93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 14:28
Salon - samochody nowe
Tragedia... zadzwoniliśmy żeby ...
... nas przyjęli na spuszczenie paliwa bo przez przypadek zatankowaliśmy benzynke do diesla. Na początku wszystko ok, zaprosili nas na serwis. Jednak jak przyjechaliśmy na lawecie to nagle zmienili zdanie, że nie mają miejsca i że jutro nas przyjmą... łaskawie mogliśmy im zostawić auto na placu żeby poczekało do jutra.. 0 kompetencji.. NIKOMU NIE POLECAM
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 22:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 07:05
Salon - samochody nowe
Umowiona naprawa, brak ...
... kontaktu przed umówionym terminie, który przepadł. Kontakt dopiero po tygodniu. Naprawa pozostawia sporo do życzenia. Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 marca 2018 10:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 08:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 16:20
Salon - samochody nowe
Po serwisie blacharskim ...
... mam uszkodzony dotyk w radiu. Źle spasowany tylny zderzak, kamera cofania co chwile nie działa, czujniki parkowania padły, uszkodzili klapkę w schowku przy lewarku, pas pasażera poszarpany, uszczelki szyb mają nalot lakieru. Po zgłoszeniu do kierownika uzyskałem ze nie ma w protokole czy samochód nie miał takich uszkodzeń przed przyjęciem. Jak chce to mam iść sobie do sądu. Nie polecam koszmarna obsługa klienta.
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 16:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 11:46
Salon - samochody nowe
Serwis, który nie ...
... wypełnia swoich zadań. Na moje zgłoszenie na gwarancji dotyczące problemów z kompresorem klimatyzacji robili ze mnie idiotę twierdząc, że oni nie słyszą dźwięków wydawanych przez kompresor. Dźwięk było słychać z 20 metrów od auta, ale zarówno "mistrz serwisu" jak i mechanik oraz pan z obsługi klienta twierdzili, że wszystko jest ok. Swoją drogą pan z obsługi chciał mnie zbyć sam wydając opinie o kompresorze, bez zawołania mechanika. Po mojej prośbie o zgłoszenie tego problemu do centrali, pan z obsługi klienta po 30 sekundach powiedział, że problem został zgłoszony, ale nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, że takie zgłoszenie zostało złożone w systemie. Pojechałem do innego serwisu i tam od ręki stwierdzono problem i zakwalifikowano cały układ klimatyzacji do wymiany - nie musiałem nawet zbytnio tłumaczyć o co chodzi. Tak więc ogólnie - jeśli przychodzi do płacenia, to serwis robi wszystko pięknie i chętnie, ale swoich obowiązków dla klientów z gwarancją to nie wiadomo dlaczego nie chcą wypełniać.
Użytkownik sieci
5 listopada 2017 15:21
Salon - samochody nowe
- brak zainteresownia ...
... - w trakcie 37 minut czekania obsłużono poza kolejnością 4 klientów.
Użytkownik sieci
22 września 2017 15:57
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta i jego czasu. Byłem umówiony z pracownikiem (p. Łukasz) na godzinę 15:00, po 7 minutach zadzwoniłem się przypomnieć. Zostałem poinformowany, że już za chwilkę zostanę obsłużony. o 15:20 znowu zadzwoniłem i okazało się, że Pan Łukasz siedzi obok mnie i znowu poinformował mnie, że już za chwilę zostanę obsłużony. Kiedy zapytałem kiedy dokładnie, bo już to słyszałem, z urażoną miną odpowiedział mi, że za 15 min.. Umówiony na 15, miałem być obsłużony najwcześniej 15:35. Ani przepraszam, ani dziękuję. Sytuację starała się ratować siedząca obok Pani proponując mi kawę, ale po takim podejściu Pana Łukasza do klienta, zrezygnowałem z dalszej współpracy z tym serwisem. Może Pan Łukasz miał gorszy dzień, ale tak się klientów nie traktuje, a przynajmniej dawno się z czymś takim nie spotkałem. Serwisu nie polecam, jest mnóstwo innych.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 13:56
Salon - samochody nowe
Chłodnice naprawili, ale ...
... co innego zepsuli. Zostawiłam portfel w drzwiach, jego zawartość zniknęła.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2017 10:21
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji w ...
... obsłudze klienta indywidualnego. Łatwiej umówić się na wizytę na NFZ niż dodzwonić do tego serwisu. Sprawy szkód AC załatwiane są tygodniami a pracownik zajmujący się sprawą nie oddzwania mimo próśb o informacje w kwestii umówienia się do serwisu w celu naprawy szkody.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2016 18:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2016 09:07
Salon - samochody nowe
Masakra . 15 ...
... minut zekania na zakup części/akcesorii i co porażka . Nie udało się dokonać zakupu a ta tablica wewnątrz biura ☆klient szczególnie zadowolony ☆ przy tym czekaniu z minuty na minutę była coraz bardziej irytująca . :( szkoda
Użytkownik sieci
30 czerwca 2016 08:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2016 13:09
Salon - samochody nowe
brak kontaktu, niemożna ...
... się dodzwonić, proszą o pozostawienie numeru tel ale też nie oddzwaniają.
Użytkownik sieci
3 marca 2016 09:05
Salon - samochody nowe
Tragedia, nie mozna ...
... się dodzwonić czekam już ponad miesiąc i nic, na emaile nie odpowiadają. problem. nie wiem kto dał tej firmie certyfikaty. Niewielka stłuczka, samochód na chodzie i problem.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2016 18:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki