91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 19:16
Salon - samochody nowe
W kwestii sprzedaży ...
... wszystko w jak najlepszym porządku. Problemy zaczynaja się w momencie gdy auto sprowadzimy do Bawaria Motors na serwis gwarancyjny. Auto zostało przyprowadzone na serwis w związku z trzema wykrytymi przeze mnie usterkami: - ślady na zewnętrznej części osłony silnika, w okolicy chłodnicy EGR - skrzypiącego dźwięku przy prędkości parkingowej, kierownicy skręconej między 75-100% oraz przy najeździe na przeszkodę (np. Krawężnik) - świszczącego przy mokrych warunkach i prędkości powyżej 130kmh szyberdachu Auto zostało pozostawione w serwisie na 4 pełne dni, co jak zakładałem pomoże w spokojnym zdiagnozowaniu problemów oraz naprawieniu usterek. Według opinii mistrza warsztatu ślady spalin/płynu na pokrywie silnika nie świadczą o problemie z EGR, przez co jak rozumiem powinienem uznać tego typu ślady jako normalne zjawisko w moim samochodzie i nie świadczy to o znanej w marce BMW wadzie, jaka jest chlodniczka EGR. Dodatkowo podparłem swoje podejrzenia zdjęciem, które ewidentnie pokazuje że płyn chłodniczy znajduje sie praktycznie w minimalnym zakresie zawartości, niestety nie było to wystarczające do podjęcia decyzji o wymianie chlodniczki EGR. W kwestii skrzypiącego dźwięku, dostałem informacje o braku jakichkolwiek usterek. Wykonana na własny koszt dodatkowa kontrola pojazdu wykazała jednak, że łącznik elastyczny wału w moim pojeździe jest już bardzo mocno zużyty, co skutkować może nawet poważna awaria auta (dowód na zdjęciu). W tym przypadku niestety również w pełni musiałem się zgodzić z decyzją salonu i zaufać ich doświadczeniu :) Creme de la creme, czyli szyberdach był kwestią, jak mogłoby się wydawać w stosunku do poprzednich, dosyć obyczajową. Jeszcze przed serwisem zostałem poinformowany, że taki problem czasem występuje i to kwestia jakiegoś przemontowania elementu szyberdachu. Finalnie nie wiem nawet co zostało wykonane w ramach tego serwisu, jako że Bawaria Motors nie przesłała mi zupełnie żadnego raportu z serwisu, a szyberdach jak gwizdał na mokrym, tak gwiżdże dalej, jednakże nie da się go automatycznie zamknąć (wideo z załącznika). W związku z powyższym, moja opinia na temat serwisu Bawaria Motors jest jednoznaczna i zdecydowanie nie polecam korzystania ich usług. Korzystałem z wielu serwisów autoryzowanych i nawet te najtańszych marek, traktowały swoich klientów poważniej, chociażby po prostu nie tracąc ich czasu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 17:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 22:16
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa tragiczna. ...
... Po wejściu brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Byłem zainteresowany ofertą na M340i, natomiast wszyscy pracownicy bardziej skupieni na swoim telefonie i komputerze zamiast na kliencie. Za tydzień pojadę do salonu w Gdyni, może tam będzie lepsza obsługa.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 12:59
Salon - samochody nowe
Отказывают в обслуживании ...
... белорусам. Обращение по этому поводу в BMW Polska дало понять, что и там нормально относятся к дискриминации людей, живущих и платящих налоги на территории Польши. Belarusian customers are denied service. A request about this issue to BMW Polska made it clear that they also treat discrimination against people living and paying taxes on the territory of Poland normally. Well done BMW, awesome behavior for international company. Updated: Bawaria Motors lie in the answer, defending their discriminatory actions with international regulations. There are no such regulations that require denying service to people living in Poland and having Belarusian citizenship. This is a personal decision of your managers. Moreover, other official service centers provide this service without any problems.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 18:29
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście ...
... do klienta. Byłam zainteresowana kupnem auta w tym salonie, ale nawiązanie kontaktu z obsługą to kpina
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Samochód bmw320d (g2) ...
... przeszedł akcję serwisową, dotyczącą chłodnicy egr. Serwis stwierdził, że jest wszystko ok. Po paru miesiącach w aucie zacząl ubywać płyn chłodniczy. Auto zostało oddane na PŁATNĄ (800pln) weryfikację stanu chłodniczki. Stwierdzono, że winna jest pompa płynu chłodzącego i zaproponowano naprawę. Z racji tego, że auto było pilnie potrzebne, ową błahą naprawę przełożyłem na później. Serwis nie zorganizował auta zastępczego na czas naprawy. Wynająłem auto z niezależnej wypożyczalni. Następnego dnia odebrałem samochód z serwisu i po kilkuset metrach jazdy zapalił się błąd uniemożliwiający bezpieczną jazdę i powrót do domu. Ten błąd nie występował wcześniej. Po telefonie do serwisu, pan stwierdził, że auto ma usterkę i wszystko może być przyczyną, bez najmniejszej próby pomocy czy propozycji powrotu celem chociażby zerknięcia na ten błąd. Auto zawiozłem do domu na lawecie, gdyż ów serwis wydał mi się niewiarygodny i niekompetenty do dalszego serwisowania auta. Po powrocie do domu i pierwszym zajrzeni pod maskę i na zawór egr, na pierwszy rzut oka okazała się dziura z gwintem, gdzie ewidentnie powinno być coś wkręcone. Po dalszym rozpoznaniu okazało się, że rzucony na silniku jest luzem jakiś czujnik, pasujący w ów otwór. Jednym słowem oddano mi rozgrzebane auto. Omijać z daleka, arogancki konsultant Paweł Szynkiewicz niekompetentny buc. Dodam jeszcze, że sprawa trafia do centrali BMW POLSKA.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Wymiana czterech klocków ...
... i litra płynu hamulcowego zajmuje 5h pomimo umówionej godziny oddania kluczyka.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 13:52
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży jest ...
... klasą BMW. Serwis i obsługa serwisowa to jedna wielka porażka. Serwis chyba jedyny w Trójmieście, który nie weryfikuje stanu pojazdu w momencie przyjęcia pojazdu do naprawy, nie wskazuje zalecanych elementów do naprawy i usterek w momencie odbioru pojazdu przez klienta. W przypadku problemów brak jest komunikacji z kierownictwem zarządzającym salonem pomimo wysyłanych e-maili. Najgorszy autoryzowany serwis z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Uzupełnienie do opinii : Odpowiadając na Pana informację, skoro wdaje się Pan w publiczną polemikę dodam kilka szczegółów w sprawie. Autoryzowany serwis BMW BAWARIA MOTORS GDAŃSK podjął się naprawy bezgotówkowej pojazdu z polisy sprawcy po kolizji drogowej. Uszkodzony pojazd został dostarczony na lawecie do serwisu z zatrzymanym dowodem rejestracyjnym. Wykonana naprawa ograniczyła się do wymiany elementów blacharskich bez jakiejkolwiek weryfikacji stanu technicznego pojazdu. W mojej obecności przy kolejnej wizycie po reklamacji wykonanej usługi stwierdzono błędy w komputerze dotyczące usterki silnika, których nie było przed kolizją , przeciętą rurę do filtra powietrza, ułamany uchwyt osłony haka holowniczego. Pojazd po naprawie wydano bez możliwości poruszania się po drodze w związku z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego po kolizji i odesłano do serwisu Zdunek . Mam pytanie czy autoryzowany serwis BMW naprawia pojazd i nie weryfikuje stanu pojazdu przed wydaniem klientowi. Dlaczego w momencie wydania pojazdu nie poinformowano mnie o tym, że pojazd jest niesprawny i nie dopuszczony do ruchu. Na czym polega naprawa pojazdu w serwisie BMW po kolizji. Ma Pan tupet prowadząc tą dyskusję. W żadnym serwisie, a korzystałem z kilku VOLVO, SUZUKI, FORD, TOYOTA nie wypuszcza się klienta niesprawnym samochodem, ponadto w każdym autoryzowanym cywilizowanym serwisie klient otrzymuje dokument odbioru samochodu z zaleceniami i uwagami elementów wymagających naprawy w momencie serwisu lub najbliższym okresie. Dodam również, że wymuszenie na mnie złożenia oświadczenia o niedochodzeniu roszczeń w związku z wykonaną naprawą to zachowanie nie etyczne w szczególności do klienta prywatnego przez koncern BMW. Ale do pewnych standardów wymaga jest wysoko wykwalifikowana kadra menadżerska i nadzór ze strony dyrektora firmy. Na koniec dodam, że naprawa usterki utraty mocy silnika zajęła dla mechanika z doświadczeniem dwie godziny, niestety wykonana na mój koszt. W załączeniu Państwa reklama usług, które w moim przypadku niestety nie była stosowana.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 08:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Witam, odwiedziłem salon ...
... sprzedaży celem obejrzenia samochodu bmw x5 poprosiłem o wskazanie Pana o imieniu Łukasz Denis, gdyż chciałem być ok względem jego osoby ponieważ wcześniej rozmawiałem z nim jako pierwszym odnośnie zakupu tego właśnie samochodu. Już przy kontakcie telefonicznym Pan Łukasz nie był zbyt pomocny gdy prosiłem o wstępną wycenę i zapraszał do salonu. Poprosiłem o pokazania mi samochodu i z nie chęcią Pan wyszedł na dwór mi go przedstawić, tam okazało się że samochody stoją bardzo ciasno ustawione obok siebie co prawie uniemożliwiało mi wejście. Pan Denis nie był w stanie wejść do samochodu a że padało powiedział że idzie do środka a ja mam sobie oglądać samochód, po chwili samochód się zamknął do tego zaczął wyć alarm, chciałem obejrzeć tył lub bagażnik ale niestety samochód się zablokował. Wróciłem do salonu i po podejściu do Pana Łukasza i powiedzenie dlaczego mnie zostawił stwierdził bo pada deszcz... trochę zaskoczyło mnie takie podejście do klienta który mocno jest zainteresowany zakupem samochodu za prawie 500tys złotych. Po moim oburzeniu Pan stwierdził że to mój problem czy moja sprawa 🤯 poprosiłem w recepcji o innego sprzedającego i ten okazał się już dużo bardziej profesjonalny. Odwiedziełem także inny Salon w Trójmieście z którego to uważam że Pan Łukasz Denis powinien się uczyć podejścia do klienta. Parking i wjazd bardzo ciasny i trudny. Mam nadzieję że uda mi się nabyć samochód o którym mowa, ale będzie to w innym salonie w Gdyni 😉
Użytkownik sieci
31 października 2023 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2023 14:03
Salon - samochody nowe
po tym co ...
... zobaczyłem w salonie i jak mnie potraktowano jako klinta nie polecam miejsca, zdunek dużo lepszy!
Użytkownik sieci
11 października 2023 14:31
Salon - samochody nowe
Przypomniała mi się ...
... pewna historia związana z usunięciem szkody w tym serwisie, którą koordynował Pan Maciej B. Dla przyśpieszenia sprawy i za sugestią Pana Macieja, szkoda została usunięta od ręki z płatnością gotówkową. Według wielokrotnych zapewnień Pana Macieja ubezpieczyciel NA PEWNO miał zwrócić kwotę zgodnie z zapłaconą przeze mnie fakturą. Ubezpieczyciel po jakimś czasie zwrócił tylko część kwoty (bo oni nie zapłacą tyle ile ja zapłaciłem, bo Allianz i serwis mają inne (dużo) niższe stawki). Po tym jak Allianz zamknął sprawę, skontaktowałem się z Panem Maciejem, aby wyjaśnić sytuacje (wielokrotnie), mimo kilku rozmów i wielkiej pozornej wyrozumiałości Pana Macieja, sprawy nigdy nie udało się zakończyć. Obiecywano mi najpierw kwotę do wykorzystania w serwisie, później zwrot pieniędzy. Sprawa kilka razy "została przekazana" do księgowości. Pan Maciej wielokrotnie miał oddzwonić, odpowiedzieć na maila - to ja musiałem się dobijać do tego człowieka, który za każdym razem nie wiedział o jaką sprawę chodzi i był zdziwiony, że dzwonie. O ile działy serwisu, oraz części są naprawdę OK, to dział usuwania szkód to jakieś nieporozumienie. Aktualnie nie mam czasu żeby zająć się sprawą poważniej, ale jak wrócę do Gdańska, to wznowię temat, tak dla zasady.
Użytkownik sieci
27 września 2023 16:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 września 2023 13:44
Salon - samochody nowe
Druga moja wizyta ...
... w tym salonie, poprzednia pare lat temu gdy chcieliśmy kupić nasze pierwsze bmw, dziś druga gdy chcieliśmy wymienić je na nowe, przyjechaliśmy z gotowymi konfiguracjami, jednak ani pare lat temu ani dziś nikt nie jest zainteresowany klientami, dlatego samochód zamawiamy u konkurencyjnego dealera.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 21:13
Salon - samochody nowe
Samochód po szkodzie ...
... trafił do salonu do naprawy w rozliczeniu bezgotówkowym z OC sprawcy. Szkoda niewielka, a samochód naprawiany 3tyg. Przy odbiorze okazuje sie ze muszę dopłacić pewna kwotę bo ubezpieczyciel nie wypłacił wszystkiego, a fv miałem otrzymać do 2 tyg bo czekają na zaksięgowanie towaru w systemie. Mijają tygodnie, mijają 2 miesiące i mimo upomnień nie otrzymałem fv bo salon nie wie za co pobrał pieniądze i jak ma mi wystawić fv. Finał jest taki ze zapłaciłem i nie otrzymałem FV a salon nie chce oddac nienależycie pobranej kwoty.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 13:06
Salon - samochody nowe
Chciałem się podzielić ...
... swoim doświadczeniem w kontakcie z serwisem Bawaria Motors Gdańsk przy ul. Grunwaldzkiej. Nie polecam nikomu tego serwisu . Kompletny brak profesjonalizmu nie wspominając o braku wiedzy serwisowej . Mój samochód po tygodniowym postoju w serwisie- dostarczony z drogi na lawecie- po komunikatach " przegrzany silnik" został mi wydany w takim samym stanie technicznym jakim go dostarczyła pomoc drogowa . Prace naprawcze polegały na uzupełnieniu płynu chłodniczego!!!!!! Nie zainteresowało serwisu mokry filc na nadkolu po lewej stronie, zielone kropki na progu, nalot na oponie lewego przedniego koła!!!! A co stwierdził serwis oczami mechanika..... Ano to że układ był zapowietrzony i stąd komunikat o przegrzaniu i ubytek płynu. BZDURA na resorach!!!!! PANOWIE-WYSTARCZYŁO ZDJĄĆ TYLKO OSŁONE SILNIKA!!!! Po odebraniu auta odjechałem 30 km. od serwisu i niestety znowu komunikat" przegrzany silnik" !!!!!!!! Na propozycję BMW Mobile care o ponownym odholowaniu do serwisu Bawaria w Gdańsku odmówiłem i zdecydowałem o odstawieniu auta do SERWISU DYNAMIC MOTORS w PŁOCKU. Profesjonalna diagnostyka w tym SERWISIE wykazała 4 WYCIEKI ZEWNĘTRZNE PŁYNU CHŁODNICZEGO!!!!!!! Dlatego jeżeli chcecie PROFESJONANEJ OBSŁUGI SERWISOWEJ to Bardzo polecam DYNAMIC MOTORS PŁOCK
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 20:58
Salon - samochody nowe
Jestem załamana działaniem ...
... serwisu Do dnia dzisiejszego nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie serwisu x5 !!!! Nigdy tak nie było !!!! Nie ma osoby odpowiedzialnej za serwis, nigdy nie miałam z tym problemu . Dyrektor Zarządzający nie reaguje na uwagi Custom And Care ! Czas na zmianę serwisu Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 15:21
Salon - samochody nowe
Niestety jakość serwisu ...
... pogorszyła się dramatycznie. Szkoda, że nigdy po moich wizytach nie dzwoniło BMW z prośba o opinię o tym serwisie. NIE POLECAM!