92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 05:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 16:47
Salon - samochody nowe
Jak zawsze wzorowa obsługa!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Mila obsługa serwisu ...
... blacharsko-lakierniczego. Gorące podziękowania dla Pani Jagody, pełna profeska.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo wdzięczny ...
... Panu Miłoszowi Ćwieka. Bardzo dziękuję za niesamowite zaangażowanie oraz indywidualne podejście w mojej sprawie. Pełen profesjonalizm. Najlepszy doradca z jakim miałem okazję współpracować!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 13:52
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży jest ...
... klasą BMW. Serwis i obsługa serwisowa to jedna wielka porażka. Serwis chyba jedyny w Trójmieście, który nie weryfikuje stanu pojazdu w momencie przyjęcia pojazdu do naprawy, nie wskazuje zalecanych elementów do naprawy i usterek w momencie odbioru pojazdu przez klienta. W przypadku problemów brak jest komunikacji z kierownictwem zarządzającym salonem pomimo wysyłanych e-maili. Najgorszy autoryzowany serwis z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Uzupełnienie do opinii : Odpowiadając na Pana informację, skoro wdaje się Pan w publiczną polemikę dodam kilka szczegółów w sprawie. Autoryzowany serwis BMW BAWARIA MOTORS GDAŃSK podjął się naprawy bezgotówkowej pojazdu z polisy sprawcy po kolizji drogowej. Uszkodzony pojazd został dostarczony na lawecie do serwisu z zatrzymanym dowodem rejestracyjnym. Wykonana naprawa ograniczyła się do wymiany elementów blacharskich bez jakiejkolwiek weryfikacji stanu technicznego pojazdu. W mojej obecności przy kolejnej wizycie po reklamacji wykonanej usługi stwierdzono błędy w komputerze dotyczące usterki silnika, których nie było przed kolizją , przeciętą rurę do filtra powietrza, ułamany uchwyt osłony haka holowniczego. Pojazd po naprawie wydano bez możliwości poruszania się po drodze w związku z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego po kolizji i odesłano do serwisu Zdunek . Mam pytanie czy autoryzowany serwis BMW naprawia pojazd i nie weryfikuje stanu pojazdu przed wydaniem klientowi. Dlaczego w momencie wydania pojazdu nie poinformowano mnie o tym, że pojazd jest niesprawny i nie dopuszczony do ruchu. Na czym polega naprawa pojazdu w serwisie BMW po kolizji. Ma Pan tupet prowadząc tą dyskusję. W żadnym serwisie, a korzystałem z kilku VOLVO, SUZUKI, FORD, TOYOTA nie wypuszcza się klienta niesprawnym samochodem, ponadto w każdym autoryzowanym cywilizowanym serwisie klient otrzymuje dokument odbioru samochodu z zaleceniami i uwagami elementów wymagających naprawy w momencie serwisu lub najbliższym okresie. Dodam również, że wymuszenie na mnie złożenia oświadczenia o niedochodzeniu roszczeń w związku z wykonaną naprawą to zachowanie nie etyczne w szczególności do klienta prywatnego przez koncern BMW. Ale do pewnych standardów wymaga jest wysoko wykwalifikowana kadra menadżerska i nadzór ze strony dyrektora firmy. Na koniec dodam, że naprawa usterki utraty mocy silnika zajęła dla mechanika z doświadczeniem dwie godziny, niestety wykonana na mój koszt. W załączeniu Państwa reklama usług, które w moim przypadku niestety nie była stosowana.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 10:31
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, polecam
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 08:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 16:18
Salon - samochody nowe
Wszystko w jak najlepszym porządku. Panie Błażeju dziękuję.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 16:07
Salon - samochody nowe
Bardzo dziekuję za ...
... fachową naprawę w serwisie blacharsko lakierniczym. Szczególne podziekowania dla Pani Jagody za cierpliwość i pomoc w rozliczeniu szkody. Marek
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 22:40
Salon - samochody nowe
Dzisiaj odbyła się ...
... wizyta serwisowa mojego samochodu. Przyjęcie i wydanie samochodu odbyło się zgodnie z planem. Wszystko dzięki Panu Pawłowi Szynkiewiczowi. Uzyskałem bardzo profesjonalne informacje o serwisie i stanie mojego pojazdu. Wszystko w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Dzięki takim ludziom jak Pan Szynkiewicz ma się ochotę wracać do Państwa placówki. Jedyny mankament do bardzo ciasny parking. Z poważaniem Leszek Szymborskj
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 21:50
Salon - samochody nowe
Nowe M 2 ...
... coupé!! Czy to oznacza : Moc jest z tobą i to 2 razy więcej niż potrzeba? A może : Masz w tym samochodzie taką radochę, że starczy dla 2-ojga. Albo : Może to ostatnia taka emka, wiec się 2 razy zastanów zanim pomyślisz o innym. A raczej wszystkie powyższe!! Naprawdę doradzam chociaż jazdę próbną! I znów dziękuję Ci Konradzie !! Tyle doznań , że jeszcze długo będę cieszył się , i cieszył się… (Pan Konrad Małochleb- specjalizuje się szczególnie w M- kach. )
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 16:49
Salon - samochody nowe
Profesjonalne przekazanie samochodu wlascicielowi
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 12:10
Salon - samochody nowe
Wielkie podziękowanie dla ...
... Pana Pawła Szynkiewicza doradcy serwisowego BMW Bawaria Motors w Gdańsku za profesjonalne działanie, miłą obsługę i merytoryczne odpowiedzi. Pełen profesjonalizm. Brawo !! Tak dalej Panie Pawle. Artur
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 11:42
Salon - samochody nowe
Serdecznie podziękowania dla ...
... Pana Mateusza Damskiego za profesjonalną obsługę, miła atmosferę i doradztwo na najwyższym poziomie. Ukłony również dla Pana Pawła Marcinkowskiego za konfigurację auta i wyjaśnienie wszelkich kwestii technicznych.
Użytkownik sieci
26 listopada 2023 05:32
Salon - samochody nowe
Pan Aleksander ekstraklasa.....serwis pełna profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 22:53
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla Pani Jagody.Super profesjonalna obsługa, polecam.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 13:47
Salon - samochody nowe
Szybki i profesjonalny ...
... serwis auta. Podziękowania dla Pana Błażeja za profesjonalną i miłą obsługę. Maria
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 06:51
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa i świetny serwis.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 09:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Witam, odwiedziłem salon ...
... sprzedaży celem obejrzenia samochodu bmw x5 poprosiłem o wskazanie Pana o imieniu Łukasz Denis, gdyż chciałem być ok względem jego osoby ponieważ wcześniej rozmawiałem z nim jako pierwszym odnośnie zakupu tego właśnie samochodu. Już przy kontakcie telefonicznym Pan Łukasz nie był zbyt pomocny gdy prosiłem o wstępną wycenę i zapraszał do salonu. Poprosiłem o pokazania mi samochodu i z nie chęcią Pan wyszedł na dwór mi go przedstawić, tam okazało się że samochody stoją bardzo ciasno ustawione obok siebie co prawie uniemożliwiało mi wejście. Pan Denis nie był w stanie wejść do samochodu a że padało powiedział że idzie do środka a ja mam sobie oglądać samochód, po chwili samochód się zamknął do tego zaczął wyć alarm, chciałem obejrzeć tył lub bagażnik ale niestety samochód się zablokował. Wróciłem do salonu i po podejściu do Pana Łukasza i powiedzenie dlaczego mnie zostawił stwierdził bo pada deszcz... trochę zaskoczyło mnie takie podejście do klienta który mocno jest zainteresowany zakupem samochodu za prawie 500tys złotych. Po moim oburzeniu Pan stwierdził że to mój problem czy moja sprawa 🤯 poprosiłem w recepcji o innego sprzedającego i ten okazał się już dużo bardziej profesjonalny. Odwiedziełem także inny Salon w Trójmieście z którego to uważam że Pan Łukasz Denis powinien się uczyć podejścia do klienta. Parking i wjazd bardzo ciasny i trudny. Mam nadzieję że uda mi się nabyć samochód o którym mowa, ale będzie to w innym salonie w Gdyni 😉