91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 19:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Nikt absolutnie Nikt ...
... nie podszedł w czasie naszej 20 min wizyty. Widać że nie potrzebują klientów. Słabe. W sumie żyją z drogiego serwisu. Szkoda auta Ok, tylko że doradców brak.
Użytkownik sieci
2 lipca 2023 21:53
Salon - samochody nowe
NIKT NIE MÓWI ...
... PO ANGIELSKU, MIMO OPCJI NA INFOLINII Czy państwa pracownicy skończyli chociaż liceum? Jak może być taka sytuacja, że jest JEDNA pani na cały oddział w gdańsku, która mówi po angielsku? Nie chodzi o specjalistyczną znajomość języka anigielskiego ale o umówienie spotkania. Tym bardziej, że na infolinii jest wyraźnie opcja w języku angielskim. Po kliknięciu odbiera pani w j. Polskim i mówi, że NIE mówi po angielsku, a koleżanka która mówi jest dziś nieobecna w pracy. To jest jakiś ŻART. Rozumiem w żabce, ale w bmw? Może wypada sprawdzić znajomość języka przy zatrudnianiu osób. Kpina
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 21:56
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie temu ...
... umówiliśmy się (z mężem) na oględziny samochodu BMW serii 5 które zamierzaliśmy kupić. Niestety na miejscu dowiedzieliśmy się że nie ma samochodu który chcemy obejrzeć bo jest w innym magazynie do którego nie ma dostępu. Byliśmy bardzo rozczarowani. Z racji tego że jechaliśmy 200km postanowiliśmy obejrzeć inny egzemplarz który finalnie spodobał nam się i zdecydowaliśmy się na jego zakup. Formalności związane z leasingiem zostały załatwione w ciągu dwóch dni ale niestety okazało się że samochód nie ma kompletu dokumentów potrzebnych do rejestracji. Dzwoniąc codziennie przez tydzień do salonu mąż słyszał zapewnienia o działaniu w tej sprawie. Niestety, po kolejnym telefonie mąż usłyszał, że ma przestać już dzwonić i dopytywać... Mijają kolejne dni, a my żyjemy w totalnej niewiedzy.
Użytkownik sieci
29 maja 2023 14:06
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo ...
... wysokim poziomie. Zamówienie i odbiór samochodu bez najmniejszego problemu - wszystko szybko i na czas. Tutaj zasługują na 5 gwiazdek. Jednakże jest jeden problem, który całkowicie zaburza ocenę. PARKING dla klientów. Byłem tam 3 razy - 3 razy nie można było znaleźć miejsca do zaparkowania samochodu. Kombinowanie, przeciskanie się i manewrowanie między nowymi samochodami to dramat. Gdyby nie to, że było to za każdym pojechaniem tam uznałbym to za przypadek. Takie zarządzanie miejscami postojowymi nie pasuje do marki premium.
Użytkownik sieci
25 maja 2023 17:24
Salon - samochody nowe
Bardzo slaby poziom ...
... obslugi przez handlowców, szczególnie jeden Pan. Nie polecam...
Użytkownik sieci
10 maja 2023 08:45
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej nie ...
... skorzystam z usług tej firmy , kupiłem w 2017 roku nowe BMW serii 5 z pięcioletnią gwarancją i serwisem. Okazuje się że od 2018 nie miałem wymienione filtru powietrza aż się boję pomyśleć czy przez te 5 lat wymieniono mi olej !!! Masakra to normalnie nadaje się do gazety , chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Gdybym miał czas i zdrowie to oddał bym ich do sądu. Nie polecam !!!! Oszuści . Do tego wszystkiego dodam iż przez 5 lat zgłaszałem problem z martwym punktem w lusterku kierowcy i źle działająca klimatyzacja , przez 5 lat nic z tym nie zrobiono !!! Beznadziejny serwis !!
Użytkownik sieci
10 maja 2023 00:55
Salon - samochody nowe
bardzo kiepska obsługa ...
... sprzedażowa. byłem zainteresowany kupnem nowej X1, po wizycie w salonie miałem w ciągu 3 dni otrzymać telefon z terminem jazdy testowej - 0 kontaktu, więc po tygodniu sam zadzwoniłem. Po jeździe testowej, udałem się do tego samego sprzedawcy aby przedstawił nam ofertę, po uzgodnieniu konfiguracji miałem otrzymać zestawienie różnych rodzai finansowania na maila - również 0 kontaktu z strony dealera. taki olewczy stosunek do klienta przechylił czarę goryczy i zdecydowałem się na auto innej marki.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 02:16
Salon - samochody nowe
Problem z znalezieniem ...
... miejsca do parkowania. Przekazanie auta do serwisu na stojąco przez ponad 20 minut przy ladzie. Brak skierowania do poczekalni w trakcie oczekiwania na serwisanta, za bardzo nie wiedziałem co ze sobą zrobić. Sama diagnostyka odbyła się poprzez jeżdżenie po dziurach i progach zwalniających. Myślałem, że tak wyglądało to z 20 lat temu, a teraz mamy od tego komputery, sprzęt diagnostyczny, hamownie itp. myliłem się.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 16:58
Salon - samochody nowe
W serwisie ściemniają ...
... i szukają jeleni do wycyckania. Może po takim komentarzu ktoś zweryfikuje jakość diagnozy serwisu i składanie ofert klientom…
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 14:43
Salon - samochody nowe
Serwis motocyklowy nie ...
... jest wstanie umówić na akcje serwisowa która jest dostępna . Twierdzą ze maja za dużo motocykli żeby umówić się z każdym klientem . Każą dzwonić i pytać kiedy będą mieli czas 🤦♂️
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 10:04
Salon - samochody nowe
Bardzo drogi serwis ...
... porównując z miastami w centralnej Polsce. Różnica w cenie ponad 600 zł na jednej wizycie.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 18:23
Salon - samochody nowe
tragedia
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 23:42
Salon - samochody nowe
Niemiłe doświadczenia z ...
... serwisem ... kontakt z przydzielonym doradcą serwisowym był również bardzo słaby
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 11:17
Salon - samochody nowe
Powiem szczerze, to ...
... jak wygląda w tej firmie rozmowa w sprawie pracy, jakie są zadawane pytania... To jest po prostu skandal. A po chyba 2,5godz maglowaniu, testach, zadaniach proponują najniższa krajowa i oczekują poklasku jakby oferowali 30k na miesiąc. Podziękowałem i wyszedłem.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 01:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Skrajny ...
... brak profesjonalizmu. Niestety strona wymaga, aby dać jedną gwiazdkę, na co nie zasłużyli. Lekceważące podejście do klienta. Auto używane zostało sprzedane innemu klientowi, mimo iż Pan Karol Zgrzeba wcześniej potwierdził mi dostępność samochodu i na moją prośbę go zarezerwował. Tego samego dnia przed godziną 18.00 dostałem wiadomość smsem, że musimy się wstrzymać, ponieważ jego dyrektor, który jest na urlopie, zarezerwował ten samochód dla swojego znajomego. Po rozmowie z kierownikiem Łukaszem Lenarcik - brak rzeczowego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji (dowiedziałem się od niego tylko, że handlowiec nie zarezerwował w systemie samochodu dla mnie, czyli każdy miał swoją wersję wydarzeń). Na moją propozycję, aby zadzwonili do osoby której zarezerwowali samochód i przeprosili, że popełnili błąd i muszą anulować jego rezerwację, dowiedziałem się , że tak się nie da, i znajdą inne rozwiązanie z tej sytuacji. Jak widać są lepsi i gorsi klienci. Ich propozycja dnia kolejnego polegała na poleceniu samochodu w innym salonie, droższego o 20tys zł. - jakiś żart. Mam internet i potrafię wyszukać ogłoszenie na portalu motoryzacyjnym. Jeśli to jest to premium, to omijajcie z daleka to miejsce.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 16:11
Salon - samochody nowe
Podczas wymiany hamulców ...
... nikt się nie pofatygował aby oczyścić z rdzy powierzchnię przylegająca do koła, sprężynki na zaciskach zostawili stare przez co hamulce pracują głośno, moj reklamacje uznali za niezasadna bez oględzin po czym dostałem propozycję że mogą poprawić to odpłatnie tak wygląda te PREMIUM jakby ktoś pytał.
Użytkownik sieci
18 października 2022 12:55
Salon - samochody nowe
Jako klient flotowy, ...
... korzystamy z serwisu BMW Bawaria Motors Gdansk. Niestety, nie mogę powiedzieć dobrego słowa. Wymiana kół - 4-5 godzin. Zawsze opóźnienia! Wyjeżdzasz po wymianie - brak odpowiedniego ciśnienia. Dzwonisz na serwis - mówisz ze zaraz wrócisz - odpowiadają ze nie maja teraz czasu żeby naprawić swój błąd. Proszę jechać do stacji paliw, i napompować kola! Albo inny przykład - biorą auto na serwis w piątek. Rozkładają na części. Pod koniec dnia telefon - sorry, części nie dojechali. Zostajecie do wtorku bez samochodu. Poważnie? Kiedyś dzwonili do nas BOK, pytali o nasze przygody. Przepraszali. I co? Nic nie zmieniło się.
Użytkownik sieci
2 września 2022 18:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2022 10:58
Salon - samochody nowe
Po przebojach w ...
... innym serwisie bmw samochód na gwarancyjna naprawę bluetooth trafił tutaj. Do tego zgłoszone kilka innych problemów, które po programowaniu miały zniknąć. Po całym dniu Pan poinformował, że wszytsko działa, bluetooth miał już nie trzeszczeć i działać prawidłowo. Dodatkowo serwis "zaprogramował" od nowa cały komputer - tak przynajmniej wynika z informacji przekazanych przez Pana z obsługi. Po odebraniu samochodu okazało się, że nie można połączyć się z żadnym telefonem, bo bluetooth jest zawieszony i nie da się nic zrobić. Po którejś próbie udało się połączyć telefon, jednak bluetooth dalej trzeszczy. Komputer został programowany od nowa, ale zapamiętał ustawienie foteli i wszystkie ustawienia systemowe? Po pierwszym programowaniu trzeba było ustawić wszystko od nowa, co pozwala mi wysnuć wniosek, że do ww. Programowania nie doszło wcale. Następnego dnia Pan, który nas obsługiwał po telefonicznym zgłoszeniu, że problem nie jest rozwiązany powiedział, że się skonsultuje z serwisem i oddzwoni.. Minęło kilka dni i już nawet nie czekam. Gorąco odradzam serwisowania auta w tym miejscu. Nie są w stanie poradzić sobie z bluetooth, to strach pomyśleć co z poważniejszym problemem.