86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 10:36
Salon - samochody nowe
Tego oczekiwałem udając ...
... się do salonu. Spędziłem tu nieco czasu, ale to dlatego, że naprawdę było co oglądać, oczywiście samochód kupiłem ;).
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 22:56
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa sprzedaży ...
... nowego samochodu. Gorąco polecam Pana Michała Fedorskiego, jest bardzo zaangażowany i ma szeroką wiedzę o pojazdach. Jazda testowa była bardzo sympatyczna.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 09:40
Salon - samochody nowe
Miła oraz profesjonalna ...
... obsługa. Doradztwo na wysokim poziomie. Serwis zawsze daje radę!
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 20:28
Salon - samochody nowe
Zarówno serwis, jak ...
... i salon oceniam bardzo dobrze! Przede wszystkim na uwagę zasługuje rewelacyjne doradztwo i duża pomoc na każdym etapie!
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 13:39
Salon - samochody nowe
Serwis zasługuje na ...
... bardzo dobrą opinię! Korzystałem już drugi raz i absolutnie się nie zawiodłem!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 17:54
Salon - samochody nowe
Bardzo miły i ...
... pomocny Pan z działu części zamienne.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 15:26
Salon - samochody nowe
Uwielbiam samochody tej ...
... marki, zakup kolejnego auta był więc dla mnie dużym przeżyciem. Zadbano o mnie i doradzono w wyborze modelu, a nie ukrywam, że na tym naprawdę mi zależało.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 15:00
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej polecam tego dealera!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 12:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 22:57
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa na ...
... najwyższym poziomie na każdej możliwej płaszczyźnie. Począwszy od wyboru auta,informacji o danym etapie aż do odbioru auta( bez opóźnienia) . W 100 % polecam p. Michała Fedorskiego. Właściwy człowiek na właściwym miejscu,z ogromną wiedzą i zaangażowaniem.Widać,że jego praca to jego pasja , którą zaraża . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję jeszcze raz. Napewno do zobaczenia.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 22:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 18:44
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i przyjemna ...
... obsługa klienta przez Michała Fedorskiego. Nowy samochód był gotowy do odebrania przed planowanym terminem. Polecam ten salon.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 16:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa od ...
... początku zamownia aż do wydania auta, byłem obsługiwany przez p. Filipa Machalowskiego, kontakt na bieżąco na jakim etapie było moje zamownie, bardzo profesionalna obsługa przy wydawaniu auta. BMW Auto Fus godni polecenia.
Użytkownik sieci
28 marca 2022 19:10
Salon - samochody nowe
Super obsługa i ...
... chętni do pomocy ludzie. Serdecznie polecam 💪
Użytkownik sieci
20 marca 2022 08:34
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa w ...
... salonie i w serwisie. Możliwość umówienia przeglądu w aplikacji. Bardzo dobry kontakt. Pracownicy na bieżąco informują o wszelkich istotnych sprawach, a filmik z przeprowadzonego przeglądu to wisienka na torcie. Wystrój salonu i to jak prezentują się tam samochody to najwyższa klasa. Przeczytałem kiedyś, że pierwszy samochód marki sprzedaje salon, a każdy kolejny serwis. Coś w tym jest.
Użytkownik sieci
18 marca 2022 17:34
Salon - samochody nowe
Dział motocykli - ...
... sprzedarz i serwis - obsługa perfekcyjna.
Użytkownik sieci
18 marca 2022 15:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2022 15:17
Salon - samochody nowe
Oddałem swoje BMW ...
... serii 5 na przegląd. Szybko terminy, kontakt z obsługą bardzo miły.
Użytkownik sieci
8 marca 2022 16:57
Salon - samochody nowe
EDIT: Na szczęście ...
... Auto Fus się obudził (po dodaniu niepochlebnej opinii w Google) i po 2 miesiącach sprawa ma swój szczęśliwy finał. Zmieniam zatem ocenę na wyższą. Nie chcę oceniać obsługi klienta w trakcie procesu sprzedaży, bo tu (jak na pandemię i oczywiste braki związane z produkcją) jest całkiem ok. Moje złe doświadczenie jest związane z obszarem ubezpieczeń. Sprawa dot.aneksu do polisy ciągnie się długo. Od połowy grudnia nie tylko nie jest sfinalizowana, ale i nie mam żadnej odpowiedzi od agentki ubezpieczeniowej. Po sporej serii maili bez echa i nieodebranych telefonów udało mi się raz dodzwonić do Pani i usłyszałam, ze moja sprawa nie będzie poprowadzona w najbliższym czasie przez Panią, bo jest sama od 3 miesięcy i nie ma czasu się nią zająć. Na tym komunikat się zakończył, bez podania żadnego alternatywnego rozwiązania czy nawet przybliżonej daty powrotu do tematu. Jeśli Auto Fus ma braki kadrowe, to oczywiście współczuję firmie, bo sama jako przedsiębiorca borykam się z brakiem pracowników. Jednak nie jest to odpowiedzialności klienta. Nie wyobrażam sobie pozostawić klienta na lodzie z rozpoczętą już sprawą, bez żadnego wsparcia. W Auto Fus niestety tego doświadczyłam
Użytkownik sieci
6 marca 2022 18:35
Salon - samochody nowe
Godziwa cena za ...
... wymianę oleju w starszym samochodzie powyżej 5lat. Nie trzeba się tułać po garażach, tylko troche się czeka 3,5 h to takie od ręki 😁