77%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 11:49
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania. Nieprzyjemna ...
... obsługa, wręcz obrażona. Drugi raz byłem w tym salonie i kolejny raz okazałem się intruzem. Dodatkowo na ekspozycji jest mało samochodów. Była to moja ostatnia wizyta. Nie polecam !
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 12:23
Salon - samochody nowe
Próbowałem w piątek ...
... w środku dnia (godz. 10:30) skontaktować się z działem sprzedaży cześci zamiennych. Przeczekałem na telefonie prawie dwie godziny słuchając monotonnej muzyczki od której uszy pękają. W miedzyczasie zostałem dwa razy na siłę rozłączony, a raz zgłosiła się recepcja - którą ledwo było słychać i która miała mnie natychmiast połączyć z odpowiednim działem. Oczywiście po połączeniu czekałem dalej, aż mnie znowu na siłę rozłączono. Potem już nawet recepcja się nie zgłaszała. Taka historia zdarza mi się w ostatnim czasie już drugi raz. Po co macie telefony, jak ich nie odbieracie? No ale jeżeli macie za wielu klientów to oczywiscie jednen mniej nie robi różnicy...
Użytkownik sieci
29 czerwca 2017 16:28
Salon - samochody nowe
Witam serwis tragedia ...
... jestem tu drugi raz i drugi raz mnie oszukali.to są oszuści
Użytkownik sieci
24 czerwca 2017 08:26
Salon - samochody nowe
Rozkradli mi samochód. ...
... Po wypadku pozostawiłem u nich auto. Po miesiącu okazało się, że brakuje drogiego uchwytu do telefonu i zasilacza telefonu. Mimo wielu maili z prośbą o przygotowanie auta na konkretny dzień odbioru (przyznana zostałą szkoda całkowita) musiałem jechać z klientem na drugi koniec Warszawy do jakiejś wsi by je odebrać. Dziadostwo i tyle!
Użytkownik sieci
11 czerwca 2017 19:48
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorszy na świecie! (Wersja oryginalna) World worst !
Użytkownik sieci
7 czerwca 2017 09:16
Salon - samochody nowe
Czasem komunikacja z ich strony jest tragiczna.
Użytkownik sieci
22 maja 2017 14:43
Salon - samochody nowe
Chamska obsługa i ...
... totalna olewka klienta. Pani z łaską odpowiada na pytania i po chwili rozłącza się bez "do widzenia".
Użytkownik sieci
5 maja 2017 10:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2017 12:21
Salon - samochody nowe
najgorszy serwis VW ...
... z jakim sie w zyciu spotkalem. W jednym samochodzia szukano usterki elektrycznej a wystarczylo zmienic baterie do pilota (sic!). W innym samochodzie natomiast nie przylozono sie nalezycie do naprawy blacharskiej. Po kilku latach wyszla fuszerka, rdza i purchle. Serwis nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci. Zarzuca klientowi klamstwo. Nie jest to podejscie "customer friendly". Odradzam. Trzymac sie z daleka od tych arogantow. Dodatkowo obsluga wyjatkowo chamska, na zasadzie "co mialem powiedziec to juz powiedzialem, nie bede juz z panstwem dalej rozmawiac". Z takim podejsciem pracownika do klienta polecam osiedlowy warsztat jako nastepne miejsce pracy (w najlepszym wypadku)
Użytkownik sieci
31 marca 2017 15:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2017 12:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dobre usługi, ale kilka poważnych problemów z planowanym czasem. (Wersja oryginalna) Good services, but some serious issues with the scheduled time.
Użytkownik sieci
7 marca 2017 20:30
Salon - samochody nowe
Fatalna, niesłowna obsługa. ...
... Chciano mnie naciągnąć na kilka tysięcy zł. Jakimś cudem pierwsza opinia okazała się nie prawdziwa i skończyło się na wiele mniejszej kwocie. Na samą myśl wizyty w Porsche Połczyńska mówię "nie"
Użytkownik sieci
5 marca 2017 20:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2017 07:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2017 18:17
Salon - samochody nowe
40 minut zanim ktoś podniesie słuchawkę
Użytkownik sieci
18 lutego 2017 22:46
Salon - samochody nowe
Reklamowałem dwukrotnie skrzypiący ...
... pedał sprzęgła. Dwukrotnie spędziłem w salonie kilka godzin w oczekiwaniu na naprawę, które nie przyniosły żadnego rezultatu. Polecony przez znajomego nieautoryzowany warsztat zdiagnozował usterkę w 5 min i wymienił pompkę sprzęgła.
Użytkownik sieci
18 lutego 2017 13:35
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... nowego golfa, wczoraj pojechałem do tego "salonu" aby odbyć jazdę testowa tym modelem. Po odczekaniu 15 minut na doradcę dowiedziałem się że nie ma możliwości odbycia jazdy próbnej ( zaznaczę że nie ze względu na zbyt dużą ilość klientów w tym momencie ). Powód był na tyle śmieszny że natychmiast opuściłem ten salon. Zacytuję słowa sprzedawcy "auta testowe jak najbardziej są dostępne niestety nie ma do nich kluczyków"... życzę powodzenia temu salonowi....
Użytkownik sieci
4 lutego 2017 10:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2017 02:05
Salon - samochody nowe
Lekceważący stosunek do klienta, trudny kontakt. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2017 09:41
Salon - samochody nowe
Do serwisu "porsche ...
... połczyńska" stawiłem się na akcję aktualizacji oprogramowania (spowodowaną tzw. aferą spalinową). Umówienie się na serwis poprzedzał telefon z centrali VW z Poznania. Zapewniali, że aktualizacja nie będzie trwała dłużej niż godzinę, zostanie sprawdzony stan techniczny auta, żebym się nie nudził w poczekalni salon zaproponuje mi jazdę testową lub auto zastępcze, a na deser otrzymam jeszcze bon do wykorzystania w serwisie lub sklepie z częściami. Poproszono mnie również żebym zabrał książkę serwisową, bo konieczne jest dokonanie odpowiedniego wpisu. Do salonu stawiłem się punktualnie i faktycznie w miarę sprawnie auto zostało przyjęte na serwis, jeszcze mnie spytali czy mają mi je umyć, na co się oczywiście zgodziłem. Wspomnę jeszcze, że pan przyjmujący auto przekonywał, że wprowadzana aktualizacja nic nie zmienia i jak nie chcę, to mogę tego nie robić (bo i tak nie ma to sensu??). Cała czynność trwała o 40min dłużej niż obiecywali, cały ten czas musiałem odsiedzieć w poczekalni, ponieważ "niezwykle sympatyczna" obsługa nie zastosowała się do obietnicy aktywnego spędzenia tego czasu i umilenia go (oszukanemu w aferze spalinowej) klientowi jazdą testową lub autem zastępczym. Nawet głupiej kawy nie zaproponowali (co nawet w prowincjonalnym salonie podrzędnej marki jest standardem Po prawie dwóch godzinach od momentu przyjechania do serwisu otrzymałem swoje auto, oczywiście nie umyte (w tym czasie myto samochód Pana, który siedział obok mnie w poczekalni, natomiast mnie poinformowano, że jest awaria myjni). Tak jak się spodziewałem, nie wykonano ŻADNEGO sprawdzianu stanu technicznego auta i na deser oczywiście nie otrzymałem obiecanego bonu do wykorzystania w ich serwisie. Sądziłem, że po aferze spalinowej, nawet jeśli żadne odszkodowania nie będą wypłacane polskim klientom, to przynajmniej firma będzie starała się zmazać plamę najwyższym poziomem obsługi w czasie akcji serwisowej. Podsumowując, jakość obsługi przeciwnie proporcjonalna do szumnej nazwy "porsche połczyńska".