86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 marca 2025 22:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu BMW ! Chciałem testować nowy model za 350 tys a potraktowano mnie jak bym chciał sobie pojeździć !!!
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 09:23
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed serwisem ...
... blacharsko lakierniczym . Auto fus wziął bardzo duże pieniądze z OC sprawcy za naprawę . Jakość naprawy ? Kolejnego dnia musiałem jechać na poprawkę ( złe spasowanie ) . Po niecałych 3 tyg od odebrania auta nastąpiła awaria systemu ochrony pieszych . Oczywiście awaria spotkała mnie dziwnym trafem , no przypadek i niesamowity zbieg w czasie :-) Akurat czujnik postanowił sobie odpuścić po 3 tygodniach od naprawy ( zderzak był zdejmowany a wiec i siłą rzeczy było majstrowanie przy czujniku ) No i reklamacja a rozwiązanie jakie ? Jak oddam auto do serwisu i wpłacę kaucje to odezwa się do ubezpieczyciela , jeśli on nie zwróci kosztow to ja pokrywam :-) No tak to już jest , kaska wzięta od ubezpieczyciela to teraz rączki umywają :-) Co złego to nie auto fus a ja przy kolejnej odpukać stłuczce wybiorę inny serwis @ EDYCJA - Naprawiłem to na własna rękę i okazało się , ze była uszkodzona/przerwana wiązka a partacze z BMW Autofus nie byli w stanie tego zauważyć .
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 12:55
Salon - samochody nowe
Generalne wrażenie to ...
... refleksja nad wątpliwością, czy kierowcy BMW nabierają mentalności z salonu czy salon chłonie z buraków. Kupiłem se beemke, nowo. Serwisuje ja na Ostrobramskiej 3 raz. Pierwszy raz jak intruza mnie traktowali, naliczyli, potem znowu im przeszkadzałem i też mnie naliczyli. Tym razem mniej, choć robili to samo i pomimo wzrostu cen)))))))) Teraz jest 3 raz i już z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że w serwisie Zaporożca i Robura mają lepiej. Panie Tadeuszu FUS, abstrahując od braku kultury (dzień dobry tam jest zakazane?????), pomijając ton i kończąc na języku ciała ( sun się leszczu bo pan sprzedawca nadchodzi) to salon na Ostrobramskiej mijam z politowaniem. Zobaczymy jak mechanicznie się sprawią, bo obsługa klienta na poziomie Kaszub.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 01:29
Salon - samochody nowe
Jako właścicielka Aston ...
... Martin DBX, jestem głęboko rozczarowana poziomem usług, jakie oferuje jedyny autoryzowany serwis tej marki w Polsce. Oczekując standardów zgodnych z prestiżem marki, niestety muszę stwierdzić, że rzeczywistość znacznie odbiega od oczekiwań. Przez prawie pół roku czekałam na naprawę mojego samochodu, a gdy w końcu go otrzymałam, jakość wykonanych prac była daleka od akceptowalnej. Musiałam składać reklamacje z powodu nieprawidłowości, które nie zostały rozwiązane, a decyzje serwisu zmieniały się bez uprzedzenia i wyjaśnienia. Komunikacja z serwisem również pozostawiała wiele do życzenia – brak stałego opiekuna sprawy i ciągłe zmiany personelu tylko pogłębiały chaos. Co więcej, problemy z zawyżonymi fakturami i podejrzenia o nieuczciwe praktyki VAT-owe składają się na obraz firmy, która nie dba o dobro klienta. Posiadając monopol na usługi Aston Martin w Polsce, serwis powinien dążyć do propagowania najwyższych standardów. Tymczasem ich podejście może przyczynić się do dalszego odpływu klientów, podobnie jak miało to miejsce z wycofaniem marki z Polski kilka lat temu. Te doświadczenia zmuszają mnie do unikania tego serwisu w przyszłości, nawet jeśli oznacza to konieczność podróży na większe odległości w poszukiwaniu godnego zaufania miejsca naprawy.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 00:47
Salon - samochody nowe
Grupa Fus podbija ...
... oglądalność panom z the clinic Godlewski i Dybciak osoby skazane prawomocnie i figurujące w rejestrze osób skazanych!!! Wstyd! Osób poszkodowanych w get back Polska tysiąca a rodzina fus bawi sie z panami aferzystami.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 15:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 08:41
Salon - samochody nowe
Słabo, wymiana kół ...
... na zimowe trwało 3h mimo umówionego miesiąc wcześniej terminu. Pan który przyjął moje zgłoszenie nawet nie podszedł żeby poinformować o przedłużającym się czasie realizacji. A na koniec podszedł jakiś inny Pan i poinformował mnie że już gotowe. I oczywiście auto nie zostało umyte. A wydałem u nich 13k. Wyjątkowo nie polecam.
Użytkownik sieci
28 października 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Opinia o wizycie ...
... w salonie BMW Od dziecka marzyłem o BMW M2, więc kiedy postanowiłem spełnić swoje marzenie, zdecydowałem się na zakup samochodu bezpośrednio w salonie, aby uniknąć długiego oczekiwania na dostawę z USA i kontaktów z pośrednikami. Przed wizytą zadzwoniłem do salonu, gdzie potwierdzono, że interesujący mnie model jest dostępny i zaproszono mnie do odwiedzenia salonu. Z radością wyruszyłem w drogę, by w końcu zobaczyć swoje przyszłe auto. Na wejściu nikt mnie nie powitał ani nawet nie powiedział "dzień dobry". Po kilku minutach sam podszedłem do jednej z pracownic, pokazując jej ogłoszenie z wybranym samochodem i prosząc o pomoc. Pojawił się sprzedawca, który, jak się zdawało, nie był zadowolony z mojego przybycia. Najpierw poinformował mnie, że mogę kupić samochód wyłącznie na firmę, chociaż wcześniej zapewniano mnie, że to nie będzie problemem. W porządku, pomyślałem, zgodzę się na zakup na firmę. Okazało się jednak, że to nie koniec – wymuszono na mnie wzięcie leasingu na 6%, mimo że chciałem zapłacić całą sumę od razu. Co dziwniejsze, zakup auta bez leasingu był według sprzedawcy niemożliwy. Jeszcze bardziej zaskoczyło mnie to, że samochód, po który specjalnie przyjechałem, znajdował się w Meksyku. Od początku wyrażałem chęć natychmiastowego zakupu, a nie oczekiwania na dostawę. Gdybym chciał czekać, zamówiłbym auto bezpośrednio z USA, oszczędzając przy okazji. Ostatecznie zaproponowano mi oczekiwanie na dostawę przez kolejne 2-3 miesiące. Cała wizyta okazała się stratą czasu. Podczas rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że samochód jest dostępny, ale na miejscu okazało się, że go nie ma. Do tego odczułem całkowity brak chęci pomocy ze strony pracowników. Nie spodziewałem się, że autoryzowany salon BMW okaże taką postawę wobec klienta. Obsługa była niezadowolona i pozbawiona zaangażowania. Zamiast wsparcia i komfortu, czułem, że celowo dają mi do zrozumienia, że nie jestem mile widziany. Teraz jestem bardziej skłonny zamówić samochód bezpośrednio z USA, unikając zbędnych nerwów i tracenia czasu. Jeśli potrzebne jest potwierdzenie mojej wizyty, proszę sprawdzić nagrania z kamer z 28.10.2024 około godziny 11:50.
Użytkownik sieci
11 października 2024 17:48
Salon - samochody nowe
Auto zostawiłem na ...
... umówiony prosty serwis rano. Po 8 godzinach dostałem informację że "nic nie zostało zrobione i proszę auto odebrać".
Użytkownik sieci
8 października 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Byłem przynajmniej 3 ...
... razy - beznadzieja. Myc Kupienie jakiejkolwiek , nawet drobnej części, graniczy z cudem. Doradcy mało kompetentni, niechętnie chcą w czymkolwiek pomóc. Po prostu nie chcą lub nie umieją wyszukać potrzebnych części w swym komputerowym katalogu. Jeszcze do tego nadęte miny i nieuprzejmie obojętne zachowanie i patrzenie w komputer. Oferty do tej pory niedostalem Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 września 2024 15:14
Salon - samochody nowe
Dlaczego rozładowujecie samochody ...
... z lawet i tirów na drodze dojazdowej do mieszkań? Blokując pas ruchu przez cały dzień utrudniacie ruch mieszkańcom…
Użytkownik sieci
19 września 2024 18:22
Salon - samochody nowe
Zasłużona 1 gwiazdka, ...
... ponieważ pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, że miała zostać przesłana oferta na samochód i zapadła ze strony firmy cisza a klient musi pisać (zero odpowiedzi) i dzwonić żeby się dowiedzieć, że w międzyczasie samochód został sprzedany. Sprzedażowo bardzo słabo.
Użytkownik sieci
11 września 2024 22:37
Salon - samochody nowe
Tragedia nie polecam !!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 13:07
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba wręcz ...
... dramatyczna obsługa klienta, nie polecam chyba ze ktoś ma czas i ochotę tygodniami czekać na rozwój wydarzeń i zastanawiać się czy pracujące w BMW osoby panują nad obiegiem dokumentów i trzymają się terminów, są zorientowane w sprawie i rzetelne. Nieprofesjonalne podejście do Klienta, zmieniający się pracownicy którzy nic nie wiedza, chaos.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 12:52
Salon - samochody nowe
Auto zgłoszone na ...
... akcje serwisowe. Po przeglądzie stwierdzono że muszę czekać na część około 3-4 miesięce. Po 6 miesiącach dzwonię a Pan z serwisu stwierdził że auto nie podlega akcji ponieważ części zamontowane powinny być ok Szkoda że nie powiedział nic w dniu przeglądu.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 22:23
Salon - samochody nowe
BMW serwisowane od ...
... początku w ASO zgodnie z zaleceniami, na każde pikniecie auta.. Po 80 tys pęka uszczelka pokrywy, nie ma na to gwarancji- trudno. Naprawa zrobiona, drogo, trudno. Po 4 miesiącach to samo tylko gorzej bo kolejne pęknięcie uszczelki powoduje o wiele większe koszta. Znowu musieliśmy zapłacić za to samo w innym ASO. Po zgłoszeniu się do was otrzymałem odpowiedz- niech się tym zajmuje ASO do którego pan trafił z usterką. Naprawa 2 tyg- auto zastepcze na 3 dni- za kolejne mogę sobie zapłacić 240zl/doba. 3 letnie BMW i wycena prac na 30 tys łącznie.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 15:31
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... tego miejsca! Brak kontaktu z serwisem, na maile odpisują po miesiącu, natomiast telefonu nikt nigdy nie odbiera. Odradzam wszystko w tym salonie, a szczególności dział blacharsko lakierniczy! Naprawdę auta trwała łącznie ponad 2 miesiące, żeby uzyskać jakiekolwiek informacje trzeba udać się tam osobiście. O rozliczenie naprawy trzeba się dopraszać, tragedia.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 22:24
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... negatywnie ocenić dział motocykli w Państwa salonie. Jako potencjalnych klient zainteresowany zakupem motocykla, zgłosiłem chęć odbycia jazdy testowej poprzez kwestionariusz dostępny na stronie BMW Motorrad. W odpowiedzi otrzymałem potwierdzenie przesłania wniosku wraz z informacją, iż niebawem zgłosi się do mnie osoba odpowiedzialna za sprzedaż motocykli u wybranego dealera celem umówienia terminu jazdy testowej. Jakie było moje zdziwienie, gdy po dwóch dniach otrzymałem e-maila odnoszącego się jedynie do przygotowania oferty zakupu motocykla z kompletnym pominięciem wątku jazdy testowej. Niestety Pan Dariusz po otrzymaniu mojej odpowiedzi, iż na dzień dziejszy (raczej ciężko kupować "kota w worku" bez zazpoznania sie z motocyklem) jestem zainteresowany jazdą testową, pozostawił moje zgłoszenie bez jakiegokolwiek odpowiedzi....Jak widać, liczy się tylko klient którego pierwsza wizyta bądź kontakt zakończy się od razu podpisaniem umowy sprzedaży towaru, a jak wiadomo motocykl to bardzo indywidualny pojazd którego nie da sie kupić jedynie po zdjeciach z prospektu i na podstawie artykułów prasowych. Na szczęście w Warszawie są inni przedstawiciele marki BMW Motorrad, którzy są bardziej zainteresowani "partnerską" współpraca i tam też podjąłem dalsze czynności celem poznania motocykla i jego ewentualnego zakupu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 20:26
Salon - samochody nowe
Również mocno odradzam ...
... serwisowanie w BMW FUS. Zostawiłem samochód na wymianę oleju, pracownik odprowadzając samochód na warsztat wyjechał poza teren serwisu na drogę publiczną (pomimo ,że mógł przejechać przez plac,) w trakcie jazdy zrobił sobie „przy gazówkę” na światłach i ruszył w sposób agresywny – zrobił sobie test!. Zgłosiłem ten incydent niezwłocznie do pracownika któremu zdawałem kluczyki ,obiecał ,że porozmawia z Kierownikiem Serwisu (Kierownik serwisu nie znalazł czasu w trakcie mojej wizyty jak również nie zadzwonił – pomimo że taką obietnicę otrzymałem). Ponadto straszenie mało miejsca na parkingu, strasznie nie komfortowe miejsce.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 18:42
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam. ...
... Obsługa na bardzo niskim poziomie, zarówno z działu serwisowego, jak i sprzedażowego. Musicie się jeszcze wiele nauczyć, bo kompetencji miękkich nie macie w ogóle. Słoma z butów wystaje i tyle w temacie. Lepsza obsługa jest na poczcie niż tu…