77%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 19:48
Salon - samochody nowe
słabo malują, na ...
... passacie mi wyszły ślady naprawy po dłuższym czasie
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 12:47
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, Pan ...
... Piotr od sprzedaży internetowej traktuje Klienta jak wroga. Przyjechałem kupić auto a dzięki niemu wyjechałem po 2min i nigdy tam nie wrócę. Tacy ludzie powodują utratę biznesu - szkoda....
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 17:20
Salon - samochody nowe
Nie korzystajcie z lakierni..
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 10:52
Salon - samochody nowe
Od ponad 11 ...
... lat byłem stałym klientem tego salonu – podkreślam byłem. W tym okresie regularnie serwisowałem zakupionego w niniejszym salonie VW Polo. Bywało różnie z tą jakością obsługi jakoś to znosiłem. Mimo różnych doświadczeń, zdecydowałem się ponownie na zakup kolejnego nowego auta VW Tiguana w Porsche Połczyńska. Auto kupiłem 2 miesiące temu. 18 maja 2021 zgłosiłem naprawę wgniecenia w drzwiach w serwisie blacharsko lakierniczym VW Połczyńska. Naprawę zgłosiłem ze swojego AC z opcją samochodu zastępczego (szkoda parkingowa). Po trzech tygodniach prób wstawienia auta do serwisu i moich interwencji poddałem się. Obiecują że oddzwonią i nie oddzwaniają. Dziś już mija 4 tydzień i cisza. Totalna olewka. Straciliście klienta, Wasza strata.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 13:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 12:11
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... bardzo słaby 2 krotnie dzwoniłem umówić się na serwis auta , osoba przyjmująca zgloszenie potwierdziła wprowadzenie do systemu w celu skontaktowania się serwisanta.Po 5 dniach zero odzewu z serwisu...
Użytkownik sieci
31 maja 2021 07:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zamierzałem kupić samochód (Passat Estate) w tym ASO. Samochód był zaparkowany na ich terenie. Ponieważ ten nie był zarejestrowany, dealer dał mi samochód testowy z tym samym silnikiem i skrzynią biegów, abym mógł zdecydować. W międzyczasie poinformowano, że srebrny passat na ich parkingu został zarezerwowany dla mnie. Zgodnie z ustaleniami ze sprzedawcą wróciłem szczęśliwy następnego dnia, aby sfinalizować transakcję tylko po to, by dowiedzieć się, że Passat Estate został właśnie sprzedany komuś w Krakowie (300 km dalej). Dealer chciał ratować sytuację, oferując mi nową posiadłość golfową na jazdę próbną itp., Ale dla mnie było to kompletne opóźnienie. Nigdy nie kupię niczego u tego dealera. Wykorzystałem na to prawie 1 dzień roboczy i czuję się traktowany w sposób nieprofesjonalny. (Wersja oryginalna) I intended to buy a car (Passat Estate) at this Dealership. The car was parked on their premises. Since this one was not registered, the dealer gave me a test car with the same engine and gearbox so I could decide. The silver Passat in their parking lot was meanwhile informed as reserved for me. As agreed with the salesman, I returned happy the next day to close the deal only to learn that the Passat Estate was just sold to someone in Cracow (300km away). The dealer wanted to rescue the situation by offering me a new golf estate for test drive etc. but to me this was a complete put-off. I will never buy anything at this Dealer. I used nearly 1 working day on this and feel treated in an unprofessional manner.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Mocno zastanawiałem się ...
... nad zakupem jednego auta, po wielokrotnej próbie kontaktu i prośbie o ofertę to chyba najzwyczajniej maja klienta w głębokim poważaniu. W końcu Pan Bartłomiej się odezwał, i przekonał ze nie chce mieć nic wspólnego z tym dealerem ani z tak beznadziejnym sprzedawca. Jak już sam pracownik mówi ze tego auta nie kupie bo coś tam .... to aż się odechciewa jakiejkolwiek współpracy... stanowczo nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
11 maja 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Za obsługę klienta. ...
... Godzina 16 i jeden doradca serwisowy. Reszta na papierosku. To samo przy przyjęciu auta. Każdy tu ma czas a kloent może poczekać.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 22:58
Salon - samochody nowe
Witam, ASO VW, ...
... skandal!! Przyjechalem nowiutkim VW Touranem na wymiane opon z zimowych na letnie, czynnosc prosta. ASO dostalo nowiutkie oryginalne opony Pirelli zakupione z autem, nie uzywane na przekladke. Po zamontowaniu autem nie da sie jezdzic, bije, sciaga, samochodem trzesie. Ponowna wizyta i diagnoza serwisu: nowe opony bija i do reklamacji. OK, zdaza sie, serwis zalozyl opony zimowe (2 miesieczne), ale reklamowal nowych opon nie ma zamiaru, (moze dlatego ze auto kupione 2 miesiace temu u innego dilera?). Przejazdzka na zimowkach i objawy dokladnie takie same jak na letnich (wczesniej auto prowadzilo sie rewelacyjnie!!). Pomijam juz cisnienie w kolach, ktore przekraczalo zalecenia producenta o ponad 0,2 bara przy max obciazeniu!! Serwis nie powinien miec autoryzacji GRUPY VW!! Kasa wzieta a nowe auto uziemnione!!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2021 15:33
Salon - samochody nowe
Nie pierwsza tam ...
... była moja wizyta ... Na pięć razy tylko raz ktoś podszedł od tak żebym może nic nie ukradł haha ... Przepraszam bardzo ale to jest jakaś masakra ...
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 16:55
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... ŻADNA, widać że nie zależy obsłudze na klientach. A byłam poważnie zainteresowana kupnem auta. Ale konkurencja okazała się bardziej profesjonalna. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 14:30
Salon - samochody nowe
Nie Polecam Serwisu ...
... ! Brak zachowania obostrzeń epidemiologicznych zarówno kierownika serwisu jak i pozostałych pracowników (brak m.in. maseczek). Brak zainteresowania klientem pomimo umówionej godziny, doradca serwisu pan Patryk Żukowski - nie uprzejme zachowanie nie podszedł do klienta; rozmowa częściowo na stojąco w biegu; serwisant uczestniczący w sprawdzaniu pojazdu wykazywał zniecierpliwienie bowiem jak twierdził zakończył prace i był po godzinach brak zainteresowanie źródłem usterki w pojeździe; w konkurencyjnym serwisie (ASO) zdiagnozowano usterkę w pojeździe; jakość obsługi pozostawiająca wiele do życzenia; nie tego oczekuje się od autoryzowanego serwisu.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 20:53
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam, ...
... że zawsze kiedy odwiedzam ten salon czuję się intruzem. I tym razem wizyta zakończyła się opuszczeniem salonu po kilkunastu minutach bez najmniejszego zainteresowania ze strony obsługi. Na szczęście konkurencja okazała się dużo lepsza i tam zostawilem zaliczkę.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 00:34
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Zgłosiłam się z dwu miesiecznym autem (na gwarancji) m.in z uwagi na ściaganie w prawo. Po 2 godzinach dzwoni Pan Doradca Klienta i informuje mnie ze dwóch Pracowników serwisu przejechało się moim autem i wszystko jest w porzadku - to ze lekko sciaga to normalne na polskich drogach i to jest prawo fizyki!!! Po mojej stanowczej reakcji ze nie zgadzam sie z ta opinia i prosze o komputerowe sprawdzenie zostałam poinformowana ze można to zrobić ale to bedzie kosztowac ....i te koszty musi pokryc gwarant - czyli Volkswagen :) Tymbardziej nalegam na pomiar komputerowy. Po jakims czasie Pan Doradca dzwoni i informuje że badanie komputerowe jednak wykazało że zbieżność nie była dobrze ustawiona i została wyregulowana. Więc po co ta bajka o prawach fizyki i polskich drogach? Aby gwarant nie poniósł kosztów? Nie tego spodziewałam sie po autoryzowanym serwisie.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 09:12
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemni obsługujący serwis, ...
... sprzeczne informacje, długi czas oczekiwania nawet na najprostsza rzecz
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 22:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam, doradca ...
... serwisowy Pan Arkadiusz nie jest doradcą a zwykłym naciągaczem. Pozwolił aby mechanik wlał najdroższy olej silnikowy Edge Longlife III, gdzie za litr policzyli sobie 116 zł! Doradca to chyba tylko na wizytówce. Rok temu w Auto Wimar na Jerozolimskich za oryginalny olej 5w-30 zapłaciłem 62 zł. Różnica? Jak mu pokazałem fakturę to stwierdził, że jak przyjadę dnia następnego to menadżer salonu da mi jakiś rabat. Łaskawca... Dodatkowo nie był w stanie przyjąć ode mnie vouchera bo podobno tylko menadżer salonu ma takie uprawnienia i kazał mi przyjechać dnia następnego nie dając gwarancji, że tenże menadżer będzie w tym dniu w pracy. Na fakturę wrzucił mi filtr za prawie 900 zł. Na szczęście zauważyłem to i dokonał korekty. Wymiana opon i oleju trwała 3h i 10 minut. No serwis na 5+. Omijacie z daleka ten punkt. Aha, i jeszcze jedno, tej kawy jaką tam serwują nie da się pić!
Użytkownik sieci
6 grudnia 2020 09:28
Salon - samochody nowe
Kiedyś stałem w ...
... kolejce po odbiór części, a jeden sprzedawca zapytał się innego przechodzącego sprzedawcę "Co tam ?", a ten odpowiedział, nie przejmując się kolejką ludzi, "Te sk... przyjebały sie do rysy i że uszczelka pogięta", pierwwszy mu przytaknął "Poj... c...e, i c... że to nowy i tak sami zaraz go porysują". Za szybą na stanowisku rodzina deliberowała nad odbiorem nowiutkiego Golfa, a sprzedawcy rzucali bluzgi przy innych klientach, bo im się nie udało wcisnąć auta porysowanego i uszkodzoną uszczelką okna.
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 07:54
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... To po prostu obrzydliwe !!! Wracałem z Niemiec na Białoruś zimą, po drodze zamarzł płyn do prania (NIEMIECKI -25), nie było bezpiecznie ruszyć dalej. zapadła noc i widoczność spadła do 0. Znalazłem najbliższą stację VW przez NAVI i zatrzymałem się przez tych (specjalistów). wyjaśnił przyczynę głównemu inspektorowi, odpowiedział, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową i znaleźć przyczynę awarii, może pompa płynu do spryskiwaczy jest niesprawna. Zgodziłem się. Po 30 minutach przychodzi i mówi, że musisz zmienić pompę, a to zajmie 2 godziny i 100 euro. No ok, płacę 100 euro i odbieram samochód w 2 godziny. Konkluzja: nie dotarłem do granicy polsko-białoruskiej, dokładnie taką samą sytuację mam z płynem do spryskiwaczy, ci mistrzowie CUDU rozgrzali mój samochód w skrzyni, zerwali 100 euro i WSZYSTKO. Tylko HORROR jaki jest stosunek do obcokrajowców. (Wersja oryginalna) Просто отвратительно!!! Возвращался зимой из Германии в Беларусь, в пути замерзла( НЕМЕЦКАЯ -25 ) омывающая жидкость, дальше двигаться было не безопасно т.к. наступала ночь, и видимость была снижена к 0. Нашел ближайшую станцию VW через NAVI и заехал к этим (специалистам). мастеру приемщику объяснил причину, он ответил что нужно делать компьютерную диагностику, и выяснить причину поломки , может помпа омывающей жидкости вышла из строя. Я согласился. Через 30 минут он приходит и говорит, нужно менять помпу, и это займет 2 часа и 100 евро. Ну ОК, плачу 100 евро и забираю машину через 2 часа. Итог: Не доезжаю до границы Польша-Беларусь, у меня точно такая же ситуация с омывающей жидкостью, ЭТИ ЧУДО мастера отогрели мне в боксе машину содрали 100 евро и ВСЕ. Просто УЖАС какое отношение к иностранным гражданам.