87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 14:37
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam Nie ...
... polecam tego serwisu zakłamani personel na szkodach to jak mafia tylko kasować potrafiąi to ogromne kwoty i kłamstwa gonią kłamstwa jest to nie godny serwis w internecie wiele się o ich poczynaniach da dowiedziec
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 09:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Robią sobie jaja z klientów. 30 min trwa ponad 2h. Obiecują kontakt ponowny, który i tak nie następuje. Pomimo mojego kilkukrotnego kontaktu - sprawa nie została załatwiona. Edit: jeżeli państwo na prawdę udajecie, że nie wiecie o co chodzi, to proszę zadzwońcie sobie, sami do siebie na infolinię i spróbujcie cokolwiek załatwić. Pzdr.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 00:18
Salon - samochody nowe
Daje jedną gwiazdkę ...
... bo mniej się nie da. Ciężko to nazwać serwisem. Umówiony byłem na wizytę w celu weryfikacji technicznej samochodu zakupionego u nich w pakiecie „Premium Selection”. Zachowanie pracownikow z Premium nie ma nic wspólnego. Usługa miała trwać 4h po czym miał ktoś do mnie zadzwonić - oczywiście tak się nie stało. Następnego dnia po kilku probach kontaktu udało mi się otrzymać informacje ze nikt jeszcze nie miał czasu zająć się moim samochodem. Po kolejnych 3h dostałem informacje ze faktycznie są jakieś niepokojące dźwięki z turbo ale jeszcze nie wiedza co to jest. Zaproponowali mi samochód zastępczy. Po dwóch dniach roboczych musiałem znów dzwonić żeby sie coś dowiedzieć i sytuacja się powtarza - nikt nic nie wie i że oddzwonimy do pana za 2-3h. Oczywiście tak się nie dzieje. O 15 dzwonię jeszcze raz, pani na słuchawce dalej nic nie wie i znów obiecuje ze oddzwonią. Poinformowałem ją ze mam dość czekanie i przejeżdżam jeszcze dzis na koniec dnia po samochód. Po godzinie dostaje telefon ze samochód jest sprawny i wszystko jest w normie. Auto oddam do innego serwisu bo ciężko mi zaufać tej „fachowej” weryfikacji po tym co nagrał mój wideorejestrator (przy samochodzie spędzili może 15min).
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 11:23
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... naprawę powypadkową (drobna stłuczka) od samego początku serwis nie podejmuje żadnej współpracy klient sam musi zgłaszać do ubezpieczenia szkodę prosić się o auto zastępcze co jest żenujące i uwłaczające,... nawet podrzędne warsztaty oferują lepszą obsługę w tym zakresie. Naprawa wykonana NIEUDOLNIE ! Na lakierze zostawione ślady po taśmie malarskiej oraz widoczne napryski na inne elementy Nie wiem kto to malował ale chyba miał 12 lat.... żenada !!!!! Fotel pasażera gdy odebrałem auto cały brudny z pasty polerskiej musiałem czekać jeszcze 2h zanim doprowadzili auto do stanu względnego i na szybko wyprali fotel,... więcej niż żenada ! Cała sprawa była prowadzona opieszale !! Zero kontaktu z strony opiekuna naprawa nie trwała 4 dni a 4 tygodnie nie zostałem poinformowany że auto zostało poddane akcji serwisowej zero kontaktu i informacji w tej sprawie ! Dokumenty przekazywane do ubezpieczyciela zawsze ale to zawsze po terminie albo na ostatnią chwilę ! Auto zastępcze dostałem tak brudne że wstyd było tym na miasto wyjechać a w środku pobrudziłem sobie nowe ubrania i buty,.... żenada do kwadratu. Aż żal że jest to autoryzowany serwis i sprzedawca... taka opinia dla marki.... szkoda.... Zażalenie w tej sprawie wysysałam do centrali BMW mam nadzieje że podjęte zostaną kroki. EDYCJA 1. Po telefonie dyrektora serwisu: Proszę wpaść do nas na godzinkę na kawkę w tym czasie załatwimy sprawę. Po wizycie u profesjonalistów: Konieczna wieloetapowa korekta lakieru na kilku elementach ale żeby doprowadzić auto do stanu wizualnie odpowiedniego konieczna jest pełna korekta lakieru oraz wiadomo zabezpieczenie (trzy dni pracy). Dodatkowo auto nie zostało poskładane prawidłowo !!!!! Brakuje śrub oraz kołków plastikowych !!! Z względu na to że w tym serwisie wymienili też przekładnie zmuszony jestem oddać auto do innego serwisu w obawie o życie swoje i swojej rodziny !
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 14:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Zawsze były jakieś opóźnienia, drobne uwagi, ale dzisiaj już przesadzili. Z roku na rok jakość obsługi klienta i terminowość wykonywanych usłgu spada. W ubiegłym tygodniu telefonicznie umówiłem się na wymianę kół zimowych z depozytu na dzisiaj na godzinę 10:00. Zapewniano mnie, że prace wymiany kół potrwają max 2 godziny. Dzień wcześniej o 18:58 otrzymałem automatycznego SMS przypominający o wizycie i zachęcenie do odprawy on-line lub w kiosku samoobsługowym. Przyjechałem wcześniej, skorzystałem z kiosku samoobsługowego, wybrałem jako kontakt SMS i włożyłem pilota (kluczyki) do przeznaczonej do tego skrytki. O godzinie 9:58 otrzymałem SMSa potwierdzającego odprawę pojazdu i informację, że serwis skontaktuje się ze mną gdy usługi zostaną wykonane lub pojawią się jakieś pytania i wątpliwości. Przyjechałem po 100 minutach o 13:40 przyjechałem do Bawaria Motors i zobaczyłem, że samochód stoi dokładnie w miejscu, gdzie go zaparkowałem, a koła nie zostały wymienione. Poszedłem więc do konsultantów działu serwisu zapytać z jakiej przyczyny nie rozpoczęto prac - ZAPOMNIANO. Zatem podziękowałem za zmarnowany czas, poprosiłem o wydanie kół z depozytu i umówiłem wyważenia i wymianę kół w innym serwisie. Nie umożliwiono mi spotkania z kierownikiem serwisu, chyba nie usłyszałem żadnego przepraszam.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 18:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam BMW ...
... Bawaria Motors Katowice. Kupiliśmy samochód w grudniu 2022r, po ok 1,5 miesiąca okazało się ze ma on wadę ukrytą. Auto wylądowało na serwisie na 4 miesiące. Jednak od tego czasu nie mamy możliwości nacieszenia sie nim. Średnio co 2 tygodnie ląduje znowu na serwisie w związku z naszymi zgłaszanymi usterkami. Serwis nie jest w stanie raz porządnie zdiagnozować problemu i go rozwiązać. Co więcej, oddajemy samochód z jedną usterką, a po odbiorze i jeżdżeniu kilka dni okazuje się, że nie działają rzeczy, z którymi przed wizyta w serwisie problemu nie było. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 15:18
Salon - samochody nowe
Daje 1, bo ...
... mniej sie nie da. Komunikacja z pseudo doradcami to żenada. Nie wiem dlaczego te stanowiska tak się nazywają. Zero doradztwa, dbałości, a jakość obsługi sięga dna. Jak masz auto flotowe korzystaj z innego ASO, a jak chcesz kupić BMW bez kontaktu z oszustami, skorzystaj z innego salonu. Od 2 tygodni próbuje skontaktować się z kimś z kierownictwa, ale albo mają narady, albo szkolenia, zawsze nieobecni dla klienta. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 02:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 22:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam, pogłębiają szkody w pojeździe
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 07:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam, omijać ...
... szerokim łukiem. Głośno o nich w internecie, bardzo złe opinie.
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 03:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 23:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 21:22
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam :(
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 13:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 23:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 21:05
Salon - samochody nowe
uważaj
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 21:00
Salon - samochody nowe
Zobaczcie materiał MatCars ...
... Warszawa BMW/GAP/UBEZPIECZALNIA OSZUKALI NAS NA 130 TYSIĘCY
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 17:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 13:33
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... naprawę powypadkową (drobna stłuczka) od samego początku serwis nie podejmuje żadnej współpracy klient sam musi zgłaszać do ubezpieczenia szkodę prosić się o auto zastępcze co jest żenujące i uwłaczające,... nawet podrzędne warsztaty oferują lepszą obsługę w tym zakresie. Naprawa wykonana NIEUDOLNIE ! Na lakierze zostawione ślady po taśmie malarskiej oraz widoczne napryski na inne elementy Nie wiem kto to malował ale chyba miał 12 lat.... żenada !!!!! Fotel pasażera gdy odebrałem auto cały brudny z pasty polerskiej musiałem czekać jeszcze 2h zanim doprowadzili auto do stanu względnego i na szybko wyprali fotel,... więcej niż żenada ! Cała sprawa była prowadzona opieszale !! Zero kontaktu z strony opiekuna naprawa nie trwała 4 dni a 4 tygodnie nie zostałem poinformowany że auto zostało poddane akcji serwisowej zero kontaktu i informacji w tej sprawie ! Dokumenty przekazywane do ubezpieczyciela zawsze ale to zawsze po terminie albo na ostatnią chwilę ! Auto zastępcze dostałem tak brudne że wstyd było tym na miasto wyjechać a w środku pobrudziłem sobie nowe ubrania i buty,.... żenada do kwadratu. Aż żal że jest to autoryzowany serwis i sprzedawca... taka opinia dla marki.... szkoda.... Zażalenie w tej sprawie wysysałam do centrali BMW mam nadzieje że podjęte zostaną kroki.
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 12:22
Salon - samochody nowe
Psują samochody jeszcze bardziej niż są