, że "tak było mówione na szkoleniu" i tyle, żadnego "przepraszam" czy refleksji. Jeśli ktoś ma w podpisie "specjalista Audi S/RS" to jakąś podstawową wiedzę techniczną oraz odnośnie obsługi auta powinien mieć. W tym momencie żałowałem już, że auto odebrałem... Poza tym dokumenty auta nie były właściwie przygotowane, dostałem instrukcję pojazdu, zapytałem czy jest w niej fabryczna "wlepka" z pieczątką dilera i datą wydania, usłyszałem, że wlepek już nie ma. Otworzyłem wspomnianą instrukcję i zobaczyłem "wlepkę" luzem, pokazałem ją p. Mateuszowi który lekko skonsternowany zabrał cały pakiet i za chwilę przyniósł już instrukcję obsługi z pieczątką, datą wydania oraz "wlepka" na swoim miejscu. Obiecanej butelki szampana w bagażniku też nie znalazłem, i na telefoniczną uwagę w tej kwestii usłyszałem, że "ktoś zapomniał pobrać butelkę z magazynu", też żadnego "przepraszam" nie było. Całość wydania odbywała się bez przygotowania, chaotycznie, bez zachowania procedury, bo chyba jest takowa, jest coś w rodzaju "checklisty", co należy sprawdzić/zrobić przed wydaniem pojazdu...? No i na koniec pytałem o jakiś dokument potwierdzający czteroletnią gwarancję na pojazd. Od p. Mateusza dowiedziałem się, że on takiego dokumentu wydać nie może, że w specyfikacji jest info o gwarancji, i on to potwierdza telefonicznie, a na moją uwagę, że to nie jest żadna oficjalna podstawa gwarancji dla mnie, stwierdził, że "temat uważa za wyczerpany", zabrzmiało to dosyć arogancko i niegrzecznie i w tym momencie już naprawdę byłem mocno zniesmaczony. Dokument potwierdzający okres trwania gwarancji załatwiłem sobie sam i zupełnie bezproblemowo u doradcy serwisowego - p. Konrada, co trwało trzy minuty i okazało się dziecinnie proste...jak widać nie dla wszystkich. Podsumowanie mojego doświadczenia jest takie, że jak wiadomo "koniec wieńczy działo", a ten koniec był bardzo słaby i całkowicie zamazał wcześniejsze pozytywne wrażenia, został niesmak i rozczarowanie.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 10:11
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... samochodów używanych. 3 lata temu w programie Audi Select Plus sprzedano mi samochód, jak się później okazało ze zgłoszoną szkodą zalania, co zostało przede mna ukryte (samochód poleasingowy, z polskiego salonu). Przy próbie sprzedaży w innym salonie Audi poinformowano mnie, ze nie ma możliwości odkupu samochodu, ze względu na zgłoszoną szkodę (wtedy dowiedziałem się o wpisie, przy zakupie naiwnie nie weryfikowałem historii pojazdu). Sprzedawca bardzo się zdziwił, ze taki samochód został sprzedany w ramach programu Select. Z samochodem kompletnie nic się nie działo, wszystko było super i sprawne, natomiast problem powstał przy sprzedaży, nie wspominając o zmniejszonej wartości rynkowej. Sprawa zgłoszona do salonu, pomimo zapewnień próby rozwiązania problemu kontakt się urwał.
Viki Tin
9 lutego 2024 22:38
Salon - samochody używane
Beznadziejni
W salonie sprzedaży samochodów używanych firmy Zasada - Cichy Wilanów zatrudniają niekompetentnych ignorantów. Wystawione samochody do sprzedaży są „nie do kupienia”. Personel beznadziejny, wyjaśnienia pokrętne i nieprawdziwe. Firmy tej stanowczo NiIE POLECAM , szkoda na nich czasu i nerwów. Mistrz Zasada doczekał się karykaturalnych następców👎🏿
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Popsuliby mi samochód ...
... na przeglądzie okresowym, na szczęście w porę się zorientowałem i wróciłem.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 15:40
Salon - samochody nowe
Tak dla potomności. ...
... Miałem kłopot po serwisowaniu u Cichego. Zapomnieli nalać oleju do silnika, MUSIAŁEM dolać ponad 4 litry oleju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na szczęście przejechałem ok. kilometra i obyło się bez szkód w silniku. Po dolaniu zadzwoniłem,i podjechałem. Od czterech lat nikt mnie nie przeprosił. Dla mnie to dyskwalifikacja całej Sieci Serwisowej Audi. Innym razem nie wymienili mi gum, padły po 200 km od przeglądu. Skasowali kilkadziesiąt złotych za podkładkę pod korek oleju, która kosztuje w detalu poniżej 1 zł. Nigdy więcej nie serwisowałem w żadnym serwisie autoryzowanym Audi. mam teraz serwis w Małopolsce i dojeżdżam na przeglądy i naprawy jakieś 400 km i miedzy przeglądami nie ma żadnych kłopotów. Moja opinia to -0.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 14:33
Salon - samochody nowe
Obsluga klienta żenująca. ...
... Zakupilismy w salonie auto. Termin oddania przedluza się w nieskonczoność. W tym czasie nie ma kontaktu z salonem, nie oddzwaniają, ignorują klienta. Obiecują że oddzwonią, po czym jest brak jakiegolwiek kontaktu. Klienta traktują jak natręta. Nigdy wiecej nie zakupue auta w tym salonie. Reklamacja co do obslugi klienta zostanie tez przekazana wyżej, do niemieckich zwierzchników. Nie polecam. Wybierzcie inny salon jesli chcecie liczyć na profesjonalną obsługę.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 00:37
Salon - samochody nowe
Wydanie auta to ...
... jakiś żart. Jakaś laleczka w długich rzęsach i tipsach coś tam chwilę opowiada o aucie, które ma prawie rozładowany akumulator i brak płynu do spryskiwaczy. Zatem wszystko przebiega szybko i tak po "łebkach" ale to w końcu Audi za 400k zł to przecież czego można oczekiwać. 🙂 Ogólnie wrażenia jak przy odbiorze auta z komisu "Ja ze szwagrem S.A.".
Użytkownik sieci
17 października 2023 07:34
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej krytyki
Użytkownik sieci
16 października 2023 18:46
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego salonu. Zazwyczaj korzystam z salonu na drugim końcu pl tj. Poznan. Poziom obsługi nieporównywalny. Niestety na niekorzyść audi wilanow. Dodatkowo komentarze i inne niż pochlebne opinie są kasowane.
Użytkownik sieci
16 października 2023 13:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2023 22:05
Salon - samochody nowe
Niska jakos obslugi serwisowej
Użytkownik sieci
11 października 2023 18:05
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na tragicznym poziomie
Użytkownik sieci
11 października 2023 16:13
Salon - samochody nowe
Rozczarowujące podejście do klienta.