77%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 07:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2018 11:46
Salon - samochody nowe
B. długi czas ...
... oczekiwania na przyjęcie do serwisu jeśli wcześniej ta wizyta była umówiona.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 10:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2017 09:39
Salon - samochody nowe
Beznadzieja, zmawiasz części, ...
... nie przysłali z magazaynu, jak przyjdą zadzwonimy, oczywiście nie zadzwonili, telefonu nie odbierają, gdy pojechałem jednak ich nie było, nie polecam
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 16:21
Salon - samochody nowe
byłem umowiony na ...
... piatek na 15 z klockami, czekalem 1.5 tyg. W czwartek proba dodzwonienia się z prośbva o zmianę terminu- odebrala centrala- obiecala przekazać. Jednak brak kontatu. W związku z tym przyjeżdzam na 15.00- pan radośnie oznajmia, że nic nie zrobią bo nie ma internetu. Serwis nie wymieni klockow bo nie ma internetu!!! Nie mogli równiez zadzownić. Bo nie mieli internetu? Wyszedłem bo pan osblugujący był w tym temacie naprawdę troszkę zbyt beztroski. Daje dwa bo poprzednia wizyta była ok. Ale jeśli ustawiam sobie cały dzien pod wizyte w ASO a ASO ma w dupie nasze ustalenia to zwyczajnie- nie polecam!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 11:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 16:28
Salon - samochody nowe
Jest taka złota ...
... zasada, że nie ważne jaki Klient miał problem, ważne jak problem został rozwiązany. Obiecują, że oddzwonią, nie oddzwaniają lub po kilku dniach (bo dopiero się pojawiło w systemie). Na wszystko jest odpowiedź tylko bez rozwiązania. Każdy z pracowników pilnuje swojego i tylko dba o swoje mając klapki na oczach. Te piękne slajdy o jakości obsługi w serwisie nijak się mają do rzeczywistości. Apeluję do kierownictwa i nadzoru, żeby przyjrzał się jak wygląda praca przy kliencie. Same slajdy i prezentacje nie wystarczą jak ma to wyglądać. Tutaj trzeba zejść na dół i pracować u podstaw. Szczególnie nie pozdrawiam tego młodego Pana od napraw blacharsko-lakierniczych. Siedząc rozwalony na fotelu swoje mądrości niech zostawi w domu. A innym zainteresowanym klientom zaglądającym tutaj - te komentarze rozczarowanych rzeczywiście nie biorą się znikąd.
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 12:39
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, nieterminowe ...
... wykonywanie usług, długi czas oczekiwania chociażby na wymianę opon. Kiepskie podejście do klienta
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 17:01
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna obsługa. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 18:42
Salon - samochody nowe
Ładnie, duży salon, ...
... dobre pierwsze wrażenie. Obsługa, cóż jak podejdziesz zapytasz odpowiedzą, albo odeśle do następnego. Reasumując zajęci sobą na wzajem, albo innymi sprawami, klientem nie.
Użytkownik sieci
2 listopada 2017 16:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2017 16:04
Salon - samochody nowe
Po 15 minutach ...
... krecenia sie przy jednym samochodzie nikt nie byl laskaw podejsc, zdecydowanie odradzam salon.
Użytkownik sieci
31 października 2017 21:38
Salon - samochody nowe
Bądź klientem który ...
... chce kupić Tiguana w topowej specyfikacji z najmocniejszym silnikiem i wszystkimi możliwymi bajerami, przyjdź do salonu, kręć się przez 15min przy aucie, zostań totalnie olany, zdenerwuj się i wyjdź. Uspokój się, przyjedź następnego dnia z ukochaną. Zostań obsłużony przez Panią, która umie jedynie doradzić kolor oraz próbuje na siłę odesłać Cię do działu finansowania bo nie masz na sobie garniaka i nie wyglądasz jakby Cię było stać na taki zakup bez kredytu pod zastaw nerki. Na pytania techniczne zostań odesłany do serwisu. W serwisie na pytania techniczne dotyczące oznaczenia silnika i skrzyni biegów usłysz, że nie dostaniesz takich informacji bo sami nie wiedzą. Zapytaj czy w takim razie masz kupić kota w worku, czyli auto z silnikiem i skrzynią jakie tam akurat się w fabryce trafi. Dostań odpowiedź, że w sumie to tak. Podziękuj, wyjdź z salonu i miej nadzieję, że w Warszawie są inni dealerzy którzy być może będą w stanie obsłużyć klienta na poziomie i udzielić wyczerpujących odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące oferowanych samochodów. Chcesz przeżyć taką wspaniałą przygodę? Odwiedź salon VW przy Połczyńskiej...
Użytkownik sieci
26 października 2017 10:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2017 15:06
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie powinni pracowac z ludzmi
Użytkownik sieci
23 września 2017 08:23
Salon - samochody nowe
Sprzedają wózki za ...
... kilkaset tysięcy i nie są zainteresowani obsługą klientów.
Użytkownik sieci
21 września 2017 12:26
Salon - samochody nowe
Po 10 minutach ...
... stania jak kolek na środku salonu wyszedłem. Nikt do mnie nie podszedł i nawet nie zapytał po co tak stoję.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 17:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
27 lipca 2017 08:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, utrudniony kontakt, nie odbierają telefonów, bardzo drogie ceny usług, przerost formy nad treścią - pracownicy są mili ale to za mało bo sprzedawcy nie interesują się klientem. Dobra rada: nie mów że chcesz kupić tylko 1 samochód - może będą bardziej zaangażowani?
Użytkownik sieci
13 lipca 2017 12:24
Salon - samochody nowe
Pojechałem na przegląd. ...
... Mimo prośby nie dostałem wyceny rozbitej na składowe za materiały (filtry, olej, etc) i za robociznę. Sumaryczna wycena była droga sama w sobie w porównaniu z innymi serwisami. Po przeglądzie jak przyszło do płatności to okazało się, że trzeba zapłacić 200 zł więcej niż na wycenie mimo, że nic więcej dodatkowego nie zrobili. Człowiek z obsługi tłumaczył się, że nie uwzględnił piórek wycieraczek mimo, że na zleceniu z wyceną one widniały (jednak bez ceny składowej jak wspomniałem wyżej). Po negocjacji i tak musiałem zapłacić więcej o 100 zł niż miałem na wycenie. Nie polecam tego serwisu ASO. Robią ludzi w balona. Nie ma z kim rozmawiać, a obsługa jakby obrażona, że się w ogóle tu jest.