86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Po oddaniu sprawnego ...
... samochodu otrzymałem samochod niezdatny do dalszej jazdy! Pracownicy nieuprzejmi wręcz aroganccy. Brak szacunku do klienta no chyba że przychodzi z workiem siana... Po otrzymaniu samochodu okazało się że zostały w nim uszkodzone hamulce! Dodam że sprawny samochód trafił na zwykły serwis.. omijać szerokim łukiem !
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 16:55
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Upuściłem samochód do serwisu, podczas gdy byłem na bieżąco informowany o tym, co się dzieje z naprawą i czasem, samochód został zwrócony brudniejszy i z nietypowymi plamami na całej przedniej szybie, samochód nie był nawet sprawdzany pod kątem poziomu płynów lub coś doładowano. Personel recepcji był zajęty telefonami komórkowymi zamiast reagować na wchodzących klientów. Ogólnie bardzo słabe wrażenia w porównaniu ze zwykłymi wysokimi standardami BMW. Po wskazaniu, jak brudny był samochód, zespół zabrał go do umycia, jednak nie powinienem o to prosić. (Wersja oryginalna) Dropped my car for the recall service, while I was kept up to date on what was happening with the repair and the timing, the car was returned back dirtier and with unusual stains all over windscreen, the car wasn’t even checked for fluids level or had anything topped up. The reception team was to busy with their mobile phones instead of reacting to customers walking in. Overall very poor experience compared to usual high BMW standards. After pointing out how dirty the car was the team took it in to wash, however I shouldn’t have to ask for that.
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 14:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 12:21
Salon - samochody nowe
Na umówienie naprawy ...
... czekamy już ponad 2 tygodnie, telefonu nie raczą odbierać, nie oddzwaniają pomimo nagrywania wiadomości od kilku dni. Przy zakupie auta wszystko jest pięknie, a jak przychodzi do naprawy to już widzę jest problem i olewanie klienta... Brawo BMW AUTO FUS!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Moje BMW wzielo ...
... udzial w akcji serwisowej na wymiane maglownicy. Po wymianie stuki i bledy po podpieciu komputera. Pokazalem Panu z serwisu ze nie mialem zadnych bledow przed oddaniem auta, na co mi odpowiedzial ze on nie zna tego programu jakiego ja uzywam i mozemy sprawdzic na moj koszt ponownie. Auto niby umyte i wysprzatane, w srodku na fotelu kierowcy papierki po lizakach i cukierkach, niestety mam tylko to jedno zdjecie. Żenua jak na taki serwis.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 11:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
To miejsce to ...
... porażka. Pseudo faceci w obcisłych rurkach, cipcioczki z lakierkiem na włoskach ale fachowości to minimum. Pomijam już ze czekałam 30 min na umówiona godzinę z reklamacja... i się nie doczekałam! Była wymiana zwykłego zderzaka, 1 cześć robili to tydzień.... a po tym czasie, magicznie auto inaczej pracowało z spalania 8.7 chla 10.5.... auto głośno pracuje a była wymiana zderzaka ponoć tylko..... DNO, krętacze omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Serwis na Ostrobramskiej ...
... to jakieś nieporozumienie. Byłem umówiony na czynności serwisowe, oczywiście jak to bywa u Auto Fus stojąc przy stanowiskach serwisantów, czekałem dobre 15 min aż ktoś się mną zainteresował i ruszył się z przed komputera. Informując serwisanta, że jestem umówiony na naprawę, zamiast chętnie pomóc i udzielić niezbędnych informacji to usiadł przed komputerem coś tam klikał, gdy go o coś zapytałem tylko odburknął, nawet nie spojrzał na mnie. W sumie nic się od niego nie dowiedziałem. Na koniec pytam ile będzie trwała naprawa, odpowiedział, że ok. 2h i że do mnie zadzwoni jak będzie już koniec, oczywiście na telefon się nie doczekałem, wracam po 2h, gdzie się okazuje, że jeszcze potrzebują 30 min, oczywiście nikt nie mógł zadzwonić i uprzedzić. Jeszcze pan obrażony, że się go zapytałem czemu nikt nie zadzwonił i nie poinformował, że naprawa się przeciągnie. Rozumiem każdy może mieć gorszy dzień, ale to nie pierwszy raz gdy jako stały klient tego dealera jestem traktowany jak śmieć, który jest przydatny tylko jak zostawia kilkaset tysięcy na nowe auto, to wtedy wszyscy koło Ciebie skaczą, a później to się pan goń i nie zawracaj nam głowy. Zwracam się z prośbą o wysłanie serwisantów na prawdziwe szkolenie jak rozmawiać z klientem i jak się zachowywać w stosunku do niego. Aż się wierzyć nie chce, że w salonie premium, mają klienta za nic. To już w salonach z tańszymi samochodami, lepiej podchodzą do klienta. Jak widać im droższy samochód tym bardziej mają klienta w dup*e. Nigdy więcej nie zakupie u Państwa samochodu, bo nie po to wydaję co 3 lata po 300 pare tysięcy, żeby być traktowany jak wróg.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2020 19:28
Salon - samochody nowe
Niestety usługa przeglądu ...
... (zwykłe okresowe sprawdzenie) zamiast obiecanej 1,5h trwała ponad 2,5h. Samochód dostałem brudny
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2020 20:14
Salon - samochody nowe
po dzisiejszej wizycie ...
... zmieniam na 1 gwiazdkę. Zero kontaktu z serwisem, jak już się udało skontaktować okazało się ze pozostała godzina na odbiór bo zamykają właśnie.
Użytkownik sieci
24 marca 2020 13:39
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... - Dno! Doradca serwisu Łukasz Ozarek nie umie wysłuchać, nie potrafi zrozumieć informacji i neguje podstawowe zasady obsługi serwisowej. Na początku odmówił przyjęcia oraz zgłoszenia do BMW Asistance mimo wytłumaczenia nietypowych szczegółów sytuacji. Został pouczony przez BMW Asistance, że jednak musi przyjąć samochód. Po tym wymagał dokumentów dot. ubezpieczenia naprawy, gdzie po zgłoszeniu do WAGAS potwierdzili, że nie potrzebują tych dokumentów, co znowu przeciągało załatwienie sprawy.... Później odmówił przyjęcia dokumentów dot. naprawy z poprzedniego serwisu, mimo informacji, że to jest kontynuacja i sprawa zależna, żeby po kilku dniach zadzwonić o prosić o dostarczenie tych dokumentów, bo są jednak wymagane. Mr Ozarek - to typowy przykład pracownika, który się pomylił w wyborze zawodu i nie potrafi zrozumieć, na czym polega obsługa klienta.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 17:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kolejna ...
... wizyta i kolejne coś nie gra. Umawiam się na wizytę wymiana klocków - brak części, zero telefonu zero informacji. Trzeba pojechać na umówiona wizytę, żeby się przekonać, że nie ma części. Na zadawane pytania dotyczące auta są zdawkowe odpowiedzi lub na zasadzie "...co w ogóle Pan chce..." i teraz hit, po kontroli stwierdzono, że mam tarcze do wymiany tylne, na pytanie dlaczego bo przekroczyłem próg minimalny zużycia, to się pytam ile maja obecnie 20,3mm przy tarczach, które zakładane jako nowe mają 20mm. Więc się pytam jakim cudem są szersze niż nowe? i Dlaczego są zaklasyfikowane do wymiany? ....
Użytkownik sieci
7 marca 2020 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2020 10:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 15:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 19:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 11:00
Salon - samochody nowe
Przed chwilą miałem ...
... wątpliwą przyjemność rozmawiać z Państwa pracownikiem Cezarym Chmalem. Jako stały klient BMW Polska posiadający rabat flotowy, byłem zainteresowany zakupem nowego auta, które stoi u Państwa w salonie, ponieważ żonie kończy się wynajem długoterminowy Coopera S. Dawno nie spotkałem się z tak impertynenckim i aroganckim podejściem do klienta. Teraz nie dziwi mnie już, że stoją u Państwa nowe auta z 2018.