92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Drodzy Państwo, Zdecydowanie ...
... odradzam to miejsce wszystkim tym, którzy liczą nie tylko na miły proces zakupu samochodu z udziałem sprzedawcy ale mają nadzieję, że w razie likwidacji szkody będą potraktowani na choć trochę porównywalnym poziomie. Niestety, jak już kupimy nasze Audi (w moim przypadku najbogatsza wersja SQ7), to kiedy będziemy chcieli wykonać naprawę po stłuczce nie mamy już na kogo liczyć. Za chwilę minie 5 miesięcy od jej zlecenia, części są od dawna na miejscu, tymczasem likwidator ze strony Audi nie potrafi na kilka dni zapewnić samochodu zastępczego. Zostałem całkowicie „olany”, temat mimo moich uprzejmych przypomnień zwyczajnie umarł. To przykre, że jesteśmy ważnymi klientami tylko wtedy, kiedy mamy zostawić sporo pieniędzy, a kiedy już zapłacimy - jesteśmy obsługiwani na poziomie szrotu. Audi Brucknera - za takie podejście tracicie klienta, który naprawdę chętnie brałby u Was kolejne samochody i dbałby o Wasz wizerunek w związku ze swoją aktywnością zawodową.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 10:12
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy samochodow ...
... Audi przy Brucknera to dramat i obsluga ponizej jakichkolwiek standardow. Wymiana szyby ciagnie sie 18 dzien bez zadnego kontaktu ze strony serwisu - maz kilkukrotnie dzwonil i nagrywal sie, nikt nie oddzwonil. Obiecano ze auto bedzie gotowe 'do piatku' czyli w tydzien. W nastepny piatek mialo byc gotowe do 14, gdzie ok poludnia dostalismy tel ze brakuje czesci...czyli do naprawy zabierano sie 15 dni po pozostawieniu auta w serwisie. Auto zastepcze ponizej standardu . Po doswiadczeniu z tym serwisem dwa razy sie zastanowie nad ponownym leasingiem audi
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna, umówiona ...
... telefonicznie wizyta na wymianę szyby odbywa się w atmosferze: "W czym mogę pomóc? Czy my byliśmy umówieni?" Po czym znajdują szybę, ale biegną sprawdzić czy ktoś może ja dziś wymienić 😫 jak już się okazuje, że tak (bo pewnie mają dużo wolnego czasu) to nagle formalności nie są załatwione, gdzie otrzymali kontakt wcześniej by to zrobić z działem w mojej firmie. To nie pierwszy raz kiedy spotykam się z niekompetencją i błędami w salonach marki AUDI Nie polecam, jeśli tak ma wyglądać obsługa to zdecydowanie odradzam. To brak szacunku dla klienta, jego czasu. Nie po to dojeżdża się 100 km by dowiedzieć się, że ktoś nie czyta maila ze zrozumieniem, coś zostało pominięte.. to prawdopodobnie nie tylko problem Audi na Bruknera we Wrocławiu ale problem z serwisem w całej Polsce. Mam jedno życzenie do waaystkich, proszę wziąć się do pracy!
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 07:43
Salon - samochody nowe
Od poltora tygodnia ...
... dzwonię do nich zeby dowiedziec sie kiedy znajda termin na naprawe mojego samochodu - czekam juz ponad miesiac, za kazdym razem mowia ze ktos sie ze mna skontaktuje i nikt nie dzwoni, nie polecam
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 13:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam, Sprzedawcy ...
... nie są zainteresowani sprzedażą. Kupiłam samochód w innym salonie
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Jeżeli ktoś planuje ...
... jakąkolwiek naprawę to odradzam bardzo ten serwis. W Samochodzie na gwarancji zapaliła mi się kontrolka „check silnika”. Od razu umówiłem się na wizytę w tym salonie. Został wyznaczony termin. Po przyjeździe zostałem poinformowany że nie należy mi się samochód zastępczy w ramach gwarancji bo się umówiłem na wizytę, a nie zadzwoniłem po lawetę. Zostawiłem samochód (31.10) po 2 (2.11.) dniach gdzie nikt do mnie nie zadzwonił postanowiłem dowiedzieć się co jest z moim samochodem. Naprawa miała potrwać nie mniej niż 5 dni. Po tygodniu (9.11). nie otrzymałem znowu żadnej informacji. Zadzwoniłem i dowiedziałem się że auto ma być w połowie kolejnego tygodnia. 15.11 znowu Pan powiedział że nie jest przy nim dużo pracy i będzie na piątek. W piątek prosiłem o informację telefonicznie oczywiście z serwisu nikt nie zadzwonił. 20.11 ( poniedziałek)po moim telefonie znowu dostałem informację że będzie ale na jutro czyli 21.11. Uważam takie zachowanie serwisu za skandaliczne. Przedłużanie co chwile. Brak informacji zwrotnej. Dopraszanie się o cokolwiek. Rozumiem wszystko że naprawa gwarancyjna etc.. ale to nie była planowana naprawa więc salon powinien postarać się od producenta o przydzielenie samochodu zastępczego na czas naprawy. (bez opłat) Więcej razy nie skorzystam z usług tęgo salonu nawet jeżeli miałbym jechać do innego miasta.
Użytkownik sieci
30 października 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Lekceważące podejście pana ...
... Marcina z działu sport. , przykre i niedopuszczalne przy koncernie tego formatu.. edit: agresywny telefon od pana Marcina po komentarzu, totalny brak profesjonalizmu..
Użytkownik sieci
16 września 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Jazda próbna nieudana, ...
... obsługa klienta na słabym poziomie, zakup dokonany w innym salonie
Użytkownik sieci
11 września 2023 08:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2023 16:32
Salon - samochody nowe
Pani z Działu ...
... Likwidacji Szkód Komunikacyjnych brak jakichkolwiek kompetencji do pełnienia swojego stanowiska. Reszta w e-mail
Użytkownik sieci
7 maja 2023 19:02
Salon - samochody nowe
Polecam 100% bardziej ASO na Karkonoskiej
Użytkownik sieci
4 maja 2023 17:40
Salon - samochody nowe
Edit - dwie ...
... gwiazdki w dół. Dzwoniłem celem rozmowy z serwisem. Pani powiedziała, że nikt teraz nie może rozmawiać. Ktoś miał oddzwonić. Nikt nie zadzwonił......
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 14:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2023 14:28
Salon - samochody nowe
Witam. Umówiłem się ...
... w serwisie Audi na naprawę powypadkową swojego samochodu. Przy umawianiu na wizytę podany został model Audi, jednak nikt nie poinformował, że przyjmowane są tylko max. 10 letnie samochody. Mój niestety był starszy, dla osoby, która pracuje w serwisie Audi powinno być to wiadome po modelu. Jak auto-laweta przyjechała po samochód, zadzwoniłem jeszcze raz do serwisu potwierdzić, że naprawiają takie modele, wtedy po kilku telefonach okazało się, że jednak nie przyjmą mojego samochodu. Otrzymałem fakturę za przyjazd auto-lawety na ponad 600zł, poniosłem koszty i kolejne stracone dni, a wszystko z powodu braku wystarczającej wiedzy po stronie serwisu. NIE POZDRAWIAM!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 15:24
Salon - samochody nowe
Tak wygląda boczek ...
... i dekor po wymianie drzwi w tym aso w ramach naprawy powypadkowej. Dekor porysowany i obdrapany w paru miejscach, w boczku dziura. Oglądajcie dobrze auta przy odbiorze! Do tego wymienione w aso drzwi zaczęły strasznie szumiec przy prędkościach autostradowych. Dramat.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 12:45
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania ...
... klientem. Wchodzisz chodzisz pytasz nikt nie ma czasu ani ochoty rozmawiac.
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 15:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2022 15:26
Salon - samochody nowe
Jedyny serwis w ...
... Polsce środkowo-zachodniej, który trzyma klasę, jednak po wizycie zauważam tyle samo wad co zalet. Nie jestem do końca zadowolony. Dzięki Państwu zrozumiałem, że gwarancja Audi to fikcja, a zamiast wycieczek po serwisach lepiej spędzić czas w bardziej rozsądny sposób.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 15:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2022 08:11
Salon - samochody nowe
Dramat. Oddałem auto ...
... na naprawę po kolizji. Lakier na zderzaku ma zupełnie inny odcień niż reszta auta, na drzwiach wyszły plamy wiec wróciłem na poprawkę, panowie spolerowali lakier i na połowie samochodu są hologramy. Nie polecam. Oddałem do autoryzowanego serwisu żeby uniknąć takich sytuacji będąc pewnym ze usługa zostanie wykonana na najwyższym poziomie, niestety na takim są tylko ceny.