93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2022 23:27
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam. ...
... Bardzo kiepska komunikacja - pan z serwisu obiecal, ze zadzwoni z wycena, nie zadzwonil, a dokumenty bez informacji do mnie poslal dalej do ubezpieczalni. Oczywiscie nic z tego nie wyszlo.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 20:44
Salon - samochody nowe
Żal ,.że nie ...
... byli w stanie naprawić octavi 1 bo części brak w Polsce. Ale kasę wzięli za wymianę części która nie wpływała a naprawę
Użytkownik sieci
25 października 2022 11:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2022 12:09
Salon - samochody nowe
Samochód ma kilka ...
... zadrapań i lusterko do wymiany. Przez 6 tygodni warsztat nie wykonał naprawy, mimo, że wiedzieli, że wyjeżdżam z kraju. Masakra - nie polecam!
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 11:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Trudno było umówić się na wizytę na przegląd i serwis olejowy, musiałem iść osobiście po to. Kiedy przywiozłem samochód na umówione spotkanie, nic nie zostało z nim zrobione przez wiele godzin i powiedziano mi coś tylko, gdy wróciłem przed zamknięciem, aby go odzyskać, a następnie poproszono mnie o opuszczenie samochodu na noc i że dostanę telefon w następnej kolejności dzień rano. Następnego dnia dostałem telefon późnym rankiem, próbując wykonać dodatkowe rzeczy (przedmioty, o których mogłem wcześniej powiedzieć, że 2 razy byłem osobiście w ich garażu, ponieważ opierało się to na przejechaniu samochodów. Najlepiej i inne warsztaty to robią że po zakończeniu usługi otrzymasz informację, jaka usługa może być potrzebna przy następnej wizycie, lub przynajmniej powiadomienie przy rezerwacji przed spotkaniem byłoby mile widziane). Na telefon musiałem się odepchnąć i poprosiłem tylko o to, co zostało poproszone do zrobienia i nic więcej, i żeby samochód był gotowy między 12-14: 00, ponieważ muszę pominąć pracę, aby pojechać i odebrać samochód, a także potrzebował samochodu nie później niż w tym czasie z powodu wakacji i potrzeby samochodu. Ku mojemu zdziwieniu, kiedy przyjechałem, samochód nie był gotowy i musiał czekać na niego około 30 minut, aby załatwić wszystkie formalności, co opóźniło mnie jeszcze bardziej. Należy pamiętać, że po oddaniu samochodu do serwisu przez 3 lata był to ostatni raz, kiedy to zrobiłem i będę sprowadzać samochód w inne miejsce, gdzie zapewniona jest lepsza obsługa i opieka nad klientem. Jestem naprawdę rozczarowany, ponieważ Twoja usługa garażowa była wcześniej lepsza, ale odrzuciła złe i niewiarygodne doświadczenie. Pamiętaj też, że źle wygląda to, że gdy ktoś wchodzi do środka, wszyscy doradcy z vw Service uciekają do środka lub na zewnątrz, zostawiając biurka bez opieki i zostawiając klienta czekającego... W większości przypadków mi się to przydarzyło i mogę powiedzieć, że to nie jest dobre wrażenia klienta, aby mieć w ogóle. (Wersja oryginalna) Hard to get an appointment for inspection and oil service, had to go in person to get it. When I brought my car for the scheduled appointment nothing was done with the car for hours and was only told something when I went back before closing to get it back and then I was asked to leave the car overnight and that I would get a call next day in the morning. Day after got a call late in the morning trying to get additional items done (items that I could have been told before hand on the 2 times I was in person in their garage as it was based on car millage. Ideally and other garages do it that when complete the service you get an heads ups for what service may be needed next visit, or at least a heads up when booking prior the appointment would be welcome). On the call I had to push back and asked for only what was asked to do to be done and nothing else and to have the car ready between 12-14:00 as I need to skip work to go and pick up the car and also needed the car no later than that time due to holidays and needing the car. To my surprise when I arrived the car wasn't ready and had to wait around 30 minutes for it and to get all paperwork done delaying me even further. Please note that after bringing the car for service for 3 years this was the last time that I have done so and I will be bringing the car somewhere else where a better service and customer care is provided. I am really disappointed as your garage service was better before but declined to a bad and unreliable experience. Also please note that it looks bad that when someone walks in all advisers from vw Service run away inside or outside leaving the desks unattended and leaving the customer waiting... Most of times it happened to me and can share that it isn't a good customer experience to have at all.
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 13:46
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem, ...
... dostaliśmy samochód zastępczy w czerwcu na zimowych oponach (Pan próbował mi najpierw wcisnąć kit, że to opony wielosezonowe a później gdy zorientował się że jestem związany z branżą motoryzacyjna dodał, że w przypadku Dębicy to nie ma w sumie różnicy czy letnia czy zimowa... OK !!!), Zastępcza Octavia była też bez ładowania w gnieździe zapalniczki i z uszkodzonym ekranem dotykowym (brak możliwości sterowania zarówno radia jak i innymi funkcjami). Nasza Skoda wróciła po naprawie blacharskiej a jak się później dowiedzieliśmy także regulacji inst LPG i rzekomej wymianie "pozostałych elementów skrzyni biegów", po kilku dniach okazało się że samochód nie daje sie zatankować gazem do pełna, a niektórych biegów nie można wrzucić. Odstawiliśmy auto do innego serwisu i okazało się, że uszkodzony jest mechanizm zmiany biegów a także poluzowana śruba przy lewarku. Jakim cudem Arval ma z jeszcze nimi umowę to nie wiem. Obsługa klienta na poziomie "łaski" jak za PRL.
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 12:44
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny ok ...
... Zabezpieczenie auta przed naprawa bardzo słabo a sama naprawa trwała ponad miesiąc :( usterka została do dziś Nie dziękuje
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 20:30
Salon - samochody nowe
Czas od zamówienia ...
... części do wykonania usługi - ponad 30 dni. Oczywiście dopiero po moich telefonach i wielokrotnym upominaniu się..
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Wykonywałam przegląd w ...
... tym serwisie i jestem bardzo zadowolona. Miła obsługa ,naprawa w bardzo szybkim czasie i korzystna cenowo. Duży plus za to, że samochód został umyty i posprzątany po naprawie. Polecam.
Użytkownik sieci
11 lipca 2021 12:21
Salon - samochody nowe
Jako tako bez rewelacji.
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 09:29
Salon - samochody nowe
O ile blacharke ...
... robią dobrze,to na mechanice się nie znają i naciągaja na zbędne czesci.samochod oddany na jeden dzień odebrany po półtora tygodnia i tak nie wszystko zrobione co miało być A miły pan serwisant powiedział że czasem tak bywa.to było jakoś w we wrześniu 2020 Wyszlo dopiero po 5 miesiącach jak oddałem auto do innego mechanika.wczoraj tzn.23.02.2021 odebrałem samochód i sie czegoś ciekawego dowiedziałem.W "auto black" naprawiajac rozrzad uszkodzili mi oryginalną chłodnicę o czym mnie poinformowano i powiedzieli ze wstawia nową. Co się okazało wstawili nową, ale zamiennik a nie oryginalną jaką uszkodzili
Użytkownik sieci
16 września 2020 22:59
Salon - samochody nowe
Nie ma żadnego ...
... zainteresowania w klientach. Muszę pisać i dzwonić przez tydzień i pytać o wycenę. Byłem klientem od kilku lat. Chyba coś się zmieniło. Nie polecam. Strata czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 11:58
Salon - samochody nowe
Nie doszło do ...
... "dealu", więc oceniam samą obsługę i podejście do klienta. W salonie pojawiłem się po uprzednim umówieniu, jadąc pół godziny w jedną stronę. Popełniłem jednak karygodny błąd, ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą maseczki, co okazało się nie do przeskoczenia dla personelu. Pracownik, który był przypisany do mojej sprawy odmówił obsługi, odnosił się arogancko i nie zaproponował żadnej pomocy w tej niecodziennej sytuacji. Oczywiście powinienem był przyjść ze swoją maseczką, natomiast po tej sytuacji już wiem, że w przyszłości będę omijał ten salon szerokim łukiem. Myślę, że przy odrobinie chęci i dobrej woli udałoby się wyjść z tej sytuacji z klasą i w rezultacie salon pozyskałby nowego zadowolonego klienta. Proponuję zmienić mindset i nastawienie do klienta, to naprawdę procentuje. A póki co, jeśli chodzi o standard obsługi - beton.
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 10:02
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 14:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 13:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2020 20:48
Salon - samochody nowe
Niestety miałem pecha ...
... tam trafić z naprawą po delikatnej stłuczce ze swoim Passatem B8. Auto z przebiegiem 1500km, praktycznie nie jeżdżone o wartości prawie 150k złotych. Jeździłem 4x na poprawki przez 8 miesięcy od oddania auta do naprawy. Przy 4 poprawce dodatkowo w gratisie dostałem kolejny problem z zacinającą się klamką w drzwiach, które były malowane. Oddając dziś auto do prawdziwego ASO okazało się, że w klamce złamane jest jarzmo, zaś w przednich drzwiach nie wiadomo do końca z jakiej przyczyny (na pewno od wysokiej temp.) stopiło się wygłuszenie drzwi. Auto po niewielkiej szkodzie w zasadzie kosmetycznej uważam, że zostało zniszczone. Dodam jeszcze, że za każdym razem oddając auto na poprawki ich ingerencja w polerowanie lakieru i dodawanie refleksów i zarysowań była coraz większa. Część z tych rzeczy udało się jakoś poprawić ale nie wszystkie. Za każdym razem dostawałem auto pokryte jakimś woskiem i większość zarysowań wychodziła po myciu na myjce ręcznej. Przy odbiorze auta defekty były maskowane. Ostatecznie musiałem oddać auto do detailingu w zewnętrznej firmie i ponieść kilkutysięczne koszty doprowadzenia auta do porządku Naprawa klamki to dodatkowe kilka stówek w ASO. Zdecydowanie odradzam oddawanie tam auta na naprawy lakiernicze. A temat kwalifikuje się na drogę sądową.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 12:24
Salon - samochody nowe
Poza miła obsługą ...
... w trakcie przyjmowania auta , skrajnie niewydolny ( może wynikający z nieudolności ) serwis mechaniczny . Byłem , bo już na pewno nie będę stałym klientem od 5 lat. Dokonywałem tam wszystkich przeglądów i bieżących napraw ( inne samochody z mojej firmy tez tam miały przeglądy i naprawy ). Po raz kolejny standardowa naprawa ( wymiana rozrządu w VW Pasat) przerasta możliwości tego serwisu. Od poniedziałku do obecnej chwili ( piątek godz. 13:00 ) jestem każdego kolejnego dnia informowany ,że niestety jeszcze naprawa musi potrwać, a to tylko wymiana rozrządu , gdzie wszystkie części były już sprowadzone na poniedziałek rano ( tydzień a więc nie krótko trwało także sprowadzenie kompletu części ) . Reasumując po 14-stu dniach od przekazania auta do serwisu , jest on ciągle w naprawie . To jest po prosu żenujące zwłaszcza dla stałego klienta .
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 18:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 15:26
Salon - samochody nowe
Tragiczne podejście do ...
... klienta ceny z kosmosu. SERDECZNIE NIE POLECAM