91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 19:45
Salon - samochody nowe
Pomimo złego/ bogatego ...
... doświadczenia różnymi innymi serwisami jestem bardzo zadowolony z pierwszych dwóch wizyt w Bawarii Gdańsk. Trafiłem na p. Błażeja i jestem mega zadowolony. Jeśli poziom zostanie utrzymany to na pewno nie zmienię ani serwisu ani marki. Pozdrawiam. Michał
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Umówiono mnie na ...
... termin wymiany chodniczki recyrkulacji spalin i wszystko poszło zgodnie z planem! Zajęło to im 2h. Oby tak dalej! 👌
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 13:40
Salon - samochody nowe
Świetny serwis, a ...
... obsługa klienta przez Pana Błażeja Glanca od lat niezmiennie na najwyższym poziomie. Polecam!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 12:45
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa u ...
... Pana Błażeja! Polecam z czystym sumieniem!!!
Użytkownik sieci
25 grudnia 2023 20:34
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi i rozwiazniu mojego problemu (dziękuje Pani Jagodzie za fachową pomoc). Auto naprawione i bez problemu dojechałem na święta.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 18:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Naprawa szkody poszła ...
... sprawnie i bez niepotrzebnego przedłużania w czasie. Pan Emil z działu likwidacji szkód zajął się formalnościami bardzo profesjonalnie i doprowadził do końca, akurat w moim przypadku, dość skomplikowane formalności. Jednym słowem- polecam 🙂
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i miła obsługa.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 13:43
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z zakupu samochodu BMW w salonie Bawaria Motors . Szczególnie chciałabym podziękować panu Mateuszowi Demskiemu za wzorową, bardzo profesjonalną obsługę od momentu konfiguracji po odbiór samochodu w dość szybkim terminie . Doradztwo i kontakt z panem Mateuszem jest bardzo dobry w każdym aspekcie . Niestety rzadko spotyka się tak świetnych sprzedawców . Również pan Kasjan Marchnik jest godny pochwały za profesjonalne wydanie mojego samochodu. Bardzo polecam Bawarię no i oczywiście super auta
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 14:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście i przemiła obsługa.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Paweł Szynkiewicz wykazał ...
... się jako doradca serwisowy w salonie BMW znakomitą wiedzą, profesionllizmem i znakomitym podejściem do klienta. Polecam, na pewno będę wracał.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 13:35
Salon - samochody nowe
Polecam, pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Samochód bmw320d (g2) ...
... przeszedł akcję serwisową, dotyczącą chłodnicy egr. Serwis stwierdził, że jest wszystko ok. Po paru miesiącach w aucie zacząl ubywać płyn chłodniczy. Auto zostało oddane na PŁATNĄ (800pln) weryfikację stanu chłodniczki. Stwierdzono, że winna jest pompa płynu chłodzącego i zaproponowano naprawę. Z racji tego, że auto było pilnie potrzebne, ową błahą naprawę przełożyłem na później. Serwis nie zorganizował auta zastępczego na czas naprawy. Wynająłem auto z niezależnej wypożyczalni. Następnego dnia odebrałem samochód z serwisu i po kilkuset metrach jazdy zapalił się błąd uniemożliwiający bezpieczną jazdę i powrót do domu. Ten błąd nie występował wcześniej. Po telefonie do serwisu, pan stwierdził, że auto ma usterkę i wszystko może być przyczyną, bez najmniejszej próby pomocy czy propozycji powrotu celem chociażby zerknięcia na ten błąd. Auto zawiozłem do domu na lawecie, gdyż ów serwis wydał mi się niewiarygodny i niekompetenty do dalszego serwisowania auta. Po powrocie do domu i pierwszym zajrzeni pod maskę i na zawór egr, na pierwszy rzut oka okazała się dziura z gwintem, gdzie ewidentnie powinno być coś wkręcone. Po dalszym rozpoznaniu okazało się, że rzucony na silniku jest luzem jakiś czujnik, pasujący w ów otwór. Jednym słowem oddano mi rozgrzebane auto. Omijać z daleka, arogancki konsultant Paweł Szynkiewicz niekompetentny buc. Dodam jeszcze, że sprawa trafia do centrali BMW POLSKA.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Wymiana czterech klocków ...
... i litra płynu hamulcowego zajmuje 5h pomimo umówionej godziny oddania kluczyka.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 05:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 16:47
Salon - samochody nowe
Jak zawsze wzorowa obsługa!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Mila obsługa serwisu ...
... blacharsko-lakierniczego. Gorące podziękowania dla Pani Jagody, pełna profeska.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo wdzięczny ...
... Panu Miłoszowi Ćwieka. Bardzo dziękuję za niesamowite zaangażowanie oraz indywidualne podejście w mojej sprawie. Pełen profesjonalizm. Najlepszy doradca z jakim miałem okazję współpracować!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 13:52
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży jest ...
... klasą BMW. Serwis i obsługa serwisowa to jedna wielka porażka. Serwis chyba jedyny w Trójmieście, który nie weryfikuje stanu pojazdu w momencie przyjęcia pojazdu do naprawy, nie wskazuje zalecanych elementów do naprawy i usterek w momencie odbioru pojazdu przez klienta. W przypadku problemów brak jest komunikacji z kierownictwem zarządzającym salonem pomimo wysyłanych e-maili. Najgorszy autoryzowany serwis z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Uzupełnienie do opinii : Odpowiadając na Pana informację, skoro wdaje się Pan w publiczną polemikę dodam kilka szczegółów w sprawie. Autoryzowany serwis BMW BAWARIA MOTORS GDAŃSK podjął się naprawy bezgotówkowej pojazdu z polisy sprawcy po kolizji drogowej. Uszkodzony pojazd został dostarczony na lawecie do serwisu z zatrzymanym dowodem rejestracyjnym. Wykonana naprawa ograniczyła się do wymiany elementów blacharskich bez jakiejkolwiek weryfikacji stanu technicznego pojazdu. W mojej obecności przy kolejnej wizycie po reklamacji wykonanej usługi stwierdzono błędy w komputerze dotyczące usterki silnika, których nie było przed kolizją , przeciętą rurę do filtra powietrza, ułamany uchwyt osłony haka holowniczego. Pojazd po naprawie wydano bez możliwości poruszania się po drodze w związku z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego po kolizji i odesłano do serwisu Zdunek . Mam pytanie czy autoryzowany serwis BMW naprawia pojazd i nie weryfikuje stanu pojazdu przed wydaniem klientowi. Dlaczego w momencie wydania pojazdu nie poinformowano mnie o tym, że pojazd jest niesprawny i nie dopuszczony do ruchu. Na czym polega naprawa pojazdu w serwisie BMW po kolizji. Ma Pan tupet prowadząc tą dyskusję. W żadnym serwisie, a korzystałem z kilku VOLVO, SUZUKI, FORD, TOYOTA nie wypuszcza się klienta niesprawnym samochodem, ponadto w każdym autoryzowanym cywilizowanym serwisie klient otrzymuje dokument odbioru samochodu z zaleceniami i uwagami elementów wymagających naprawy w momencie serwisu lub najbliższym okresie. Dodam również, że wymuszenie na mnie złożenia oświadczenia o niedochodzeniu roszczeń w związku z wykonaną naprawą to zachowanie nie etyczne w szczególności do klienta prywatnego przez koncern BMW. Ale do pewnych standardów wymaga jest wysoko wykwalifikowana kadra menadżerska i nadzór ze strony dyrektora firmy. Na koniec dodam, że naprawa usterki utraty mocy silnika zajęła dla mechanika z doświadczeniem dwie godziny, niestety wykonana na mój koszt. W załączeniu Państwa reklama usług, które w moim przypadku niestety nie była stosowana.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 10:31
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, polecam