94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2018 06:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 maja 2018 11:20
Salon - samochody nowe
Q2 2018: Usterka ...
... stukania wraz z wyzsza temp wrocila. Dzisiejsza wizyta w bmw gdzie specjalnie wzialem dzien wolny by przejechac sie z mistrzem, skonczylo sie tylko i wylacznie frustracja i strata ponad 1h gdzie nieprofesjonalne i madrzace sie podejscie pracownika bmw bardzo sie do tego przylozylo. MOZE KTOS MOZE COS PORADZIC CO ZROBIC BY W KONCU NAPRAWIC auto? Q1 2018: a wiec po 6 miesiacach usterka jedna jest usunieta ale pojawila sie nowa ( tym razem stukanie w bagazniku i mam ja od 2-3m) ... i serwis nawet nie raczyl otworzyc klapy i spojrzec (pewno cos sie poluzowalo) bo mistrz nic nie uslyszal w ciagu pewno paro-minutowej jazdy, mimo ze jasno tlumaczylem przez tel ze to stukanie ma miejsc na stromych podjazdach, jestem ciekaw gdzie taki znalezli w okolicy :( Co wiecej oddajac auto nikt z BMW nie raczyl mi dac krotkiego update co i jak plus oddane auto mialo pelno sladow od palcow na szybie. Oczywiscie serwis zaoferowal zebym przyjechal po raz juz chyba 6 im mam im pokazac ale od miesiaca cisza ... zero follow up z jego strony. Z takim calosciowym podejscie ja bym juz 5 razy stracil prace :( Q3 2017: Trzecia wizyte juz mam z nowym bmw x3 w sprawie stukajacych / trzeszczacych drzwi ze strony pasazera ... mam nadzieje ze do trzech razy sztuka ... co zadziwiajace serwis mnie dzis edukowal ze niestety ale musze akcektowac czasem stuki jak sie jezdzi autem premium. Ponadto poinformowano mnie ze ten typ usterek sie obecnie zdarza wiec taki maly heads up dla wszystkich rozwzajacych kupno auta za +200tys! Aha i auto zastepcze dostalem na rezerwie, pelna profeska :(
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2018 20:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 13:54
Salon - samochody nowe
Kompletny brak kontaktu ...
... z klientem! Auto zamiast 5 planowanych dni, spędziło u nich 14! Kilkukrotnie mieli poinformować co z autem, nigdy tego nie zrobili. Za każdym razem musiałem sam dodzwaniać i dopytywać co dalej! Zapowietrzyli hamulce... A na koniec ukradli uchwyt do telefonu... Moja żona ostatniego dnia na odbiór auta czekała u nich 6 godzin! I nikt jej nie informował co się dzieje i kiedy będzie gotowe... I co? I dalej nikt się tam niczym nie przejmuje. Nigdy więcej nie kupię BMW.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 12:16
Salon - samochody nowe
Pomimo zamówionego tydzień ...
... wcześniej auta zastępczego na miejscu okazało się, ze auta nie ma. Koszt wypożyczeni auta 190 zł ale i takiego auta nie Było, co okazało się po 40 min czekania. *jedna gwiazdka dla Pana obsługującego w serwisie
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 18:30
Salon - samochody nowe
Byłem dwa razy ...
... aby zamówić jakieś części - za pierwszym razem rozczarowanie, bo młody pracownik musiał przerwać prywatną rozmówkę zamówił mi nie te części. Za drugim fachowa obsługa też bardzo zajęta pomogła i dostałem dobre uszczelki Polecam popracować nad kontaktami z Klientem :-)
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 12:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2017 12:17
Salon - samochody nowe
nieprofesjonalne podejście do klienta
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 21:53
Salon - samochody nowe
Zaangażowanie pracowników BMW ...
... Janki prezentuje się następująco: Jakość obsługi poniżej komisowych sprzedawców oszustów. Zakupiony nowy samochód z segmentu Premium czekał zasyfiony, obdrapany, kompletnie nieprzygotowany. Nie zostały wykonane usługi zabezpieczenia wnętrza bo sprzedawca po podpisaniu umowy sprzedaży; olał klienta. Dwa miesiące czekania na właściwy dowód i wizyta w salonie skończyła się wyśmianiem przez pracownicę i stwierdzeniem ze klient sam powinien wydzwaniać i się dopytywać. Termin odbioru dowodu miał ustaleniem wykonania brakujących usług. Totalna olewka. Nie polecam jeśli ktoś liczy na nawet minimalną jakość usług i poziom obsługi. Znajoma zakupiła w toyocie 5 razy tańszy samochód a poziom obsługi nieporównywalnie lepszy. Odbiór samochodu to wydarzenie które znajoma zapamięta na całe życie; mega klasa. Obsługa rewelacyjna, kompetentna i dbająca o zadowolenie klienta w każdej chwili. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
13 października 2017 07:52
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2017 13:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 20:27
Salon - samochody nowe
Chyba preferują klientów z grubszym portfelem
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2017 02:29
Salon - samochody nowe
Obiekt na miarę ...
... marki, ale obsługa dość napisać zbyt mało jak na tak drogą markę wyrozumiała. Dlaczego tak niska ocena? Miałem kłopot, sytuacja podbramkowa i niebezpieczna dla bezpieczeństwa samochodu - silnika. Podjechałem z ulicy, bez ustalonego terminu i poprosiłem o pomoc. Komputer wyświetlił piktogram określający poważny problem w silniku. Odmówiono mi pomocy zapisując wizytę za tydzień. Gdybym był w Czechach, na Słowacji, w Austrii, czy w Niemczech, czy w którymkolwiek kraju naprawiającym samochody spod marki BMW otrzymałbym pomoc natychmiast i taką, która pozwoliłaby ocenić komunikat i odpowiedzieć na pytanie, czy mogę dalej jechać i jak powinienem jechać aby nie uszkodzić silnika. Otrzymałem odpowiedź "za tydzień proszę" Na pytanie czy mogę jechać dalej - usłyszałem twierdząco - "w żadnym przypadku" To jak mam wstawić SAMOCHÓD za tydzień?
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2017 18:17
Salon - samochody nowe
Brak możliwości połączenia ...
... z serwisem. Pani z recepcji łączy z serwisem i znowu po pewnym czasie oczekiwania jestem połączony z recepcją. Przez cały dzień nie byłem w stanie uzyskać informacji z serwisu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 12:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2017 23:26
Salon - samochody nowe
Przykro mi, ale ...
... zostałem tam potraktowany jak gorszy sort, choć kupowałem tarczę za ponad 600 zł
Użytkownik sieci
27 stycznia 2017 14:29
Salon - samochody nowe
Dwie naprawy, dwóch ...
... samochodów i serwis w Jankach nie podołał im. 1. BMW X3 2.0d - utrata mocy, kontrolka dpf. Autoryzowany serwis w Jankach po diagnostyce za 600 zł netto, nie był w stanie stwierdzić co się popsuło w samochodzie ! Zaproponowali naprawę metodą prób i błędów ! polegającą na wymianie kolejno: dpf, egr i na koniec turbiny. Po prostu idioci. 2. BMW X3 3.0si e83 (benzyna) - nierówne wolne obroty, gaśnięcię samochodu podczas jazdy, check engine co jakiś czas. Wycenili wstępną diagnostykę na 800 zł, po czym dzwonią po godzinie że nie podejmą się nawet diagnostyki bo w samochodzie jest LPG!?? Wiem LPG to samo zło, w Niemczech co drugie BMW ma chipa i tamtejsze ASO nie opowiada bzdur. Nadmienię tylko, że pan w serwisie wstępnie proponował tę samą metodę naprawy samochodu czyli metodę prób i błedów, czyli wymianę wszystkiego po kolei. Myśłałem że już to porzucili, ale jednak metoda jest skuteczna chyba :) szczególnie dla portfela. Auto po oddaniu z serwisu nie było umyte, w innych serwisach BMW zawsze myli mi auto. NIE POLECAM tego serwisu!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2017 10:21
Salon - samochody nowe
Tragedia. Jeden pracuje ...
... 5 sie patrzy jak za dobrych lat komunizmu, nie polecam
Użytkownik sieci
6 stycznia 2017 10:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 października 2016 18:39
Salon - samochody nowe
Długo się czeka ...
... na obsługę zwłaszcza jeżeli chodzi o jazdy próbne.