91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 września 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Do serwisu trafiłem ...
... przypadkowo szkoda w Gdańsku, wiec pomoc drogowa tam zawiozła moje F34. Szkoda była naprawiana z polisy AC Naprawa trwałą dość długo, bo 1,5 m-ca, ale nie to okazało się największą bolączką tegoż serwisu. Przed odebraniem auta (chyba ze dwa dni) zostałem poinformowany telefonicznie, że do wiany mam tarcze i klocki hamulcowe, bo już je słychać, na co się nie zgodziłem. Oczywiście nie było to prawdą, bo słychać było łożysko w jednym z kół (efekt kolizji). Po wyjechaniu z serwisu natychmiast zadzwoniłem z informacją, że nieprzyjemny dźwięk, który wydobywa się z układu jezdnego to raczej nie są hamulce. Pan zapewniał mnie, że są to blaszki przy kończących się klockach, bo to sprawdzali... Znalazłem na mieście warsztat, który prawie od ręki wymienił klocki hamulcowe (wymiana tarcz nie była konieczna przy przebiegu około 35 tys. km) i jednoznacznie stwierdził, że wydali mi samochód z uszkodzonym łożyskiem. Wróciłem i łożysko wymienili niemalże od ręki, ale wcześniej zrobiłem małą awanturkę za brak profesjonalizmu. Między czasie wyświetlił się komunikat o niskim poziomie oleju dosłownie 2 kilometry po wyjechaniu z serwisu o czym poinformowałem obsługę. Niski poziom oleju został zignorowany pomimo, że samochód ma wykupiony pakiet 5lat/100tys. km. bezpłatnych przeglądów i wymian oleju. Niski poziom oleju był efektem kolizji i widocznego wycieku, na placu BMW było to doskonale widać. BMW za naprawę wystawiło do PZU fakturę na ponad 80 tys. zł., ale na dolanie maksymalnie 1 litra oleju zabrakło... Jak się później okazało na uzupełnieniu czynnika chłodniczego też zaoszczędzili. Samochód odbierałem pod koniec kwietnia, kiedy temperatury były dość niskie. Już w czerwcu, kiedy klimatyzacja powinna chłodzić okazało się, że w układzie jest tylko 15% wymaganej ilości czynnika odpowiadającego za chłodzenie. Dodam, że układ był szczelny i wystarczyło tylko go uzupełnić podczas uruchomienia po wymianie chłodnic. Podczas diagnostyki klimatyzacji w warsztacie podłączyli moją trójkę GT pod komputer. Okazało się, że po naprawie nawet nie skasował błędów, które pojawiły się po kolizji. Błędy nie miały wpływu na moje użytkowanie, ale serwis samochodów marki premium nie powinien w mojej ocenie odstawiać takiej fuszerki.
Użytkownik sieci
24 września 2021 08:20
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon obsługa 😍
Użytkownik sieci
22 września 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Super salon i obsługa. Wyrozumiali dla dzieci 😉
Użytkownik sieci
15 września 2021 19:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 września 2021 08:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 września 2021 15:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2021 20:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2021 15:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2021 16:48
Salon - samochody nowe
Super obsluga. Pełen profesjonalizm. Polecam.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 01:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 20:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 18:34
Salon - samochody nowe
Miła obsługa 👍
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2021 14:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Perfekt i bardzo profesjonalna praca. lubię to (Wersja oryginalna) Perfekt and have very professionell working. I like that
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2021 13:40
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wszystko w zieleni (Wersja oryginalna) Alles im grünen Bereich
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 19:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 15:13
Salon - samochody nowe
Oceniam dział blacharsko-lakierniczy. ...
... Wydano mi niesprawne auto po naprawie. Po mojej interwencji poproszono o podjechanie na poprawki. Nie jestem z Gdańska, więc ustaliliśmy że w razie co 2 dni mogą być potrzebne. Pomimo 2 dni nie usunięto usterki jeszcze drwiąc ze mnie co przez przypadek usłyszałem. W innym serwisie usterka została usunięta w 2h. Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 17:59
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i ...
... miła obsługa Pana Dawida Kozon oceniam perfekcyjnie 👌
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 08:40
Salon - samochody nowe
Polecam profesjonalne usługi ...
... doradcze w zakresie wyboru auta jak i finansowania.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2021 15:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 20:29
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu ok, ...
... gwiazdka mniej za mało miejsca do parkowania.