91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 16:30
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Samochód nie został naprawiony na czas i nie został ostrzeżony, że samochód nie jest gotowy w wyznaczonym terminie. Straszna obsługa (Wersja oryginalna) The car was not repaired on time and was not warned that the car was not ready at the previously appointed time. Terrible service
Użytkownik sieci
22 maja 2022 11:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu.Całkowity brak zaangażowania ze strony pracownika zajmójącego się moim samochodem oraz ignorancja . Samochód z ujawnioną wadą fabryczną (Przewód plusowy akumulatora) stał w serwisie 2 miesiące w owym czasie serwis nie był w stanie porozumieć się z Bmw Polska co mają zrobić. Po interwencji u Pana kierownika którego pozdrawiam (Jedyna kompetentną osoba w tym serwisie) okazało się że Bmw nie bierze odpowiedzialności za swoje błędy i radzi mi zezłomować samochód.Po 3 dniach od zabrania samochodu z serwisu naprawiłem go na własny koszt w niezależnym serwisie. Można ...
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 22:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 20:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługi serwis
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 21:38
Salon - samochody nowe
Obsługa w miare ...
... miła ale niektórzy mocno nadąsani w serwisie jak by góru byli i ta uprzejmość widać sztuczna
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 14:15
Salon - samochody nowe
Auto zostało odstawione ...
... na naprawę zderzaka po stłuczce, przy naprawie została zdemontowana chłodnica, jednak po naprawie nie został odpowietrzony układ chłodzenia, czego skutkiem było kilkukrotne przegrzanie silnika zanim kierowca zorientował się że coś jest nie tak. Oczywiście w związku z tym kolejne umawianie wizyty, i kolejne tygodnie unieruchomionego auta. Czy w serwisie pracują chłopaki po gimnazjum, czy osoby wykształcone w kierunku mechaniki a nie mają podstawowej wiedzy żeby odpowietrzyć układ chłodzenia? Sam zderzak naprawiony prawidłowo.
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 09:11
Salon - samochody nowe
Przeciętna obsługa klienta - tłuste koty.
Użytkownik sieci
27 września 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Do serwisu trafiłem ...
... przypadkowo szkoda w Gdańsku, wiec pomoc drogowa tam zawiozła moje F34. Szkoda była naprawiana z polisy AC Naprawa trwałą dość długo, bo 1,5 m-ca, ale nie to okazało się największą bolączką tegoż serwisu. Przed odebraniem auta (chyba ze dwa dni) zostałem poinformowany telefonicznie, że do wiany mam tarcze i klocki hamulcowe, bo już je słychać, na co się nie zgodziłem. Oczywiście nie było to prawdą, bo słychać było łożysko w jednym z kół (efekt kolizji). Po wyjechaniu z serwisu natychmiast zadzwoniłem z informacją, że nieprzyjemny dźwięk, który wydobywa się z układu jezdnego to raczej nie są hamulce. Pan zapewniał mnie, że są to blaszki przy kończących się klockach, bo to sprawdzali... Znalazłem na mieście warsztat, który prawie od ręki wymienił klocki hamulcowe (wymiana tarcz nie była konieczna przy przebiegu około 35 tys. km) i jednoznacznie stwierdził, że wydali mi samochód z uszkodzonym łożyskiem. Wróciłem i łożysko wymienili niemalże od ręki, ale wcześniej zrobiłem małą awanturkę za brak profesjonalizmu. Między czasie wyświetlił się komunikat o niskim poziomie oleju dosłownie 2 kilometry po wyjechaniu z serwisu o czym poinformowałem obsługę. Niski poziom oleju został zignorowany pomimo, że samochód ma wykupiony pakiet 5lat/100tys. km. bezpłatnych przeglądów i wymian oleju. Niski poziom oleju był efektem kolizji i widocznego wycieku, na placu BMW było to doskonale widać. BMW za naprawę wystawiło do PZU fakturę na ponad 80 tys. zł., ale na dolanie maksymalnie 1 litra oleju zabrakło... Jak się później okazało na uzupełnieniu czynnika chłodniczego też zaoszczędzili. Samochód odbierałem pod koniec kwietnia, kiedy temperatury były dość niskie. Już w czerwcu, kiedy klimatyzacja powinna chłodzić okazało się, że w układzie jest tylko 15% wymaganej ilości czynnika odpowiadającego za chłodzenie. Dodam, że układ był szczelny i wystarczyło tylko go uzupełnić podczas uruchomienia po wymianie chłodnic. Podczas diagnostyki klimatyzacji w warsztacie podłączyli moją trójkę GT pod komputer. Okazało się, że po naprawie nawet nie skasował błędów, które pojawiły się po kolizji. Błędy nie miały wpływu na moje użytkowanie, ale serwis samochodów marki premium nie powinien w mojej ocenie odstawiać takiej fuszerki.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 15:13
Salon - samochody nowe
Oceniam dział blacharsko-lakierniczy. ...
... Wydano mi niesprawne auto po naprawie. Po mojej interwencji poproszono o podjechanie na poprawki. Nie jestem z Gdańska, więc ustaliliśmy że w razie co 2 dni mogą być potrzebne. Pomimo 2 dni nie usunięto usterki jeszcze drwiąc ze mnie co przez przypadek usłyszałem. W innym serwisie usterka została usunięta w 2h. Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 22:50
Salon - samochody nowe
Witam,ostatnio miałem przyjemność ...
... zarezerwować kolekcjonerski model auta.Przy odbiorze okazało się że model jest uszkodzony i bezwartościowy.Nic nie byłoby w tym złego,gdybym nie jechał po niego ponad 500km,(oczywiście sprzedawaca deklarował mi przez telefon ze jest cały i w nienagannym stanie). Brak słów,ciekawi mnie tylko czy auta lub części w tym serwisie sprzedawane są w taki sam sposób.(po opiniach mysle że tak. Nie wspominam już o parkingu w którym bujańce zostawiają swoje auta na środku,utrudniając wyjazd.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 14:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne podejście
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 16:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2021 00:36
Salon - samochody nowe
Słaby serwis ! ...
... Przyjechałem na usunięcie usterki w postaci braku sygnału dźwiękowego , elektryk poszukiwał usterki przez 3 godziny za które zapłaciłem ale problemu nie rozwiązano. Poinformowano mnie że sprawa jest skomplikowana i wymaga dłuższego postoju pojazdu w serwisie. Auto odebrałem i pojechałem z tym problemem do innego warsztatu okazało sie ze był spalony bezpiecznik naprawa zajeła 40 minut i koszt 30 zł, problem rozwiązano.
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 02:12
Salon - samochody nowe
Wystrój świetny. Odwrotnie ...
... proporcjonalny do jakości obsługi. Jeśli nie jesteś w wieku targetu kupującego nowe BMW to nawet "dzień dobry" nie uraczysz. Jegomość pracujący na dziale części wykonuje swoją pracę za karę. Współczuję. Dwie gwiazdki tylko dlatego, że z towarem było wszystko okej. Jeśli zdecyduję się na zakup nowego BMW to na pewno nie będzie to miejsce, które odwiedzę.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Jako potencjalni klienci ...
... czuliśmy się olani. Przyjechaliśmy z zamiarem znalezienia i zakupu auta , a okazało się że Pan obsługiwał nas za kare ( takie mieliśmy odczucie ). Dla mnie liczy się kontakt z klientem i podejście do niego, czego tu zabrakło, dlatego pojechaliśmy do konkurencji
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 23:37
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania potencialnym ...
... klientem 2 godziny spacerowania po salonie żaden z handlowców nawet nie zainteresował się mną pozdrawiam
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 08:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Skrajny ...
... brak profesjonalizmu. Lekceważące podejście do klienta. Auto demonstracyjne zostało sprzedane innemu klientowi w trakcie składania wniosku o finansowanie do bwm. Brak rzeczowego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Nie takiego zachowania wymaga się od marki premium. Sprawa została zgłoszona do Bmw Polska.
Użytkownik sieci
24 września 2020 15:23
Salon - samochody nowe
Standardowo jak chcą ...
... sprzedać wszystko zrobią żeby człowiek czuł się dopieszczony. A jak trzeba umówić się na serwis to nawet nie potrafią oddzwonić.
Użytkownik sieci
17 września 2020 18:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zostałem ...
... wezwany na interwencję mojego 20 letniego bmw do wymiany poduszka w kierownicy oraz regulacja drzwi .Po 5h dostałem informację ze poduszka nie wymaga wymiany ale błądu na desce rozdzielczej nie usuneli a go nie bylo oraz sprężyna w drzwach nie zostala wymieniona tylko skrócona... i przechodząc do konca serwis nie potrafi złożyć drzwi w bmw otworzyłem 3x i linka sie obluzowala i trzeba byla ja od nowa założyć nie dość ze serwis mi ja skrócił lub nie wiadomo co z nia zrobil bo musialem zakupic nową bo drzmi sie przestały otwierac dzwoniąc na infolinie i informując Pania o sytuacji zapewniala mnie ze serwis mi to naprawi po przyjeździe i zmarnowaniu swojego czasu jak i paliwa serwis wyparł sie wszystkiego stwierdzając ze od nich wyjechał sprawny i mam drzwi w nie za dobrym stanie Nie pozdrawiam moja noga juz nigdy tam nie powstanie.