86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2017 20:31
Salon - samochody nowe
Bedac niedaleko wstapilem ...
... ostatnio zasiegnac rady co do wymiany jednej drobnej czesci. Przedstawiciel serwisu nie wykazal sie jednak znajomoscia podstawowych potrzeb serwisowych samochodow marki w ktorej pracuje i nie proponowal ale wrecz udowadnial mi ze potrzebna jest (dosc kosztowna) wizyta w serwisie. Sprawdziwszy youtube i forum, wymiany dokonalem sam w domu w ciagu 15 minut. Radze weryfikowac jakiekolwiek zalecenia serwisu u tego dealera.
Użytkownik sieci
3 października 2017 08:10
Salon - samochody nowe
Oszuści
Użytkownik sieci
26 września 2017 19:33
Salon - samochody nowe
Miły i uczynny ...
... personel? Tak, ale tylko na etapie sprzedaży. Gdy się pojawi problem, to można usłyszeć od obsługi, ze "teraz już nie chcą współpracować". Szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
23 września 2017 14:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2017 14:04
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Pani ...
... od leasingu z protekcjonalnym tonem, bez zaangażowania i ochoty do pracy.
Użytkownik sieci
10 września 2017 07:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lipca 2017 23:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 maja 2017 09:04
Salon - samochody nowe
W dn. 30.05.2017 ...
... umówiłem się na kolejne uszczelnienie tylnego mostu zgodnie zaleceniem konsultanta Tomasza K. po typowym przeglądzie 60 000przed niecałym miesiącem. Przyjechałem godzinę wcześniej. Serwis nie ma żadnej usystematyzowanej kolejki obsługi więc, kto większy, silniejszy lub bardziej chamski ten lepszy. Po pewnym czasie część obsługujących zniknęła. Później dowiedziałem się, że zaskoczyła ich delegacja z Niemiec. Klient jest zerem więc, ani informacji, ani przepraszam, ani określenia terminu. Po prostu nic. A klient czeka, czeka, czeka, czeka na przyjęcie umówionego auta i potwierdzonego przymusowym SMS dla debila. Po wyznaczonym przez BMW czasie zlitował się jeden z wolnych pracowników i przyjął zlecenie. Jak sądzę teoretycznie, bo przypisany zostałem do pana Marka A. i od niego zależało zapewne uruchomienie. Co ciekawe i wyjątkowe, zlecenie zostało wypisane na kopercie i to nawet nie na stronie adresowej. Bez komentarza. Po godzinie otrzymuję informację, że auto jest do odbioru i usterki nie potwierdzono. Ten sam serwis. Gdzieś jest niekompetencja. Masę niekompetencji i ignorancji. Odrębne oczekiwanie 1 godz. było na wydanie auta, bo próbowano mi je wydać bez potwierdzenia, że byłem na zaleconym przez firmę Fus serwisie. W serwisie BMW straciłem 3 godz. a w sumie z dojazdem pół dnia, pieniądze i utratę możliwości zarabiania dalszych. To czy jest to sytuacja zarejestrowana w systemie komputerowym czy został "przepuszczony" poza to już nie moja sprawa. Od wczoraj przestałem być klientem serwisu BMW Auto Fus. Nie te czasy panowie. Jest XXI wiek.
Użytkownik sieci
8 maja 2017 16:54
Salon - samochody nowe
Jedno zamówienie części ...
... trwa 10-15 min (nowe kliczyki) na ogromy sklep tylko jedna osoba obsługuje dział części. Sklep tylko dla bardzo cierpliwych. Do tego kasa obok ...
Użytkownik sieci
28 lutego 2017 07:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2017 11:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2017 19:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 października 2016 11:53
Salon - samochody nowe
Pierwszy serwis mojej ...
... 430d GC trwał ponad 5 godzin. Podobno kilkukrotnie trzeba było powtarzać kodowanie...podobno, bo nie otrzymałem żadnych dokładnych wyjaśnień. Nie mogłem zobaczyć auta na podnośniku tak jak mi wcześniej proponowano. Atmosfera jak u Janusza w jakimś osiedlowych garażu. Auto oddane nieumyte i ze zdjętą kamerką... super serwis, ale ludzie kiepscy...to tak jak z tym fortepianem przy wejściu. Co z tego, że jest jak nikt nie umie na nim grać.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2016 16:12
Salon - samochody nowe
Jeżeli jesteś ubrany/a ...
... w lepsze ubrania wtedy ktoś szybko do Ciebie podejdzie gdyż wiedzą bądź myślą że masz kasę, babeczki w recepcji flirtuja z innymi pracownikami. W poczekalni powinny babeczki z recepcji podać Ci kawę gdyż czas oczekiwania na pomoc może być długi, zależy jak jesteś ubrany, jednak jeżeli masz na sobie normalne ciuchy to tej kawy się nie doczekasz, musisz być dobrze ubrany żeby obsługa Cię dostrzegła.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2016 16:55
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... mogłoby być znacznie lepsze. Czas oczekiwania na pojazd znacznie dłuższy, niż ten, który został oszacowany przez doradcę. Można odwiedzić placówkę, pod warunkiem, że nie wyśle się kobiety, którą starają się naciągnąć na wszystko co można. Ceny jak w ASO, a gwiazdka za dobrze umyte auto.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2016 04:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2016 15:44
Salon - samochody nowe
Dwa razy umawiałem ...
... się na serwis auta i akcje serwisową, za pierwszym razem nie mieli części reakcja tak jakby nic się nie stało za drugim razem część nie pasowała to zwalili oczywiście winę na BMW. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2015 12:01
Salon - samochody nowe
Słabo. Umiawiasz się ...
... do serwisu, dostajesz SMS potwierdzający termin po czym przyjeżdżasz i czekasz ponad godzinę..
Użytkownik sieci
14 października 2015 16:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2015 16:23
Salon - samochody nowe
Byłem kolejny raz ...
... z moją 550i, i szkoda mówić na temat doradców serwisowych i ich podejścia , jedyne co ratuje ich wizerunek to dobrze umyte auto!!! Brawo Panowie z myjni, reszta kicha