95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 11:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Balagan (Wersja oryginalna) Balagan
Użytkownik sieci
20 marca 2020 15:12
Salon - samochody nowe
Ktoś tam potrafi obsługiwać telefon ?
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 09:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jakość samochodów BMW jest niepokojąca! Wadliwe części producenta spowodują pożar! Wymiana części zajmie dużo czasu (ponad 1 miesiąc) w późniejszym okresie Nie ma bezpłatnej usługi skutera! (Wersja oryginalna) 宝马车的质量让人担忧! 出厂商的零件存在缺陷,会引发起火! 后期如免费更换零件,需要很久的时间(超过1个月以上),没有提供免费的代步车服务!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 16:09
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Szczególnie chciałem skomentować to miejsce. Wyglądają tak dobrze i zachowują się przyjaźnie, gdy jesteś gotowy na zakup samochodu. Po zakupie doświadczysz bardzo złych rzeczy. Najpierw próbują naładować wszystko po stronie klienta. Ludzie z działu usług i ubezpieczeń starają się oszukiwać i działać niegrzecznie. W ogóle nie zalecane! (Wersja oryginalna) Especially I wanted to put comment for this place. They look so good and friendly behave when you are ready to buy a car. After your purchase you will experience very bad things. First they try to charge everything on client's side. People on service and insurance department are trying to cheat and act rudely. No recommended at all!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 13:46
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 20:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki za ...
... super obsługę w serwisie blacharskim i pełen profesjonalizm w dziale ubezpieczeń. Serwisu mechanicznego nie polecam - w ostatnim roku dwukrotnie odebrałem od nich auto które wymagało serwisu gdzie indziej by doprowadzić je do użyteczności. W obu wypadkach obsługa zapewniała, że skontaktuje się ze mną kierownik serwisu by wyjaśnić sytuację. Obiecał to również Pan przeprowadzający ankietę na temat jakości usług. Nigdy jednak do tego nie doszło.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 07:34
Salon - samochody nowe
Witam. Jestem osobą ...
... która daleka jest od skrajnych opinii miejsc w który bywa się sporadycznie ale ten serwis zasługuje na pochylenie się i ocenę poniżej normy. Obsługa klienta zachowuje się tak jak by charytatywnie naprawili auta. Kontakt z klientem na 2 z minusem. Panowie z serwisu niezadowoloni z życia Uważam że serwis bmw powinien bardziej starać się o profesjonalną obsługę która przedewssystjim cechuje się wysoką kulturą. Tutaj tego zabrakło.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 11:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Historia tak długa, że szkoda czasu żeby ją opisywać.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 14:44
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba wiedza ...
... i brak pomocy przy naprawie blacharskie. Człowiek z którym rozmawiałem nie posiadał podstawowej wiedzy jak mi pomóc w mojej sprawie uszkodzonego zderzaka i peknietej tylnej lampy. Pan za nim który siedzi szczupły też nie wykazał się wiedzą . Informuję Panie, że jeśli sprawca kolizji nie ma prawa jazdy i klient chce wykonać naprawę w Państwa serwisie to ma do tego prawo i może to zrobić na dwie opcje. Opcją nr 1. Z OC sprawcy - naprawa wykonywaną jest po zaakceptowaniu kosztów przez ubezpieczyciela Opcja nr 2. Z mojego AC z regresem - jeśli nie wiecie co to jest to to stanowisko nie jest dla Panów. Strasznie jestem zawiedziony bo to salon najbliższy mojego miejsca zamieszkania który nie posiada podstawowej wiedzy. A Panowie poradzili mi zakup lampy ........ NIE POLECAM
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... pozostawia wiele do życzenia. Poczucie bycia intruzem niestety mocno zauważalne. Po odbiorze auta z przeglądu okazało się iż jeden z bezpieczników jest przepalony. Przed oddaniem samochodu bezpiecznik był sprawny. Po zgłoszeniu owego faktu otrzymałem informacje iż to na pewno nie ich wina i ze bezpiecznik mam wymienić sobie sam... Odpowiedź godna autoryzowanego serwisu „marki premium”. Nie polecam!
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 23:30
Salon - samochody nowe
Masakra dział części zamiennych
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 17:53
Salon - samochody nowe
Jazda próbna przez ...
... 8 minut po wioskach okolicznych. Powiem że słabo zwłaszcza kupując samochód klasy Premium. Mogłem sprawdzić jedynie zawieszenie na dołach i jak jeździ z prędkością do 70km/h. Niestety pojechałem do innego dealera u którego mogłem sprawdzić wszystkie walory wybranego auta. I zakupu dokonam tam gdzie mogłem dokładnie przetestować auto.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 23:50
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 15:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 16:51
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo serwis ...
... . Pan Norbert policzył za umycie silnika i weryfikację wycieków oleju, twierdził że z miski to leci. Wycena na 17k netto Pojechałem do warsztatu obok i tam widać że silnik nawet nie był myty miska olejowa sucha . Bardzo nieprofesjonalne. Próbowałem dwa dni się do was dodzwonić żeby to wyjaśnić, zapomniałem dodać że auto miałem odebrać w piątek A w poniedziałek Pan mówi że trzeba poczekać bo auto nie jest jeszcze umyte... mam zdjęcia silnika po waszej weryfikacji, mam wątpliwości że co kolwiek było tam wycierane przed weryfikacja.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 12:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2019 20:00
Salon - samochody nowe
Obsługa niekompetentna brak jakiejkolwiek wiedzy o modelach samochodów
Użytkownik sieci
14 maja 2019 10:43
Salon - samochody nowe
Zostałem potraktowany bardzo ...
... nieprofesjonalnie, szukając odpowiedniego serwisu do naprawy blacharskiej za wycenę kosztów naprawy czyli poświęcenie 10 minut i dwie kartki wystawiono mi rachunek 600 zł. Mam prawo zebrać kilka kosztorysów i wybrać dla siebie najlepsza opcję, kiedy w każdym serwisie miałbym płacić 600 zł za taką wycenę to żenada, aso Toyota nie wystawia żadnego rachunku za taką usługę.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 14:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka