89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 11:33
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm Macieja ...
... Solczaka z serwisu i całej załogi warsztatowej!
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Świetny serwis, polecam Pana Maćka Solczaka!
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 16:14
Salon - samochody nowe
Dziękuję Panu Maciejowi ...
... Sołczak za zaangażowanie i obsługę. Kontakt i załatwienie sprawy z pełnym profesjonalizmem
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 15:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 13:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 00:20
Salon - samochody nowe
Dobre promocje, profesjonalny serwis
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 14:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 14:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 08:57
Salon - samochody nowe
Polecam ten serwis, ...
... w szczególności na 5 gwiazdek zasługuje Pan Mikołaj z działu części, pomocny, uśmiechnięty, rzetelny
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 18:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa, Pan ...
... Mikołaj profesjonalny bardzo w swoim fachu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Dziękuję Panu Dominikowi ...
... za wzorowe poprowadzenie naprawy lakierniczej w moim BMW.
Użytkownik sieci
14 lipca 2024 17:47
Salon - samochody nowe
Bardzo miło wspominam ...
... wizytę w salonie BMW przy ul. Roździeńskiego, od początku czułem się dobrze zaopiekowany, Panie z recepcji uśmiechnięte, duży wybór samochódów testowych, kompetentni ludzie. Na słowa uznania zasługuje Pani Aleksandra, która podczas jazdy testowej wykazała się ponadprzeciętną wiedzą produktową oraz przeprowadziła mnie przez wszystkie nowości techniczne - z tego miejsca raz jeszcze dziękuję za fachowe doradztwo, widać, że Pani to lubi i przede wszystkim wie, o czym mówi, imponujące! Bogata ekspozycja oraz pozytywny wydźwięk tego miejsca sprawia, że z czystym sumieniem mogę polecić ten salon dla wymagających klientów, a sam z pewnością odwiedzę go ponownie.
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Chciałbym wyrazić ogromną ...
... wdzięczność dla menedżera Macieja Solczaka z firmy BMW Katowice. Pomimo że jestem obcokrajowcem, Maciej Solczak wykazał się wysokim profesjonalizmem i troską, szybko dostarczając wszystkie niezbędne usługi bez jakichkolwiek uprzedzeń. Szczególnie chcę podkreślić jego pomoc w uzgodnieniu samochodu zastępczego w najkrótszym możliwym czasie. Takie uważne i skuteczne podejście zasługuje na najwyższą ocenę. Dziękuję za doskonałą obsługę i indywidualne podejście!
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 12:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 23:25
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie, pełen ...
... profesjonalizm i szybkość kontaktu. Pan Artur Dec zawsze służy pomocą i dużym zaangażowaniem w jak najlepszą współpracę.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 16:47
Salon - samochody nowe
Artur pseudonim Misiek ...
... najlepszy doradca, fachowa obsługa i mega wiedza z zakresu części.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Piszę tę opinię ...
... jako jedną wielką przestrogę dla każdego, kto wpadnie na pomysł, by oddać samochód na dział blacharsko lakierniczy tego salonu. Zacznę od początku, a mianowicie pozwolono mi przyjechać na 2 kwietnia oddać samochód na sporządzenie kosztorysu. Po przekazaniu pojazdu miałem dosłać dokumenty związane z przekazaniem pojazdu mailem, przez zawiłą sytuację prawną pojazdu, których nie mogłem wypełnić ja na miejscu. Dokumenty przesłaliśmy w ten sam dzień. Licząc, że auto jest kosztorysowane, czekałem do 11 kwietnia. Po przedzwonieniu działu, co wcale nie było taką prostą sprawą, dowiedziałem się, że żaden mail do nich nie dotarł i będzie trzeba dosłać jeszcze 1 dokument. Wysłaliśmy maila jeszcze raz na dokładnie ten sam adres mailowy, po czym informowali, że samochód zostanie skosztorysowany w przeciągu 3 dni roboczych. Te 3 dni robocze przeciągnęły się do 23 kwietnia. W międzyczasie dzwoniliśmy non stop, żeby dowiedzieć się, jak wygląda postęp. W odpowiedzi słyszeliśmy kłamstwa, że już prawie ten kosztorys jest skończony. Po 23 kwietnia do 17 maja załatwialiśmy sprawę z ubezpieczycielem, więc w tym przedziale czasowym serwis był całkowicie bez winy. Następnie, gdy otrzymaliśmy kosztorys od ubezpieczyciela, serwis przygotował również kosztorys na resztę elementów, które miały zostać naprawione. W tym aspekcie akurat serwis zadziałał błyskawicznie i nie można się do niczego doczepić. Od razu tego dnia, czyli 17 maja przekazałem, że serwis może podejmować się napraw. Przedmiot szkody, czyli lakierowanie boku, wymiana tylnej szyby plus jej przyciemnienie i naprawa pokrywy bagażnika zajęła serwisowi prawie miesiąc. Auto było gotowe do odbioru dopiero 13 czerwca, a tak właściwie to 14, ponieważ jak się okazało na miejscu, jak przyjechałem odebrać auto, to serwis jeszcze wykonywał na nim prace końcowe, jak badanie jakości. Przez to musiałem czekać następne 30 minut, aż auto będzie gotowe do wydania. W międzyczasie gdy auto było naprawiane, graniczyło wręcz z cudem, by dodzwonić się do opiekuna szkody. Zazwyczaj musiałem dzwonić albo na cały dział i następnie pracownicy mnie przełączali do opiekuna szkody, albo dzwonić bezpośrednio na recepcję, ponieważ dział blacharsko lakierniczy nie odbierał. Z tak tragiczną komunikacją się jeszcze nie spotkałem. Oczywiście opiekun szkody mnie zapewniał w międzyczasie, że lada moment auto będzie gotowe do odbioru, gdzie w międzyczasie ciągle słyszałem teksty w stylu "tak, auto już jest polakierowane", "tak, właśnie jest wklejana szyba". Wszystko byłoby fajnie, gdybym nie słyszał tego samego kilka razy w danym tygodniu. Jak to jest, że szyba, która niby jest wklejana w piątek, nagle dalej jest wklejana według opiekuna szkody we wtorek, bo jednak w piątek jej nie wkleili. Pracownicy między sobą nie wymieniają absolutnie żadnych informacji. Dawno nie widziałem tak dużego chaosu informacyjnego w firmie. Teraz chciałbym przejść do sedna, czyli jakości naprawy. Klapa bagażnika wymagała poprawy podczas odbioru. Po moich uwagach serwis poprawił niedociągnięcia na niej. Bok samochodu został tak polakierowany, że lakier wygląda na smolisty/tłusty. Serwis po moich uwagach wykonał szybką polerkę, ale dalej wyglądało to okropnie. Zdjęcia z tego jak robi, serwis blacharsko lakierniczy Bawaria Motors w Katowicach zamieszczam jako załącznik do tej opinii. Ocenę pozostawiam Państwu, czy według was jest to zrobione prawidłowo. Auto po odbiorze od razu postawiłem na plac i zbytnio nim nie jeździłem, co potwierdza przebieg. Podczas odbioru pojazdu sprawdzałem, tylko to, co było przedmiotem szkody, i miało zostać naprawione. W międzyczasie na przestrzeni plus minus tygodnia odkryłem z pasażerami, że jest uszkodzona klamka od strony pasażera, źle wsadzona tapicerka z tyłu wraz z pozostawionymi 3 kołkami na tylnych siedzeniach, źle spasowany materiał przy słupku, oraz nabity na fakturze znaczek 430i, którego ani wcześniej nie miałem, ani nie mam dalej. Oryginalna opinia zawiera opis reklamacji i byłaby na 892 słowa, ale google nakłada limit znaków. Reasumując nie polecam najgorszy serwis, w jakim byłem.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 09:55
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam pana ...
... Piotra Różeniewskiego. Profesjonalne doradctwo oraz bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam Pana ...
... Piotra R.z działu sprzedaży części, profesjonalne podejście do klienta doradztwo na najwyższym poziomie.