86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 marca 2025 22:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu BMW ! Chciałem testować nowy model za 350 tys a potraktowano mnie jak bym chciał sobie pojeździć !!!
Użytkownik sieci
13 marca 2025 10:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2025 12:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2025 06:11
Salon - samochody nowe
Supr
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 09:23
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed serwisem ...
... blacharsko lakierniczym . Auto fus wziął bardzo duże pieniądze z OC sprawcy za naprawę . Jakość naprawy ? Kolejnego dnia musiałem jechać na poprawkę ( złe spasowanie ) . Po niecałych 3 tyg od odebrania auta nastąpiła awaria systemu ochrony pieszych . Oczywiście awaria spotkała mnie dziwnym trafem , no przypadek i niesamowity zbieg w czasie :-) Akurat czujnik postanowił sobie odpuścić po 3 tygodniach od naprawy ( zderzak był zdejmowany a wiec i siłą rzeczy było majstrowanie przy czujniku ) No i reklamacja a rozwiązanie jakie ? Jak oddam auto do serwisu i wpłacę kaucje to odezwa się do ubezpieczyciela , jeśli on nie zwróci kosztow to ja pokrywam :-) No tak to już jest , kaska wzięta od ubezpieczyciela to teraz rączki umywają :-) Co złego to nie auto fus a ja przy kolejnej odpukać stłuczce wybiorę inny serwis @ EDYCJA - Naprawiłem to na własna rękę i okazało się , ze była uszkodzona/przerwana wiązka a partacze z BMW Autofus nie byli w stanie tego zauważyć .
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 12:55
Salon - samochody nowe
Generalne wrażenie to ...
... refleksja nad wątpliwością, czy kierowcy BMW nabierają mentalności z salonu czy salon chłonie z buraków. Kupiłem se beemke, nowo. Serwisuje ja na Ostrobramskiej 3 raz. Pierwszy raz jak intruza mnie traktowali, naliczyli, potem znowu im przeszkadzałem i też mnie naliczyli. Tym razem mniej, choć robili to samo i pomimo wzrostu cen)))))))) Teraz jest 3 raz i już z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że w serwisie Zaporożca i Robura mają lepiej. Panie Tadeuszu FUS, abstrahując od braku kultury (dzień dobry tam jest zakazane?????), pomijając ton i kończąc na języku ciała ( sun się leszczu bo pan sprzedawca nadchodzi) to salon na Ostrobramskiej mijam z politowaniem. Zobaczymy jak mechanicznie się sprawią, bo obsługa klienta na poziomie Kaszub.
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 10:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalny salon marki ...
... premium. Szybka decyzja na jazdę próbną, bez stresu i zbędnego czekania. Polecam.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 21:37
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękuję panu ...
... Karolowi, pracującemu w Auto Fus Group Warszawa za pomoc i porady dotyczące ustawień komputera pokładowego. Bardzo sympatyczny młody człowiek, który pomógł mi dopasować ustawienia, zrobił to profesjonalnie a dodatkowo przedstawił inne rozwiązania, które będą mi pomocne. Jestem bardzo pozytywne zaskoczona jego postawą i otwartością na pomoc. Jeśli macie pytania dotyczące sparowania, nawigacji i innych koniecznie pan Karol:) Klientka
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 11:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 11:10
Salon - samochody nowe
Profesjonalne doradztwo i ...
... doskonałe wyczucie kolorów i dodatków przy każdym zamówienie. Jakub Jankowski 👌
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 09:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 10:00
Salon - samochody nowe
Mają bardzo dobre rabaty na BMW serii 3.
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 15:58
Salon - samochody nowe
Salon dobrze zlokalizowany, ...
... na miejscu stacja kontroli, nieco mala poczekalnia, niestety perfumowanie salonów samochodowych uważam za przesadę. Nie każdy to lubi, są przecież osoby alergiczne.
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 21:37
Salon - samochody nowe
Kupuje tutaj części ...
... zamienne, Pan Maciej W, zawsze pomoże i doradzi, zna się na tym co robi, polecam i pozdrawiam
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 01:29
Salon - samochody nowe
Jako właścicielka Aston ...
... Martin DBX, jestem głęboko rozczarowana poziomem usług, jakie oferuje jedyny autoryzowany serwis tej marki w Polsce. Oczekując standardów zgodnych z prestiżem marki, niestety muszę stwierdzić, że rzeczywistość znacznie odbiega od oczekiwań. Przez prawie pół roku czekałam na naprawę mojego samochodu, a gdy w końcu go otrzymałam, jakość wykonanych prac była daleka od akceptowalnej. Musiałam składać reklamacje z powodu nieprawidłowości, które nie zostały rozwiązane, a decyzje serwisu zmieniały się bez uprzedzenia i wyjaśnienia. Komunikacja z serwisem również pozostawiała wiele do życzenia – brak stałego opiekuna sprawy i ciągłe zmiany personelu tylko pogłębiały chaos. Co więcej, problemy z zawyżonymi fakturami i podejrzenia o nieuczciwe praktyki VAT-owe składają się na obraz firmy, która nie dba o dobro klienta. Posiadając monopol na usługi Aston Martin w Polsce, serwis powinien dążyć do propagowania najwyższych standardów. Tymczasem ich podejście może przyczynić się do dalszego odpływu klientów, podobnie jak miało to miejsce z wycofaniem marki z Polski kilka lat temu. Te doświadczenia zmuszają mnie do unikania tego serwisu w przyszłości, nawet jeśli oznacza to konieczność podróży na większe odległości w poszukiwaniu godnego zaufania miejsca naprawy.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 10:55
Salon - samochody nowe
Super obsługa, sympatycznie i profesjonalnie, pozdrawiam P.Marcina Sz.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 09:12
Salon - samochody nowe
Świetne doradztwo i dbałość o klienta.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 00:47
Salon - samochody nowe
Grupa Fus podbija ...
... oglądalność panom z the clinic Godlewski i Dybciak osoby skazane prawomocnie i figurujące w rejestrze osób skazanych!!! Wstyd! Osób poszkodowanych w get back Polska tysiąca a rodzina fus bawi sie z panami aferzystami.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 15:53
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi i serdecznie polecam firmę. Wszystko odbyło się bardzo profesjonalnie i bez zastrzeżeń, a nie jestem łatwym klientem ;-) Szczególne podziękowania dla Pana Rafała Żelazowskiego. Na pewno do Was wrócę.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 21:35
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... pełne profesjonalizmu i pomocności. W procesie zakupu auta na szczególne podziękowanie zasługuje Pan Łukasz Kamiński, a w procesie późniejszej obsługi i serwisu Pan Łukasz Ożarek oraz Pan Maciej Więsik.