92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 14:32
Salon - samochody nowe
Dzisiaj bylem w ...
... tym salonie, bylem nastawiony kupić samochód. Przyszedłem po konkretne auto. Zachowanie Pana Sebastiana było nieprofesjonalne, potraktował mnie jakbym przyszedł kupić rower za 2 tys, pytałem czy były szkody w aucie Sebastian odpowiadał sarkazmem. Uważam że to niedopuszczane zachowanie kiedy przychodzę kupić auto marki premium. Nie polecam tego sprzedawcy, spróbuję w innym salonie
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 17:28
Salon - samochody nowe
Jestem mocno zawiedziony ...
... serwisem. Umówiłem się z ok. tygodniowym wyprzedzeniem na serwis, głównie wymiana oleju i wycieraczek. Na start dostałem na twarz ze jest piątek g.15:30 i że będzie ciężko ze wszystkim zdążyć (to po co mnie umawiali na tą godzinę, nie powinno mnie to obchodzić tym bardziej w Audi…). Po ok. 2h auto oddane, olej wymieniony, wycieraczek nie było (to po co się umawiałem z takim wyprzedzeniem…), auto nawet nie umyte, bo “Proszę Pana no kiedy…”
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 19:36
Salon - samochody nowe
Audi marka premium ...
... czy najtańsza na rynku? Audi tak się nie robi! Wymiana rurki ze słów doradcy max 3 godziny, i zostałem na 3 dni bez samochodu Zastępcze samochody nie macie, jak?! Chcecie jeździć taksówką albo komunikacją miejską to polecam Audi na Brucknera
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 17:50
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego salonu. Umówiłem jazdę testową z dużym wyprzedzeniem, a dla pewności zadzwoniłem jeszcze dzień wcześniej, by potwierdzić termin. Niestety, mimo potwierdzenia, w dniu wizyty okazało się, że pani konsultantka, z którą miałem się spotkać, nie przyszła do pracy. Obecne na miejscu osoby (recepcjonistka oraz inny konsultant) próbowały skontaktować się z panią K., ale nikt nie wrócił do nas z żadną informacją ani propozycją rozwiązania sytuacji. Po prostu nas zignorowano – wszyscy wrócili do swoich zajęć, omijając nas wzrokiem. Po 15 minutach oglądania samochodów sami poinformowaliśmy, że wychodzimy. Spotkało się to jedynie z krótkim: 'Do widzenia, przepraszamy'. Brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta. Oczywiście ta opinia nie wpłynie na renomę marki, a samochody Audi nadal będą się sprzedawać, ale może lepiej skorzystać z innego salonu, który bardziej dba o klienta?
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 20:49
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam zakup ...
... w tych salonach! Auto q6 odebrane w czwartek, pierwsza wycieczka po dwóch dniach do Łodzi i auto trafiło do serwisu-awaria systemu ładowania, przebieg 179km!!! Sprzedawca pocieszył mnie że z Mercedesem miał podobnie!!! Doradził wezwać lawetę bo jak dojadę do serwisu to nie dostanę auta zastępczego! Próbowałem 5 ładowarek i wszędzie awaria systemu! Na auto zastępcze z 7 letnim dzieckiem czekałem 3 godziny !!! Na infolinii chcieli wysłać serwis mobilny. Poziom obsługi karygodny! Laweta jest kabaretem! laweta do 1800zl i może nie wystarczyć na przewiezienie do Wrocławia, mogę dopłacić, albo odebrać auto z tym miejscu którym wystarczy 1800zl za lawetę!!! Zgroza [edit] To Wy sprzedaliście auto które można ładować tylko na ładowarkach w centrum Audi bez poinformowania mnie o ważnym fakcie, ani podczas zamawiania ani podczas odbierania!
Użytkownik sieci
3 listopada 2024 18:34
Salon - samochody nowe
Jestem całkowicie zniesmaczony ...
... obsługa serwisu na Brucknera. Samochód został tam dostarczony w dniu 28 czerwca 2024r na naprawę z ubezpieczenia i do dnia dzisiejszego nie został naprawiony. Po ekspertyzie w serwisie i zatwierdzeniu kosztorysu naprawy przez TU na kwotę blisko 100tys zł serwis wziął się za robotę. Zamówili części i czekali, czekali i czekali. Po upływie ponad miesiąca nie dawajac żadnych oznak, ze coś jest nie tak czy jak idzie naprawa postanowiłem się z nimi skontaktować. Poinformowano mnie, ze maja wszystkie części oprócz atrapy grila. Nie wiadomo kiedy będzie trzeba czekać. Po jakiś kolejnych 4tygodniach oczywiście po kontakcie z mojej strony dowiedziałem, ze zamówili atrapę grila i będzie na dniach. Po kolejnych telefonach i emailach dowiedziałem się, ze auto będzie gotowe za tydzień. Dopytując się czy napewno bo mam pilne wyjazdy zagraniczne i muszę poprzekładać wszystkie spotkania. Dostałem odpowiedz od Pana Wojciecha, ze tak. Wierząc na słowo poukładałem sobie spotkania na konkretne dni. Na dzien 30 sierpnia samochód miał być do odbioru, ale najwcześniej popołudniu. Przeczuwając , ze coś jest nie tak po dotychczasowych doświadczeniach z serwisem i podejściem do klienta postanowiłem skontaktować się jeszcze raz. Dostałem odpowiedz koło godziny 16 ze samochód jest na kalibracji systemów i technicy się nie wyrobią w związku z tym samochód będzie na poniedziałek zaznaczając „o ile nic nowego nie wyniknie” W godzinach zamknięcia serwisu 18 dostałem wiadomość, ze przykro mi bardzo ale wykryto dodatkowe defekty w postaci napinacza pasów i wiązki przewodów ochrony pieszych. Jest to bardzo irytujące z racji tego, ze to powinno byc zdiagnozowane z samego początku, gdyz cały czas podglądając samochód na aplikacji widziałem widniejące błędy pasów i systemu bezpieczeństwa pieszych. Do dnia dzisiejszego nie dostałem, żadnej odpowiedzi co z moim autem i tez nie mam zamiaru więcej się dopytywać. A co do zapytania czy jest szansa na jakiś samochód zastępczy to dostałem odpowiedz na odczepne, za na ta chwile nie maja żadnych pojazdów i nie wiedza kiedy będą itp. Moj pierwszy kontakt z tym serwisem i na pewno ostatni. Nie polecam i przestrzegam. Edycja: Po bardzo długim czasie 7 października pojechałem po odbiór samochodu (auto było do odbioru 9 dni wcześniej, ale z racji pobytu w tym czasie za granica z przyczyn oczywistych nie dałem rady wczesniej) Po krótkich formalnościach w biurze odbieram kluczyki i udaje się do samochodu. Po odpaleniu samochodu na placu serwisu wyskoczyły odrazu kontrolki WYCIEKU PŁYNU CHŁODNICZEGO i mokra duża plama pod samochodem. Moje nerwy kolejny raz zostały wystawione na próbę. Oczekując prawie 2h w poczekalni mając już w głowie, ze pewnie się nie uporają od ręki z usterka będąc jednoczenie umówionym na oklejenie przodu folia ppf, gdzie już byłem spóźniony mase czasu, gdzie terminy w studiach detalingowych są praktycznie sztywne i umawiane z dużym wyprzedzeniem. Przychodzj pan serwisant z wyjaśnieniem, ze był pęknięty przewód chłodniczy co było przyczyna tak dużego wycieku. Według mnie jest to nie do pomyślenia, ze powiedzmy w „renomowanym” serwisie nikt nie sprawdził auta przed oddaniem klientowi. Pewna Pani, była już pracownica serwisu powiedziała mi, ze takie praktyki są u nich norma z racji tego, ze większość serwisantów już tam nie pracuje, a w ich miejsce pozatrudniali Ukraińców którzy pojęcie o serwisie samochodów „premium” maja jakie maja. To jeszcze nie koniec przygód z serwisem. Następnego dnia jadąc przez las użyłem sygnalizatora dźwiękowego (klakson) w celu rozproszenia saren które stały przy drodze, ku mojemu zdziwieniu okazało się, ze klakson tez jest uszkodzony i wydaje zdeformowany dźwięk. Nawet nie przyszło mi na myśl, żeby sprawdzić na serwisie No bo przecież wszystko powinno być ok. „Powinno” a nie jest. Mam nadzieje, ze ktoś z kierownictwa salonu i serwisu wyciągnie konsekwencje. Panowie z działu serwisu pracują jak za karę z beznadziejnym podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
29 października 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Opony zakupione przez ...
... allegro nie były dostępne. Informacje dopiero na następny dzień
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 20:37
Salon - samochody nowe
O ile salon ...
... ok - przynajmniej w tygodniu o tyle serwis wykonanie chyba też ok nie mniej niesmak pozostał. 1 roboczogodzina dla SQ7 przy wymianie oleju wyceniona na 1000zł i czyli sama robocizna za wymianę oleju 1400zl… (1,4rbh) myślałem że może to taki standard natomiast w innych ASO audi za ten sam samochód cena roboczogodziny 649zł. W sumie pewnie bym nawet nie narzekał tak bardzo gdyby nie to że na przyjęciu osoba przyjmująca oznajmia że przewidywany koszt ok 1600zł po czym przy wydaniu samochodu nagle się okazuje że do zapłaty byłoby prawie 3000 zł gdyby nie to że była zniżka na 1 wymianę oleju i wyszyło 2500.. fakt jest to podobna cena jak w ASO w Opolu bez zniżki na olej nie mniej nie tego się oczekuje po serwisie premium. Spodziewałbym się jednak solidniejszej wiedzy od strony osoby przyjmującej na serwis. Niby ok a niesmak pozostał. Ogólnie zaleceń 2x dopytać się o cenę nim zostawicie tutaj samochód bo możecie być niemiło zaskoczeni. Rozumiem że wycena naprawy może się zmienić w trakcie nie mniej wymiana oleju po 2000km w nowym aucie naprawdę powinna być łatwo wycenialna. Różnica kilku procent w wycenie ok a nie prawie 100% (o zniżce na olej nie było mowy na przyjęciu dotarła w trakcie)
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Bardzo utrudniony kontakt ...
... z działem napraw blacharskich. Mam do pomalowania zderzak z ubezpieczenia. Byłem na oględzinach. Sprawdzono, łatwa i szybka robota i już trzeci miesiąc się ze mną kontaktują. Ponieważ pracuję poza granicami RP nie mam czasu żeby co tydzień wpadać do nich i pytać o to kiedy łaskawie się odezwą. Dzwoniłem kilka razy i za każdym razem Pani z sekretariatu mówił że napisze powiadomienie do działy napraw i czekać na kontakt. Czekam i czekam i nic. Bardzo słabe zachowanie tak renomowanej firmy.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 14:38
Salon - samochody nowe
W ubiegłym tygodniu ...
... odwiedziłem salon Audi przy ul. Brucknera. Byłem zainteresowany zakupem samochodu tej marki. Chodziłem po salonie 15 min i w tym czasie nikt nawet się mną zainteresował. Po 15 minutach trafiłem do nie doświadczonego sprzedawcy, który nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania dotyczące interesującego mnie modelu. Obsługa była na tyle niekompetentna ze nawet nie miałem ochoty żeby została mi przedstawiona oferta. Nie zaproponowano mi tez jazdy testowej. Do tego atmosfera wśród zespołu jak na "rodzinnej imprezie" podśmiechiwania i głupie komentarze. Chyba nie tak powinna wyglądać obsługa w salonie " premium". Finalnie samochód zamówiłem w innym salonie gdzie potraktowano mnie należycie jak na markę premium. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 22:15
Salon - samochody nowe
Odradzam zakupu oraz ...
... serwisu aut w tej konkretnej firmie posiadającej obydwa salony Audi we Wrocławiu. Pomijając fakt, że na Brucknera obsługa klienta jest na poziomie gorszym niż zła. Przy zakupie kolejnego auta postawiłem na Poznań a teraz się przy tym utwierdziłem, że był to dobry wybór. Miałem okazję oddać nowe q5 na naprawę gwarancyjną posiadam flotę swoich prywatnych samochodów samej marki audi na kwotę ponad 7mln pln. Na każdym aucie nałożoną na lakier mam ceramikę. Prosiłem trzy razy aby auto nie było myte, bo wcześniejsze miały takie hologramy na lakierze, że aż wstyd komuś by mi było coś takiego wydać to i tak zrobili po swojemu. Jest to pierwszy salon marki premium, gdzie auto zastępcze w ramach naprawy gwarancyjnej jest odpłatne dla klienta. Kolega oddał vito do konkurencyjnej firmy (Garcarek) sprzedającej auta marki Mercedes jego auto zostało mu odebrane spod domu i dostarczone zastępcze na czas naprawy gwarancyjnej kompletnie bezpłatnie jak to w każdym normalnym salonie samochodowym. Firma strasznie słaba chyba najgorsza obsługa z jaką miałem do czynienia. Osobiście od 2019r nie kupuję tu aut a ta naprawa, która została tak wykonana, że bład znowu się świeci była ostatnią. Niestety jestem skazany na dojazdy do Audi centrum Franowo w Poznaniu, ale warto pojechać ten kawałek dalej. Przynajmniej tam człowiek nie czuje się traktowany jak fr*er Z góry dziękuję za odpowiedź pisaną przy każdym negatywie pt. Proszę o kontakt mailowy, bo nie chce osobiście z Państwem mieć nic do czynienia a i tak w tym salonie nic na lepsze się nie zmieni bo do wymiany by była połowa personelu. Jaki salon taki personel. Dziwi mnie jedynie fakt, że koncern przyzwala takiej firmie dealerstwo
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Oceniam tylko dział ...
... Serwisowy- problem mechaniczny. Pacjent Audi A6 C7 2011 przyjechał z powodu stuków w układzie zawieszenia. Obsługa na dobrym poziomie natomiast diagnoza: nie wiemy w którym miejscu stuka to wymieniamy wszystko i może to pomoże :( Godzina szukania usterki 600Pln brak konkretów. Kosztorys 8-12kPLN i nie ma gwarancji że to będzie to. A mogło by być tak: stuka w tym miejscu. Koszt części z wymianą 2000PLN. Dziękuję. Wcześniej miałem problemy gdzie panowie mogli sprawdzić komputerem co było nie tak i byłem zadowolony. Natomiast w mechanice tego nie zrobią i szukać chyba im się nie chce.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Drodzy Państwo, Zdecydowanie ...
... odradzam to miejsce wszystkim tym, którzy liczą nie tylko na miły proces zakupu samochodu z udziałem sprzedawcy ale mają nadzieję, że w razie likwidacji szkody będą potraktowani na choć trochę porównywalnym poziomie. Niestety, jak już kupimy nasze Audi (w moim przypadku najbogatsza wersja SQ7), to kiedy będziemy chcieli wykonać naprawę po stłuczce nie mamy już na kogo liczyć. Za chwilę minie 5 miesięcy od jej zlecenia, części są od dawna na miejscu, tymczasem likwidator ze strony Audi nie potrafi na kilka dni zapewnić samochodu zastępczego. Zostałem całkowicie „olany”, temat mimo moich uprzejmych przypomnień zwyczajnie umarł. To przykre, że jesteśmy ważnymi klientami tylko wtedy, kiedy mamy zostawić sporo pieniędzy, a kiedy już zapłacimy - jesteśmy obsługiwani na poziomie szrotu. Audi Brucknera - za takie podejście tracicie klienta, który naprawdę chętnie brałby u Was kolejne samochody i dbałby o Wasz wizerunek w związku ze swoją aktywnością zawodową.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 10:12
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy samochodow ...
... Audi przy Brucknera to dramat i obsluga ponizej jakichkolwiek standardow. Wymiana szyby ciagnie sie 18 dzien bez zadnego kontaktu ze strony serwisu - maz kilkukrotnie dzwonil i nagrywal sie, nikt nie oddzwonil. Obiecano ze auto bedzie gotowe 'do piatku' czyli w tydzien. W nastepny piatek mialo byc gotowe do 14, gdzie ok poludnia dostalismy tel ze brakuje czesci...czyli do naprawy zabierano sie 15 dni po pozostawieniu auta w serwisie. Auto zastepcze ponizej standardu . Po doswiadczeniu z tym serwisem dwa razy sie zastanowie nad ponownym leasingiem audi
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna, umówiona ...
... telefonicznie wizyta na wymianę szyby odbywa się w atmosferze: "W czym mogę pomóc? Czy my byliśmy umówieni?" Po czym znajdują szybę, ale biegną sprawdzić czy ktoś może ja dziś wymienić 😫 jak już się okazuje, że tak (bo pewnie mają dużo wolnego czasu) to nagle formalności nie są załatwione, gdzie otrzymali kontakt wcześniej by to zrobić z działem w mojej firmie. To nie pierwszy raz kiedy spotykam się z niekompetencją i błędami w salonach marki AUDI Nie polecam, jeśli tak ma wyglądać obsługa to zdecydowanie odradzam. To brak szacunku dla klienta, jego czasu. Nie po to dojeżdża się 100 km by dowiedzieć się, że ktoś nie czyta maila ze zrozumieniem, coś zostało pominięte.. to prawdopodobnie nie tylko problem Audi na Bruknera we Wrocławiu ale problem z serwisem w całej Polsce. Mam jedno życzenie do waaystkich, proszę wziąć się do pracy!
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 07:43
Salon - samochody nowe
Od poltora tygodnia ...
... dzwonię do nich zeby dowiedziec sie kiedy znajda termin na naprawe mojego samochodu - czekam juz ponad miesiac, za kazdym razem mowia ze ktos sie ze mna skontaktuje i nikt nie dzwoni, nie polecam
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 13:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam, Sprzedawcy ...
... nie są zainteresowani sprzedażą. Kupiłam samochód w innym salonie
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Jeżeli ktoś planuje ...
... jakąkolwiek naprawę to odradzam bardzo ten serwis. W Samochodzie na gwarancji zapaliła mi się kontrolka „check silnika”. Od razu umówiłem się na wizytę w tym salonie. Został wyznaczony termin. Po przyjeździe zostałem poinformowany że nie należy mi się samochód zastępczy w ramach gwarancji bo się umówiłem na wizytę, a nie zadzwoniłem po lawetę. Zostawiłem samochód (31.10) po 2 (2.11.) dniach gdzie nikt do mnie nie zadzwonił postanowiłem dowiedzieć się co jest z moim samochodem. Naprawa miała potrwać nie mniej niż 5 dni. Po tygodniu (9.11). nie otrzymałem znowu żadnej informacji. Zadzwoniłem i dowiedziałem się że auto ma być w połowie kolejnego tygodnia. 15.11 znowu Pan powiedział że nie jest przy nim dużo pracy i będzie na piątek. W piątek prosiłem o informację telefonicznie oczywiście z serwisu nikt nie zadzwonił. 20.11 ( poniedziałek)po moim telefonie znowu dostałem informację że będzie ale na jutro czyli 21.11. Uważam takie zachowanie serwisu za skandaliczne. Przedłużanie co chwile. Brak informacji zwrotnej. Dopraszanie się o cokolwiek. Rozumiem wszystko że naprawa gwarancyjna etc.. ale to nie była planowana naprawa więc salon powinien postarać się od producenta o przydzielenie samochodu zastępczego na czas naprawy. (bez opłat) Więcej razy nie skorzystam z usług tęgo salonu nawet jeżeli miałbym jechać do innego miasta.
Użytkownik sieci
30 października 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Lekceważące podejście pana ...
... Marcina z działu sport. , przykre i niedopuszczalne przy koncernie tego formatu.. edit: agresywny telefon od pana Marcina po komentarzu, totalny brak profesjonalizmu..
Użytkownik sieci
16 września 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Jazda próbna nieudana, ...
... obsługa klienta na słabym poziomie, zakup dokonany w innym salonie