94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Miejsce malo przyjazne ...
... klientowi. Wszyscy wpatrzeni w monitory komputerow i olewaja Cię.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 02:00
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... skonfigurować Bmw. Sprzedawca wydawał się być nieobecny w rozmowie, miałem wrażenie ze mu nie zależy na sprzedaży samochodu. Brak auta do jazdy testowej. Sprzedawca sam nie zaproponował kontaktu jak już auto będzie dostępne i umówienie się na jazdę próbną, tylko ja musiałem dopytywać jak mamy się umówić i wyszło na to za ja mam dzwonić i pytać się czy już jest dostępne. W tym salonie nie zamówię już auta…
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 12:10
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Szkoda ...
... że pracownicy sklepu nie radzą sobie z nawet z informacją na temat oleju bez podania vin'u. Nadmienię że zadzwoniłem do serwisu niezależnego i po podaniu modelu auta pracownik wiedział dokładnie jaki mam kod silnika, ilość oleju i rodzaj. I czy nie jest to smutne?
Użytkownik sieci
27 maja 2021 12:39
Salon - samochody nowe
Umawiają się na ...
... akcję przywoławczą a nie mają części czyli czas stracony i nic nie zostało zrobione. Za chwilę będą dwa miesiące i zero kontaktu w tej sprawie. Byłem osobiście zamówić dodatkowy kluczyk do klasyka, mięli oddzwonić i też zero odzewu. Telefonów żaden dział nie odbiera. Kompletna porażka, nigdy więcej tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 17:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... W ogóle nie jest przyjazny i pomocny! 1: Niedopuszczalne, aby usłyszeć „musisz zadzwonić do serwisu, w którym kupiłeś samochód” !! 2: Wizyta serwisowa zaplanowana na 13:00 (wymiana oleju i filtra), która trwała 4 godziny? I chyba nikt nie czyścił wnętrza auta. (Wersja oryginalna) Not friendly and helpful at all! 1: Unacceptable to hear “you need to call the service where you bought the car”!! 2: Service visit scheduled at 1 pm (Oil and filter change) which took 4 hours? And I do not think anyone cleaned inside the car.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 14:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Trudno znaleźć anglistę w salonie, serwisanci nie są pomocni, zupełnie inne podejście niż bawaria w czerniakowskiej. (Wersja oryginalna) difficult to find english speaker in the showroom, serwis people are not helpful, totally different approach than bawaria in czerniakowska.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 14:19
Salon - samochody nowe
NEGATYW, NEGATYW, NEGATYW, ...
... Bardzo niezadowolona z wizyty w tym serwisie. Najgorszy serwis w jakim w życiu byłam. Lampka w aucie skasowana za pomocą jedynie podłączeni komputera i wykasowania, po 200m zapaliła się ponownie. NEGATYW!!! Czas wymiany listwy w drzwiach, zapowiadany na jedna godzinę, niestety po 1,15 zauważyłam ze moje auto nadal stoi na parkingu nie ruszone, dopiero po interwencji panowie zabrali się do działania. Oczywiście miało być 20 minut, a wyszło jak zawsze - godzina - NEGATYW!!! (Zaznaczę ze pan który auto przyjmował nawet nas nie poinformował o jakimkolwiek opóźnieniu, mając kluczyki nadal na biurku). Diagnostyka auta na bardzo marnym poziomie, w innym serwisie BMW w Warszawie znaleźli wiele usterek, których niestety w BMW Bawaria Janki panowie nie zdołali dostrzec. Na przykład jedna z najblachszych - światło na lusterku podchodzi wodą. NEGATYW!!!!! Jeszcze wiele by mówić, ale wspomnę jeszcze o lepszym podejściu do osób w garniturach niż tych normalnie ubranych z pozoru ocenianych na bezgotówkowych (czytaj bez kasy). Ogóle rzecz biorąc jedna wielka żenada.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 10:24
Salon - samochody nowe
Zawiedziony jestem ogólnie ...
... podejściem BMW do obsługi klienta. Często widać niedociągnięcia, totalny brak czegoś co doświadczyłem wcześniej w Hondzie czyli rodzinnego podejścia do klienta. Bardzo długie oczekiwanie na linii. Za to ja miejscu obsługa jest profesjonalna tylko bez duszy i widać że obsługują klienta w zależności od tego w co się ubiera. Kolejna sytuacja kiedy dzwoni się z pewną sprawą, konsultantka prosi żeby zostawić telefon i oddzwoni. No i tak czekam kiedy to się stanie od tygodnia. I tak już 3 razy się zdarzyło
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 16:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2021 18:37
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM , ...
... OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN SERWIS. Kierownik nie ma jakiejkolwiek wiedzy o samochodach.
Użytkownik sieci
24 marca 2021 15:01
Salon - samochody nowe
Dzisiaj byłem na ...
... serwisie który miał trwać 3h, trwał 4h, auto miało być umyte i wysprzątane w środku a otrzymałem ani umyte ani wysprzątane. Przez cały czas oczekiwania na auto była dostępna tylko kawa z ekspresu oraz herbata Lipton. Nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 09:33
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsluga , eleganckie salon
Użytkownik sieci
14 stycznia 2021 12:37
Salon - samochody nowe
Olewający stosunek do klienta . Zero profezjonalimu
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 22:06
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo kiepska ...
... obsługa klienta. Na recepcji Panie, które kompletnie nie są zorientowane. Umówiona wizyta na konkretna godzinę, po czym w praktyce oczekiwanie 30 min na obsługę. Następnie umówiona wizyta również na konkretna godzinę czas oczekiwania na Pana 40 min. Karygodne i lekceważące podejście do klienta, niestety to już kolejny raz ma miejsce taka sytuacja.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 14:00
Salon - samochody nowe
Okazuje się, że ...
... powtarzające się opinie dot. kiepskiej obsługi klienta nie są przesadzone. Jednak nie zmienię marki.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 18:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 07:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 września 2020 17:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2020 21:00
Salon - samochody nowe
Jeżeli jesteś spoza ...
... Warszawy radzę omijać salon dalekim łukiem.Kupiłem nowe Bmw i3 - 4 h czekania na odbiór ponieważ nie dojechały tablice .Prosiłem o potwierdzenie pewnego terminu odbioru ponieważ nie mam czasu na czekanie w salonie ale się nie udało. Próbowałem teraz umówić się na Serwis jeszcze nigdy nie spotkałem się z kimś tak mało słuchającym klienta jak Pan Igor B. (Nazwałem to bardzo delikatnie oczywiście bo powinienem stwierdzić co innego ja nie słuchanie , Lub po prostu miał gorszy dzień ). Żona płakała ze śmiechu jak piąty raz powtarzałem że nie mogę umówić się na konkretną godzinię ponieważ lecę na wczasy i nie znam godziny odlotu. Mogę zostawić zgodnie z umową samochód na cały tydzień i moje pytanie brzmiało tylko czy będą w stanie się w ciągu siedmiu dni nim zająć. Twardo jednak próbował umówić mnie na konkretną godzinę. Nawet zaproponował żebym przyjechał dzień wcześniej jak nie znam godziny. Chyba chciał iść ze mną na kolację . Pięć razy powtarzałem że nie wiem o której przyjadę bo nie znam godziny odlotu I chcę tylko wstępnie zarezerwować termin. Jak już poznałem tą godzinę to po wielu próbach kontaktu z serwisem i z wyznaczoną osobą ( Ok. 2 godz. na słuchawce ) I paru próbach przełączania mnie do pana Filipa niestety nie odebrał ani razu telefonu. Chyba nie pojadę jutro w ciemno i nie zostawię bez żadnej konsultacji z nikim samochodu o 6 rano. Chyba nie pojadę jutro w ciemno i nie zostawię bez żadnej konsultacji z nikim samochodu o 6 rano. Po prostu skorzystam z innego serwisu.
Użytkownik sieci
15 września 2020 07:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kupilem ...
... auto bmw x3 mialy byc inne warunki gwarancji sa inne. A samochod to jakas tragedia przejechane 45tys. A z dyfra tyl leje sie olej.