92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 06:58
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... ocenić pozytywnie. Pierwsze spotkanie było ok więc miałam nadzieję, że dojdzie do finalizacji zamówienia któregoś z nich. Przygotowana konfiguracja wymagała kilku poprawek i miała zostać przygotowana jeszcze tego samego dnia, którego dzwoniłam. Niestety mija już drugi tydzień, konfiguracji jak nie było, tak nie ma, sprzedawca nie odbiera telefonów, nie odpisuje i nie oddzwania. Jestem bardzo rozczarowana podejściem do klienta bo marka jest uważana za premium.
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 10:47
Salon - samochody nowe
nic nie jest ...
... na czas, nierzetelny salony, brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 17:13
Salon - samochody nowe
Konsultanci wiecznie zajęci, ...
... nie oddzwaniają pomimo obietnic. Polecam poszukać innego serwisu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 17:11
Salon - samochody nowe
Sprzedajcie auta elektryczne ...
... i promujecie elektromobilność, a auta do serwisu, zaznaczam z silnikami spalinowymi pozostawione są na miejscach przeznaczonych dla elektrykow na czas ladowania... jako wasz klient jestem rozczarowany.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 11:01
Salon - samochody nowe
I strongly do ...
... not recommend this garage. Being a french person and not knowing this country yet, I trusted this garage to repair my Mini Cooper but I shouldn’t Then I was welcomed by Mr. Konrad who, apart from talking about invoices and putting a key in a box to say when maintenance is due, doesn't know much about customer relations and cars Following their diagnosis, it turned out that my problem was with the distribution chain (at the same time they took the opportunity to change the ignition coils, the engine cover, the brake fluid..) the bill for repairs amounted to over 9000PLN, and after all these repairs it turned out that the problem was still there, the only solution is to pay more to try to repair or to pay 32000 PLN to change the engine of a 2007 mini. After more than 6 months(my car was stuck in their garage) and the threat of lawyers I got my car back in the same condition as I left it, and I paid 50% of the bill, I had to take my car to Warsaw to a specialised garage Mini (SWIAT MINI) and it turned out that the problem was that he had fitted the timing chain incorrectly. So I contacted the garage again to find out how it was possible to tell me that my engine was broken when the problem came from the fact that they were all incompetent, Ms Kamilia Krawczyk answered me (without hello or greetings) that the vehicle has been properly repaired. I really don't recommend this garage.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 20:07
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... BMW oraz ich serwisem są skrajnie negatywne. Od samego początku miałem do czynienia z nieprofesjonalną obsługą i brakiem szacunku ze strony kierownika salonu oraz kierownika serwisu. Obaj bagatelizowali moje problemy, nie dotrzymywali słowa i w ogóle nie angażowali się w rozwiązanie sprawy. To absolutnie nieakceptowalne, szczególnie od marki, która powinna zapewniać najwyższy standard obsługi klienta. Moje doświadczenia obejmują szereg poważnych problemów: Auto po naprawie w opłakanym stanie – Po zakończeniu naprawy, auto, które mi oddano, było całe pobrudzone czymś tłustym od środka, co świadczy o całkowitym braku dbałości o stan techniczny i estetyczny pojazdu. To skandaliczne, że klient dostaje pojazd w takim stanie po naprawie. Uszkodzenia w wyniku naprawy – Uszkodzony został grill oraz zderzak, co jest absolutnie nieakceptowalne. Zderzak był porysowany, a grill wgnieciony. Stan pojazdu w momencie odbioru zdecydowanie różnił się od tego, w którym oddałem go do serwisu. Boczki źle złożone – Po wymianie systemu ambilight boczki zostały źle złożone cztery razy. Do dnia dzisiejszego, mimo wielokrotnych wizyt, nie zostały złożone prawidłowo, co świadczy o całkowitej niekompetencji serwisu. Auta zastępcze w fatalnym stanie – Gdy korzystałem z auta zastępczego, pojazd był brudny w środku, co świadczy o braku dbałości o szczegóły i szacunku dla klienta. Dodatkowo auto było wyposażone w lampy z eventu, co w ogóle nie przystoi dla marki premium. Brak kompetencji i odpowiedzialności – Obsługa serwisowa była całkowicie niekompetentna, a wszelkie moje próby rozwiązania problemów kończyły się ignorowaniem sprawy lub odsyłaniem mnie od jednego działu do drugiego. Serwis migał się od odpowiedzialności, zamiast wykonać rzetelną naprawę i przeprosić za zaistniałą sytuację. Z powodu tak fatalnej obsługi oraz nieprofesjonalnego podejścia BMW, sprawa zakończyła się na drodze prawnej. Nie polecam tej firmy nikomu – brak szacunku dla klienta, brak kompetencji i totalny brak dbałości o jakość usług to niestety norma w tym przypadku. NIE POLECAM! NIE JESTEM PIERWSZĄ OSOBĄ KTÓREJ USZKODZONO POJAZD W TYM SALONIE BMW!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 12:58
Salon - samochody nowe
Jestem klientem od ...
... kilku lat kupiłem i serwisowałem u nich ponad 10 samochodów. Niestety ostatnia wizyta zakończyła się uszkodzeniem mojego samochodu niby spadła na niego paleta z częściami. Przez ponad dwa tygodnie zbywają mnie i olewają pojazd nadal stoi uszkodzony. Ostrzegam prze oddawaniem pojazdów na ten serwis.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Zlewka klienta przy ...
... chęci zakupu auta za ponad pół miliona. Korancki jednak wie z czym się je bmw. 🤡
Użytkownik sieci
10 października 2024 20:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam, sprzedawcy ...
... chamscy. Wydaje im się, że są z wyższych sfer.. (?)
Użytkownik sieci
10 października 2024 20:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2024 18:53
Salon - samochody nowe
500 zł mandatu to zdecydowanie za mało.
Użytkownik sieci
7 października 2024 22:00
Salon - samochody nowe
Bydło a nie ludzie. https://youtube.com/shorts/lq5Ud9mFXkI?si=n9AJ7xylvdscB5Vt
Użytkownik sieci
6 października 2024 09:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Obejrzyjcie film, bandyci.drogowi ...
... , to się dowiecie co za głąby tam pracuja
Użytkownik sieci
24 września 2024 09:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Witam, odwiedziłem salon ...
... sprzedaży celem obejrzenia samochodu bmw x5 poprosiłem o wskazanie Pana o imieniu Łukasz, gdyż chciałem być ok względem jego osoby ponieważ wcześniej rozmawiałem z nim jako pierwszym odnośnie zakupu tego właśnie samochodu. Już przy kontakcie telefonicznym Pan Łukasz nie był zbyt pomocny gdy prosiłem o wstępną wycenę i zapraszał do salonu. Poprosiłem o pokazania mi samochodu i z nie chęcią Pan wyszedł na dwór mi go przedstawić, tam okazało się że samochody stoją bardzo ciasno ustawione obok siebie co prawie uniemożliwiało mi wejście. Pan Denis nie był w stanie wejść do samochodu a że padało powiedział że idzie do środka a ja mam sobie oglądać samochód, po chwili samochód się zamknął do tego zaczął wyć alarm, chciałem obejrzeć tył lub bagażnik ale niestety samochód się zablokował. Wróciłem do salonu i po podejściu do Pana Łukasza i powiedzenie dlaczego mnie zostawił stwierdził bo pada deszcz... trochę zaskoczyło mnie takie podejście do klienta który mocno jest zainteresowany zakupem samochodu za prawie 500tys złotych. Po moim oburzeniu Pan stwierdził że to mój problem czy moja sprawa 🤯 poprosiłem w recepcji o innego sprzedającego i ten okazał się już dużo bardziej profesjonalny. Odwiedziełem także inny Salon w Trójmieście z którego to uważam że Pan Łukasz Denis powinien się uczyć podejścia do klienta. Parking i wjazd bardzo ciasny i trudny. Mam nadzieję że uda mi się nabyć samochód o którym mowa, ale będzie to w innym salonie w Gdyni 😉
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2024 09:35
Salon - samochody nowe
Przyszliśmy do salonu ...
... w celu zakupu auta, niestety przez 15 min oczekiwania na handlowca przy biurku nikt się nie pojawił. Pani z recepcji przydało by się szkolenie z obsługi klienta bo sporo jej brakuje, no ale każdy kiedyś zaczynał ;) Tak sobie siedząc w oczekiwaniu przy tym biurku, wykonałem nawet telefon do salonu w celu poinformowania po raz kolejny że całe czas tam jesteśmy😂, po kilku minutach przyszedł ktoś i powiedział że “Konrad zaginął”🤣 - mieliśmy ubaw po pachy co tam się dzieje. Życzę poprawy, w końcu to BMW.
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Mały, ciasny salon, ...
... brak samochodów. Brak profesjonalizm. Tu sprzedaje się samochody " po znajomości " a może trzeba dać łapówkę żeby wydać 500 tyś
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 21:59
Salon - samochody nowe
Do obsługi premium ...
... daleko. Gdyby m€rcedes nie wspierał finansowo z@bijania p@lestynskich dzieci zdecydowalibyśmy się na konkurencję. Smutek, że BMW nie sprawdza poziomu świadczonych usług w salonach, może czas na wycieczkę pracowniczą do salonów w Berlinie czy Monachium?. Większy szacunek i uprzejmość do klienta można uświadczyć w salonie Skody czy Toyoty. Jesteśmy posiadaczami nowego BMW ze względu na komfort auta, ale ze względu na podejście do klienta nigdy byśmy się nie zdecydowali. To zatem gdzie to premium? Te pozytywne komentarze to wyżebrane po znajomych pracowników ?
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 18:02
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... dołączyć do wielu dobrych opinii. 3 miesiące temu odebrałem M2 - nie zdawałem sobie sprawy, że w nowym samochodzie może brakować pewnych elementów wyposażenia(gaśnica, zestaw naprawczy do kół, apteczka, zabezpieczenie do odkręcania kół). Po powrocie do domu po kilku dniach użytkowania samochodu zauważyłem brak tych elementów i zgłosiłem to osobie sprzedającej mi samochód. Od połowy kwietnia wymieniam smsy i niestety nie wszystko dotarło. Podejście sprzedającego poniżej wszelkiej formy ( rozmawia ze mną jakbym pierwszy raz wsiadł do BMW a w chwili obecnej mam cztery sztuki i jeżdżę marką od 25 lat) . Mówienie, że na zabezpieczenie do kół trzeba czekać miesiąc zakrawa na śmiech. Oczywiście odczekałem ten miesiąc i nic. Dla porównania miesiąc później odbierałem auto w Bawaria Katowice - sprzedający zapomniał o gumowych dywanikach i macie do bagażnika - za trzy dni wszystko było pod drzwiami. Jako klient marki premium wymagam aby dobra obsługa była zarówno przed sprzedażą jak po sprzedaży pojazdu - wtedy z chęcią wraca się do salonu .