95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 marca 2019 17:04
Salon - samochody nowe
Serwis skrajnie nieprofesjonalny. ...
... Umówiłem się na odbiór auta. Przyjechałem taksówką z drugiego końca miasta, okazało się że auto nie gotowe. Nie wiadomo ile może jeszcze potrwać akcja. Straciłem dużo czasu i pieniądze na 3 kursy.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 21:19
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu dramatycznie ...
... zła. Odstawiłem auto na godzinę 13.00 na akcje serwisową z uzgodnionym terminem odbioru na 16.00. O 17.00 stawiłem się po auto, ale okazało się, że nikt się nim nawet nie zajął. Więc bezsensownie siedziałem i czekałem 3 godziny. Przed 20.00 auto zostało mi wydane. Słowa przepraszam nie usłyszałem.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 10:23
Salon - samochody nowe
Gratuluję wytrwałości tym, ...
... którym uda się wreszcie dodzwonić pod numer wewnętrzny 6 - Dział Części !!! Jacek Chojnacki
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 11:54
Salon - samochody nowe
Nie byłam w ...
... środku ale często przechodzę obok idąc na działkę otoczenie ładne i bezpieczne
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 18:53
Salon - samochody nowe
Nikt nic nie wie
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 08:59
Salon - samochody nowe
Dział części na ...
... infolinii nie chce podac numeru części ktora chce od nich kupić ... Wiele razy dzwonilem do roznych dealerów i nigdy nie spotkalem sie z czyms takim.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 15:25
Salon - samochody nowe
Troszkę trzeba popracować.. ...
... dużo ludzi na salonie ,a czas oczekiwania na obsługę nadal spory .
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 19:02
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa przez ...
... sprzedawców nowych samochodów. Szanowni Państwo plamicie markę BMW z sobie tylko znanych pobudek. Po prostu wstyd!!! Przyjechałem po nowe BMW po skierowaniu tam przez miłą Panią z infolinii BMW a zostałem potraktowany jak Pan nikt. „Dziękuję Wam bardzo” i życzę, aby tak samo Was traktowali klienci.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 15:36
Salon - samochody nowe
5 godzin 4 ...
... czynności serwisowe. Przez 1 godzinę auto stało przed serwisem i nikt się nim nie interesował. Klient w tym czasie siedział i czekał ... Po 5 godzinach "przeglądu" serwis nie potrafił wydać auta tłumacząc się awarią systemu. Serwis premium !
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 13:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 12:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2018 00:38
Salon - samochody nowe
Prosta usługa serwisowa ...
... wykonywana specjalnie na czas by więcej roboczogodzin naklepać, minus za naciąganie.
Użytkownik sieci
17 września 2018 13:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam, 3-krotnie ...
... dzwoniłam w celu dostania oferty na kontynuację ubezpieczenia, za każdym razem Pani w recepcji mówiła, że niestety mają problemy z telefonami ale przekaże odpowiedniej osobie, że dzwoniłam i ktoś w tej sprawie oddzwoni. I tak sobie dzwoniłam dzień po dniu- przez 3 dni... do tej pory nikt nie oddzwonił, minęły już dwa tygodnie, ubezpieczenie już dawno wygasło, musiałam skorzystać z usług kogoś innego. Standardem u nich jest umawianie się na konkretną godzinę, po czym na miejscu okazuje się, że trzeba czekać w kolejce, bo ktoś umówił na tą samą godzinę kilka osób, albo mieli obsuwę. To samo tyczy się samochodu zastępczego, człowiek dzwoni, wybiera sobie dany model jaki chce wynająć ( w końcu nie dostaję go za darmo, tylko za to płacę), jeszcze kilka dni wcześniej proszą o telefon w celu potwierdzenia, że dany samochód będzie na bank dostępny, a w dniu wynajmu robią zmartwioną minę, lekko zakłopotaną , bo jakimś fatalnym zrządzeniem losu poprzedni klient nie oddał auta na czas (tekst z tym klientem to ich stała śpiewka, ze trzy razy już to od nich słyszałam). O serwisie blacharskim nawet nie chce mi się rozpisywać, zrobiłam u nich na AC przedni zderzak, po miesiącu odkryłam, że coś nie gra, tak jakby nie dokręcili dolnej nakładki, pojechałam do nich żeby mi to dokręcili (tylko dokręcili, nic więcej) i co usłyszałam? Otóż dowiedziałam się, że zderzak się odkształcił (po miesiącu użytkowania!) a na moją uwagę że chciałabym złożyć reklamację, bo to nie jest normalne, usłyszałam, że nie ma to sensu, bo znaleźli ślad otarcia na nim i to na pewno moja wina. Szczerze to odpuściłam sobie, nie na moje siły ten serwis. Pojechałam gdzie indziej, zrobiono mi to w kilka minut. Traktują klientów jak idiotów, odnoszę wrażenie, że pracownicy przechodzą szkolenia z tego jak kulturalnie zlać klienta w taki sposób, żeby jeszcze im za to zapłacił. Reasumując: Nie polecam.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 05:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 11:02
Salon - samochody nowe
Jestem już kolejny ...
... raz w tym serwisie i z przykrością muszę przyznać że obsługa tutaj jest bardzo nie sympatyczna ! Pan przyjmujący samochód na serwisie ma zawsze minę jakby cytrynę z rana wypił na czczo. Odzywa się nie uprzejmie i komentuje coś pod nosem. Nie polecam tego miejsca !!!!
Użytkownik sieci
12 czerwca 2018 06:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 maja 2018 11:20
Salon - samochody nowe
Q2 2018: Usterka ...
... stukania wraz z wyzsza temp wrocila. Dzisiejsza wizyta w bmw gdzie specjalnie wzialem dzien wolny by przejechac sie z mistrzem, skonczylo sie tylko i wylacznie frustracja i strata ponad 1h gdzie nieprofesjonalne i madrzace sie podejscie pracownika bmw bardzo sie do tego przylozylo. MOZE KTOS MOZE COS PORADZIC CO ZROBIC BY W KONCU NAPRAWIC auto? Q1 2018: a wiec po 6 miesiacach usterka jedna jest usunieta ale pojawila sie nowa ( tym razem stukanie w bagazniku i mam ja od 2-3m) ... i serwis nawet nie raczyl otworzyc klapy i spojrzec (pewno cos sie poluzowalo) bo mistrz nic nie uslyszal w ciagu pewno paro-minutowej jazdy, mimo ze jasno tlumaczylem przez tel ze to stukanie ma miejsc na stromych podjazdach, jestem ciekaw gdzie taki znalezli w okolicy :( Co wiecej oddajac auto nikt z BMW nie raczyl mi dac krotkiego update co i jak plus oddane auto mialo pelno sladow od palcow na szybie. Oczywiscie serwis zaoferowal zebym przyjechal po raz juz chyba 6 im mam im pokazac ale od miesiaca cisza ... zero follow up z jego strony. Z takim calosciowym podejscie ja bym juz 5 razy stracil prace :( Q3 2017: Trzecia wizyte juz mam z nowym bmw x3 w sprawie stukajacych / trzeszczacych drzwi ze strony pasazera ... mam nadzieje ze do trzech razy sztuka ... co zadziwiajace serwis mnie dzis edukowal ze niestety ale musze akcektowac czasem stuki jak sie jezdzi autem premium. Ponadto poinformowano mnie ze ten typ usterek sie obecnie zdarza wiec taki maly heads up dla wszystkich rozwzajacych kupno auta za +200tys! Aha i auto zastepcze dostalem na rezerwie, pelna profeska :(
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2018 20:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 13:54
Salon - samochody nowe
Kompletny brak kontaktu ...
... z klientem! Auto zamiast 5 planowanych dni, spędziło u nich 14! Kilkukrotnie mieli poinformować co z autem, nigdy tego nie zrobili. Za każdym razem musiałem sam dodzwaniać i dopytywać co dalej! Zapowietrzyli hamulce... A na koniec ukradli uchwyt do telefonu... Moja żona ostatniego dnia na odbiór auta czekała u nich 6 godzin! I nikt jej nie informował co się dzieje i kiedy będzie gotowe... I co? I dalej nikt się tam niczym nie przejmuje. Nigdy więcej nie kupię BMW.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 12:16
Salon - samochody nowe
Pomimo zamówionego tydzień ...
... wcześniej auta zastępczego na miejscu okazało się, ze auta nie ma. Koszt wypożyczeni auta 190 zł ale i takiego auta nie Było, co okazało się po 40 min czekania. *jedna gwiazdka dla Pana obsługującego w serwisie