95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 marca 2025 16:00
Salon - samochody nowe
Już samo umówienie ...
... się na przegląd nie było łatwe, pani odebrała telefon i wypytała o wszystkie dane tzn przebieg, nr. rej, VIN i obiecała że ktoś z serwisu zadzwoni za chwilę. Po około godzinie zadzwonił ktoś z numer stacjonarnego kiedy akurat prowadziłem inną rozmowę i po dwóch sygnałach się rozłączył, oczywiście natychmiast oddzwoniłem na ten numer ale już nikt nie raczył odebrać ani zadzwonić ponownie przez kolejnych kilka godzin, jak widać dostałem już swoją szansę. Po kilku godzinach zadzwoniłem raz jeszcze gdzie dowiedziałem się że przecież już ktoś dzwonił do mnie, więc o co mi chodzi i znów obiecano, że ktoś do mnie oddzwoni. Rzeczywiście po kilku minutach zadzwoniła pani która oczywiście wypytała mnie powtórnie o wszystkie te same dane które podawałem kilka godzin wcześniej. Ustalenie terminu i podanie powtórnie wszystkich danych zajęło jedyne 10 minut (teraz już wiem dlaczego ciągle nie mogłem się do nich dodzwonić ) A i jeszcze jedno pani poinformowała o koszcie przeglądu wymiana oleju i filtra oraz filtra kabinowego jedyne 2450 zł, no ale chciało się mieć samochód premium to trzeba płacić ;) Nadszedł dzień przeglądu, samochód został przyjęty, poinformowano mnie iż mogą zrobić jeszcze dezynfekcję klimatyzacji za jedyne 420 zł i że w trakcie przeglądu dostanę informację o ewentualnych dodatkowych czynnościach, które trzeba wykonać. Tak się też stało , po niedługim czasie dostałem informację iż serwis może mi uzupełnić 10 litrów płynu Ad-Blue za jedyne 140 zł mimo że średnia cena tego płynu na stacjach to ok 3 zł za litr, no ale nie zapominajmy marka premium.... ;) A skoro premium to i usługi chyba tez powinny być premium i to dochodzimy do najważniejszego - samochód miał być umyty co w zasadzie już od dawna jest standardem chyba w każdej marce samochodowej i oczywiście jest i w BMW. Kiedy podszedłem do samochodu żeby go odebrać nie mogłem uwierzyć , umycie polegało chyba na polaniu go woda z węża, samochód był zwyczajnie brudny, i nie mówimy tu o jakimś niedomyciu czy zostawieniu kilku plam, można było bez problemu napisać palcem "brudas" na każdej części karoserii. Oczywiście zgłosiłem to panu w serwisie, a pan na to "poprawić?" Oczywiście poprosiłem o poprawienie, po kilkunastu minutach samochód wyjechał w trochę lepszym stanie, nie tknięte zostały progi samochodu ani wnętrze. Ze strony obsługi zero słowa przepraszam itp, dopiero na moją uwagę że nigdy się z taką fuszerką w żadnej marce nie spotkałem pan powiedział, że zepsuła im się maszyna do mycia... (dziwne, jakoś szybko się naprawiła) ja to wszystko rozumiem ale nawet gdyby tak było to ktoś odebrał ten samochód z myjni i postawił na parkingu do odbioru dla klienta nie widząc żadnego problemu... a wszystko za jedyne 2450 i około 90 minut pracy - tyle trwał przegląd mimo że przez telefon informowano mnie o 3 godzinach, no ale może gdyby tyle trwał rzeczywiście to by go chociaż porządnie umyli... Była to moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 15:22
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... nie polecam serwisu w Bawaria Motors Janki. Auto pozostawione do weryfikacji usterek w dn. 03.06.2024, zgłoszonych w ramach gwarancji Premium Selection z uwagi na stuki z okolicy przekładni kierowniczej oraz szum z okolicy tylnego dyferencjału. Stuków nie stwierdzono, ponoć to normalne, że maglownica w BMW stuka. Szum z dyferencjału natomiast wg. „znawców” z serwisu jest spowodowany niehomologowanym przez BMW ogumieniem, ewentualnie rantem na tarczach. Dla serwisantów nie ma znaczenia to, że szum występujący podczas hamowania silnikiem ustaje podczas zwalniania pojazdu po przerzuceniu skrzyni na neutral. Tak na zdrowy rozsądek, opony szumiałyby przecież cały czas, a tak niestety nie jest. Ale fakt, auto przyjęte i wydane tego samego dnia, liczy się przecież efektywność pracowników i ilość przepuszczonych przez halę samochodów. Na koniec natomiast szanowny Pan doradca ze stanowiska nr 3 potraktował mnie w sposób obraźliwy, na zasadzie „spadaj na drzewo, masz niehomologowane opony, było przyjechać na tych z homologacją” bo również wspomniałem, że ta niedogodność występuje od jakichś 15-20 tys km zarówno na tym jak i innym ogumieniu. Jeszcze raz, nikomu nie polecam wizyty, szkoda pieniędzy, a gwarancja Premium Selection, która tak chwalą się dealerzy jak widać funkcjonuje tylko na papierze bo gdy trzeba coś sprawdzić to już się Panom nie chce szukać głębiej- czas to pieniądz, lepiej niech klient zapłaci 500 zł za pseudo weryfikację i spada :)
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 21:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Unikać ...
... z daleka. Sprawdzajcie auto przed odbiorem bo może okazać się że wyposażenie jest niezgodne z zamawianym o czym doradca zapomina poinformować. W ogóle auta nie są weryfikowane czy są zgodne ze specyfikacją. Jesli BMW zdecyduje się w okresie produkcji na zmianę konfiguracji - salon o tym nie poinformuje Was. Zdziwienie jest dopiero przy odbiorze. Obsługa posprzedażowa tragiczna - pan Misaczek i pan Rutkowski unikają odpowiedzi na niewygodne dla nich pytania. U mnie unikali odpowiedzi przez 2 m-ce. Klient przed i po odbiorze auta pozostawiony jest samemu sobie. Jedyne zainteresowanie jest tylko wtedy aby jak najszybciej odebrać auto i zaliczyć sprzedaż. Zaskoczony jestem tak słabą obsługą sprzedażową.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:30
Salon - samochody nowe
UWAGA! Salon podniósł ...
... cenę samochodu już po rezerwacji i podpisaniu umowy leasingowej. Zdecydowanie przestrzegam i zalecam ostrożność. Chciałem kupić od nich 840d i w sumie 2 razy zmieniali warunki cenowe tłumacząc się tym, że ŹLE OBLICZYLI RENTOWNOŚĆ AUTA i rabat będzie jednak mniejszy. Kiedy chciałem wyjaśnić sytuację przestali odbierać. Teraz muszę odkręcać leasing i szukać innego auta.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony zachowaniem ...
... serwisu. Korzystaliśmy z Państwa usług kilka lat, zakupiłem auto i chciałem się umówić na akcję serwisową wymiany Chłodniczki EGR. Pani przez telefon powiedziała mi, że mojego auta ta akcja nie dotyczy. Zadzwoniłem do innego serwisu na terenie Warszawy i tam nie było żadnego problemu. Jestem bardzo rozczarowany.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 14:41
Salon - samochody nowe
Niestety drugi raz ...
... nie byłem w stanie zaparkować samochodu i załatwić sprawy w salonie. Musiałem jechać do innego salonu BMW, nie ma miejsca do klientów...
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 17:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wejście ...
... zrobione z jakiejś bramie garażowej. Przed tym rzekomym wejściem stał jakiś wysoki Pan w garniturze i palił dmuchając prosto na klientów. Jeśli był to klient to trzeba zwracać na to uwagę lub wyznaczyć miejsca do palenia a jeśli był to któryś z pracowników to miał bardzo wyśmienity pomysł. Jeśli chodzi o serwis to czas oczekiwania na gotowe auto jest śmiesznym żartem. Wymiana kół 4,5 godziny. Czy serwis się tym przejął ? Oczywiście, że nie. Nie polecam tego salonu nikomu, chyba że nie macie co robić w wolnym czasie. Na pewno nie wrócę tu nigdy więcej chociaż mam kilka samochodów tej marki. Wolę pojechać dużo dalej.
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 12:25
Salon - samochody nowe
2 - wokół ...
... nie ma gdzie zaparkować. Wszędzie napchane autami i wykopami. Sprawia to wrażenie jakby klient nie był Wam do niczego potrzebny. Stadion Xlecia dla ludzi z pieniędzmi.
Użytkownik sieci
14 października 2024 16:56
Salon - samochody nowe
Oszukują na rezerwacjach
Użytkownik sieci
13 października 2024 15:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 września 2024 14:59
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... działu serwisu, brak szacunku dla klienta i jego czasu.
Użytkownik sieci
16 września 2024 20:03
Salon - samochody nowe
Od lat przyjeżdżam ...
... tutaj na serwis różnymi BMW. Nie miałem nigdy zastrzeżeń do tej części obsługi. Niestety część sprzedaży aut jest tragiczna. W zeszłą sobotę po rozmowie z osobą na recepcji iż jestem zainteresowany zakupem samochodu, obiecano mi że ktoś do mnie podejdzie. Po czekaniu 30 minut wsiadłem w auto i pojechałem do Inchape. Tam od ręki ktoś do mnie podszedł, szybko mogłem porozmawiać ze sprzedawcą... Bawaria Janki na serwis jest dobra. Jednak samochodu się tutaj nie kupi.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 20:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Na recepcji siedzi ...
... 3 młodych jegomości. Średnio zwracają uwagę na wchodzących klientów, skupieni na wzajemnych rozmowach i siedzeniu w telefonach. Mocno słaba i bardzo nieprofesjonalna wizytówka biznesowa, już od samego wejścia. Zapytani po chwili, czy można zmniejszyć klimatyzację nastawioną na zeszłotygodniowy upał (35 stopni), która dzisiaj słabo przystoi do warunków pogodowych (20 stopni), nawet nie byli w stanie odezwać się słowem. Oczywiście, przez kolejne 4h chłodzenie nie uległo zmniejszeniu. Teraz wystarczy postawić się na miejscu klienta, który przyszedł przeziębiony i musiał tam siedzieć kilka godzin. To przykre i najzwyczajniej prezentuje brak szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 08:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 08:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 18:27
Salon - samochody nowe
Witam, nie polecam ...
... tego serwisu. Najgorszy serwis w jakim byłem. Auto wymagało akcji serwisowej związanej z wyciekiem z układu DPF. Nie wykonanie akcji może skutkować pożarem auta i śmiercią pasażerów. Dodatkowo kumunikat check engine na pomarańczowo. Niestety nikt w serwisie nie był zainteresowany problemem i nie było chęci pomocy. Miło że pracuje tam mnóstwo osób. Odradzam Markę i ten serwis należy omijać z daleka. Polecam nie autoryzowane serwisy na literę H. Dodam jedynie w kwestii wyjaśnienia że samochód spędził u Państwa ostatnie pół roku na naprawę z polisy AC co jest bardzo długim czasem. Po odbiorze w aucie znalazłem pęknięte zegary oraz hałasujące i gwiżdżące turbo. A zostawiłem auto sprawne poza wcześniej wspomnianą szkoda. Mimo maili i tel bez rezultatu. Natomiast jedyny plus to telefon dziś od Pana Łukasza.
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 17:39
Salon - samochody nowe
Kilometry parkingu a ...
... nie ma gdzie zaparkować, auta poustawiane na wejściu, brak miejsc wyznaczonych dla gości , także na parkingu słabo i w środku też cosik nie działa , wejście folią obklejone nie wiesz co za drzwiami i czy to wejście ? Kilka salonów widziałem tej marki a tu coś nie halo, nawet sympatycznej Pani na wejściu nie ma na powitanie.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Od miesiąca nie ...
... potrafią wymienić tylnego zderzaka w BMW 3. Serwis to jakiś Dramat. Ludzie ile to jeszcze będzie trwało ??
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 17:25
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu i ...
... wsparcia ze strony Bawaria Motors jest znacznie poniżej standardów BMW. Brak oddzwonień, przejrzystość procesu, brak wsparcia klienta w tym procesie. Zarezerwowaliśmy serwis naprawy wady fabrycznej zgodnie z prośbą BMW w dniu 11 grudnia o godzinie 10:00, czas niezbędny do wykonania usługi określono na 5 godzin. Na dzień dzisiejszy 18.12 nadal nie ma jasnej daty, kiedy samochód będzie gotowy, a ja borykam się z trudnościami ze względu na brak profesjonalizmu ze strony tego dealera, braku jasności kiedy będzie naprawa i dodatkowymi kosztami wynikającymi z braku samochodu.